ایده و خلاقیت

بورس لباس مجلسی تهران کجاست؟ ارزان‌ ترین مراکز خرید لباس در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۳
دسته ها:

در ادامه این بخش از تشریفینو به معرفی ارزان ترین مراکز خرید لباس مجلسی پرداخته ایم و به شما می گوییم که بورس لباس مجلسی تهران کجاست؟

فهرست موضوعات

باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی، گاهی به شدت نیاز به خرید از ارزان ‌ترین مراکز خرید لباس در تهران را احساس می‌کنیم. مراجعه به چنین مراکزی، نیازمند تجربه قبلی یا معرفی آن، توسط دوستان و آشنایان است. گاهی ممکن است، اطلاعاتی که از سایر افراد می‌گیرید، صحیح نباشد. در چنین شرایطی، زمانی که برای مراجعه به مکان اشتباه جهت خرید صرف کرده‌اید، کلافه‌تان می‌کند. بهترین راه برای اطلاع از ارزان ترین مرکز خریدها، مطالعه این مقاله تا انتها است.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران کجاست؟ این مراکز خرید را، به تفکیک شرق، غرب، شمال و جنوب برای‌تان لیست کرده‌ایم.

پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

مزایای مراجعه به ارزان ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

بهترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

خرید کردن، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات برای ما انسان‌ها است. اگر بخواهید حال و هوای‌تان را عوض کنید، خرید بهترین گزینه است. تجربه خرید موفق، با خرید مقرون به صرفه ایجاد می‌شود. کیفیت لباس و قیمت مناسب آن، دو پارامتری است که، رضایت از خرید را درون‌تان ایجاد می‌کند. بهترین خرید، با مراجعه به ارزان ترین مراکز خرید لباس تهران، حاصل می‌شود. معمولا، مرکز خریدهایی طرف‌دار دارند که، تمام نیازهای ما را رفع کند. خرید ارزان، این امکان را برای‌تان ایجاد می‌کند که، به‌جای خرید یک نوع لباس گران قیمت، چندین مدل لباس، کیف، کفش و... به قیمت مناسب خریداری کنید. اما این مراکز خرید کجا هستند؟ آیا در تمام نقاط تهران، مرکز خرید ارزان وجود دارد؟ در ادامه این مراکز خرید را معرفی می‌کنیم.

 

معرفی مزون عروس تایسیز

مزون عروس تایسیز وارد کننده لباس عروس از برترین برندهای ترک با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت. ارائه انواع تاج ، تور سر ، کفش ، شنل و اسکسسوری عروس. آدرس این مزون در سعادت آباد ، علامه جنوبی ، 34 غربی

اطلاعات بیشتر : مزون عروس تایسیز

آی دی اینستاگرام : @Mezon_aroos_taysiz

مزون لباس عروس رزا مجیدی

مزون لباس عروس رزا مجیدی ، یکی از مزون های عالی و درجه یک تهران است که هم جدیدترین مدل های لباس عروس ترک را برای فروش یا اجاره آماده کرده و هم طراحی و دوخت سفارشی لباس عروس ، فرمالیته و عقد را انجام می دهد . شعاد این مزون لباس عروس تهران این است : پیراهنی از عشق برایت دارم!

اطلاعات بیشتر : مزون عروس رزا مجیدی

آدرس اینستاگرام مزون لباس عروس رزا مجیدی : rosamajidi_weddingdress

شماره تماس مشاوره در واتس آپ : ۰۹۱۲۸۳۴۹۲۲۴

شماره : 09120151767

 

حتما بخوانید : زیباترین و شیک ترین مدل های مانتو عقد محضری

 

ارزان ترین مراکز خرید لباس مجلسی در مرکز تهران، بورس لباس مجلسی تهران کجاست؟ 

مرکز تهران، بهترین دسترسی را، برای مراجعه ساکنین سایر نقاط تهران دارد. رفت و آمد با مترو، تاکسی و اتوبوس، جزو بهترین گزینه‌هایی است، که خرید از این منطقه به‌همراه دارد. در ادامه، نمونه‌هایی از مراکز خرید لباس در مرکز تهران معرفی می‌کنیم.

شیک ترین ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

1.میدان ولیعصر جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

خاص ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

اگر گذرتان به میدان ولیعصر خورده باشد، حتما مغازه‌های متنوع لباس را، از دور دیده‌اید. میدان ولیعصر، یکی از مرکزی‌ترین مراکز خرید لباس در تهران است. مرکز خریدهای مختلفی مثل: پاساژ کویتی‌ها، مرکز خرید کیش را می‌توانید در این محدوده ببینید. خرید از مغازه‌های مختلف لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از ویژگی‌های این محدوده است. برای رسیدن به میدان ولیعصر، بهترین وسیله نقلیه، مترو است.

علاوه بر این میدان هفت تیر نیز یکی از مراکز فروش انواع مانتو مجلسی و مانتو فرم اداری است که میتوانید با مناسبترین قیمت از این مرکز خرید کنید.

 

2.خیابان جمهوری، بورس لباس مجلسی تهران

مناسب ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

محدوده خیابان جمهوری، جزو تجاری‌ترین مناطق پایتخت است. فروشگاه‌های بزرگ لوازم صوتی، تصویری، لوازم خانگی، لباس مردانه و زنانه، همه در این خیابان وجود دارد. فروشگاه‌های خیابان جمهوری، معمولا با واسطه کم‌تری، لباس‌ها را عرضه می‌کنند و به همین‌دلیل، با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. مغازه‌های لباس مردانه، از خیابان لاله زار شروع می‌شود و تا امیر اکرم، ادامه دارد. مغازه‌های عرضه لباس مجلسی و لباس زنانه نیز، در خیابان امیر اکرم، کوچه برلن و کوچه رفاهی است. لباس کودک را نیز، می‌توانید از کوچه رفاهی و کوچه برلن تهیه کنید. با خرید در این محدوده، قیمت‌های بسیار مناسبی را می‌بینید، که بسیار وسوسه کننده است. در محدوده جمهوری، پاساژهای بزرگی مثل شانزه‌لیزه، پاساژ پروانه و کمپانی، از معروف‌ترین مراکز خرید ارزان منطقه هستند.

 

3. کوچه برلن، بهترین مرکز خرید لباس مجلسی در تهران

احتمالا نام کوچه برلن را شنیده اید! کوچه برلن یکی از قدیمی ترین و در عین حال کامل ترین مراکز خرید لباس مجلسی است که می توانید تنوع بی نظیری از انواع مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه با تنوع قیمت بسیار عالی در این مرکز خرید ببینید و یک خرید عالی داشته باشید. کوچه برلن، مملو از پاساژها و بوتیک های مخصوص لباس مجلسی است که اگر وقت خود را برای جستجو کردن لباس مورد نظر خود در انجا بگذرانید، مطمئنا دست خالی بر نمی گردید و می توانید لباس مجلسی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

حتما بخوانید : روش های خرید جهیزیه ارزان

 

ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران باشید، قطعا بهترین محل برای تهیه لباس، مراکز خرید نزدیک به خودتان است. شرق تهران، تراکم زیادی دارد، به همین دلیل، مراکز خرید زیادی دارد که تنوع لباس فوق‌العاده‌ای در آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به معرفی ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران می‌پردازیم.

شیک ترین ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

1.میدان هفت حوض جزو بهترین مرکز خرید لباس در تهران

ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران شرق

نارمک و میدان هفت حوض، جزو قدیمی‌ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران است. این محدوده، با تنوع فوق‌العاده‌ای از مغازه‌ها، تمامی ساکنین شرق و حتی شمال تهران را، به خود جذب می‌کند. اگر در این محدوده قصد خرید داشته باشید، چندین مغازه با شکل و فرم بازارچه‌های قدیمی می‌بینید، که حس و حال نوستالژیکی برای‌تان ایجاد می‌کند. برای خرید لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، می‌توانید به میدان هفت حوض مراجعه کنید. در این محله، به‌دلیل قیمت مناسب و مشتریان زیادی که به آن مراجعه می‌کنند، مغازه‌های لباس رونق زیادی دارند. حتی در خیابان‌های فرعی و کوچه‌های هفت حوض و نارمک نیز، می‌توانید به خرید ارزان ترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها، بپردازید. دسترسی به این منطقه، با مترو ایستگاه سرسبز امکان‌پذیر است.

 

2.نظام آباد جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

به صرفه ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

اگر سری به چهارراه نظام آباد زده باشید، مغازه‌های زیادی را می‌بینید. تنوع بسیار زیاد انواع لباس ها در این محدوده و قیمت مناسب آن، نظام آباد را به یکی از شلوغ‌ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران، تبدیل کرده‌است. پاساژ امیر، یکی از پاساژهای این محدوده است که تمام نیازهای‌تان را در طبقات مختلف، پاسخ‌گو است. سعی کنید برای خرید از این منطقه، ساعات خلوت را انتخاب کنید تا برای جای پارک و تردد در فضای عابرپیاده، دچار مشکل نشوید. دسترسی به نظام آباد از طریق مترو، ایستگاه سبلان امکان‌پذیر است.

 

حتما بخوانید : معرفی برترین هفته های مد جهان (Fashion Week)

 

ارزان ترین مراکز خرید لباس در غرب تهران

غرب تهران، منطقه‌ای وسیع، با شهرسازی مدرن است. این مناطق، معمولا مراکز خرید بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارند. خرید در منطقه غرب، معمولا در پاساژها رایج‌تر است. محدوده قیمت اجناس در هر پاساژ و محدوده، با پاساژ دیگر متفاوت است. تنوع زیاد مراکز خرید در غرب تهران، موجب جذب مشتریان زیادی از همه نقاط تهران شده است.

ترند ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

1.گیشا جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

شلوغ ترین ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

منطقه گیشا، یکی از مناطق غرب تهران محسوب می‌شود. اگر علاقه‌مند به خرید ارزان باشید، پاساژ نصر گیشا و دست فروشان خیابان گیشا، جزو بهترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران است. اگر عصر، به منطقه گیشا سر بزنید، دست فروشان زیادی را کنار خیابان می‌بینید، که اجناس فوق‌العاده باکیفیت و جذابی را، با قیمت پایین و ارزان به فروش می‌رسانند. پاساژ نصر گیشا نیز، از معروف‌ترین مراکز خرید لباس این منطقه است. مغازه‌های مختلفی در پاساژ نصر وجود دارد، که محل عرضه لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه به مشتریان است. اجناس های‌کپی و باکیفیت را، با قیمت مناسب می‌توانید از این پاساژ تهیه کنید.

 

2.بازارچه سنتی ستارخان جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

قدیمی ترین ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

ستارخان، یکی از محله‌های قدیمی در غرب تهران است. بازارچه سنتی ستارخان، مغازه‌های زیادی دارد که اجناس مختلفی به فروش می‌رسانند. لباس یکی از رایج‌ترین اجناس موجود در این بازارچه است. به همین‌دلیل می‌توانید، همه خریدهای‌تان از کیف، کفش، مانتو، لباس زنانه و مردانه را، در این بازارچه انجام دهید. قیمت‌های مناسب در بازارچه سنتی ستارخان، یکی از شاخصه‌های آن است. دسترسی به این مرکز خرید با مترو، به‌وسیله ایستگاه صادقیه امکان‌پذیر است.

 

حتما بخوانید: چطور لباس عروس مناسب با فرم بدن خود بپوشیم؟

 

ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران

هرچند قیمت لباس‌ در شمال تهران، بسیار بیشتر از سایر مناطق است، اما در این محدوده نیز، مرکز خرید‌ ارزان نیز، پیدا می‌شود. در ادامه، ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران را معرفی می‌کنیم.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران بشناسید

1.پاساژ قائم جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

به روزترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

یکی از مناسب‌ترین قیمت‌های لباس را، می‌توانید در مرکز خرید قائم تجربه کنید. پاساژ قائم در میدان تجریش، یکی از قدیمی‌ترین، متنوع‌ترین و ارزان قیمت‌ترین، مکان‌هایی است که می‌توانید برای تهیه انواع لباس، به آن مراجعه کنید. لباس بچه‌گانه، زنانه و مردانه متنوعی را می‌توانید در پاساژ قائم پیدا کنید. خرید از این پاساژ بسیار لذت‌بخش و جذاب است.

 

2.میدان تجریش جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

تجریش ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

اگر بعد از ظهر، برای زیارت امام زاده صالح به تجریش رفته باشید، حتما دست فروشان این محدوده را دیده‌اید. همچنین، مغازه‌های کوچک و متنوعی در راسته میدان تجریش تا میدان قدس وجود دارد. قیمت مناسب لباس، از ویژگی‌های خرید لباس، در این محدوده است. سعی کنید در زمان مناسبی به این منطقه مراجعه کنید، زیرا روزهای تعطیل و ساعت تعطیلی ادارات، ازدهام جمعیت و ترافیک زیادی در این محدوده وجود دارد. دسترسی به این محدوده، با مترو در ایستگاه تجریش، امکان‌پذیر است.

 

ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران

جنوب تهران، جزو مناطق پر تراکمی است که، برای خرید لباس می‌توانید به آن مراجعه کنید. دسترسی به این مناطق، به‌وسیله خطوط BRT و مترو امکان‌پذیر است. در ادامه، به معرفی این مراکز خرید می‌پردازیم.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران کجاست

1.بازار نازی آباد ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران بازار نازی آباد

نازی آباد، یکی از مشهورترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران است. این منطقه، با تنوع فوق‌العاده زیاد، مشتریان بسیاری را از کل مناطق تهران جذب می‌کند. کیفیت لباس‌ ها در بازار نازی آباد، با لباس های تجریش، رقابت می‌کند. در واقع، بسیاری از لباس‌ ها را می‌توانید، با کیفیتی مشابه و قیمتی بسیار ارزان‌ تر، خریداری کنید. با تنوع جنس بالا در این منطقه، با مراجعه به بازار نازی آباد می‌توانید در یک روز، خرید کل خانواده را انجام دهید.

 

2.بازار امام زاده حسن، بورس لباس مجلسی تهران

به صرفه ترین مراکز خرید لباس در تهران

یکی از مناطق بورس لباس در تهران، بازار امام زاده حسن است. این محدوده، علاوه بر مغازه‌های متنوع، دارای پاساژهای بسیار بزرگ و رنگارنگ است. با مراجعه به این منطقه، می‌توانید انواع لباس‌ های مردانه و زنانه را با تنوع بالا مشاهده کنید. خرید لباس کودکان، کفش و کیف نیز، در بازار اما زاده حسن با قیمتی ارزان و مناسب، امکان‌پذیر است. کیفیت لباس‌ های عرضه شده در امام زاده حسن، بسیار بالا و مطلوب است. در بعضی فروشگاه‌ها، می‌توانید لباس وارداتی پیدا کنید.

 

سخن آخر

برای خرید لباس، بهتر است به نزدیک‌ترین مراکز خرید لباس در منطقه‌تان مراجعه کنید. اگر لباس موردنظر را در آن محل پیدا نکردید، به مراکز خریدی که در بالا برای‌تان لیست شد، رجوع کنید و از خرید هیجان‌انگیزتان با قیمت ارزان و مناسب، لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
رها کریمی
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

سلام اطلاعاتتون درباره بازارها کامل ودقیق نبود نازی آباد اصلا جزو ارزانترینها نیست حتی از امام زاده حسن وبقیه مناطق خیلیم گرونتره لطفا وقتی میخواهید معرفی کنید فقط جاهایی که قیمت مناسب دارند رو بگید نه اینکه تمام مراکز تهران رو جزو ارازنترین حساب کنید

ا.م
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
لایک داری خانوم همه جای تهران رو گفته ارزون مخصوصا نازی آباد!!!!!!!!!!
علی مرادی
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
باسلام خدمت خانم کریمی ودیگر هموطنان عزیز . به نظر من هم همینطور که شما فرمودید البته با احترام به نویسنده این مقاله بنده فکر میکنم بیشتر جنبه تبلیغاتی دا شت یعنی از مراکزی که نام برد میتونه مبلغی گرفته باشد .که البته قانونا مشکلی نداره ولی از نظر وجدان... کسی مثل من که کاملا قریبه هستم و1000 کیلومتر از تهران دورم حالا اومدم کلی خرید کتم .
پاسخ
فاطمه
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

به دنبال خرید بلوز زنانه و ... هستین؟ تا تو مهمونی ها شیک به نظر برسین؟ بدون بیرون رفتن از خونه با وب سایت تک دوخت خرید خوبی داشته باشین میگین نه؟

پاسخ
فاطمه
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

دوست دارید به صورت آنلاین خرید کت شلوار زنانه تونو انجام بدین؟ سایت تک دوخت گزینه خوبیه باشه فکر کنم چون اسمشو خیلی شنیدم بیاین باهم تجربه کنیم خرید از این فروشگاه

پاسخ
فاطمه
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

دوست دارید به صورت آنلاین خرید کت شلوار زنانه تونو انجام بدین؟ سایت تک دوخت گزینه خوبیه باشه فکر کنم چون اسمشو خیلی شنیدم بیاین باهم تجربه کنیم خرید از این فروشگاه

پاسخ
fatemeh
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به دنبال خرید بلوز شلوار دخترانه همراه با تخفیف هستین؟ یه لباس شیک می خواین؟ چرا سری به فروشگاه تک دوخت نمی زنین؟

پاسخ
fatemeh
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

به دنبال خرید بلوز شلوار دخترانه همراه با تخفیف هستین؟ یه لباس شیک می خواین؟ چرا سری به فروشگاه تک دوخت نمی زنین؟

پاسخ
Arezoo
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

سلام دوستان مرسی از سایت خوبتون🌷

پیج منم توی روبیکا دنبال کن پر از لباس های شیک زنانه که همه رو حراج کردیم بدووووو بیااااااااااااhttps://rubika.ir/fashion__shoop_2022

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات