ایده و خلاقیت

16 تعبیر خواب عروسی (تعبیر خواب عروسی خودم و دیگران)، دیدگاه بزرگان جهان (جدید)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۴۲
۳.۶

اگر شما هم خواب عروسی کردن خودتان یا یکی از اطرافیانتان را دیده اید، می توانید تعبیر خواب عروسی را در این مطلب بخوانید و از دید معبران آن را بررسی کنید.

دیدن خواب و رویا یکی از جالب‌ترین و شگفت انگیزترین رویدادهایی است که در زندگی تجربه می‌کنید. بعضی از خواب‌ها، نتیجه مواجهه ما با مشکلات، ترس‌ها و رویدادهای روزمره است. اما بعضی خواب‌ها ارتباطی به فعالیت‌های روزمره ندارد. این مدل خواب‌ها گاهی دارای تعبیر هستند. افرادی که به تعبیر خواب اعتقاد دارند، معمولا به دنبال دانستن تعبیر آن هستند. تعبیر خواب عروسی یکی از پرطرفدارترین جستجوها است. چون خیلی از ما، خواب جشن عروسی خود یا اطرافیان‌مان را می‌بینیم. در چنین شرایطی معمولا به دنبال تعبیر خواب عروسی مجدد یا تعبیر خواب عروسی رفتن هستیم.

تعبیر خواب عروسی رفتن چیست؟ تعبیر خواب ازدواج كردن دختر چیست؟ تعبیر خواب نشستن پای سفره عقد چیست؟ تعبیر خواب شوهر داشتن دختر مجرد چیست؟ در این مطلب، پاسخ سوالات را بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

بیشتر بدانید: 0 تا 100 تعبیر خواب مار

 

تعبیر خواب عروسی چیست؟

تعبیر خواب عروسی چیست؟

نظر معبران درخصوص تعبیر خواب عروسی معشوق یا زن متاهل بسیار متفاوت است. معبران در چنین شرایطی معمولا خواب عروسی را، چیزی جز شادی و اتفاقات خوب می‌دانند. درواقع  به عقیده برخی معبران، اگر در خواب ببینید که عروس شده‌اید، غم و اندوه بر شما وارد می‌شود. اما برخی دیگر نظرهای متفاوتی دارند و تعبیر خواب عروسی دختر مجرد یا تعبیر خواب دیدن عروس با لباس سفید را، خیر و برکت زندگی می‌دانند. در ادامه، به بررسی دقیق‌تر تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف، ابن سیرین و سایر معبران می‌پردازیم.

 

1. تعبیر خواب عروسی از امام جعفر صادق

اگر بخواهید از نظر امام جعفر صادق، بدانید که تعبیر خواب عروس شدن خودم چیست؟ باید بدانید که امام جعفر صادق ازدواج و زن گرفتن را به چهار مدل مختلف تعبیر کرده است. در ابتدا، زن گرفتن را نشان بزرگی و جلال و مقام دانسته است. در دومین تعبیر، ازدواج را به زیادی مال و ثروت و برکت زندگی تعبیر کرده است. در تعبیری دیگر، ازدواج را به آسایش و آرامش در زندگی و فرارسیدن روزهای خوب و شیرین تعبیر کرده است و در آخر، آن را شادی و سرخوشی در زندگی معنی کرده است. درواقع، از دید امام جعفی صادق  تعبیر خواب عروسی در مسجد و باغ، نیک و مبارک است.

 

بیشتر بدانید: تعبیر خواب بچه دار شدن [همه تعبیرهای خواب بچه دار شدن]

 

2. تعبیر خواب عروسی ابن سیرین

ابن سیرین نیز، یکی از معبران مطرح در تعبیر خواب است. تعبیر بسیاری از موضوعات مختلفی که در خواب می‌بینیم، توسط ابن سیرین تعبیر شده است. تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل یا مجرد، بدون دانستن این‌که عروس چه‌ کسی است؛ نشان از مرگ او دارد. اما  تعبیر خواب خون زفاف و خوابیدن با زنی که به ازدواج با او در آمده‌اید، نشان از بزرگی و مقام دارد. پس اگر چنین خوابی دیدید، اصلا نگران نباشید.

 

بیشتر بدانید: تعبیرخواب پول | تعبیر خواب پولدار شدن

 

3. تعبیر خواب عروسی آنلی بیتون

به گفته آنلی بیتون یکی از افراد مطرح در تعبیر خواب، تعبیر خواب عروسی زن متاهل یا مرد متاهل، نشان از صداقت و درستکاری او است. به عقیده آنلی بیتون، چنین خواب‌هایی می‌خواهد به ما بگوید که عشق‌مان، در صداقت کامل به وعده‌های خود عمل خواهد کرد و زندگی خوب و خوشی خواهیم داشت. اگر چنین خوابی دیدید، چندان نگران نباشید و با آرامش به زندگی عاشقانه خودتان رسیدگی کنید.

 

4. تعبیر خواب عروسی لوک اویتنهاو

دیدن خواب ازدواج، معمولا نشان از به هدف رسیدن و به ثمر رسیدن هدفی است که از پیش در زندگی‌تان داشته‌اید. تعبیر خواب عروسی کردن، نشان از سود و منفعت است. چنین خواب‌هایی معمولا زمانی بروز می‌کند که در شرف انجام کار خاصی هستید و احتمالا اثر چنین خوابی، بر همین فعالیت‌ها است.

 

بیشتر بدانید : تعبیر خواب طلاق | تعبیر خواب طلاق گرفتن خودم (و دیگران)

 

5. تعبیر خواب عروسی ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که ازدواج می‌کنید، نشان از رسیدن به مال و ثروت و فراوانی است. در صورتی‌که خواب ببینید، با همسرتان ازدواج می‌کنید و در مراسم عروسی شرکت می‌کنید، تعبیر آن چنین است که مال و ثروت زیادی به همسرتان خواهد رسید. چنین خوابی، خیر و برکت آن برای همسرتان خواهد بود.

 

6. تعبیر خواب عروسی جابر مغربی

به تعبیر جابر مغربی، اگر خانمی مجرد در خواب ببیند که ازدواج می‌کند و به خانه بخت می‌رود، تعبیر آن مرگ و نیستی است. معمولا چنین خواب‌هایی، احساس چندان مطلوبی ایجاد نمی‌کنند. پس چنین خواب‌هایی را جدی نگیرید.

 

بیشتر بدانید: تعبیر خواب انگشتر الماس [ابن سیرین و امام صادق (ع)]

 

یادتان باشد که خواب‌ها به ندرت دارای تعبیر هستند و اکثر آن‌ها از فکر‌های روزانه منشا میگیرد. تنها برخی خواب‌ها رویای صادقه محسوب می‌شوند یا دارای تعبیر هستند.

 

1- تعبیر خواب عروسی خواهر چیست؟

1-تعبیر خواب عروسی خواهر چیست؟

تعبیر خواب‌ها بسته به شرایط و تجربیات فردی متفاوت است و نمی‌توان به طور قطعی تعیین کرد که یک خواب خاص چه معنایی دارد. اما در مورد خواب عروسی خواهر، می‌توان چندین تفسیر ممکن را در نظر گرفت:

  • تعبیر خواب عروسی خواهر نمایندهٔ عشق و اتحاد: خواب عروسی خواهر ممکن است نمایانگر احساس عشق، تعهد و اتحاد درونی شما با خانواده‌تان و به ویژه با خواهرتان باشد. این خواب می‌تواند نشان‌دهندهٔ ارتباط نزدیکی با افراد خانواده باشد که ارزش آن برای شما بسیار مهم است.
  • تعبیر خواب عروسی خواهر نمایندهٔ تغییر و تحول: عروسی معمولاً با تغییرات و تحولات مرتبط است. خواب عروسی خواهر ممکن است نمایانگر نیاز شما به تغییر و تحول در زندگی یا احساس آمادگی برای مراحل جدید باشد.
  • تعبیر خواب عروسی خواهر بیانگر انتظارات اجتماعی و خانوادگی: عروسی یکی از رویدادهای مهم اجتماعی و خانوادگی است. خواب عروسی خواهر ممکن است نمایانگر انتظارات شما یا دیگران از شما در این زمینه باشد.
  • تعبیر خواب عروسی خواهر نمایانگر آرزوها و خواسته‌ها: این خواب ممکن است نمایانگر آرزوها و خواسته‌هایی باشد که به عنوان مثال تجربه عروسی خواسته و برای خود داشته‌اید یا به دلایلی نتوانسته‌اید تحقق دهید.

 

بیشتر بدانید : تعبیر خواب تولد گرفتن | 10 تعبیر خواب تولد پسر و دختر

 

2- تعبیر خواب عروسی مرد مجرد چیست؟

تعبیر خواب عروسی مرد مجرد چیست؟

تعبیر خواب همیشه نیازمند کشف جزییات و حالات مختلفی است. اما در مورد خواب عروسی مرد مجرد (عروسی مجردی)، می‌توان چندین تفسیر ممکن را در نظر گرفت:

  • تعبیر خواب عروسی مرد مجرد نمایندهٔ تغییر و تحول: عروسی به طور عمومی با تغییرات و تحولات مرتبط است. خواب عروسی مرد مجرد ممکن است نمایانگر نیاز به تغییر و تحول در زندگی یا احساس آمادگی برای مراحل جدید باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مرد مجرد نمایندهٔ انتظارات اجتماعی و خانوادگی: عروسی یکی از رویدادهای مهم اجتماعی و خانوادگی است. خواب عروسی مرد مجرد ممکن است نمایانگر انتظارات شما یا دیگران از شما در این زمینه باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مرد مجرد نشان دهنده آرزوها و تصورات در مورد زندگی آینده: عروسی می‌تواند نمایانگر آرزوها و تصورات شما دربارهٔ زندگی آینده و انتظارات از روابط عاطفی باشد. این خواب ممکن است نمایانگر تمایل به شروع یک زندگی جدید یا دستیابی به اهداف مهم باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مرد مجرد بیانگر ترس‌ها و نگرانی‌ها: در برخی موارد، خواب عروسی مرد مجرد ممکن است نمایانگر ترس‌ها و نگرانی‌هایی باشد که در مورد ورود به یک رابطه جدید یا تغییرات زندگی دارید.
  • تعبیر خواب عروسی مرد مجرد ترکیبی از تصاویر و احساسات: خواب‌ها معمولاً ترکیبی از تصاویر، احساسات و تجربیات شما در زندگی هستند. خواب عروسی مرد مجرد ممکن است نمایانگر ترکیبی از تمام این عوامل باشد.

 

بیشتر بدانید: 10 تعبیر خواب تور عروس

 

3- تعبیر خواب عروسی خودم با دوست پسرم چیست؟

تعبیر خواب عروسی خودم با دوست پسرم چیست؟

تعبیر خواب‌ها بسته به شرایط و تجربیات فردی متفاوت است و هرگز نمیتوان دقیق تعیین کرد که یک خواب خاص چه معنایی دارد. اما در مورد خواب عروسی خودتان با دوست پسرتان، می‌توان چندین تفسیر ممکن را در نظر گرفت:

  • تعبیر خواب عروسی خودم نمایندهٔ احساسات عاطفی: خواب عروسی با دوست پسرتان ممکن است نمایانگر علاقه‌مندی و احساسات عاطفی قوی نسبت به او باشد. شاید این خواب نمایانگر امیدها و آرزوهای شما دربارهٔ آیندهٔ رابطه‌تان باشد.
  • تعبیر خواب عروسی خودم بیانگر تجربهٔ جشن و خوشایندی: عروسی معمولاً با جشن و خوشایندی مرتبط است. خواب عروسی می‌تواند نمایانگر تجربهٔ مثبت و خوشایندی با دوست پسرتان در زندگی واقعی باشد.
  • تعبیر خواب عروسی خودم نشانه ای از آرزوها و تصورات آینده: این خواب ممکن است نمایانگر آرزوها و تصورات شما در مورد آینده با دوست پسرتان باشد. شما ممکن است تمایل داشته باشید که روابطتان به مرحلهٔ جدی‌تری برود.
  • تعبیر خواب عروسی خودم بیان احساسات ناگفته: در برخی موارد، خواب‌ها می‌توانند نقاطی از احساسات و تمایلات مخفی را به نمایش بگذارند که در واقعیت به صورت آشکاری ابراز نشده‌اند.
  • تعبیر خواب عروسی خودم بازتاب تجربه‌های روزمره: گاهی اوقات خواب‌ها می‌توانند بازتاب تجربه‌های روزمره و فعالیت‌های ذهنی شما باشند. اگر به تازگی در مورد رابطه با دوست پسرتان فکر می‌کردید، این خواب ممکن است ناشی از این فکرها باشد.

 

بیشتر بدانید: تعبیر خواب مهمانی | 16 تعبیر خواب مهمانی رفتن و دادن

 

4- تعبیر خواب دیدن لباس عروس چیست؟

تعبیر خواب دیدن لباس عروس چیست؟

در تعبیر خواب‌ها، لازم به ذکر است که هر خوابی ممکن است به معنای واقعی یا مجازی آن تعبیر شود و معمولاً تعبیر هر خواب به سیاق و شرایط زندگی و عوامل روانی فرد وابسته است. به همین دلیل، تعبیر دقیق خواب‌ها برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. اما در اکثر فرهنگ‌ها و تعبیرات خواب، دیدن لباس عروس معمولاً به موارد زیر مرتبط می‌شود:

  • تعبیر خواب لباس عروس تغییرات در زندگی شخص: دیدن لباس عروس ممکن است نمایانگر تغییرات و تحولات مهم در زندگی شما باشد، مخصوصاً اگر شما یک زن یا دختر هستید. این تغییرات می‌توانند شامل ازدواج، شروع یک رابطه عاطفی جدید، تغییر شغل یا مسائل مرتبط با خانواده باشند.
  • تعبیر خواب لباس عروس تمایل به تغییرات: اگر در خواب لباس عروس را بپوشیده‌اید و احساس خوبی دارید، ممکن است این به نمایانگر تمایلات شما به سمت تغییر و بهتر شدن در زندگی باشد.
  • تعبیر خواب لباس عروس نمایش تحول شخصیتی: لباس عروس معمولاً نمایانگر زیبایی، زمانه‌گذاری، و شروع مرحله‌ای جدید در زندگی است. این می‌تواند نمایانگر تحول شخصیتی، رشد روحی، و پیشرفت شخصی شما باشد.
  • تعبیر خواب لباس عروس آرزوها و امیدها: لباس عروس می‌تواند نمایانگر آرزوها، امیدها و خواسته‌های شما باشد که ممکن است در آینده به واقعیت تبدیل شوند.
  • تعبیر خواب لباس عروس هماهنگی و تطابق: لباس عروس اغلب با هماهنگی و تطابق در زندگی ارتباط دارد. این ممکن است به نمایانگر تلاش شما برای هماهنگ کردن اختلافات و مسائل مختلف در زندگیتان باشد.

 

بیشتر بدانید: 13 تعبیر خواب تعبیر خواب حنا گذاشتن و حنابندان

 

5- تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس چیست؟

تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس چیست؟

تعبیر خواب‌ها بسته به شرایط و تجربیات هر فرد از زندگی و آرزوهای روزانه متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که یک خواب خاص چه معنایی دارد. اما در مورد خواب پوشیدن لباس عروس می‌توان چندین تفسیر ممکن را در نظر گرفت:

  • تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس نمایندهٔ تغییر و تحول: لباس عروسی معمولاً با تغییرات و تحولات مرتبط است. خواب پوشیدن لباس عروس ممکن است نمایانگر نیاز به تغییر و تحول در زندگی یا احساس آمادگی برای مراحل جدید باشد.
  • تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس نمایندهٔ انتظارات و آرزوها: لباس عروسی به عنوان نمادی از روزهای ویژه و رویایی در زندگی معمولاً با انتظارات و آرزوها مرتبط است. این خواب ممکن است نمایانگر تمایلات و آرزوهای شما برای تجربهٔ لحظات خاص باشد.
  • تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس بیانگر ترس‌ها و نگرانی‌ها: در برخی موارد، خواب پوشیدن لباس عروس ممکن است نمایانگر ترس‌ها و نگرانی‌هایی باشد که در مورد ورود به مراحل جدید یا تغییرات زندگی دارید.
  • تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس تجربه خوشحالی: پوشیدن لباس عروس ممکن است به یادآوری خاطرات خوب و لحظات خوشایندی باشد. این خواب ممکن است نمایانگر تمایل شما به تجربهٔ لحظات شاد و خوشحالی باشد.
  • تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس بیان احساسات ناگفته: در برخی موارد، خواب‌ها می‌توانند نقاطی از احساسات و تمایلات مخفی را به نمایش بگذارند که در واقعیت به صورت آشکاری ابراز نشده‌اند.

 

بیشتر بدانید: 12 تعبیر خواب کیک [تولد + عقد + کیک خوردن]

 

6- تعبیر خواب دوختن لباس عروس چیست؟

تعبیر خواب دوختن لباس عروس چیست؟

تعبیر خواب‌ها به شدت به متن خود خواب، شرایط زندگی فرد و تفسیرهای فرهنگی و روان‌شناختی مرتبط با آن‌ها بستگی دارد، اما دوختن لباس عروس در خواب معمولاً به موارد زیر می‌تواند اشاره داشته باشد:

  • تعبیر خواب دوختن لباس عروس نشان دهنده تغییرات و تحولات: دوختن لباس عروس می‌تواند نمایانگر تغییرات و تحولات مهم در زندگی شما باشد. ممکن است به معنای آماده‌سازی برای یک فصل جدید از زندگی، ازدواج، تغییر شغل یا تصمیمات مهم دیگر باشد.
  • تعبیر خواب دوختن لباس عروس آماده‌سازی برای تغییر: دوختن لباس عروس نشانه‌ای از آمادگی برای ورود به یک فاز جدید یا مرحله‌ای از زندگی است. شما ممکن است به دنبال پذیرش تغییراتی باشید که نیاز به آماده‌سازی و تطبیق دارند.
  • تعبیر خواب دوختن لباس عروس بیانگر انتظار و ترقی: این خواب می‌تواند نشانه‌ای از انتظارها، آرزوها یا توقعات بالاتری باشد. شما ممکن است در حال انتظار برای وقوع چیزهای مهم و مثبت در زندگی خود باشید.
  • تعبیر خواب دوختن لباس عروس نشان دهنده احساس زیبایی و جذابیت: لباس عروس به طور عمومی نمایانگر زیبایی، شکوه و جذابیت است. این خواب ممکن است نمایانگر احساس رضایت از خود، اعتماد به نفس یا تمایل به بهبود ظاهر و زیبایی شخصی باشد.
  • تعبیر خواب دوختن لباس عروس نشانه انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری: ممکن است دوختن لباس عروس در خواب نمایانگر تصمیم‌گیری‌های مهم در آینده باشد. این تصمیم‌ها ممکن است به انتخاب شریک زندگی، مسائل مالی یا تصمیمات مهم دیگر اشاره کنند.

 

بیشتر بدانید: تعبیر خواب حامله بودن و باردار بودن چیست ؟

 

7- تعبیر خواب عروسی در مسجد چیست؟

تعبیر خواب عروسی در مسجد چیست؟

تعبیر خواب‌ها بسیار پیچیده و وابسته به شرایط و تجربیات شخصی است، اما دیدن یک عروسی در مسجد می‌تواند به موارد زیر اشاره کند:

  • تعبیر خواب عروسی در مسجد نشان دهنده تقوا و دین: مسجد به عنوان مکان عبادت و تقوا شناخته می‌شود. دیدن یک عروسی در مسجد ممکن است نمایانگر تلاش شما برای تقویت رابطه‌تان با دین، ایمان و معنویت باشد.
  • تعبیر خواب عروسی در مسجد بیانگر آغاز یک مرحله جدید: عروسی به عنوان آغاز یک زندگی جدید و رسمی در اغلب فرهنگ‌ها شناخته می‌شود. این خواب ممکن است به آماده‌سازی شما برای ورود به یک مرحله جدید از زندگی، مثل ازدواج یا تغییرات مهم دیگر، اشاره کند.
  • تعبیر خواب عروسی در مسجد نشانه توجه به ارتباطات: مسجد معمولاً مکانی است که افراد با یکدیگر و با خداوند در ارتباط هستند. دیدن عروسی در مسجد ممکن است نمایانگر تمایل شما به ارتباط و ارتباطات قوی‌تر با دیگران باشد.
  • تعبیر خواب عروسی در مسجد بیانگر احترام به مقدسات: مسجد به عنوان مکانی مقدس در اکثر مذاهب دینی تلقی می‌شود. این خواب ممکن است نمایانگر احترام و تقدیر شما نسبت به ارزش‌ها و مقدسات دینی باشد.
  • تعبیر خواب عروسی در مسجد نشانه تقدیر از زیبایی و شكوه: عروسی‌ها معمولاً با زیبایی و شکوه همراه هستند. دیدن یک عروسی در مسجد می‌تواند به تقدیر از زیبایی، انسجام و شکوه در زندگی و رویدادهای مهم اشاره کند.

 

بیشتر بدانید: 10 تعبیر خواب بچه دار شدن | تعبیر خواب بچه دار شدن مادر

 

8- تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر چیست؟

تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر چیست؟

دیدن خواب‌ها به شدت به شرایط و تجربیات فردی شما وابسته است و تفسیر آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. اما دیدن خواب عروسی مجدد با همسر می‌تواند به موارد زیر اشاره کند:

  • تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر، تجدید نظر در رابطه: دیدن عروسی مجدد با همسر ممکن است نمایانگر تمایل شما به تجدید نظر در رابطه و ایجاد یک فصل جدید در زندگی زناشویی باشد. این می‌تواند به معنای تلاش برای تجدید حیثیت و عشق در رابطه باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر، تجربه‌ی دوباره‌ی زندگی مشترک: این خواب می‌تواند به نمایش گذاشتن تمایل شما به تجربه‌ی دوباره و شروع مرحله‌ای جدید از زندگی مشترک با همسرتان باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر ، اعلام عشق و ارتباط قوی‌تر: خواب عروسی مجدد ممکن است نشانه‌ای از تمایل شما به اعلام عشق، ارتباط عمیق‌تر و تمایل به افزایش ارتباط و اتحاد با همسرتان باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر ، تصالح و آشتی: این خواب می‌تواند به نمایش گذاشتن تمایل شما به تصالح و آشتی در رابطه باشد. این ممکن است به معنای حل و فصل مشکلات گذشته و آمادگی برای شروع دوره‌ای جدید از زندگی باشد.
  • تعبیر خواب عروسی مجدد با همسر ، تمایل به ارتقاء و تحسین: عروسی مجدد می‌تواند به معنای تمایل شما به ارتقاء رابطه، بهبود شرایط و تحسین موقعیت فعلی باشد.

 

9- تعبیر خواب عروسی با غریبه چیست؟

تعبیر خواب عروسی با غریبه چیست؟

تفسیر خواب‌ها به مجموعه‌ای از عوامل اشاره دارد از جمله متن خواب، شرایط زندگی فردی و تفسیرهای فرهنگی و روان‌شناختی مختلف. دیدن یک خواب عروسی با غریبه ممکن است به معنای‌های متعددی باشد:

  • تعبیر خواب عروسی با غریبه بیانگر تلاش برای ایجاد روابط جدید: خواب عروسی با غریبه ممکن است نشانه‌ای از تمایل شما به برقراری روابط جدید با افراد ناشناخته باشد. شما ممکن است در زندگی و ارتباطاتتان تمایلی به خارج از محدوده‌ی معمول داشته باشید.
  • تعبیر خواب عروسی با غریبه نشانه احساس عدم اطمینان: این خواب ممکن است نمایانگر احساس عدم اطمینان یا نگرانی در مورد تعامل با افراد ناشناخته باشد. این می‌تواند نمایانگر ترس از مواجهه با موقعیت‌های نامعلوم یا جدید باشد.
  • تعبیر خواب عروسی با غریبه بیان کننده کنجکاوی و خبره‌جویی: دیدن یک خواب عروسی با غریبه ممکن است نشانه‌ای از کنجکاوی و خبره‌جویی شما در مورد مسائل ناشناخته باشد. شما ممکن است تمایل داشته باشید به کشف و تجربه امور جدید و ناشناخته.
  • تعبیر خواب عروسی با غریبه نشانه تلاش برای اتصال و انسجام: این خواب ممکن است نمایانگر تمایل شما به ایجاد اتصالات انسانی و انسجام در محیط اطراف باشد. شما ممکن است در تلاش برای ایجاد روابط اجتماعی و ارتباطات جدید با افراد مختلف باشید.
  • تعبیر خواب عروسی با غریبه انعکاسی از تجربه‌های پیشین: خواب عروسی با غریبه ممکن است به انعکاس از تجربه‌ها یا وقایع پیشین در زندگی شما مربوط باشد. این می‌تواند به نمایش گذاشتن تجربیات قبلی شما در مواجهه با افراد ناشناخته باشد.

 

10- تعبیر خواب حادثه در عروسی چیست؟

تعبیر خواب حادثه در عروسی چیست؟

دیدن خواب‌ها متاثر از تجربیات شخصی، احساسات و شرایط زندگی است، اما دیدن حادثه در عروسی می‌تواند به معانی مختلفی اشاره کند:

  • تعبیر خواب حادثه در عروسی نشان دهنده اضطراب و نگرانی: حادثه در عروسی ممکن است نمایانگر اضطراب، نگرانی یا ترس از وقوع مشکلات در رویدادهای مهم باشد. شما ممکن است احساس داشته باشید که چیزهایی برایتان ناپسند و غیرمنتظره رخ می‌دهد.
  • تعبیر خواب حادثه در عروسی بیانگر ترتیبات ناکام: این خواب ممکن است به نمایش گذاشتن نگرانی از عدم موفقیت یا نقص در ترتیبات یک رویداد مهم، مانند عروسی، باشد.
  • تعبیر خواب حادثه در عروسی علامت ترس از تغییر: حادثه در عروسی می‌تواند نمایانگر ترس از تغییرات و تحولاتی باشد که ممکن است در زندگی‌تان رخ دهد. شما ممکن است از تغییرات ناخواسته و غیرمنتظره نگرانی داشته باشید.
  • تعبیر خواب حادثه در عروسی بیانگر شکست در برگزاری مهمانی: این خواب ممکن است به نشانه‌ای از ترس از بروز مشکلات و شکست در روند برگزاری مهمانی یا رویدادهای خاص باشد.
  • تعبیر خواب حادثه در عروسی نشانه ناامیدی در موقعیت‌های خوب: حادثه در عروسی ممکن است نمایانگر ترس از از دست دادن موقعیت‌ها یا اتفاقات خوبی باشد که تاکنون برایتان رخ داده‌اند.

 

11- تعبیر خواب عروسی زن متاهل چیست؟

تعبیر خواب عروسی زن متاهل چیست؟

گاهی در خواب، رویدادهایی می‌بینیم که موجب نگرانی ما می‌شود. درواقع، این رویدادها مغایر با اصول و خط فکری زندگی ما است. در چنین مواقعی اولین احساسی که پیدا می‌کنید، تردید نسبت به اصل وجودی و ذات نیکوی خودتان است. اما نیاز به نگرانی و قضاوت نیست؛ اگر متاهل باشید و در خواب ببینید که با فردی ازدواج می‌کنید، به این معنا است که شرافت و بزرگی زیادی نصیب‌تان می‌شود. در چنین تعبیری، اصلا تفاوتی ندارد که مرد باشید یا زن! در هر شرایطی دیدن خواب تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل و مرد متاهل، چیزی غیر از خیانت و ناپاکی است.

 

12- تعبیر خواب عروسی خودم و عشقم

تعبیر خواب عروسی خودم و عشقم

یکی از رایج‌ترین خواب‌ها و رویاهایی که در زندگی می‌بینید، رسیدن به معضوق‌تان است. چنین خواب‌هایی شیرین، دوست داشتنی و خاص است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواب ببینید، دوباره با همسرتان ازدواج می‌کنید. چنین خواب‌هایی، معمولا نشان از موفقیت شما در زندگی زناشویی است. درواقع، این خواب نشان می‌دهد که پیوند عمیق و مطلوبی بین شما و همسرتان وجود دارد. چنین خواب‌هایی، حس عمیق و مطلوب زناشویی و ارتباط عاطفی با همسر را یادآوری می‌کند و نشان می‌دهد که تصمیم ازدواج با همسرتان همچنان در وجودتان زنده است.

 

13- تعبیر خواب عروسی برادر

تعبیر خواب عروسی برادر

اگر برادر داشته باشید، ممکن است خواب‌های این‌چنینی ببینید. شاید بخواهید بدانید که تعبیر خواب عروسی برادر چیست و یا تعبیر خواب رفتن عروسی چه خواهد بود؟ به عقیده بسیاری از معبران، دیدن خواب عروسی برادر چندان خوب نیست. درواقع، چنین خوابی نشان از سختی و دشواری دارد. در چنین مواردی، معبرانی مثل جابر مغربی، ابراهیم کرمانی و امام صادق (ع)، عروسی برادر را چیزی جز غم و سختی نمی‌دانند.

 

14- تعبیر خواب عقد كردن خودم

تعبیر خواب عقد كردن خودم

یکی از رایج‌ترین خواب‌هایی که اکثر خانم‌ها و آقایان می‌بینند، خواب عروسی، عروس شدن و داماد شدن است. خوابی شیرین شبیه به رویا، که نشان از رسیدن دو عاشق و معشوق به یکدیگر است. چه خوابی شیرین تر از این؟   به عقیده معبران، دیدن خواب عروسی و ازدواج خودتان، معمولا نیکو است. رسیدن به آرزوها و برآورده شدن آن‌ها، یکی از رایج‌ترین تعبیرهایی است که برای خواب عقد کردن یا عروسی کردن بیان شده است. به عقیده برخی معبران نیز، دیدن خواب عروسی و ازدواج، نشان از غم و اندوه او خواهد بود و باید نسبت به کارهایش احتیاط بیشتری داشته باشد.

 

15- تعبیر خواب ازدواج دو زن باهم

تعبیر خواب ازدواج دو زن باهم

دیدن بعضی خواب‌ها، استرس و نگرانی‌های زیادی برای ما ایجاد می‌کند، دیدن خواب ازدواج دو زن باهم و یا ارتباط داشتن با یک زن دیگر به‌عنوان معشوقه همجنس، بسیار نگران کننده است. شاید احساس کنید که چنین خوابی نشان از احساسات عمیق شما به همجنس گرایی است، اما واقعیت اصلا چنین نیست. درواقع، نباید در چنین مواقعی نگران و ناراحت شوید. دیدن چنین خوابی، نشان از درک عشق و دوستی است. تعبیر چنین خوابی، چیزی به جز درک صحیح از خود و پذیرش آن نخواهد بود. پس می‌توانید با آرامش بدانید که دیدن چنین خواب هایی اصلا نمادی از موضوعات غیراخلاقی نیست. پس به همین تعبیر خواب، باید معتقد باشید و با آرامش به ادامه زندگی بپردازید.

 

16- تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل

گاهی ممکن است در خواب ببینید که با وجود تاهل، عروسی و ازدواج مجدد با شخص دیگری را دیده‌اید. هرچند بعد از چنین خوابی احساسات چندان مطلوبی ندارید، اما بهتر است بدانید که تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل اصلا بد نیست. چنین خوابی، نشان از فراوانی مال و ثروت است. اگر زن شوهر دار، در خواب ببیند که همسری دارد و مجدد ازدواج می‌کند و عروسی می‌گیرد، تعبیر او شرافت و عزت و بزرگی است.

پس می‌توان نتیجه گرفت که دیدن خواب های اینچنینی اصلا با احساسات اولیه ای که در ما ایجاد می شود، همخوانی ندارد و در بیشتر مواقع، تعبیر آن بسیار متفاوت تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

 

ویدئو تعبیر خواب عروسی

با مشاهده این ویدئو می‌توانید اطلاعات دقیقی از تعبیر خواب و عروسی کسب کنید.

 

خلاصه مطلب

تعبیر خواب یکی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین رویدادهایی است که انسان‌ها با آن درگیر هستند. تعبیر خواب عروسی، در شرایط مختلف تعبیرهای گوناگونی دارد. با مطالعه تعبیرهای مختلی که برای‌تان آورده‌ایم، می‌توانید نزدیک‌ترین تعبیر را به خوابی که دیده‌اید، پیدا کنید.

اگر خواب عروسی خودتان یا دیگران را دیده اید حتما شرح خواب را برای ما بنویسید تا سایر دوستان آن را تعبیر کنند!

اگر این محتوا برای شما مفید بود، لطفا به ما ستاره و امتیاز بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
Erfan
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶

من برم بمیرم😱😱

Hossein
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶
الان زنده ای هنوز؟
Aban
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶
هنوز زنده ای؟
پاسخ
ماهی کلبادی
۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹

سلام وقت بخیر من مجرد هستم خواب دیدم عروسی خودم هست با پسر همسایه که پسری مودب و باشخصیت هست و اتفاقا در امد خوبی هم دارد البته به او علاقه هم دارم و در خانه انها عروسی برگذار میشود این عروسی خیلی ناگهانی بود و من لباس عروس ندارم یک لباس به رنگ صورتی کمرنگ پوشیده بودم ارایشم هم چنان غلیظ نبود بعد با دوستانم تماس گرفتم و خبر ازدواجم رادادم دوست صمیمی من امد پیشم تا با هم کارت های عروسی را بنویسیم اما تو کارت ها اسم های دیگری به جای عروس و داماد نوشته شده بود که بی خیالش شدیم من خیلی خوشحال بودم ینی راضی بودم از این ازدواج دردل میگفتم خدایا خواب است بیدار نشوم بعد دیدم موهام شانه نزده هست با دوستم نشستیم رو زمین موهام خیلی فر داست یکم مرطوب بود البته در حالت عادی فر دارد مقدار کمی از موهامووو شونه زدم و بعد دیدم خیلی صاف شده و گفتم برم اتومو بیارم ینی از خواهر پسر همسایه که میشد خواهر شوهر من در خواب بعد صدا زدم اما چهره و لباس خودمو پنهان کردم تا نبیننم به خیال خودم یهو ببینن تعجب کنن هر چی صدا کردم خواهر شوهرمو جواب نداد تا اینکه جواب داد و من گفتم اتو مو میخوام اون سعی داشت منو ببینه هی سرک میکشید اما مندخودمو یکم عقب میکشیدم و یهو از خواب بیدار شدم راستی در طول خوابم هیچ صدای سازو اوازی نیامده بود و اینکه من داماد رو میشناختم که پسر همسایمون بود اما تو خوابم ندیرم البته اصلا نگران دیدنش نبودم خیلی تو دلم خوشحال بودم که به ارزوم رسیدم

مهسا
۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹
سلام وقت بخیر مجردم با یه اقای نامزد شدم من اولش نخواستم ازدواج کنم با ایشون خلاصه نامزد کردم بعد منو صدا زد رفتم دیدم کت شلوار رنگای خیلی هست بهش گفتم دومادییی این همه لباس گفت آره گفتم نخیر یکیشون باید بپوشی گفت چشم بعد نمیدونم چی شد با هم دعوا کردیم زدمش سیلی خیلی یواش بعد داشتم حرف میزدم انگشت اورد تو لبم گفت هیشش گفتم چیکار میکنی بعد بوسم کرد خلاصه رفتیم یه شهری فک کنم روستای بود عروسیم اونجا قرار بشه خودش دوتا برام اورده لباس عروس یکی سفید یکی زرد منو سفید بردم با یه گل مصنوعی خیلی قشنگن رفتیم روستا قرار اونجا برم ارایشگری ولی در واقع من هیچ اهمیت برای عروسی خودم نگذاشتم هیچ تو ماشین بودیم من ماماننم با ابجیم نمیدونم کیی با داداشام رانندگی میکنه به مامانم گفتم مامان ما کار کردیم همون بوس گفت اشکالی نداره نامزدته خلاصه تو راه بودیم هی میگم نه باید قبول نمیکنم با ایشون ازدواج کنم ولی چیکار کنم دست خودم نیست رسیدیم یادم امد که هیچیی اماده نکردم برای عروسیم‌ نه لنزی اوردم بام هیچی رفتم زن دایم‌که باهم رسیدیم بهش گفتم که من هیچی‌نیوردم ‌نه لنزی و گفت اشکالی نداره نمیخواد لنز بزاری خانوادش فامیلاش نمیشناسم منکه لباسام عادی بود با یه مانتو روسری سفید فک کنم گفتن که روسریت جلو بکش منم کشیدم دیدم خانوادش خیلیی مذهبین بعد وارد شدم سلام میکردن برام احترام میزارن دوماو رفت نمیشه بیاد تو خلاصه هی تو خونه نگاه میکنم گفتم اخ اینم از قسمتم که یهویی شد خانواد گفتن دوس ندارم دخترام عروسی کنن تا بزرگ‌شن بعد بیدار شدم آذان ظهر میگفت ولی وقتی بیدار شدم‌نمیدونم چه حسی دارم
پاسخ
فاطمه
۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه تعبیر خواب بنده رو بهم بگین...

من راستش عروسی برام موضوعی نیست که بهش فکر کنم و شب خوابش رو ببینم. یک شب خواب دیدم که عروس شده ام و همش در عروسی اضطراب دارم و انگار مراسم خوب پیش نمی‌رفت و کم و کاستی توش بود ... همش در عروسی اضطراب داشتم و درضمن شوهری ک قرار بود باهاش ازدواج کنم هم نمی‌شناختم... میشه تعبیر خوابم رو بگین ممنون میشم

ꫝꪖɀʀꪖᴛ ꪶꪖsꫝɪꪖꪑ
۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
😂😂😂تعبیر خوابت ابن سیرین نیز، یکی از معبران مطرح در تعبیر خواب است. تعبیر بسیاری از موضوعات مختلفی که در خواب می‌بینیم، توسط ابن سیرین تعبیر شده است. تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل یا مجرد، بدون دانستن این‌که عروس چه‌ کسی است؛ نشان از مرگ او دارد.
پاسخ
ندا
۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

سلام وخسته نباشید من توخواب پسرعمه ام پیشنهاد ازدواج داد قبول نکردم وخاله ام میخواست‌پسرش بامن ازدواج

کنه اصلا خاله ام همچین پسری نداشت همه ی یدونه بیشتر پسرنداشت که اونم ازدواج کرده بود منو بردن یکم نشسته امو با آبجیش حرف زدم بعدش بردنم ارایشگاه اومدن مامانم عصبانی بود میگف نه ارایشش غلیظ ولباس خودشوپوشیده تازه ستوینم نداره بعدش دیدم مامان داماد توخونشون که عقدماروگرفته بودن ماکارانی درس میکنه رفتم نشستم یه عروس خوشگل اومد رقصید اون لباس خوشگل وهمه چی داشت ومن به مامانش گفتم 2سال نامزدمیمونیم قبول نکرد ومن تا داماد اومد فرار کردم توراه دختریو دیدم قضیه روگفتم بعدش توفکرم بود آبروم رف تازه من سنی نداشتم فقط 15سالمه رفیقام چی بگم بگم بااین سن کمم دختر رسید به پارک هم دیگه روبغل کردیم رفتم خونه وقتی مامانو بابام رسیدن بهم گفتن افرین ولی من انتظارنداشتم چون من فرارکرده بودم

پاسخ
ندا
۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

راستی ببخشید ومجرد هستم واون پسرواصلا ندیده بودم وحتی عروسو

پاسخ
زینب
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

سلام من اصلا ذره ای به عروسی فکر نمیکنم 13 سالمه به خدا و اهل بیت و... اعتقاد زیادی دارم و دوست پسر هم ندارم و اصلا تو فکر ازدواج نیستم

اما نزدیک های وقت بیدار شدنم خواب عروسی خودم رو دیدم البته خواب جشن و عروسی و... رو نه خواب دیدم سالن آرایشم اول صورتمو آرایش کرد و اطرافیانم بهم میگفتن این جا خوب نیست بریم یه آرایشگاه دیگه و من منظورشون رو تو کار طرف میدونستم و میگفتم نه بعد نوبت به موهام رسید و گفتم فرش کنه موهام تا سر شونم بود و لباس عروسی پوشیده بودمو همش حرف از عروسی بود در انجام کار های مختلفی بودکنم کر میکنم قبل از زمان عروسی گریممو امتحان میکردم و بعدش بدون لباس عروسی و آرایش که دیگه آرایش نداشتم ولی در حال کار های عروسی خودم بودم و البته تو خواب بسیار خوشحال بودم ولی صورت داماد محو بود و نمیدیدم حالا گیجم تعبیرش چی میشه ولی تو جشن نرفتم و فقط کت و شلوار دیدم زهنم درگیر برگردوندن کسی دوباره به فامیله دوست دارم اقدامی بکنم زنگ بزنم و... همه بزرگترا به فکر هستن اما من دوست دارم حالا که فهمیدم کاری کنم و تو ذهنم نقشه هایی کشیدم دیروز از همه وقت ها بیشتر به این موضوع فکر کردم و تصمیم گرفتم تو اولین فرست نقشمو عملی کنم

ملیکا
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
چه جالب منم دقیقا همین خوابو دیدم
پسرک بلوچ
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
منم همین خاب دیدم بنظرت چی میشه درآینده یعنی این خاب نه ولی خب عروس ندیدم فقط عروسیم بود عروس رو هم ندیدم میخاست یبار بیاد داخل گفتن بزار ارایش کنه بعد بیاد دگه هم از خاب بیدارشدم🤣🤣🤣
پسرک بلوچ
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
منم همین خاب دیدم بنظرت چی میشه درآینده یعنی این خاب نه ولی خب عروس ندیدم فقط عروسیم بود عروس رو هم ندیدم میخاست یبار بیاد داخل گفتن بزار ارایش کنه بعد بیاد دگه هم از خاب بیدارشدم🤣🤣🤣
پسرک بلوچ
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
منم همین خاب دیدم بنظرت چی میشه درآینده یعنی این خاب نه ولی خب عروس ندیدم فقط عروسیم بود عروس رو هم ندیدم میخاست یبار بیاد داخل گفتن بزار ارایش کنه بعد بیاد دگه هم از خاب بیدارشدم🤣🤣🤣
Reza
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
خواهر منم یه همچین خوابی دیدم خواب منم بخون ببین من 15سالمه و اصلا توی این فکرا نیستم و نبودم خیلی خوشحال بودم و تقریبا دورم شلوغ بعد دختره که بنظر میرسید میخوام با اون ازدواج کنم لباس عروس ابی تنش بود و موی مشکی از منم کوچیک تر بود یکی دوسال و خیلی خشگل بود و دوسش داشتم با لبخند از کنارم رد شد هرچی میخواستم ببینم کیه نفهمیدم صورتش تار بود لبخند زیباشو میدیدم ولی چشاش نه 😟
پاسخ
فرشته
۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

سلام

من خواب دیدم با یه پسری ازدواج کردم و به شدت همدیگر رو دوست داریم .حالا نمیدونم چرا خونه ی بابام بودم.من بعد از یکی دو روز باردار میشم . ولی چون ۱۶ سالم بود خیلی ناراحت بودم که چرا اینقدر زود باید مادر بشم!!

نمیدونم چیشد اون جنین رو مثل تخم مرغ گرفتم دستم چند نفر دیگه بغلم بودن اونا گفتن الان بکشیش بهتره منم یادم نمیاد چجوری کشتمش ولی بعد از چند روز خیلی ناراحت شده بودم که چرا بچمه و کشتم؟

من واقعا شوهرمو دوست داشتم اونم منو خیلی دوست داشت ،انگاری قبل از ازدواج عاشق هم بودیم.

من همش فک میکردم پریود شدم اما یهویی سسی که خورده بودمو بالا آوردم.حالم خیلی بد بود یه گوشه دراز کشیده بودم که بابام از کنارم رد شد فهمید باردار شدم اما نمیدونست که دیگه نیستم.به مامانم گفت این یه کاری کرده.دیگه یادم نمیاد متاسفانه!!!!

پاسخ
نجمه
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

سلام من مادر بزرگم حال چندان خوشی نداره

خاب دیدم خونه مادر بزرگم نامزدی منه داماد و نمیدونم کیه نامزدی داخل خونه مامان بزرگم بود و هیچ بزن و برقص در خانه نبوده و بیرون از خانه بوده خودمم زیاد تو خواب تعجب کرده بودم

پاسخ
نازنین رحمان زاده
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

سلام خسته نباشید لطفا ب سوال منم جواب بدین ،من الان نامزدم ،و دیشب خواب دیدم که با نامزدم عروسی کردم ،اما هیجی خوب پیش نمیرفت ،مثلا ارایشگر منو خوب آرایش نکرده بود ،و اصلا وقت نداشتم برم تالار از اون طرف مشکل های ریز دیگه ایی پیش اومده بودی معنیش چیه

ناهید
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
سلام من یه زن متاهل هستم خواب دیدم با مردی که آدم بسیار خوبیه ازدواج کردم بعدواسم عروسی گرفتم همه بهم تبریک میگفتن ولی دادماد پیشم نبود میدونستم کیه ولی پیشم نبود تعبیر چیه؟
نازنین عزیزی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
منظور خوابت اینه که به نامزدت نمی رسی
پاسخ
مرضیه
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

سلام میشه تعبیر خواب منو بگید. یه خاستگار داشتم بعد ب دلایلی قسمت نشد بهم برسین. بعد دیشب خاب دیدم. با همون خاستگارم. عقد کردم.

پاسخ
شایلین
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳

سلام میشه تعبیر خواب منو بگید ؟من متاهل دوتا بچه دارم خواب دیدم خیلی عجله دارم خودمم میخواستم کاری مهمم انجام بدم ولی دقیقا نمیدونم تنم هم لباس عروس بود با کفش پاشنه دار ولی دوماد اصلا پیشم نبود وکلا دوماد رو ندیدم تو خواب یه نفر هم مانع عروسی من بود کلا عروسی و نفر. و بزن بکوب و دوماد ندیدم فقط لباس عروس تنم بود و با عجله کارایی میکردم

پاسخ
خاتون
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

سلام من خواب دیدم عروس شدم و یک لباس سفید توری که دامن بلندی داره از پشت کمی رو زمین کشیده میشد و یک پیشانی بند توری سفید ولی همه مهمونا لباس تیره و مشکی به تن دارن من از پله ها پایین می اومدم تا به مهمونا برسم و داماد کنارم نبود(من خودم شوهر دارم ولی تو خواب بهم حسی گفت که داماد شخص دیگری هست) میشه برام تعبیر کنید حس میکنم اتفاقات بدی تو راه لطفاً من کسی ندارم ازش راهنمایی بخام برای تعبیر خوابم...

سولماز
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
الان حالتون چطوره
رویا کریمی
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
حتی اگه خواب بد دیدید ،پیش خودتون نگه دارین وخودتون تعبیر خوب ازش بگین،چون بعضی وقتا تعبیر میشن
محسن
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
احتمالا مهمونا به مجلس ختم اومدن.
مریم عبدلی
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
سلام منم خواب شما را دیدم منم متاهلم خواب دیدم لباس عروس پوشیدم و دارم پیش ی داماد دیگه میرم که اصلا نمیشناختمش تعبیرش را خوندم خوب نبود خیلی میترسم که بمیرم سه تا بچه دارم 😭😭😭 خواب شما چطور تعبیر شد؟
پاسخ
😐😑😐😑
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

😑😐😑😐😑

پاسخ
بنده خدا
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

🙂مهربون

پاسخ
ازیتاعباسی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

سلام من روزدوم صفرساعت8.30خواب دیدم مراسم عقدم ایت وافراد زیادی حضوردارندوعاقدسه بارحطبه راخواندوبله راگفتم ولی دامهدراندیدم بعدبه حانه ای رفنم ه ااشنا بود وافراد زیادی حضورداشتن

پاسخ
حکیمه
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

سلام من خواب دیدم که عروسی خودمه و لباس عروسی به سبز پوشیدم تعبیر خوابن چی میشه ؟؟

پاسخ
نگار غلامی
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

منم امروز خواب دیدم عروس شدم ولی داماد را نشناختم

کیان
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
همه ش دروغ
مریم
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
حالا حالتون چطوره؟؟
پاسخ
ب.م
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

سلام

پدرم خواب دید که ۱۷ عروس و داماد از در خانه مان بیرون آمدن که اولین نفرش زن برادر کوچکش یعنی زنعمو کوچکم بوده

پدرم خیلی نگران تعبیر این خواب است لطفا تعبیر 🙏

بهنام
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
سلام من ۴ سال پیش همرا با یکی از رفیقام رفتیم خونه اشناشون اونجا من یه دختری رو دیدم وبعد از همون یکبار گذشت دیگه ندیدمش تا بعد از یه مدت زیاد خواب دیدم که با همون دختر عروسی کردیم و دوتامون لباس سفید پوشیدیم و خیلی خوشحالیم و جالب اینجا تو همون خونه ای که اولین بار رفتم ینی یکی از همون اتاق های خونشون بعد از عروسی که تموم شد با خانومم که همون دختر بود میگفتم حالا کجا بریم زندگی کنیم ما که خونه ای نداریم یدفه مادر همون دختر اومد گفت تا زمانی که خونه برا خودتون درست میکنین این اتاق مال شما دونفر توش زندگی کنید بعدش من دیگه از خواب بلند شدم الان نزدیک به چهار سال میگذره ولی من بعد همون یکبار دیگه اون دخترو ندیدمش و خیلی وقتا میاد تو ذهنم لطفان خواب منو تعبیر کنید یه دنیا ممنون میشم
پاسخ
M
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

سلام من دخترم خواب دیدم میخوان منو به زور خانوادم عروسی بدن اصلا نمیشناختم قراره با کی ازدواج کنم مامانمم میگفت فقط پولداره باید باهاش ازدواج کنی ننم سنم کم بود خودمو داشتم میکشتم‌ میگفتم نه و اینا بعد خونشون خیلی از ما دور بود فکر‌کنم‌ یه شهر دیگه بود قرار بود با هواپیما بریم و من از پرواز جا موندم و.... بعد قرار بود ساعت پنج برم فرودگاه‌ ...اگه تعبیرش مرگ باشه یعنی من میمیرم؟ ممنون میشم بگید بعد نیاز دارم چون درواقعیت قرار بوده بمیرم

پاسخ
ستاره
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

میدونستید همه خواب های عروسی قبلا تو واقعیت انجام شده

O
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
واقعا من یه بار خواب دیدم عروسی خودمه لباس عروسم تنم بود بعد از ۲ماه ازدواج کردم ولی بعد یه سال جدا شدم باز
Saba
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
ینی چی چطور؟
پاسخ
محمود
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰

سلام .من دیشب خواب دیدم عروسی گرفته ایم برای خودم.وقتی که ناهار را خوردم و رفتم لباس نوپوشیدم در راه میرفتم به آرایشگاه که دیدم همه زنها از عروسی بر گشته اند.خودن را رساندم آنجا دیدم عروسی به هم خورده با همسرم چند قدمی راه رفتیم ولی همسرم هم مرا ترک کرد بعد آمدم خانه خودمان دیدم کلید های خانه را گم کرده اند.البته فردی که عروسی را به هم زده بود می‌شناختم ولی هر چقدر دنبالش راه میرفتم پیدایش نمیکردم.انقدر ترسیده بودم که یکهو از خواب پریدم دیگر تا صبح خوابم نبرد.اگر چیزی میدانید لطفا کمکم کنید خیلی نگران زندگیم هستن

پاسخ
مهدیس
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

سلام عروس راپس فرستادن به خانه پدرچه معنی دارد

پاسخ
بهار
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

من 14 سالمه خواب دیدم عروسی ام بود اما من فقط یک لباس و تاج و تور زیبا پوشیده بودم اما اصلا آرایش نکرده بودم و موهامم شلخته بود دوماد رو اصلا نمی شناختم فقط میگفتم حتما آدم خوبی هست که بهش بله رو گفتم

پاسخ
ننن
۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

سلام من دیشب خواب دیدم ازدواج کردم و شوهرمم میشناسم در واقعیت پسر پسر عموی شوهر عممه اسمشم امینه و الان یه سالی میشه زن گرفته نمیدونم چرا خواب دیدم با اون ازدواج کردم و با خواصته خودم بوده که باهاش ازدواج کردم ولی پشیمون شده بودم و شب حجلش دوس نداستم اصلا بهم دست بزنه و دستم نزد همش یه اتفاق میوفتاد تو خواب انکار من عاشق یکی دیگه بودم ولی با امین ازدواج کرده بودم حتی بهش گفتم من اسم امیرو دوس دارم نیشه صدات کنم امیر اونم قبول کرد یادمه تو خواب قرار بود من پیش باباش اینا زندگی کنیم ولی من اصلا راضی نبودم و یادمه میخواستیم بریم برای مامانش واکسن بزنیم چون هیچکس نمیبردش من بردمش ولی جاریم تحمت زد به من که این میخواد بکشش و قشنگ یادمه که پول واکسن ۱۵۰ ملیون بود و من حسابی تعجب کرده بودم واقعا خواب عجیبی دیدم شب قبلشم باز خواب عجیب تری دیدم خواب دیدم منو دوتا از دوستام روز تولد دوستم دزدیدن و جایی که اونجایی کلی دختر دیگه هم هست و بقیشو یادم نمیاد فقد اخرشو یادمه که من با اینکه خواهر ندارم ولی تو خواب داشتم یادمه تو خواب من با خواهرم فرار کردم ولی اخرش یه درخت گوجه سبز دیدم و هدچی میخواستم بچینم نشد با اینکه بکی از افراد اون دزدا دنبالمون بودن ولی باز من میخواستم گوجه سبز بچینم که نشد که بعدش اون افراد دزدا که یه مرد بود بهو رفت گم‌شد و اخرش یه پیر زن امد چند شاخه گوجه سبز بهم دادو گفت مگه میشه دست خالی بری و یهو از خواب پریدم میشه تعبیر این خوابای عجیبمو بگین

پاسخ
نسترن
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

من خواب دیدم عروس شدم اما بدون لباس عروس فک کنم صورتی رنگ بود لباسم و اینکه آرایشگاه بودم آرایشگر اصلا توجه نمی‌کرد همه کارام مونده بود همش استرس داشتم مادرم هم بهم توجه نمی‌کرد حتی یادمه گفتن عجله نکن مراسم دیر شروع میشه و اینکه تو خواب فهمیدم قراره با پسر عمم که زن داشت ازدواج کنم نمی‌دونم تعبیرش چیه

پاسخ
Maryam
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

سلام و وقت بخیر

من خواب دیدم که با کسی نمیشناسنش تو خونه مادربزرگم دارم ازدواج میکنم و از هیچی راضی نیستم و کسی ک دوسش دارم هم تو مراسم بود و تو کل مراسم من بغض داشتم و دیگه تهش گفتم من پشیمون شدم از این ازدواج و نمیخام و من تازه ۱۶ سالمه همه باهام دعوا کردن و بعد منو بردن خونمون ک فردا صبحش بود یا شب موقع غذا خوردن بود ک دیدم دارم با کسی ک دوسش دارم غذا میخورم ولی اون هیچ منو محل نمیده و خیلی دلم شکسته بود در حدی ک فکر میکردم واقعا اتفاق افتاده

اگر تعبیری داره ممنون میشم جواب بدید

با تشکر

پاسخ
Roya
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

سلام من دیشب خواب دیدم لباس عروس سفید رنگی رو پوشیدم و زیبا شده بودم از ماشین پیاده شدم مامانم هم کنارم بود اما داماد رو ندیدم چند تا عروس دیگه هم با ما بودند یه عروس ک وقتی من اون رو دیدم گفتم این چقدر خوشگل تر از من شده عروس ها زیاد بودند در دست من گلی بود همگی با هم رفتیم داخل آن سالن و قرار بود ازدواج کنیم بعد یه خانمی میکروفون گرفت دستش گفت هر کی دوست پسر داره با کسی در ارتباطه همین الان بگه اون دختر ک من گفتم قشنگتر از منه بلند شد و گفت من دارم و اشک در چشمانش جمع شد منم چون با کسی در ارتباطم اخم کردم و قلبم یجوری شد ولی سکوت کردم بعد شوهر اون دختره اومد ک سرشو ببره بخاطر اینکه دوست پسر داره همه فرار کردند من و مامانم از سالن خارج شدیم ابتدای در سالن گفتم مامان من نمی خوام اون پسره رو همونی ک قرار بود شوهرم شه ولی ندیدمش تو خواب مامانمم گفت باشع خوبی نیست بیا بریم سوار ماشین شدیم دیگه از خواب پریدم تعبیرش چیه

پاسخ
ساهره
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

سلام! خوبید

من خواب دیدم که تو یه روستا بودیم یکی از اقواممون اومده بودن خونمون داشتن نون میخوردن من فکر کردم اونا اومدن خواستگاریم و هیچی نگفتنو اونا رفتن بعد داییم که ۳۹ سالشه اون قرار بود که شوهرم بشه و متاهلم هست. من با دوستم فرار کردم ولی پیدام کردن و به اونی ک همو دوست داشتیم گفتن اونم اومد دنبالم با اون ازدواج کردم...... لطفا بگید فکرم خیلی درگیر اینه

Reza
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
خواهر این خوابی که دیدی فیلم یاغی نبوده احیانا؟ بدون شوخی واقعا شبی هست قصد مسخره کردن ندارم
پاسخ
زهرا
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

سلام من خواب دیدم با پسر عمم که خیلی از من بزرگتره و نامزد داره عقد کردم وهیچ خواستگاری هم صورت نگرفت. هیچ کسی هم در مراسم عقدمون نبود جز مادر و پدرم.

و بگم که هیچ علاقه ای به این اقا ندارم.

لطفا جواب بدید😭

پاسخ
Valy attaie
۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

سلام خسته نباشید

خواب دیدم‌تمام کارهای عروسیم با نامزدم شده یعنی اینکه مشکلات مالیم کلا حل شده و میتونم عروسی بگیرم

پاسخ
یاس
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

سلام من تو خواب دیدم عروسیمه ولی خیلی گریع میکردم تعبیرش چیه؟؟

Zahra
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
من ی دختر نامزدم خواب دیدم عروسیمه ولی هیچی اماده نبود خیلی گریه میکردم ولی کسی توجهی نمیکرد اگه کسی تعبیرش رو میدونه بگه ممنون میشم
پاسخ
زهرا مرادی
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۵

سلام من متاهلم

خواب دیدم عروس شدم و لباس عروس تنمه و وارد جایی شدیم که قبل تالار میرن فیلمبرداری ولی یه ذره شلوغ بود و وقتی وارد شدیم همه جیغ و سوت کشیدن ولی من هیچکس و نمی‌شناختم ،توی خواب میدونستم که مهمون هایی که میشناسم قراره شب بیان تالار. ولی داماد کنارم نبود ،انگار دوستم کنارم بود ،یه کوچولو رقصیدیم ولی از دید بقیه وقتی میرقصیدیم انگار داماد پیشم بود،

بعدش من استرس داشتم که وقت آرایشگاه نگرفتم هنوز برای شب که عروسیمه،

لطفا تعبیرش چیه؟

پاسخ
فرنیا
۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

سلام .من و نامزدم باهم قهرهستیم یه مدتی خواب دیدم که درخواب به حالت سوپرایزکردن یهودی یه جای توحیاط همه جمع یهونامزدم بالباس دامادی ودست گل اومد ودیجی گفت عروسی شما ومن باخوشحالی تمام بغلش کردم وهردوتا خیلی خوشحال وشادشدیم وبدتنم لباس عروس پوشیدن و آرایش گفتن سطحی بکنین چون یهودی سوپرایزبودومن خبرنداشتم گرفته شدبدموقعه رفتن آرایشم کنم یه چهره غریبه ویکی دیگه میگفتم پیش خودم من این شکلی نیستم درحالی که گفتن عروسی خودم هست دیگه تعبیرش دراین شرایط که اون الان چندماه قهرهست یعنی چی ممنونم بهم بگین

پاسخ
امیر
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

چرا دخترا خواب عروسی دیدن بیشتر؟

منم دیدم و تعبیر خوبی داشت مرسی از سایت.

پاسخ
ابراهیم
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

من خواب دیدم با ندد ازدواج کردم

پاسخ
رضا
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

من ۵ باره که خواب میبینم عروسی گرفتم هر سری هم با یکی قیافشونم یادم نمیاد

اما ۵ بار دارم این خواب رو میبینم

پاسخ
زهرا
۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

سلام من مجردم و دیشب خواب دیدم که یه عروس که پشتش به من بود و صورتش رو نمی دیدم دامنش رو روی زانو هام پهن کرد و بعد بیدار شدم تعبیرش چیه؟

پاسخ
باهره
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

سلام من خواب دیدم دختر خاله م و شوهرش مجدد عروس و داماد شدن و مجدد ازدواج کردن تعبیرش چیه؟

پاسخ
باهره
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

من خواب دیدم دختر خالم و شوهرش مجددبا هم ازدواج کردن و لباس عروس دامادی پوشیدن.. تعبیرش چیه؟ ممنون

پاسخ
هلی
۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

سلام من هم اصلا به ازدواج فکر نمی کنم

خواب دیدم جلوی یک مکان که اصلا نمی شناختمش مثل در خونه بود وایسادم بودم با تمام خاله هام و مادرم و انگار منتظز داماد بودم که بیاد بریم

با خودم کی گفتم الان مگه جشن عروسی نیست پس چرا من هیچ لباس عروس و یا لباس سفیدی تنم نیست و آرایش ندارم

تا اینکه مادر داماد بعد از چند ساعت معطلی زنگ زد گفت پسرم براش کار پیش اومده طالار نمی ریم میاد دنبالت برین خونه خالت بخوابید

بعد که اون آقا اومد دنبالم من سوار ماشینش شدم و اصلا. صورتش رو ندیدم تا اومدم نگاه کنم از خواب بیدار شدم

پاسخ
Reza
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

من مجرد هستم و جون خوابی که دیدم ساعت حدود ۹یا ۱۰صبح بود که خواب دیدم عروسی میکنم و خیلی خوشحالم

و کت شلوار پوشیده بودم کراوات ازین حرفا خلاصه خوشحال بودم هیجان زده بودم و احساس خیلی خوبی داشتم تو خواب ظهر گرم تو یه حیاط خونه ی صاحب خونه ی پدر بزرگم ایستاده بودم و دورم تقریبا شلوغ بود.

داشتم به سمت یه اتاق میرفتم که خودمو اماده کنم یه نگاهی به خودم بندازم بعد با یه دختر که لباس عروس با رنگ ابی تنش بود مواجه شدم توی خوابم احساس داشتم که حتما با این میخوام ازدواج کنم دختر خوشگلی بود و ازش خوشم میومد با این که صورتش رو نمیتونستم ببینم مثه اینکه

تار یا مات باشه دختره از خودم کوچیک تر بود و فکر کنم کفش پاشنه بلند پاش بود و با لب خند از کنار من رد شد هرچی خواستم ببینم کیه چهرشو نمیدیدم لب خندشومیدیدم ولی چشماشو نه اخر من به سمت اتاق رفتم درو باز کردم رفتم تو و اون تو خنک بود کولر داشت حال میکردم احساس میکردم یکی تو اتاقه ولی نمیدیدم و رو به آینه اتاق خودمو داشتم مرتب میکردم که یهو سرم گیج رفت و جلو چشام تار شد برای چند ثانیه هیچی ندیدم بعد که به خودم اومدم دیدم لباسام عوض شده تعجب کرده بودم و ترس خیلی عجیبی داشتم( اینا که هیچی نبود) رفته رفته ترسم بیشتر میشد یهو دوباره توی آینه به خودم نگاه کردم دوباره سرم گیج رفت این دفه نصف صورتم یه شکل دیگه بود نصف صورتم خودم بود دیگه بد تر ترسیدم یهو سرم رو به یه طرف دیگه کردم و یهو دوباره نگاه کردم به آینه ایندفه صورتم پاک شده بود و تک چشم رو ی پیشونیم ظاهر شد یهو گفتم دجال و دیگه تو خواب ریده بودم به خودم از ترس _ و بلد میگفتم بسم الله بسم الله از خواب پریدم پایان. .

واین که

دوستان من لفظ اومدم گفتم ریدم به خودم بد برداشت نشه 😂

من بیدار بودم یه چرت زدم همچین خوابی دیدم خواب کوتاهی هم بود برا من و سریع واسه مادرم خواب رو گفتم

گفت حساب نیست خواب این وقت فقط خواب اول صبح دور ور ساعت پنج صبح حسابه ... و جالب بیش اینجاس

که چند سال پیش مادرم و خالم هم زمان خواب دیده بودن که دایی کوچیکم ازدواج کرده عروسیش هست اون موقع مجرد بود و چندین سال بعد اون خواب که هیچ کس جدیش نگرفت داییم کرونا گرفت و فوت کرد 🖤😞 البته زن و بچه هم داشت و اینکه پدر بزرگم که بخاطر داییم کلی ناراحتی میکرد اونم دو روز پیش خاک کردیم 😭 و اینجوریه که معنیه خواب عروسی توی خوانواده ما بد هست اره منم این خواب رو حدود یکی دوماه پیش دیدم به نظر شما تعبیر خواب من چیه؟ ممنون میشم بگید

bahar
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
این هیچ ربطی ب خاب نداره کرونا گرفته مرده ای چرت و پرتا چیه دیگه کرونا گرفته و مرده
پاسخ
ربابه مولایی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

سلام دوستم متاهل است خواب دیده من نامزدکردم عروسیمه شیفونم هم باحجاب ونام دم هم خوشکل مساوات است ودوستان دارن برام گریه میکنن تعبیرش چیه؟

پاسخ
ربابه مولایی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

سلام دوستم متاهل است خواب دیده من دارم عروسی میکنم باشیفون سفیدوباحجاب و آماده خیلی خوشکله ومال سادات هستش ودوستان هم دارن برام گریه میکنن تعبیرش چیست

پاسخ
ربابه مولایی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

سلام دوستم که متاهل بدخواب دیده که من عروسی کردم اومدعروسیم یه شیفون سفیدومحجبه هم سرمه دامادها خیلی خوشکله مال سادات هم هست دوستام هم دارن برام گریه میکنن تعبیرش چیست

پاسخ
...
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

سلام

من خاب دیدم عروسی نامزدسابق با یک زن شوهر دار و تو همون زمان و روزو مکان عروسی خودم با یک مردیه که اصلا نمیشناسمش تعبیر این خابم چی میشه

پاسخ
محمد آزادفر
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳

با سلام. خواب دیدم ازدواج کرده و عروسی کرد چون در خواب ناراحتی و سرو صدا میکردم از خواب بیدارم کرد

پاسخ
محمد آزادفر
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶

با سلام خواب دیدم عروسی زنم بود چون در خواب ناراحتی و سرو صدا میکردم از خواب بیدار شد

پاسخ
محمد آزادفر
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰

خواب دیدم عروسی زنم بود چون در خواب ناراحتی و سرو صدا میکردم از خواب بیدارم کردند

پاسخ
محمد آزادفر
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰

با سلام خواب دیدم عروسی زنم بود چون در خواب ناراحتی و سرو صدا میکردم از خواب بیدارم کردند لطف تعبیرش کنید

پاسخ
مونا نظامی
۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

سلام من از پارساله همش خاب میبینم دارم ازدواج میکنم ی شب هم خاب دیدم با پسری ک دوسشداشتم والان متاسفانه اون اون نیست ازدواج کردم این خابها نشانه چیست

پاسخ
ز..ا
۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

سلام من امروز صبح خواب عروسی خودم دیدم ولی از صحنه های که در آرایشگاه بودم و در تالار چیزی ندیدم و فقط از قسمتی خوابم شروع شد که بعد از تمام شدن عروسی با داماد که نمی‌شناختم سوار ماشین شدیم و راه افتادیم و به ساحل رفتیم و با لباس عروس کنار دریا راه می‌رفتیم با اینکه دوماد رو نمی‌شناختم اما خیلی خوشحال بودم و ناراضی نبودم و داماد هم راضی بنظر میومد واینکه قبل اینکه این خوابم شروع بشه تو بعضی از قسمتای قبلی خوابم قبل عروسی پسر داییم رو میدیدم. میشه بگید تعبیرش چیه اکثرا میگن اگه درخواب ازدواج داماد رو نمی‌شناسیم یعنی مرگمون نزدیکه بخاطر همین من یکم گیج شدم لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ
س م
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

سلام خواب دیدم عروس شدم و مرا به خانه ی داماد بردند داماد را دیدم از ماشینی بزرگ پیاده شد ولی در خواب کفش نداشتم و همین طور که راهنکاییم کردن به طبقه ی بالا بروم همین طور به راهم ادامه دادم و در مسیر دو راهی قرار گرفتم که یک طرفش به سمت دارو درخت بود و ادامه دادم به راه رفتن میشه لطفا تعبیرش را بهم بگویید ؟

پاسخ
س م
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

خواب دیدم عروس شدم و کلی مهمان مرا له خانه ی داماد بردن از آسانسور پیاده شدم دو تا زن کنارم بودن و داماد را میدیدم مرا همراهی کردن دو تا زن در خواب و راهنماییم کردن به سمت طبقه ی داماد ماشین بزرگی داشت همین طوری که راه می رفتم رسیدم به دو راهی که یه سمتش به باغی میرفت و من وارد اون باغ شدم و در خواب با خودم گفتم عروس شدن چقدر سخت است

پاسخ
ایسودا جعفری
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

سلام من خواب دیدم که قراره با پسر عموم ازدواج کنم ولی همش نمیشه هی بهم میخوره یه روز که قراره بریم محضر اون محضر شبیه شیرینی فروشی بود من خیلی عصبانی شدم دعوا کردم و برگشتم خونه میشه جواب بدین لطفا

پاسخ
ایسودا جعفری
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

سلام من خواب دیدم که قراره با پسر عموم ازدواج کنم ولی همش نمیشه هی بهم میخوره یه روز که قراره بریم محضر اون محضر شبیه شیرینی فروشی بود من خیلی عصبانی شدم و دعوا کردم

پاسخ
پاکیزه عطایی
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

خودم و کسی دوستش دارم مجرد استیم خواب دیدیم که پنهان از چشم همه همرایش ازدواج کردیم و پنهانی از همه ملاقات میکنیم و رابطه بسیار خوبی داریم

اما ما در زندگی عادی خود که استیم با او مه هیچ ارتباط ندارم

میشه تعبیر خواب مره بگوین اگر زحمت نمیشه

پاسخ
پاکیزه عطایی
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

خودم و کسی دوستش دارم مجرد استیم خواب دیدیم که پنهان از چشم همه همرایش ازدواج کردیم و پنهانی از همه ملاقات میکنیم و رابطه بسیار خوبی داریم

اما ما در زندگی عادی خود که استیم با او مه هیچ ارتباط ندارم

میشه تعبیر خواب مره بگوین اگر زحمت نمیشه

پاسخ
پاکیزه عطایی
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

خودم و کسی دوستش دارم مجرد استیم خواب دیدیم که پنهان از چشم همه همرایش ازدواج کردیم و پنهانی از همه ملاقات میکنیم و رابطه بسیار خوبی داریم

اما ما در زندگی عادی خود که استیم با او مه هیچ ارتباط ندارم

میشه تعبیر خواب مره بگوین اگر زحمت نمیشه

پاسخ
سلما
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

سلام من مجرد هستم و خواب دیدم که دارم با پسری که دوسش دارم ازدواج میکنم تو تالار جشن گرفته بودیم ولی بدون هیچ اهنگی بدون هیچ برنامه ریزی وسط جشن من پریود شدم و رفتم دسشویی وقتی امدم بشتر مهمونا رفته بودن و بقیه هم کم کم میرفتن اما من به برادرم میگفتم که اهنگ رو بزاره تا من با داماد برقصم بعد رفتم روبروی ایینه و ارایش مو نگاه کردم بعد از خواب بیدار شدم اما وسط خوابم حس میکردم داماد کس دیگه ای هست یکی از فامیل هامون لطفا تعبیر شو بگید

پاسخ
zeynab
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

سلام

من یه خواب دیدم و نظرتون رو میخوام

خواب دیدم پدرم که چند ماهه از دنیا رفتن زنده شدن و من در حال انجام مقدمات عروسی با فردی که بهش علاقه دارم پدرم میاد ومن هم خوشحالم هم استرس دارم پدرم به جمع برادران و دومادهامون میره که دارن برای مراسم تصمیم میگیرن و اونا به پدرم میگن هر جور اون میخواد برنامه ریزی کنه و درواقع پدرم در حال برنامه ریزی مراسم هست . منم همونجا هی منتطرم به ارایشگر میگم تصمیم گرفتم موهامو رنگ کنی فردا مراسممه وهی منتطرم یهو پدرم و میاد نزدیکم (فک کنم تو خونه یا باغ باشیم )یه نفر داری زمین رو میشوره و تمیز میکنه برا مراسم پدرم شلنگ رو از طرف میگیره میگه خودم میشورم اینجوری میشورنش. پدر با ابهت وایساده ولی لبخند انچنانی نداره ما کارها رو انجام میده . تووخواب داشتم فکر میکردم عشقم بیاد پدرمو ببینه جا میخوره بش میگم بابام زنده اس بعد یهو از خواب بیدار شدم صبح بود این خوابو دیدم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ
ثریامرادیان
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

من خواب دیدم با یک فرد بازیگر ازدواجدمی کنم و بعد از اینکه عروسی مون تمام شد و رفتم خونه بخت اون مرد بهم گفت بریم بیروت گشت بزنیم گفتم باشه رفتیم و بعد از چند دقیقه دیدم عراقی اونجا هست بعد دونفر از عراقی ها من رو کشت.میشه تعبیرش رو زود بگین.ممنون از شما

پاسخ
Saba
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

خواب عروس شدن خودمو دیدم ولی خیلی ژولیده نامرتب ولی هیچ اثری از داماد نبود رفتم جلو آیینه موهامو اتو کنم ولی یه لحظه یه قسمت خیلی بزرگ از موهانو ک با دست گرفته بودم کچل شدم..... ولی چون هیچ اعتقادی ب تعبیر ندارم نمیدونم از کجا تعبیرشو بفهمم

پاسخ
مهری
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

خدا همتون رو شفا بده

پاسخ
حوری
۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

سلام

من خواب دیدم که دعوت شدیم به یه عروسی و رفتیم روی یه یکو نشستم دارم نگاه میکنم که یکی بهم میگه نگاه بالا کن نگاه میکنم میبینم کسی که ازش خوشم میاد روی دیواره و داره نگام میکنع منم سریع چشمو ازش گرفتم دیدم پرید اومد کنارم نشت و دست گذاشت روی ران پام که منم خیییلی ناراحت شدم و سریع دستشو پرت کردم تازه دو شبه که میاد تو خوابم

پاسخ
حوری اکبری
۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

من دوشب پشت سر هم خواب یه نفر رو میبینم که چند سال پیش باهام همکار بودیم و کلی باهم کل کل میکردیم و ازش خوشم میومد اونم انگار خوشش میومد

خب بعد دیگه گذشت منم نمیدیدمش دیشب اومد تو خواب و اومده بود تو حیاطمون نشته و ازم خواست که هندونه سمم رو بهش بدم منم بهش دادم امشبم اومد تو خوابم و دیدم دعوت شدیم تو ی یه عروسی که عروس دومادش معلوم نیستن فقط چندتا زن دارن میرقص منم روی یه سکو دارم نگاه میکنم که خواهرم میگه نگاه بالا کن نگاه میکم میبینم زل زده به منم (انگار تو خواب زیاد خوشم ازش نمیاد) بعد من سریع نگاه زنا میکنم میبینم میپر میاد کنار من پیش سکو میشینه و خودش نزدیک میکنه دستشو میزاره رو ران پام که منم خیلیییییی ناراحت میشم و دستشو پس میزنم و از اونجا بلند میشم لطفا بگین تعبیرش چیه

پاسخ
مسعودساعدی
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

سلام من دیشب خواب دیدم باهمسرخودکه چندماهیه طلاقش دادم دوباره ازدواج کردم ناگفته نماندماازروزی که طلاق گرفتیم بیشتربه علاقه پیداکردم روابطمان بهترشده بهش میگم بی‌ادبانه باهم زندگی کنیم راضی نمیشه میگه اینجوری بهتره منم هروزباش درتماسم روابطمان هم قطع نشده ازقبلابیشتربهش علاقه پیداکردم نمیدونم چکارکنم که برگرده

ملیا
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
یه بار دیگه مؤدبانه برو خواستگاریش کن
پاسخ
bahar zare
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

ای هیچ ربطی ب خواب نداره کرونا گرفته مرده دیگه

پاسخ
آیسان محمدی
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

سلام

خواب دیدم ازدواج مجددکردم باشوهرقبلیم دقیقا همون لباس سری اول ازدواج تنم بود همون ارایش من نفهمیدم چطور ازدواج کردم انگار یکی منو بیهوش کرده بود و بعدعروسی بهوش اومده بودم چقدگریه کردم پرسیدم منو کجابردن ارایشگاه گفتن یکی ازفامیلا درستت کرد خ ناراحتو پشیمون بودم از ازدواجم چراک ه

مه رفته بودندمن خونه بابام بودم

خواستم ببینم تعبییرخوابم چیه اخه من کسی دیگ رو دوست دارم

پاسخ
محمد طه رجبی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

امام جعفر را اشتباه تایپ کردید

پاسخ
bahar
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

ولی خواب من به هیچکدومشون نمیخورد

پاسخ
محمد د
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

بنده متاهل هستم.در خواب دیدم که در باغی که قبل از بیست سال پیش داشتیم و در واقع بیست سال پیش به علت خشک شدن چاه آب خشک گردید.دیدم که در آنجا جشن عروسی بنده برپاست و یک گروه موزیک خیلی بزرگ دارند آماده جشن عروسی می‌گردند ولی من خودم وایستادم و میدونم که جشن عروسی من هستش ولی عروس را نه میبینم و نه میدانم که چه کسی هستش؟در آن حال بود که از خواب بیدار شدم.میخواستم تعبیر اش بدانم چیست؟

پاسخ
ستایش
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

سلام من خاب دیدم داشتم واسه عروسی خودم اماده میشدم و دامادم کسی بود ک دوسش دارمو با هم دیگه تو رابطه ایم بعد توی خاب من آرایشگاه بودم آرایشکر داشت میکاپمو انجام میداد ولی من میترسیدم مامانم بفهمه واسه عروسی خدم دارم میکاپ میکنمو آرایشگرم فکر میکرد قراره برم عروسی کسی

میشه تعبیر خاب منو بگید

پاسخ
بیگی
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

سلام میشه تعبیر خوابم رو بگید لطفاً

من16سالمه و فردی نیستم ک بخوام به ازدواج فکر کنم. ولی همیشه دوست دارم با فردی ک دوسش دارم،دوست بشم.خوابه دیدم با یه پسری عقد کردم ک نمی‌شناسمش ولی خیلی دوسش دارم،حس میکردم ک اونم یه جورایی منو دوست داره بعد دیدم خواهرم با یه مرد زشت ازدواج کرده خواهرم ۱۳سالشه.مامانم برام تست بارداری گرفت تست کردم دیدم حاملم.بعد به مامانم گفتم من ک هنوز رابطه برقرار نکردم چجوری باردار شدم.مامانم گفت بعضی موقع ها با نگاه کردن باردار میشی.بعد بهم گفت برو به شوهرت بگو.اون پسره ک عقد کردم باهاش تو اتاق نشسته بود.خواستم برم بگم که از خواب پریدم.تعبیرش چیه؟

پاسخ
درسا
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

من نو نهالم و خواب دیدم عروس شدم و مهمان هایمان بازیگر هستند و مادرم برایم ۲گربه گرفته است در آنجا

من مادر ببر را کشتم و مادرم بچه ببر را هم خرید

معنی این خواب چیست ؟

پاسخ
Rosha
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

خواب دیدم که یه تولد یا جشن هست اول لغو میشه بعد چند ساعت شروع میشه و مم لباس سفید به تن دارم میبینم که دوتا مهمون جدید میان میرم جلوشون که یکی ش خواهر داماد بالباسای قشنگ و یکی ش مرد قدبلند که دست من میگیره میبره جلو همه بقیه میگن این داماد چه قدر خوشتیپه و من اونجامیفهمم که دارم دوباره ازدواج میکنم خیلی جالب بود برام و احساس خوشبختی داشتم توی خواب

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید