ایده و خلاقیت

سالن عقد فضای باز روف گاردن در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر به دنبال جایی برای برگزاری یک جشن عقد رویایی هستید و میخواهید دفترعقد خاصی پیدا کنید، این مطلب را بخوانید و زیباترین و خاص ترین سالن عقد فضای باز روف گاردن در تهران را بشناسید.

همه دختر و پسرها تصور جالبی از ازدواج و لحظه عقد دارند. ذهنیت اکثر افراد زیبایی و جذابیت عقدهای خارجی است که در فیلم‌ها دیده‌اند. فضایی سبز که با صندلی‌های سفید رنگ و پارچه‌ آرایی زیبا تزیین شده است. چنین فضایی معمولا پر از کل‌های سفید و رویایی است و مهمانان بر روی صندلی‌ها در انتظار شروع مراسم عقد هستند. خوشبختانه با ابتکار زیادی که از عزیزان فعال در این حوزه دیده‌ایم، این روزها بسیاری از عروس و دامادها، مراسم عقد در روف گاردن را انتخاب می‌کنند. ایجاد شدن فضاهایی مثل دفتر عقد روف گاردن با دیزاین مناسب فضای باز، از جذاب‌ترین گزینه‌هایی است که در اختیار عروس و دامادها است.

در ادامه به هر آنچه باید درخصوص سفره عقد روف گاردن بدانید را بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

نکات مهم  برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

نکات مهم  برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

شاید ذوق و شوقی که برای برگزاری مراسم عقد در روف گاردن دارید، آن‌قدر زیاد باشد که چندان به حواشی آن توجه نکرده باشید. به همین جهت در این بخش نکات مهمی که باید درخصوص آن بدانید را بررسی می‌کنیم تا بدون هیچ مشکلیف زیباترین محضر عقد روف گاردن را انتخاب کنید و عکس‌های خاطره‌انگیزی ثبت کنید.

 

1-فصل مناسبی را انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در برگزاری مراسم عقد در روف گاردن باید به آن توجه کنید، انتخاب فصل مناسب برای برگزاری مراسم است. لباس‌هایی که برای عقد انتخاب می‌شود معمولا از جنس حریر و نازک است، مهمانان این مراسم نیز، معمولا با لباس‌های رسمی در مراسم حضور دارند که چندان تاثیری در گرم نگهداشتن بدن ندارد. همین موضوع کافی است تا مشکلات و ناهماهنگی‌های متعددی در مراسم عقد ایجاد کند. برای مثال، ثبت عکس‌های عقد و فیلم‌برداری از مراسم چند ساعتی طول می‌کشد و بسیاری از افراد، امکان حضور در چنین فضایی را ندارند. پس سعی کنید فصلی برای این‌کار انتخاب کنید که نه چندان گرم و نه چندان سرد باشد.

 

2-وضعیت آب و هوا را درنظر بگیرید

یکی از نکاتی که باید برای انتخاب محضر عقد روف گاردن به آن توجه کنید، شرایط آب و هوایی است. درواقع، شما باید زمانی را برای عقد انتخاب کنید که اطمینان دارید بارندگی و برف در آن وجود ندارد. چرا که عقد در محیط باز انجام می‌شود و هرگونه رویداد این‌چنینی موجب خراب کردن برنامه عقد شما خواهد شد. هرچند، در دفتر عقد روف گاردن دار تهران، امکاناتی مثل سقف برقی نیز وجود دارد که در چنین شرایط پیش‌بینی نشده‌ای استفاده می‌شود. اگر مراسم عقدتان در فصل‌هایی است که ریسک بارش برف و باران وجود دارد، حتما از این دفاتر عقد روف گاردن دار استفاده کنید تا نگران شرایط آب و هوایی خاص نباشید.

 

3-وضعیت برق را سوال کنید

معمولا آخرین طبقه در هر ساختمان به‌عنوان روف گاردن درنظر گرفته می‌شود و دسترسی به آن از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. در شرایطی خاص و نادر، ممکن است برق دچار نوساناتی شود یا برای چند ساعت برق در ناحیه قطع شود. قطعا یک محضور روف گاردن دار، باید چنین شرایطی را پیش‌بینی کند و از موتور برق اضطراری برای چنین مواقعی استفاده کند. شما در روز عقد قرارداد با دفتر عقد، حتما وضعیت برق اضطراری را بررسی کنید و در شرح قرارداد نیز در مورد آن نکته‌ای اضافه کنید تا درصورت ایجاد چنین مشکلی امکان دفاع از حق‌تان را داشته باشید.

 

حتما بخوانید: مدل انواع آینه شمعدان عروس جدید 2021 (شیک و لاکچری)

 

سفره عقد در سالن عقد روف گاردن چگونه است؟

سفره عقد در سالن عقد روف گاردن چگونه است؟

معمولا زمانی که برای رزرو دفتر عقد روف گاردن اقدام می‌کنید، پکیج‌های مختلفی از شکل و فرم‌های مختلف سفره عقد به شما ارائه می‌شود که براساس سلیقه شخصی می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. سفره عقد چندان مدل خاصی ندارد و سلیقه‌ای توسط عروس و داماد انتخاب می‌شود. آن‌چه که اهمیت زیادی در سفره عقد دارد، نحوه تزیین و گل آرایی آن است. پس سعی کنید درخصوص دیزاین و گل آرایی سفره عقد در فضای باز، تمامی جزییات را جویا شوید تا بهترین مراسم عقد رویایی را داشته باشید.

 

حتما بخوانید: سفره عقد لاکچری و جدید 2020 - [سفره عقد ساده و شیک]

 

تزیین سالن عقد روف گاردن تهران چگونه است؟

تزیین سالن عقد روف گاردن تهران چگونه است؟

اگر بخواهید سالن عقد روف گاردن تهران را برای برگزاری جشن‌ عقدتان انتخاب کنید، باید درخصوص تزیینات کمی با دقت عمل کنید. حتما از مسئول سالن بخواهید که چند مدل تزیین سالن را به شما نشان دهند. اگر با تزییناتی که از جانب سالن ارائه می‌گردد موافق نبودید، حتما از تشریفات و دیزاینر برای تزیین سالن استفاده کنید. حریر آرایی، گل آرایی و تزیین سفره عقد، اصلی‌ترین المان‌هایی است که برای داشتن یک عقد رویایی در روف گاردن به آن احتیاج دارید. سعی کنید تم موردنظرتان را مشخص کنید. برای مثال، سفره عقد با تم روستیک یا مدرن، هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و با لوازم خاص خودشان باید تزیین شوند.

 

امکانات موردنیاز در سالن عقد فضای باز چیست؟

امکانات موردنیاز در سالن عقد فضای باز چیست؟

شاید برگزاری جشن عقد در فضایی بسته، چندان چالشی نداشته باشد و امکانات ساده‌ای مانند میز و صندلی، تزیینات اتاق عقد، شمع آرایی، گل آرایی و تقویت کننده صدا برای آن کافی باشد. اما امکانات موردنیاز برگزاری جشن عقد در فضای باز چنین نیست. معمولا چنین اقدامی نیازمند امکانات مختلفی است که از سوی تشریفات یا سالن عقد فضای باز روف گاردن ارائه می‌گردد. امکانات موردنیاز برای چنین جشنی شامل آسانسور، مه پاش برای فصل گرم، سیستم گرمایشی برای فصل سرد، سایبان مناسب با دیزاین فضای روف گاردن، پارکینگ مناسب برای مهمانان عقد، میز و صندلی و فضای مناسب جهت برگزاری جشن بعد از عقد، دارا بودن فضای مناسب جهت تجهیز توسط تیم کترینگ، سیستم صوتی قوی جهت استفاده در فضای باز، گل آرایی و دیزاین مناسب هر سلیقه و درخواست عروس و داماد، از جمله امکاناتی است که باید در محضر عقد روف گاردن ارائه شود.

 

حتما بخوانید: وسایل سفره عقد خانگی چیست؟ لیست وسایل سفره عقد خانگی

 

هزینه سالن عقد فضای باز چقدر است؟

هزینه سالن عقد فضای باز چقدر است؟

اگر علاقه‌مند به برگزاری مراسم عقد در روف گاردن باشید، احتمالا می‌خواهید بدانید که هزینه سالن عقد فضای باز چقدر است و چه میزان هزینه باید بابت آن بپردازید. معمولا هزینه سالن عقد فضای باز روف گاردن، بستگی به میزان خدماتی دارد که از سوی دفتر عقد ارائه می‌شود. هرچه خدمات و تزیینات سالن عقد فضای باز روف گاردن حرفه‌ای تر و تجملاتی‌تر باشد، هزینه برگزاری جشن عقد در آن بیشتر خواهد بود. اگر صرفا مراسم عقد مدرنظرتان باشد معمولا هزینه بسیار کم‌تر از برگزاری جشن عقد به همراه پذیرایی شیرینی و میوه یا شام از مهمانان است.

 

بهترین سالن عقد روف گاردن تهران کجاست؟

بهترین سالن عقد روف گاردن تهران کجاست؟

حال که از نکات مهم در خصوص سالن عقد فضای باز روف گاردن گفتیم و با جذابیت‌های عقد در روف گاردن آشنا شدید، بهتری است سالن‌های عقد دارای روف گاردن را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها، این رویداد زیبا را در زندگی‌تان خوشحال و شاد طی کنید.

 

حتما بخوانید: عقد آریایی چیست؟ همه چیز درباره عقد آریایی

 

1-سالن عقد فضای باز روف گاردن ورسا

1-سالن عقد فضای باز روف گاردن ورسا

دفتر عقد و ازدواج ورسا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین دفاتر عقد و ازدواج است که می‌توانید با مراجعه حضوری به آن، کلیه امکانات ارائه شده را مشاهده کنید. فضای زیبا و رویایی دفتر عقد ورسا در روف گاردن، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید در آن چنین مراسم خاطره‌انگیزی را برگزار کنید. ارائه خدمات در این مجموعه بسیار حرفه‌ای است. ارائه خدماتی مثل موسیقی، فیلم برداری، عکاسی در کنار خدماتی همچون پذیرایی از مهمانان عقد و تزیین روف گاردن با گل ارایی حرفه‌ای، شمع آرایی و حریر آرایی از جمله خدماتی است که در ورسا ارائه می‌گردد.

دسترسی به سالن عقد فضای باز روف گاردن ورسا

آدرس: تهران، خیابان دولت، چهار راه قنات، طبقه چهارم، عقد تشریفاتی ورسا ( فضای باز و فضای بسته)

شماره تلفن: 09121405714

 

ظرفیت: 80 - 100 نفر

 

2-سالن عقد فضای باز روف گاردن آیین مهر و وفا

2-سالن عقد فضای باز روف گاردن آیین مهر و وفا

یکی از دفاتر عقد و ازدواج فعال در ارائه خدمات به عروس و دامادها، محضر عقد آیین مهر و وفا است. شما با مراجعه به این دفتر عقد می‌توانید کلیه امکاناتی که در آن ارائه می‌شود را مشاهده کنید. برگزاری عقد در روف گاردن با تزیینات مطلوب و زیبا مناسب عکاسی و فیلم برداری از لحظه عقد به همراه عاقد و کلیه امکانات موردنیاز جهت برپایی یک عقد زیبا و خاطره‌انگیز در آیین مهر و وفا ارائه می‌گردد. امکاناتی مثل موسیقی، پذیرایی از مهمانان، شمع آرایی، گل آرایی و حریر آرایی در روف گاردن از جمله امکانات این مجموعه است.

دسترسی به دفتر عقد آیین مهر و وفا

آدرس: مرزدارن خیابان 35 متری لاله، خیابان بوستان ششم شرقی، نبش بوستان پنجم شرقی، پلاک 36، واحد5

شماره تلفن: 02191002250 - 09120146570

 

 

3- سالن عقد فضای باز روف گاردن پیوند مهر افزا

3- سالن عقد فضای باز روف گاردن پیوند مهر افزا

دفتر عقد پیوند مهرافزا یکی از شناخته شده ترین سالن‌های عقد در فضای باز را دارد. فضایی زیبا با رنگ بوی چوب‌های طبیعی و گل آرایی زیبا که لحظه رویایی و عاشقانه عقد را جاودان می‌کند. اگر بخواهید در این روف گاردن جشن عقدتان را برگزار کنید، می‌توانید از گل آرایی، شمع آرایی و خدمات دکوراسیون و دیزاین آن استفاده کنید. ارائه خدماتی مثل موسیقی زنده، پذیرایی از مهمانان عقد و برگزاری عقد اریایی با فیلم برداری و عکاسی از عروس و داماد، از جمله امکاناتی است که می‌توانید در محضر عقد و ازدواج پیوند مهر افزا مشاهده کنید.

دسترسی به دفتر عقد پیوند مهر افزا

آدرس: تهران، خیابان سردار جنگل، عقد فضای باز پیوند مهر افزا

شماره تلفن: 09128989819 - 09906161565

ظرفیت: 50 نفر

 

4-آتلیه‌های عکاسی دارای روف گاردن

4-آتلیه‌های عکاسی دارای روف گاردن

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، در روزهای شیوع ویروس کرونا که مدت زمان طولانی مراسم عقد و ازدواج دختر و پسرها به تاخیر افتاد، بسیاری از آتلیه‌های دارای روف گاردن به فکر ارائه خدماتی مثل عقد در فضای باز افتادند. رعایت بهتر پروتکل‌های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تجمعات فضاهای بسته، موجب شد تا آتلیه‌ها با همکاری تشریفات و ارائه کنندگان سفره عقد، امکان عقد در فضای باز را برای عروس و دامادها فراهم کنند. به همین ترتیب، شما می‌توانید با هماهنگی یک عاقد و امکانات موردنیازتان، در محیط آتلیه عکس‌های زیبایی از عقدتان ثبت کنید و هم زمان مراسم عقد را نیز برگزار کنید.

 

خلاصه مطلب

ایده استفاده از فضای روف گاردن برای مراسم عقد، این روزها بسیار پر رنگ و لعاب است. شما می‌توانید با استفاده از امکاناتی که توسط سالن‌های عقد دارای روف گاردن و یا آتلیه‌های دارای روف گاردن ارائه می‌شود، بهترین مراسم عقد را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در بهترین ویو و زیبایی برگزار کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید