ایده و خلاقیت

60 مدل تور عروس جدید و زیبا | انواع تور عروس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر بخواهید برای جشن عروسی بهترین و زیباترین مدل تور عروس را انتخاب کنید و عکس های مختلفی از انواع تور عروس ببینید، باید ادامه این مطلب همراه ما باشید.

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین اکسسوری‌های عروس در روز جشن، تور عروس است. تور عروس معمولا بر روی سر قرار می‌گیرد و هارمونی جذابی با تاج عروس و لباس عروس ایجاد می‌کند. لطافت و زیبایی تور عروس تاحدی است که تصویری رویایی اما در واقعیت به ما نشان می‌دهد. اگر جشن عروسی یا عکاسی فرمالیته عروسی شما نزدیک باشد، احتمالا دغدغه انتخاب انواع تور عروس در ذهن‌تان است. بدیهی است که انتخاب کردن یک مدل تور عروس زیبا برای استفاده در چنین مراسم مهمی بسیار مشکل است.

به همین دلیل قصد داریم زیباترین و جذاب‌ترین عکس تور عروس جدید را در این مقاله ارائه کنیم و انواع مدل تور را بررسی کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

چگونه مدل تور عروس را انتخاب کنید؟

 انواع تور عروس 2021

معمولا عروس خانم‌ها برای روز عروسی بسیار حساس هستند و علاقه‌مند به داشتن انتخاب‌هایی خاص، شیک و جذاب هستند. پس بدیهی است که وقت زیادی را صرف دیدن انواع مدل تور عروس می‌کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مدل تور عروس را انتخاب کنید. برای انتخاب تور عروس باید پارامترهای مختلفی را بررسی کنید و به علایق‌تان توجه کنید. دیدن انواع مختلف عکس تور عروس به شما کمک می‌کند تا آسان تر انتخاب کنید و از انتخاب‌تان راضی باشید.

 

1-ابتدا مدل مو انتخاب کنید

 تور عروس جذاب 2021

شاید هیچ‌کس به شما نگفته باشد، اما این توصیه را از تشریفینو گوش کنید که قبل از انتخاب تور عروس، مدل مو خودتان را در روز عروسی مشخص کنید. بسیاری از عروس خانم‌ها به دلیل شکل و فرم صورت‌شان، باید مدل شینیون خاصی را انتخاب کنند. عده‌ای علاقه‌مند به مدل مو باز هستند، عده‌ای شنیون نیمه باز دوست دارند. بعضی افراد علاقه‌مند به داشتن تور عروس زیر شینیون هستند و عده‌ای دیگر عاشق تور بر روی شینیون مو هستند. درواقع سلیقه‌ها در این زمینه بسیار متفاوت است و شما باید براساس مدل مو خودتان با مشاوره هیر استایلیست یا میکاپ آرتیست‌تان بهترین مدل تور عروس ساده یا لوکس را انتخاب کنید.

 

2-سلیقه خودتان را کشف کنید

 انواع تور عروس 2021

بهترین راهی که می‌توانید از طریق آن انتخاب رضایت‌بخشی داشته باشید، شناخت سلیقه خودتان است. درواقع، باید بدانید که چه چیزی را از گذشته تا کنون دوست داشته‌اید. اکثر دختر خانم‌ها در سنین نوجوانی و جوانی آرزو و رویایی از عروس شدن خودشان در ذهن ساخته‌اند که پر از استانداردهای ذهنی آن‌ها است. کافی است همین عروسی را در ذهن‌تان مجسم کنید و بدانید چه مدل تور عروسی را از قبل انتخاب کرده‌اید. آیا این مدل تور عروس مناسب شما است؟ آیا با استایل شما هارمونی دارد؟ آیا اندازه تور سر عروس با مدل لباس عروس شیک و خاص است؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند سلیقه شما را از ناخودآگاه‌تان استخراج کند و بهترین انتخاب از مدل تور عروس بلند یا کوتاه را برایتان رقم بزند.

 

3-مدل لباس عروس را درنظر بگیرید

 انواع تور عروس جدید 2021

معمولا برای انتخاب مدل تور عروس برای جشن عروسی یا مدل تور عروس برای عقد باید به نوع لباس توجه کنید. مثلا اگر لباس‌تان ساتن ساده است، می‌توانید از تور با کریستال دوزی لوکس و شیک استفاده کنید. یا اگر انتهای دامن لباس عروس‌تان با دانتل حاشیه‌دار تزیین شده است، می‌توانید از تور عروس دانتل حاشیه دار استفاده کنید. هرچند این روزها مد و فشن به سمت و سویی پیش رفته است که قانون مشخصی برای آن وجود ندارد که شکل دهنده محدودیت‌ها باشد، اما بهتر است بدانید که بهترین مدل تور عروس باید به گونه‌ای باشد که زیبایی و لطافت خاصی برای عروس ایجاد کند. شما باید بتوانید تور متناسب با لباس عروس‌تان انتخاب کنید و یک هارمونی شیک و ساده ما بین این دو آیتم عروس برقرار کنید و از آن لذت ببرید.

 

4-قد تور عروس را مشخص کنید

 انواع تور عروس 2021

تعیین اندازه تور سر عروس پارامتر مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. انتخاب شما است که مدل تور عروس بلند را برگزینید یا تور کوتاه و راحت را انتخاب کنید. درواقع، این شما هستید که تمام جزییات تور عروس را باید انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که تور عروس بلند در عکاسی فوق‌العاده جذاب، زیبا و لوکس است. اما به همین اندازه می‌تواند در طول مراسم برای‌تان کلافه کننده و دست و پا گیر باشد. از سوی دیگر اگر حساس باشید و احتمال سردرد‌تان با شینیون مو زیاد باشد، تور بلند به دلیل سنگینی و ریسک کشیده شدن، این احتمال را بیش از پیش قوی می‌کند. قطعا هیچ کس علاقه ندارد تا در روز عروسی خودش سردرد و حال بد را تجربه کند. پس به این نکات ریز اما مهم توجه کنید.

جالب است بدانید، بعضی عروس خانم‌ها که عاشق مدل تور عروس بلند و دنباله دار هستند، دو مدل تور انتخاب می‌کنند و یا تورشان را طوری انتخاب می‌کنند که امکان جداسازی آن وجود داشته باشد. با چنین اقدامی می‌توانند به‌راحتی بعد از عکاسی روز عروسی یا گذراندن ساعات ابتدایی عروسی، از شر سنگینی تور خلاص شوند و مابقی مراسم را راحت‌تر بگذرانند.

 

5-کاربرد تور عروس را مشخص کنید

 انواع تور عروس شیک

این روزها عده زیادی از عروس و دامادها برای جشن عروسی علاقه‌ای به شلوغی ندارند و ترجیح می‌دهند که روز عروسی برای‌شان زمانی برای خوش گذرانی در کنار مهمانان باشد. به همین دلیل اکثرا از پکیج عکاسی فرمالیته استفاده می‌کنند تا پیش از عروسی عکاسی را انجام دهند و خستگی این کارهای حاشیه‌ای برای روز عروسی نماند. اگر شما نیز چنین قصدی دارید، حتما یک  مدل تور عروس رنگی مناسب لباس فرمالیته خودتان انتخاب کنید و در روز فرمالیته با استایلی شیک و جذاب ظاهر شوید. مدل تور عروس برای عقد نیز بسیار رایج است. اگر قصد برگزاری عروسی نداشته باشید می‌توانید در همان روز عقدتان یک تور شیک و زیبا انتخاب کنید و عکس‌های رمانتیک و زیبایی با آن ثبت کنید.

 

6-محدودیت‌ها را درنظر بگیرید

 تور عروس 2021

بسیاری از عروس خانم‌ها به دلیل عقاید و شرایط خاص، نمی‌توانند هر مدل لباس عروس یا هر مدل تور عروسی را انتخاب کنند. برای مثال، اگر عروس محجبه باشید، نمی‌توانید هر مدل تور عروسی که به نظرتان جذاب بود را برای استفاده انتخاب کنید. پس بدیهی است که باید محدودیت‌ها را بپذیرید و بهترین مدل تور عروس پوشیده یا دارای حجاب را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

 

حتما بخوانید: زیباترین لباس عروس دنیا شیک و لاکچری 2021

 

تور عروس از کجا بخرم؟

 انواع تور عروس  2021

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که عروس خانم‌ها در اینستاگرام تشریفینو ثبت می‌کنند همین موضوع است که تور عروس را از کجا تهیه کنند. بسیاری از آرایشگاه‌ها برای عروس خانم‌هایی که از پکیج آرایش عروس آن‌ها استفاده می‌کنند، تور عروس جهت اجاره، ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، مزون های لباس عروس نیز، بر اساس لباس‌هایی که برای فروش و اجاره قرارداده‌اند، تور مناسب نیز طراحی کرده اند که می‌توانید از آن‌ها اجاره کرده یا بخرید. اگر هیچ کدام از این موارد مدنظرتان نباشد، می‌توانید به بورس فروش اکسسوری عروسی مراجعه کنید. میرداماد، جمهوری و کوچه برلن در تهران بورس فروش چنین لوازمی است. داخل مغازه‌های قدیمی این منطقه می‌توانید جذاب‌ترین تور‌های عروس را تهیه کنید. اما درصورتی‌که هدف‌تان خرید یک تور عروس لاکچری و خیلی گران قیمت است، باید آن را از مزون‌های وارداتی تهیه کنید.

 

حتما بخوانید: خاص ترین مدل های تاج عروس 2021

 

انواع مدل تور عروس

همان‌طور که گفتیم، تور عروس انواع مختلفی دارد که مطابق با سلیقه عروس و کلیه پارامترهایی که در بالا اشاره شد، انتخاب می‌شود. اگر بخواهید با انواع مدل تور عروس آشنا شوید، باید در ادامه همراه ما باشید.

 

1-تور عروس دانتل

 انواع تور عروس خاص

اگر جنس پارچه دانتل را بشناسید، به خوبی می‌دانید که تور عروس دانتل چگونه است. معمولا حاشیه‌ای پر یا ظریف در اطراف تور دانتل وجود دارد. انتخاب این مدل تور نسبتا هزینه زیادی برای‌تان خواهد داشت. هرچند بسته به نوع پارچه و کشور سازنده پارچه، قیمت تهیه این مدل تور متفاوت است.

 

2-تور عروس گیپور

تور عروس  شیک

انتخاب تور عروس گیپور سفید نیز، یکی از رایج‌ترین مواردی است که می‌توانید به آن فکر کنید. معمولا هزینه گیپور از پارچه های دانتل کم تر است و می‌توانید تور عروس ارزان‌تری تهیه کنید.

 

3-تور عروس ساده و سنگ دوزی

 انواع تور عروس 2021

یکی از رایج‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های تور عروس، تورهای ساده و سنگ دوزی شده هستند. این مدل تورها بر روی پارچه توری سفید ساده، با گلدوزی، حاشیه دوزی، سنگ دوزی و کریستال دوزی عرضه می‌شوند و قیمت‌های بسیار پایین یا بسیار بالا دارند. قیمت این مدل از تور عروس، براساس میزان کریستال دوزی، سنگ دوزی یا موارد این‌چنینی مشخص می‌شود.

 

حتما بخوانید: شنل لباس عروس : جدیدترین مدل شنل لباس عروس 2020

 

جدیدترین مدل عکس تور عروس

شما با مشاهده جدیدترین و زیباترین عکس‌هایی که در ادامه از انواع مدل تور عروس مشاهده می‌کنید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

 

 انواع تور عروس

جدیدترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های برجسته بر روی حریر با گلدوزی سفید رنگ و مروارید دوزی

 

 انواع تور عروس [ndn

خاص ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های تکه دوزی شده لوکس و زیبا در دنباله تور

 

 انواع تور عروس خاص

لوکس ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و جذاب با حاشیه دانتل لوکس و دنباله دار 

 

 انواع تور عروس شیک

ساده ترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های برجسته بر روی دانتل حاشیه دار شیک

 

 انواع تور عروس  جدید و خاص

ساده ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و تکه دوزی در حاشیه تور ساده سفید رنگ

 

 انواع تور عروس 2021

جدیدترین و گران ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و جذاب و دانتل حاشیه ساده در دنباله لباس

 

 انواع تور عروس 2021

جذاب ترین و خاص ترین مدل تور عروس 2021 با استایل جدید و پارچه دانتل حاشیه دار پر کار و گران قیمت

 

 انواع تور عروس جدید

خاص ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل جدید و تکه دوزی در حاشیه و دنباله تور سفید

 

 انواع تور عروس 2021

جدیدترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل فاخر و جذاب تکه دوزی دانتل روی تور ساده

 

 انواع تور عروس 2021

خاص ترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل فوق لوکس و پارچه دانتل با حاشیه پر و شلوغ گران قیمت

 

 انواع تور عروس شیک

گران قیمت ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک فوق لاکچری تور دنباله دار دانتل حاشیه دار

 

 انواع تور عروس 2021

جدیدترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل ساده دو طبقه با دانتل دوزی ظریف

 

 انواع تور عروس خاص

جدیدترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل زیبا تور ساده و دور دوزی شده دوبل

 

 انواع تور عروس جدید 2021

جدیدترین و گران ترین مدل تور عروس 2021 با استایل لاکچری و جذاب و تور مروارید دوزی شده زیبا

 

 انواع تور عروس

جدیدترین و ارزان ترین مدل تور عروس 2021 با استایل ساده و شیک تور ساده روبان دوزی شده

 

 انواع تور عروس خاص و جدید

جدیدترین و خاص ترین مدل تور عروس 2021 با استایل نیم تور ساده در ناحیه جلوی سر

 

 انواع تور عروس  2021

جدیدترین و خاص ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و جذاب مرورارید دوزی شده مناسب تور جشن عقد

 

 انواع تور عروس

فشن ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک تور ساده مناسب عکاسی عقد و فرمالیته عروسی

 

 2021 تور عروس

ساده ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل عکاسی عروس فان و جذاب

 

 تور عروس 2021

ثبت عکس های رویایی با زیباترین  و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل عاشقانه و لطیف

 

 تور عروس خاص و شیک

تازه ترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل ساده و زیبا تور حاشیه گل دار سفید

 

 تور عروس جذاب 2021

زیباترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های پراکنده و حاشیه گیپور شیک و جدید

 

جدیدترین تور عروس

ساده ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک حاشیه گیپور خیلی ظریف و شیک

 

تور عروس  شیک

خاص ترین و جدیدترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های برجسته در تور بلند مناسب عکاسی فرمالیته

 

زیباترین تور عروس

جدیدترین و ساده ترین مدل تور عروس 2021 با استایل خاص و زیبا و حاشیه دانتل دوزی شده

 

تور عروس  لوکس

جدیدترین و گران ترین مدل تور عروس 2021 با استایل تور عروس دنباله دار بلند و جذاب 

 

تور عروس  ساده و شیک

شیک ترین و جذاب ترین مدل تور عروس 2021 با استایل خاص و اندازه تور خیلی بلند دنباله دار

 

تور عروس  جذاب 2021

قدیمی ترین و ساده ترین  مدل تور عروس با استایل ساده و تور بدون تزیین خاص

 

تور عروس  جذاب 2021

جدیدترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های برجسته  در حاشیه تور ساده

 

تور عروس  ساده

جدیدترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل ساده و نیمه بلند گل برجسته دوخت شده در حاشیه

 

بهترین تور عروس

ساده ترین و جدیدترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و زیبا تور حاشیه دانتل سفید رنگ

 

ساده ترین تور عروس

خاص ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل تور عروس دنباله دار با حاشیه دانتل ظریف و پر کار

 

شیک ترین تور عروس

ارزان ترین و ساده ترین مدل تور عروس 2021 با استایل  جذاب تور ساده با آویز مروارید اشکی

 

تور عروس  جذاب2021

گران قیمت ترین و لاکچری ترین مدل تور عروس 2021 با استایل جذاب و خاص و کریستال دوزی خاشیه تور ساده بسیار ارزشمند

 

تور عروس  لوکس و خاص

جدیدترین و ساده ترین مدل تور عروس 2021 با استایل بسیار خاص و ساده با روبان دوزی سفید

 

تور عروس  خاص و شیک

زیباترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل تور بلند و شیک با سنگ دوزی لاکچری  خاص و زیبا

 

ساده ترین تور عروس

خاص ترین و گران قیمت ترین مدل تور عروس 2021 با استایل جذاب تور بلند و دنباله دار با گل دوزی و سنگ دوزیه شاخه ای

 

تور عروس  ککوتاه

قدیمی ترین و بهترین مدل تور عروس با استایل شیک و چند طبقه کوتاه به همراه روبان دوزی ساتن شیک و ساده

 

شیک ترین تور عروس

جدیدترین و خاص ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و تور با حاشیه دانتل ظریف و لوکس 

 

تور عروس  لاکچری

جدیدترین و لوکس ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و فانتزی تور حاشیه دانتل دالبر دار

 

تور عروس  جدید

ارزان ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و گل های گلدوزی شده در حاشیه تور سفید و شیک

 

جذاب ترین تور عروس

جذاب ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل تور عروس دو طبقه و حاشیه دانتل لاکچری و ظریف

 

تور عروس  ساده و شیک

جدیدترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و خاص با تور حاشیه دانتل ساده و مناسب

 

تور عروس  کوتاه و خاص

اروپایی ترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل جذاب و خاص تور حریر کریستالی با دانتل دوزی جذاب 

 

تور عروس  شیک و جدید

قدیمی ترین و شیک ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و تور با حاشیه دانتل پهن و درشت

 

تور عروس  طوسی

باکلاس ترین و جدیدترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و  تور با حاشیه دانتل زیبا و خاص

 

تور عروس  فانتزی

ساده ترین و ارزان ترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و تور ساده با پاپیون ساتن شیک و لوکس

 

تور عروس  جدید 2021

جدیدترین و لوکس ترین مدل تور عروس 2021 با استایل فشن و عروسکی تور چند طبقه چین دار با مرورارید دوزی پراکنده

 

 انواع تور عروس زیبا 2021

زیباترین و بهترین مدل تور عروس 2021 با استایل شیک و تکه دوزی های ساده و شیک در حاشیه تور عروس

 

خلاصه مطلب

اگر عاشق استایل زیبای عروس باشید، حتما در عروسی خودتان می‌خواهید همه چیز را به زیباترین شکل ممکن انتخاب کنید و هارمونی کلیه آیتم‌ها به بهترین شکل ممکن برقرار باشد. پس سعی کنید با دیدن جذاب ترین مدل تور عروس و دیدن مدل‌های مختلف آن، گزینه دل‌خواهتان را انتخاب کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
زکیه بامری
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

اصلا جالب نبودن

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید