ایده و خلاقیت

جشن اعلام بارداری | سورپرایز بارداری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر علاقه‌ مند هستید که بدانید جشن اعلام بارداری چیست؟ جشن اعلام بارداری چطور برگزار می‌شود؟ چه افرادی مهمان جشن اعلام بارداری هستند؟ تا پایان مطلب همراه ما باشید

یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات زندگی مشترک، بارداری و تولد نوزاد است. عضو جدید خانواده، که همه برای دیدن او اشتیاق دارند. اگر در شرف چنین رویداد جذابی هستید، حتما به جشن اعلام بارداری فکر کرده‌اید. این جشن معمولا برای اعلام خبر جذاب و هیجان‌انگیز بارداری برگزار می‌شود.

اگر علاقه‌مند هستید که بدانید جشن اعلام بارداری چیست؟ جشن اعلام بارداری چطور برگزار می‌شود؟ چه افرادی مهمان جشن اعلام بارداری هستند؟

تا پایان مطلب همراه ما باشید، تا پاسخ این سوالات را مطلع شوید.

حتما بخوانید : خدمات تشریفات مجالس در منزل یا محل کار چیست

جشن اعلام بارداری چیست؟

جشن اعلام بارداری چیست

یکی از جشن‌های هیجان انگیزی که قبل از به دنیا آمدن نوزاد می‌توانید برگزار کنید، جشن اعلام بارداری است. معمولا برای برگزاری چنین جشنی، لازم است جزییاتی را تدارک ببینید. دیزاین جشن، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید درنظر بگیرید. معمولا تمام زیبایی و جذابیت جشن اعلام بارداری، به همین تزیینات بستگی دارد. تدارک لوازم پذیرایی از مهمانان جشن نیز، بخش مهمی از کارهایی است که باید برای آن برنامه ریزی کنید. تدارک گیفت اعلام بارداری نیز، ایده جذابی است که درصورت تمایل، می‌توانید برای آن وقت اختصاص دهید. اگر مایل به برگزاری چنین جشنی هستید، حتما موضوعاتی که در ادامه بررسی می‌کنیم، پاسخ سوالاتی است که در ذهنی شما ایجاد شده‌است.

این جشن، گاهی سورپرایز بارداری هم گفته می‌شود.

 

حتما بخوانید:  بهترین غذای مناسب جشن سیسمونی یا بیبی شاور چیست؟

 

مهمانان جشن سورپرایز بارداری چه کسانی هستند؟

مهمانان جشن سورپرایز بارداری چه کسانی هستند

مهمانان جشن سورپرایز بارداری، مهم‌ترین افرادی هستند که شادی این اتفاق جذاب را با آن‌ها جشن می‌گیرید. سعی کنید لیست افرادی را که مایل هستید این خبر جذاب را به آن‌ها بدهید، یادداشت کنید. معمولا، از اقوام نزدیک و دوستان صمیمی، برای حضور در این جشن دعوت کنید. سعی کنید، کسانی را به این جشن دعوت کنید که، در کنارشان شور و هیجان زیادی را تجربه می‌کنید و خاطره شیرین جشن اعلام بارداری را، برای همیشه در دفتر زندگی‌تان ثبت می‌کنید.

 

حتما بخوانید:  تم جشن سیسمونی یا بیبی شاور

 

جشن سورپرایز بارداری را کجا برگزار کنیم؟

جشن سورپرایز بارداری را کجا برگزار کنیم

اگر بخواهید برای برگزاری جشن سورپرایز بارداری اقدام کنید، باید مکان جشن را برای دیزاین و برگزاری جشن آماده کنید. اما دقت کنید که باید، دسترسی به این مکان برای کلیه مهمانان، امکان‌پذیر باشد. منزل مادر آینده یا یکی از نزدیکان او، محل مناسبی برای چنین مراسمی است. سعی کنید، مکان برگزاری جشن اعلام بارداری را، متناسب با تعداد مهمان‌ها انتخاب کنید. تحت هیچ شرایطی، بیشتر از ظرفیت محل برگزاری، مهمان دعوت نکنید.

 

آیا بهترین زمان برگزاری جشن سورپرایز بارداری را می‌دانید؟

آیا بهترین زمان برگزاری جشن سورپرایز بارداری را می‌دانید

اگر بخواهید جشن اعلام بارداری را برگزار کنید، باید بهترین زمان را برای آن انتخاب کنید. این جشن معمولا زمانی برگزار می‌شود که شکم مادر علائم بارداری را نشان دهد. با این ویژگی، می‌توانید عکس‌های هیجان‌انگیز و جذابی ثبت کنید. بهترین زمان برگزاری چنین جشنی، ماه ششم و هفتم بارداری است.

هرچند، زمان برگزاری مراسم را، مادر آینده تعیین می‌کند.

زیرا هرچه جشن جذاب باشد و برای آن زحمت کشیده باشید اما حال و روز مادر آینده چندان مساعد نباشد، همه تلاش‌تان به باد می‌رود. پس سعی کنید، خیلی حساب شده پیش روید و اولویت را به آمادگی مادر آینده اختصاص دهید.

 

حتما بخوانید:  همه چیز درباره جشن بیبی شاور (جشن سیسمونی)

 

به دیزاین جشن اعلام بارداری اهمیت دهید

به دیزاین جشن اعلام بارداری اهمیت دهید

در جشن‌های فانتزی این‌چنینی، دیزاین جشن اهمیت زیادی دارد. جشن‌هایی مربوط به نوزاد، هرچه رنگی‌تر باشد، جذاب‌تر است. پس باید برای این مراسم وقت کافی اختصاص دهید و قبل از تاریخ جشن، لوازم تزیینی موردنیاز را، تدارک ببینید. اگر هنوز نمی‌دانید که چگونه جشن سورپرایز بارداری را دیزاین کنید، در ادامه همراه ما باشید.

 

تم جشن بارداری را مشخص کنید

تم جشن بارداری را مشخص کنید

شاید بخواهید بدانید که تم جشن چیست؟ تم جشن، یکپارچگی خاصی است که در انتخاب سبک دیزاین، رنگ و لوازم آن رعایت می‌کنید. تم جشن‌های مختلف، باهم متفاوت است. برای مثال، تم جشن تولد، شامل رنگ‌های جذاب و اکسسوری‌های تزیینی مناسب تولد است. جشن ولنتاین، پر از رنگ‌های قرمز، عروسک و شمع‌هایی است که از همین رنگ ساخته شده‌اند.

اگر برای جشن سورپرایز بارداری نیز، تم خاصی درنظر بگیرید، بهتر و راحت‌تر می‌توانید دیزاین را شروع کنید. سعی کنید با مشاهده عکس‌های مختلف، بهترین تم را مشخص کنید و مطابق با آن، سایر مراحل تزیین را طی کنید و به دکوراسیون هیجان‌انگیزی برای جشن برسید.

 

گل آرایی در جشن  اعلام بارداری

گل آرایی در جشن  اعلام بارداری

یکی از جذاب‌ترین تزیین‌هایی که برای جشن سورپرایز بارداری می‌توانید استفاده کنید، گل آرایی است. گل‌ها انرژی مثبت فوق‌العاده‌ای از خود بروز می‌دهند. برای برگزاری چنین مراسم شاد و هیجان انگیزی، انتخاب گل بسیار جذاب است. لطافت گل‌ها، چیزی مشابه لطافت روح و جسم نوزاد است. با استفاده از گل‌های فصل، می‌توانید میز، و پشت میز پذیرایی را دیزاین کنید. سعی کنید رنگ گل‌ها را متناسب با رنگ تم جشن تهیه کنید.

 

بادکنک آرایی در جشن اعلام بارداری

بادکنک آرایی در جشن اعلام بارداری

انجام بادکنک آرایی نیز، در تزیین فضای جشن اعلام بارداری رایج است. معمولا از بادکنک‌های رنگی و شاد، برای تزیین در چنین مراسمی استفاده می‌شود. ستون بادکنکی یا ریسه بادکنکی رنگی، زیبایی خاصی به فضای جشن‌تان می‌بخشد. سعی کنید، رنگی که برای بادکنک آرایی انتخاب می‌کنید، با تم جشن هماهنگ باشد. همه زیبایی تزیین در چنین جشنی، هارمونی رنگ‌ها است. استفاده از بادکنک‌های هلیومی، می‌توانید فضا را فانتزی‌تر کنید. استفاده از بادنک‌های شکل دار نوزاد نیز، یکی از رایج‌ترین بادکنک‌های تم اعلام بارداری است.

 

حریر آرایی در جشن اعلام بارداری

جشن اعلام بارداری و تم

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که جشن شما را رویایی جلوه می‌دهد، استفاده از حریر در دیزاین دکوراسیون جشن است. اگر تم انتخابی شما شامل چند رنگ ملایم است، می‌توانید هریک از آن‌ها را به همراه حریر سفید تلفیق کنید. می‌توانید با استفاده از یک دایره فلزی خالی، حریر‌ها را شکل دهید و دیزاین فوق‌العاده رویایی و جذابی برای این جشن تدارک ببینید. یادتان باشد که، هرچه دیزاین جشن زیباتر باشد، عکس‌های زیباتری نیز ثبت می‌گردد. این عکس‌ها یادگاری‌های ارزشمندی برای کودک آینده است.

 

حتما بخوانید:  آموزش زیباترین دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن ها

 

گیفت مناسب جشن اعلام بارداری

گیفت مناسب جشن اعلام بارداری

اگر علاقه‌مند به دادن یادگاری جذابی از این جشن، به مهمانان‌تان هستید، حتما کمی تمرکز کنید و برای انتخاب نوع گیفت، خوب فکر کنید. چنین هدایایی، معمولا شامل یک وسیله کاربردی یا دکوری است که، تاریخ جشن یا عبارت "مادر آینده" که فارسی شده “Mummy to be” است، درج می‌گردد.

 

چطور برای جشن اعلام بارداری آماده شوید؟

آمادگی برگزاری جشن اعلام بارداری

اگر بخواهید به‌ خوبی برای جشن اعلام بارداری آماده شوید، حتما جزییات را با دقت مطالعه کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اگر چک لیست دقیقی از کارهای‌تان تهیه کنید، بی شک با آرامش زیاد، به تمامی آن‌ها رسیدگی می‌کنید و بهترین جشن سورپرایز بارداری را، برگزار می‌کنید. سعی کنید، اگر قصد برگزاری چنین جشنی را دارید، باردار بودن‌تان را مخفی نگهدارید تا در این جشن، همه را شگفت زده کنید. در ادامه به مواردی که باید در این جشن به آن دقت کنید، اشاره خواهیم کرد.

 

حتما از عکاس کمک بگیرید

شاید دعوت از یک عکاس، به‌نظرتان چندان مهم نباشد، چون دوست شما یک دوربین نسبتا حرفه‌ای دارد و زحمت عکاسی از مراسم را می‌کشد. اما یادتان باشد که دوست‌تان، در حق شما لطف می‌کند و شما در پاسخ به چنین لطفی، حق امر و نهی ندارید. حتی باید شرایط او را به‌عنوان مهمان، درک کنید و اجازه دهید ساعاتی را بدون دوربین و درحال استراحت، بگذراند. این موضوع، بدترین اتفاقی است که ممکن است برای‌تان پیش بیاید. پشیمانی که بعد از چنین روزی خواهید داشت، هیچ سودی ندارد و حسرتی بزرگ در دل‌تان ایجاد می‌کند.

پس، برای جلوگیری از چنین اتفاق ناخوش آیندی، کمی هزینه کنید و از یک عکاس برای ثبت تصاویر این روز جذاب، دعوت کنید. مطمئن باشید که بهترین تصمیم را گرفته‌اید.

 

سناریو اعلام بارداری را بنویسید

همان‌طور که از نام جشن اعلام بارداری مشخص است، این جشن برای سورپرایز مهمانان برگزار می‌شود تا همه آن‌ها، با هیجان و ذوق، آمدن نوزاد جدید را جشن بگیرند. پس برای اعلام این موضوع، باید سناریو بنویسید. سعی کنید، خوب فکر کنید و تمام ابعاد ماجرا را تصور کنید. مطمئن باشید که هرچه حساب شده‌تر و با سیاست‌تر برنامه‌ ریزی کنید، نتیجه بهتری خواهید دید. سفارش کیک با استایل بارداری، چاپ عکس‌های سونوگرافی و آویزان کردن آن به بادکنک هلیومی و چیدن لباس نوزاد روی صندلی، ازجمله ایده‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اما یادتان باشد که، هرچه این سناریو حاصل خلاقیت خودتان باشد، نتایج جذاب‌تری خواهید دید.

 

 

پذیرایی جشن اعلام بارداری

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز برای مهمانان، پذیرایی جشن است. معمولا بیش از آن‌که لوازم پذیرایی اهمیت داشته باشد، نوع پذیرایی و چیدمان آن اهمیت دارد. سعی کنید، چیدمان لوازم پذیرایی را، بر روی میز‌ها انجام دهید. برای تزیین آن، حتما از لوازم هم‌رنگ و دارای هارمونی با تم، استفاده کنید. هرچه دیزاین میز پذیرایی جذاب‌تر باشد، جشن شما لوکس‌تر و هیجان‌ انگیزتر به‌نظر می‌رسد.

 

حتما بخوانید:  بهترین هدیه بیبی شاور (جشن سیسمونی)

سخنی با مهمانان جشن بارداری

سخنی با مهمانان جشن بارداری

اگر به‌عنوان مهمان به جشن اعلام بارداری دعوت شده‌اید، بدانید که جایگاه صمیمی و نزدیکی با مادر آینده دارید. قطعا خیلی عزیز و محترم هستید که برای حضور در چنین جشنی دعوت شده‌اید.‌ پس سعی کنید، با برنامه ریزی، در این جشن حضور پیدا کنید. اگر تم خاصی برای لباس به شما اعلام شده، تلاش کنید که آن را رعایت نمایید. درصورتی که کودک زیر 10 سال دارید، حتما برای حضور او در جشن، اجازه بگیرید. اگر کودک هم سن و سالی در آن جشن حضور ندارد، کودک‌تان را به جشن سورپرایز بارداری نبرید. سعی کنید، برای حضور در چنین مراسمی، حتما هدیه مناسبی تهیه کنید و به دیزاین هدیه اهمیت دهید.

 

بهترین هدیه برای مادر آینده در جشن اعلام بارداری چیست؟

بهترین هدیه برای مادر آینده در جشن اعلام بارداری چیست

شاید چندان با جشن‌ها، آشنایی نداشته باشید و ندانید که مناسب‌ترین هدیه برای مادر و کودک آینده چیست؟ بهترین هدیه برای مادر، علاوه بر سکه، طلا و کارت هدیه، لوازمی است که در آینده برای بزرگ کردن نوزاد به آن احتیاج دارد. سعی کنید، پوشک و پستانک و موارد این‌چنینی نخرید. لوازمی را به‌عنوان هدیه بخرید که روند نگهداری از نوزاد را آسان‌تر می‌کند. برای مثال، خرید ماشین شست و شوی لباس کودک، خرید گهواره برقی یا عروسک موزیکال و متحرک برای خواب کودک و چنین لوازمی، مناسب‌ترین هدایایی است که می‌توانید به مادر آینده تقدیم کنید.

 

خلاقیت شما با ارزش است

بهترین جشن سورپرایز بارداری

اگر زیاد اعتقادی به خرید هدیه ندارید و هدیه موردنظرتان را بعد از به‌دنیا آمدن کودک تقدیم می‌کنید، حتما از خلاقیت‌تان استفاده کنید. طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، عزیزترین و جذاب‌ترین هدایا، لوازمی است که با خلاقیت و ریزبینی کشف شده و هدیه داده شده‌اند. برای مثال، تهیه آلبومی از کودکی مادر و پدر نوزاد آینده، به‌همراه جایگاهی برای درج عکس نوزاد آینده، هدیه جذابی است. می‌توانید، تابلو‌های خلاقانه‌ای با استفاده از عروسک‌ها و عکس‌های پدر و مادر تهیه کنید. چنین هدیه‌هایی، برای همیشه در ذهن پدر و مادر آینده باقی می‌مانند.

 

خلاصه مطلب

اگر بخواهید خبر بارداری را به اقوام نزدیک‌تان بدهید، برگزاری جشن بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. جشنی جذاب و شاد، با دیزاین زیبا و خاطره‌انگیز. سعی کنید لحظات زیبای این جشن را ثبت کنید و برای آینده کودک‌تان، نگهداری کنید. بی شک پس از سال‌ها از آن لذت خواهید برد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید