ایده و خلاقیت

کادو تولد برای آقایان چی بخریم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بهترین کادو تولد برای اقایان چیست؟ چگونه هدیه تولد هیجان‌انگیزی بخریم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، در ادامه همراه ما باشید.

یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا که همیشه خانم‌ها را کلافه می‌کند، خرید کادو تولد برای آقایان است. معمولا کشف هدیه‌ای که موردعلاقه فرد باشد و از دیدن آن هیجان زده شود، بسیار مشکل است. همه ما دوست داریم، هدایایی به عزیزان‌مان بدهیم که با دیدن آن، ذوق کنند و چشمان‌شان برق بزند. اگر برای یک خانم هدیه بگیرید، معمولا با دیدن رژ لب برند خاص یا دیدن یک پاپوش صورتی جذاب، هیجان زده می‌شود. اما هیجان‌ زده کردن اقایان، کمی مشکل است.  تیم تشریفینو در این مقاله، بهترین هدیه تولد برای مردان را بررسی کرده‌است.

بهترین کادو تولد برای اقایان چیست؟ چگونه هدیه تولد هیجان‌انگیزی بخریم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، در ادامه همراه ما باشید.

 

بهترین کادو تولد برای آقایان را کشف کنید

بهترین کادو تولد برای آقایان را کشف کنید

عده زیادی از آدم‌ها، هدیه‌هایی برای دیگران تهیه می‌کنند که چندان علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. درواقع، برای این افراد، هیچ اهمیتی ندارد که پس از تقدیم هدیه، واکنش طرف مقابل چقدر واقعی است و چقدر هیجان‌زده شده‌است. این تیپ افراد، فقط برای رفع مسئولیت، هدیه‌ای تهیه می‌کنند. اما شما که درحال مطالعه این مقاله هستید، حتما دغدغه جدی‌تری دارید و می‌خواهید بعد از دادن هدیه، ذوق و شوق را در چشمان طرف مقابل‌تان ببینید.

قبل از خرید کادو تولد برای آقایان، باید علایق آن‌ها را کشف کنید

با تحلیل علاقه‌مندی ها، سرگرمی‌ها و شخصیت فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید، می‌توانید به نتایج موفقیت آمیزی برسید. در ادامه به بررسی راه‌کارهای مطمئن جهت خرید بهترین هدیه تولد برای مردان می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید : چگونه برای همسرمان جشن تولد عاشقانه بگیریم؟

 

1-از شبکه اجتماعی شروع کنید

اگر مرد خوشبختی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، بسیار راحت‌تر می‌توانید مناسب‌ترین هدیه تولد برای آقایان را کشف کنید. معمولا، با بررسی لیست صفحاتی که دنبال می‌کند، می‌توانید برندهای موردعلاقه او را شناسایی کنید. سعی کنید با نوشتن لیستی از برندها و خدمات موردعلاقه او، به نتیجه مطلوبی برسید.

 

حتما بخوانید: طرز تهیه کیک ساده با پف زیاد (ساده + دستورالعمل)

 

2-کارگاه بازی کنید

یکی از هیجان‌انگیزترین راه‌هایی که می‌توانید لوازم موردعلاقه آقایان را شناسایی کنید، سوالات غیرمستقیم از آن‌ها است. برای مثال، می‌توانید هدیه موردنظرتان را، در قالب هدیه‌ای که یکی از دوستان‌تان برای همسرش مدنظر دارد، معرفی کنید و نظر او را درخصوص آن هدیه خاص، بپرسید. البته، سعی کنید این کارگاه بازی را خیلی قبل‌تر از تاریخ تولد شروع کنید. چون احتمال این که با رفتار غیرحرفه‌ای‌تان، او را حساس کنید و تلاش‌تان را به باد دهید، زیاد است.

 

3-از همکاران و دوستان بپرسید

بسیاری از اوقات، می‌توانید با پرس و جو از همکاران و دوستان نزدیک آقایان، لوازم موردعلاقه‌ آن‌ها را کشف کنید. با کشف این لوازم، می‌توانید بهترین کادو تولد برای آقایان را تهیه کنید. 

 

حتما بخوانید : چطور تولد سورپرایزی بگیریم؟ بهترین ایده تولد سورپرایزی

 

بهترین کادو تولد که می‌ توانید برای آقایان خریداری کنید

بهترین کادو تولد که می‌ توانید برای آقایان خریداری کنید

در پروسه بررسی بهترین و مناسب‌ترین هدیه تولد برای مردان، متوجه شدیم که سلایق و سبک زندگی انسان‌ها متفاوت است. همین موضوع، موجب تنوع در علایق آن‌ها شده است. به همین جهت، کادو تولد برای آقایان، الگوی خاصی ندارد. همان‌طور که برای خانم‌ها چیز مطلقی وجود ندارد. فقط با بررسی‌های دقیق، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین کادو تولد برای آقایان بیاندازید و با شناختی که دارید، تصمیم بگیرید و بهترین هدیه را تهیه کنید.

سعی کنید به‌منظور خرید بهترین هدیه تولد برای آقایان، اولویت‌ها را درنظر بگیرید و علایق را اعمال کنید.

 

جدیدترین لیست از بهترین کادو تولد برای آقایان

جدیدترین لیست از بهترین کادو تولد برای آقایان

برای راهنمایی بهتر شما همراه عزیز تشریفینو، لیستی از بهترین کادو تولد برای آقایانT تهیه کرده‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. در انتخاب موارد ذکر شده در این لیست نیز، مجددا در ذهن‌تان علایق فرد را بررسی کنید و خودتان را جای او قرار دهید. سپس، مطمئن شوید که بهترین هدیه تولد برای مردان را انتخاب می‌کنید. در ادامه، هدایای مناسب را به دو دسته آقایان جوان و آقایان مسن تقسیم کرده‌ایم، تا راحت‌تر بتوانید هدیه مناسب را انتخاب کنید. اما در نهایت، به شناخت خودتان رجوع کنید و طبق همان اطلاعات، خرید کنید.

 

حتما بخوانید : بهترین و مناسب ترین شیرینی تولد چیست؟

 

بهترین هدیه تولد آقایان جوان

بهترین هدیه تولد آقایان جوان

نیازمندی‌های آقایان جوان با افراد مسن متفاوت است. تفریح، فعالیت، کارهای روزانه و علایق آن‌ها به تکنولوژی و لوازم این‌چنینی، مشخص می‌کند که بهترین هدیه تولد برای آقایان جوان چیست. در ادامه به محبوبترین هدیه‌ها اشاره می‌کنیم.

 

عطر بخرید

اگر عطر موردعلاقه طرف مقابل را به خوبی می‌شناسید و سلیقه او در انتخاب عطر را می‌دانید، یکی از جذاب‌ترین و بهترین کادو تولد برای آقایان، عطر و ادکلن است. سعی کنید، عطر را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و درصورت امکان، شرط کنید که اگر رایحه تست عطر، موردپسند واقع نشد، در صورت پلمپ بودن جعبه، امکان تعویض وجود داشته باشد.

 

لباس بخرید

بسیاری از آقایان، اهمیت چندانی به لباس نمی‌دهند. برای این افراد، لباس خریدن را فراموش کنید. اما درصورتی‌که فرد موردنظرتان علاقه‌مند به لباس است، می‌توانید از ست‌های ورزشی برای خوشحال کردن او استفاده کنید. خرید لباس رسمی مثل کت اسپرت، شلوار کتان، شلوار لی و موارد دیگر نیز، انتخاب‌های مطلوبی است، که بستگی به استایل طرف مقابل‌تان دارد. برای اطمینان از سایز فرد موردنظر، حتما در یک کارگاه بازی ملایم، اندازه‌های اصلی شلوار و پیراهن او را یادداشت کنید.

 

لوازم پیرایش

بهترین کادو تولد برای آقایان اتو کشیده و مرتب، لوازم پیرایش است. اگر مطمئن هستید که طرف مقابل‌تان همیشه آراسته است و ریش‌هایش شش تیغه یا مدل‌دار است، حتما برای خرید یک ریش تراش حرفه‌ای اقدام کنید. ریش تراش وسیله بسیار کاربردی و جذاب است. خرید موگیر بینی نیز، یکی از کادوهای پیشنهادی است. سعی کنید قبل از خرید این هدیه‌ها، حتما نظرات افرادی که از این دستگاه‌ها استفاده کرده‌اند را، بررسی کنید.

 

اسپیکر پرتابل

اسپیکر پرتایل، یکی از هدایای هیجان‌انگیز برای آقایان جوان است. این اسپیکرها، معمولا قابلیت پخش صدای مناسبی دارد و به‌راحتی با اتصال به بلوتوث گوشی یا فلش مموری، موزیک پخش می‌کند. برای خرید این اسپیکرها می‌توانید از کم‌ترین بودجه تا گران قیمت ترین آن‌ها را، بررسی کنید و گزینه مناسب را خریداری کنید.

 

اکسسوری و ساعت

یکی از جذاب‌ترین هدیه تولد برای مردان جوان، اکسسوری و ساعت است. خرید ساعت‌های برند، سنجاق کروات، دکمه سر دست، گردنبند، انگشتر و دست‌بند، برای بسیاری از آقایان هیجان‌انگیز و جذاب است. اگر سلیقه فرد را می‌دانید و مطمئن هستید که با دیدن چنین هدایای خوشحال می‌شوند، دست به کار شوید.

ساعت و اکسسوری بهترین هدیه تولد آقایان

 

ساعت هوشمند

آقایان اهل تکنولوژی، بسیار علاقه‌مند به داشتن ساعت‌های هوشمند هستند. ساعت‌هایی که علاوه‌بر زمان، ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، کالری مصرفی، تماس‌های تلفنی و پیام‌ها را نمایش می‌دهد. قطعا چنین هدیه جذابی، مرد و زن ندارد. اکثر افراد علاقه‌مند به تکنولوژی با دیدن این امکانات هیجان انگیز، چشمان‌شان برق می‌زند و خاطره‌ای جذاب و همیشگی، در ذهن‌شان باقی می‌ماند.

 

لوازم ورزشی

برای کسانی که اهل ورزش هستند، بهترین هدیه، لوازم ورزشی است. این افراد معمولا با تکمیل کردن لوازم موردنیازشان در ورزش، ذوق زده می‌شوند. برای یک کوهنورد، کوله پشتی بخرید، برای یک دونده، کفش ورزشی رانینگ تهیه کنید و برای یک و طبیعت گرد، لوازم پیک نیک بخرید. آقایان با چیزهایی به ذوق و شوق تحریک می‌شوند که نیازهای‌شان را برآورده می‌کند.

 

حیوانات خانگی

برای کسانی که عاشق حیوانات هستند، هیچ هدیه‌ای شیرین‌تر از دیدن یک حیوان خانگی در جعبه نیست. معمولا ذوق پس از چنین هدایایی، اشک و بغضی است که، نشان از به هدف رسیدن شما است. البته، برای خرید حیوان خانگی، باید علایق فرد را درنظر بگیرید و بدانید چه حیوانی را با چه نژادی دوست دارد. حتما قبل از خرید چنین هدیه‌ای، از شرایط نگهداری او مطمئن شوید. درصورت عدم بررسی این موارد، قطعا به هدف‌تان که اوج خوشحالی فرد موردنظرتان است، نخواهید رسید.

 

کنسول بازی

بهترین هدیه تولد برای مردان علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای، کنسول بازی است. هیجانی وصف ناپذیر را در زمان باز کردن هدیه، خواهید دید. اما توجه کنید که، کنسول‌های بازی، انواع مختلفی دارند. عده‌ای طرفدار برند خاصی هستند. سعی کنید اگر قصد خرید کنسول بازی دارید، برند آن را نیز شناسایی کنید.

 

ابزار آلات

ابزار آلات از ایده‌آل‌ترین هدیه تولد برای آقایان فنی است. این دسته از آقایان، پشت ویترین ابزار فروشی‌ها، با لذت دستگاه‌ها را تماشا می‌کنند. شما می‌توانید برحسب نیاز آن‌ها و زمینه فعالیت‌شان، ابزار آلاتی مثل دریل، پیچ گوشتی شارژی، جعبه ابزار (ToolBox) یا موارد این‌چنینی تهیه کنید. یادتان باشد که در این‌جا، نیاز سنجی اهمیت زیادی دارد.

 

اکسسوری‌های کامپیوتری

اگر فرد موردنظرتان، با کامپیوتر سروکار دارد، سعی کنید اکسسوری‌های کاربردی کامپیوتر را شناسایی کنید و به‌عنوان هدیه، تهیه کنید. قطعا وسیله‌ای کاربردی، بسیار هیجان‌انگیزتر از لوازمی است که سال به سال، مصرفی ندارد.

 

حتما بخوانید : فینگر فود چیست؟ آموزش 10 مدل فینگرفود خوشمزه مناسب جشن تولد

 

بهترین هدیه تولد آقایان مسن

بهترین هدیه تولد آقایان مسن

بهتریه کادو تولد برای آقایان مسن، چیزی است که آرامش درونی آن‌ها را افزایش دهد. علایق این افراد، معمولا بسیار خاص است. اگر بخواهید برای افراد این‌چنینی هدیه‌ای بخرید، باید بدانید که نیاهای‌شان چیست؟ البته، سن فقط یک عدد محسوب می‌شود و همه چیز به لایف استایل افراد برمی‌گردد. در ادامه، بهترین هدیه تولد برای آقایان مسن را بررسی می‌کنیم.

 

ماساژور برقی

هرچه سن انسان بالاتر می‌رود، نیاز به آرامش نیز بیشتر احساس می‌شود. برای چنین افرادی، باید هدایایی تهیه کرد که این آرامش را چند برابر می‌کند. ماساژور برقی، یکی از لوازم آرامش‌بخش و مناسب برای این افراد است. سعی کنید بر اساس نیازشان، دستگاه ماساژور را تهیه کنید. ماساژور برقی کف پا، ماساژور دستی متحرک و ماساژور چشم، از انواع ماساژورهای رایج هستند.

 

فشار سنج دیجیتالی

یکی از لوازم موردنیاز برای افراد سن و سال دار، دستگاه فشار سنج دیجیتال است. با داشتن این دستگاه، می‌توانند، در زمان‌هایی که به چک کردن ضربان قلب و فشار خون احتیاج دارند، بدون خروج از منزل این کار را انجام دهند.

 

کفش طبی

یکی از لوازم موردعلاقه افراد در سن و سال بالای 50 سال، کفش طبی است. اگر بخواهید کفش طبی را به‌عنوان کادو تولد برای آقایان تهیه کنید، باید سایز دقیق پای آن‌ها را بدانید. سپس، برای خرید آن به فروشگاه‌های کفش طبی مراجعه کنید. یادتان باشد که، رنگ مناسبی برای این کفش انتخاب کنید، تا امکان استفاده از آن با هر لباسی، فراهم باشد.

 

کیف پول

یکی از لوازم موردنیاز آقایان، کیف پول است. اگر زمان تهیه هدیه تولد برای آقایان سردگم بودید، حتما کیف پول چرم، انتخاب مطلوب و جذابی برای‌تان است. هرچه کیف جادارتر و کاربردی‌تر باشد، خوشحالی فرد موردنظرتان نیز، بیشتر خواهد بود.

 

لباس و اکسسوری

برای خرید هدیه تولد آقای جنتلمن، باید وقت کافی اختصاص دهید. خرید لباس و اکسسوری یکی از گزینه‌های موفق در زمینه هدیه است. اگر کروات و دستمال گردن جذابی بخرید، قطعا خوشحالی فراوانی از سوی فرد موردنظرتان مشاهده می‌کنید. خرید یک پیراهن چهارخانه شیک یا شلوار مناسب، انتخاب‌های دیگری به‌عنوان هدیه تولد است.

 

تور مسافرتی

همه افراد، سفر را دوست دارند. قطعا اگر تور مسافرتی را به‌عنوان هدیه به فردی اهدا کنید، هیجان و ذوق فراوانی خواهید دید. البته، انتخاب چنین هدیه‌ای، نیازمند کسب اطلاعات درخصوص فرصت مناسب و زمان کافی آن شخص، جهت سفر است. پس سعی کنید، در چنین شرایطی، توسط یکی از نزدیکان فرد، اطلاعات دقیقی کسب کنید و تاریخ تور مسافرتی را با همان اطلاعات تنظیم کنید.

 

سخن آخر

اگر بخواهید بهترین هدیه تولد برای مردان را تهیه کنید، لازم است شناخت خوبی از علایق و سلایق آن‌ها داشته باشید. سعی کنید با دقت در سبک زندگی افراد، علاقه‌مندی‌های آن‌ها را کشف کنید. قطعا هدیه‌ای که با این ریزبینی تهیه شده باشد، بسیار لذت‌بخش‌تر از هدیه‌های گران قیمت و خاص است. شما جهت خرید هدیه برای آقایان چه چیزی را انتخاب می‌کنید؟ حتما نظرتان را کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید