ایده و خلاقیت

معرفی 20 رستوران روباز خوب در تهران [شرق + غرب+ شمال و مرکز]

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۷
۲.۶
دسته ها:

اگر شما نیز عاشق رستوران های روباز تهران هستید و میخواهید بهترین رستوران روباز تهران در غرب، شرق، شمال و مرکز تهران را مشاهده کنید همراه ما باشید.

این روزها که جهان درگیر ویروس کرونا است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تفریحات زندگی عادی و قبلی همه ما را متحول کرده است. میل اکثر افراد به حضور در رستوران روباز تهران و شهرستان‌ها موجب شده است تا بسیاری از رستوران‌ها به فکر ایجاد تغییر و تحول در فضای رستوران باشند. استفاده از بالکن و روف گاردن‌ها برای ایجاد رستوران روباز، نشان دهنده علاقه‌مندی اکثر افراد به حضور در چنین فضاهایی است.

اگر شما نیز عاشق رستوران‌های روباز هستید و میخواهید جذاب‌ترین و بهترین رستوران روباز تهران را بشناسید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین رستوران روباز در شمال تهران، شرق تهران و غرب تهران را باهم مرور کنیم.

 

بهترین رستوران روباز در تهران

 

کافه رستوران ایوان ربط

کافه رستوران ایوان ربط

اگر عاشق حضور در حال و هوای یک خانه اصیل و قدیمی در تهران هستید و میخواهید حیاط خانه زیبایی در سایه درختان وقت بگذرانید، ایوان ربط گزینه مناسبی برای شما است. به این ترتیب میتوانید حس و حال خاصی را تجربه کنید. این کافه با خدمات دهی حرفه ای و خوراکی های خوشمزه میتواند ساعات شما را بسازد. یادتان باشد این کافه بخش های مختلفی دارد. کافه بازی و فضایی برای دورهمی های دوستانه همگی از جمله مواردی است که در ایوان ربط وجود دارد.

آدرس: شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶

 

کافه لمیز توچال

کافه لمیز توچال

یکی از جذاب ترین کافه هایی که در مسیر جاده سلامتی توچال وجود دارد، کافه لمیز است. کافه ای جذاب و هیجان انگیز با ویو زیبا و قهوه های خوشمزه که میتواند ساعت های جذاب شما را بسازد. کافه لمیز توچال با دارا بودن فضای باز و بسته میتواند انتخاب عالی برای همه فصل ها باشد.

آدرس: تهران، ولنجک، پارکینگ توچال، جاده سلامتی توچال، کافه لمیز

 

رستوران روباز در شمال تهران

شمال تهران آب و هوایی نسبتا خنک‌تر از سایر مناطق تهران دارد. شمال تهران به دلیل ارتفاع بالاتر و کوهستانی بودن، آب و هوای مطبوعی را برای این محدوده ایجاد کرده است. به همین دلیل میل اکثر ساکنین این نواحی به داشتن روف گاردن یا بالکن‌های بزرگ برای استفاده از هوای آزاد، به رستوران‌ها و کافه‌ها نیز کشیده شده است.

 

1-کافه و رستوران نارکو

کافه و رستوران نارکو

اگر اهل کافه گردی باشید و حوالی شرق تهران گذرتان خورده باشد، قطعا کافه نارکو یکی از مقاصد جذابی است که میتوانید در آن لحظات خوشی را بگذرانید. زیبایی فضای داخلی این کافه و دکوراسیون آن به شکلی است که قطعا از حضورتان آرامش زیادی را کسب میکنید. کافه نارکو محل مناسبی برای برگزاری جشن های سورپرایزی، قرار های دونفره و قرارهای کاری یا دورهمی است.

آدرس: میدان هفت‌حوض، جانبازان غربی (گلبرگ)، خیابان کمیجانی، نبش مهران پور
سفارشات و رزرو از طریق واتس آپ
09123003114

 

2-کافه رستوران رو باز چای بار

7-چای بار شمال تهران

اگر شما نیز عاشق کافه رستوران های روباز تهران باشید، باید حتما سری به چای بار بزنید. چای بار در حیاط دل انگیز انجمن خوشنویسان واقع شده است. شما به راحتی می‌توانید در این رستوران هیجان‌انگیز و خوش آب و هوا، ساعات خوشی را در کنار عزیزان‌تان بگذرانید و لذت ببرید. این رستوران حس و حال زمان قاجار را در شما زنده می‌کند و نوستالژی تاریخی از گذشته‌های تهران را به شما نشان می‌دهد.

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145، انجمن خوشنویسان

 

3-رستوران کیپ لیک

8-کافه کیپ لیک سعد آباد تهران

معمولا گشت و گذار نیازمند یک برنامه ریزی عالی است. شما می‌توانید سری به کاخ موزه سعد آباد بزنید و بعد از بازدید آن، به رستوران کیپ لیک رفته و لحظات خوشی را بگذرانید. این رستوران با منو خوب و حرفه‌ای می‌تواند رضایت شما را به دست آورد. محیط سرسبز و فضای باز در این رستوران بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اهل گردش در تهران هستید، حتما سری به کیپ لیک بزنید.

آدرس: تهران - میدان تجریش - خیابان ولیعصر - خیابان زعفرانیه - انتهای خیابان طاهری - کاخ موزه سعد آباد

 

4-کافه امیر شکلات

13-امیر شکلات دارآباد تهران

حتما امیر شکلات را به عنوان یکی از کافه‌های هیجان‌انگیز تهران می‌شناسید. کافه امیر شکلات دارآباد با دارا بودن فضای باز و عالی، می‌تواند میزبان لحظات خوش شما در شمال تهران باشد. امیرشکلات منو متنوعی دارد و می‌تواند رضایت شما را به دست آورد. اگر صبح به موزه دار آباد سر می‌زنید، حتما امیر شکلات را فراموش نکنید و برای خوردن بوفه صبحانه به آن مراجعه کنید.

آدرس: تهران، دارآباد، موزه حیات وحش

 

 

5-کافه رستوران رود لواسان

15-کافه رود لواسان تهران

اگر لواسان را در شمال تهران بدانید، باید حتما سری به رستوران رود بزنید. این رستوران با دارا بودن فضای مناسب و روبازی به شکل روف گاردن، می‌تواند پذیرای ساعات خوش شما باشد. آب و هوای لواسان معمولا خنک و مطلوب است. این کافه رستوران نیز در فضایی زیبا و سرسبز واقع شده است. پس بدیهی است که رستوران رود بهترین جا برای قرارهای دوستانه و مهمانی‌های خودمانی است.

آدرس: لواسانات،بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

 

 

6- کافه رستوران باغ بهشت فشم

رستوران باغ بهشت فشم

اگر عاشق رفتن به رستوران‌های خارج شهر باشید و بخواهید ساعاتی را از هیاهوی شهر دور باشید، می‌توانید به رستوران باغ بهشت فشم مراجعه کنید. رستورانی با فضای باز و سرسبز که حس و حال خوبی برایتان ایجاد می‌کند. آلاچیق‌های زیبا در فضای باز این رستوران می‌تواند بهترین انتخاب این روزهای ما باشد.

آدرس: تهران جاده فشم اول زردبند

 

حتما بخوانید: معرفی 15 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن غرب و شرق تهران

 

رستوران روباز در غرب تهران

غرب تهران با دارا بودن محله‌های مدرن ولوکس یکی از مقاصد تفریح و گردن در تهران محسوب می‌شود. معمولا بهترین رستوران‌های روباز تهران در محدوده فرحزاد، سعادت آباد، کن و شهرک گلستان واقع شده است. منطقه 2 تهران و منطقه 22 تهران در غرب بیشترین رستوران‌های روباز تهران را در خود جای داده‌اند. اگر بخواهید سری به این رستوران‌ها بزنید می‌توانید به رستوران‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم مراجعه کنید.

 

7-رستوران ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد

اگر بخواهید حوالی غرب تهران سری به یک رستوران جذاب بزنید، یکی از انتخاب‌هایی که خواهید داشت، رستوران ایوان برج میلاد است. این رستوران با دسترسی خوب در محیط برج میلاد واقع شده است. شما به راحتی می‌توانید جشن‌ها و مهمانی‌های دوستانه خودتان را در این رستوران برگزار کنید و از بابت حضور در محیطی سر بسته، نگرانی نداشته باشید. این رستوران با دارا بودن پارکینگ و امکانات جانبی که در برج میلاد وجود دارد، می‌تواند مقصد گشت و گذار شما بعد از بازدید از برج میلاد باشد.

آدرس: تهران، برج میلاد، ضلع غربی برج، جنب میهمانسرا

 

8-کافه رستوران ژوان

3-کافه ژوان سعادت آباد

حوالی سعادت آباد می‌تواند برای چند ساعتی شما را در دل یک کافه جذاب و کوچک جای دهد. کافه ژوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کافه‌ رستوران‌های سعادت آباد است. این کافه رستوران با دارا بودن فضایی بسته و باز، هر نوع سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. رستوران ژوان در فضایی باغچه مانند و کوچک میزبان بسیاری از افراد است. این کافه انتخاب عالی برای قرارهای دوستانه است.

آدرس: سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا،نرسیده به صرافها جنوبی،پلاک75

 

9-رستوران درویش فرحزاد

رستوران درویش فرحزاد

اگر عاشق رستوران‌های سمت فرحزاد باشید و برای رفتن به یک رستوران در غرب تهران انتخاب‌تان رستوران‌های دارای تخت و حس و حال فرحزاد باشد، باید سری به رستوران درویش بزنید. محیط فوق‌العاده سرسبز و زیبای رستوران درویش می‌تواند ساعات خوشی برای شما و دوستان‌تان رقم بزند. این رستوران با منو کافه و رستوران می‌تواند باب سلیقه اکثر افراد باشد. آب و هوای داخل رستوران به دلیل سرسبزی و مه پاش‌های زیاد، بسیار مطبوع و دوست داشتنی است.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی

 

 

10-رستوران ترمه (باغ صبا)

رستوران ترمه (باغ صبا)

در غرب تهران، تعداد رستوران‌های روباز کم نیست. شما به راحتی می‌توانید حوالی مناطق مختلف در غرب تهران رستوران موردعلاقه‌تان را پیدا کنید. رستوران ترمه (باغ صبا) یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. رستوران ترمه در محیطی بزرگ واقع شده است که ظرفیت پذیرایی از 150 نفر را دارا است. به همین دلیل انتخاب فوق‌العاده‌ای برای افرادی است که قصد برگزاری جشن و مهمانی دارند. این رستوران با امکاناتی مثل پارکینگ به شما آسایش فوق‌العاده خوبی هدیه می‌کند. موسیقی زنده در رستوران ترمه بسیار جذاب و دل‌انگیز است. پس حتما اگر حوالی غرب تهران بودید، سری به این رستوران بزنید.

آدرس: تهران، پونک، بلوار فلاح‌زاده، خیابان اورگ شمالی، ابتدای باغستان

 

11- کافه رستوران دورهمی

رستوران دورهمی

اگر بخواهید یک رستوران روباز خوب در تهران پیدا کنید که محیطی سرسبز داشته باشد و دسترسی به آن نیز مطلوب باشد، باید سری به رستوران دورهمی بزنید. این رستوران در غربی‌ترین نقطه تهران واقع شده است. شهرک گلستان قطب گردشگری و تفریح در منطقه 22 تهران واقع شده است. آب و هوای این محدوده به دلیل نزدیک بودن به پارک چیتگر، بسیار عالی است. این رستوران هیجان‌انگیز سالن‌های مختلفی دارد که می‌توانید مهمانی و جشن‌تان را در آن برگزار کنید. از سوی دیگر، دارا بودن فضای سبز با آب نما و فضایی خاص، از ویژگی‌های این رستوران هیجان‌انگیز در تهران است.

آدرس: تهران، چیتگر، بلوارکوهک، نسیم ۱۰، پشت تالار دشت شقایق

 

 

12- کافه رستوران آبشار

رستوران آبشار

احتمالا تا کنون سری به آبشار تهران زده‌اید. فضایی کوهستانی با استایل جذاب و خاص که مرکزی برای تجمع و تفریح اخر هفته است. در بین هیاهوی این حوالی، رستوران آبشار در بالاترین نقطه از این کوهستان زیبا واقع شده است. رستورانی زیبا و خاص با سالن‌های متعدد و پذیرایی در کافه و رستوران به شکل مجزا یکی از بهترین فضاهایی است که می‌توانید انتخاب کنید. ساختمان سنگی رستوران آبشار بسیار هیجان انگیز است و حس و حالی زیبا در شما ایجاد می‌کند. این رستوران در محیطی خارج از سالن‌ها دارای میز و صندلی برای پذیرایی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در محیط زیبای آبشار تهران ساعات خوشی را بگذرانید.

آدرس: همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، آبشار تهران، ورودی پارکینگ 5-4،بعد از گیت دوم

 

 

13- کافه رستوران های بام بند

رستوران های بام بند

احتمالا تا به حال نام بام لند تهران به گوش‌تان خورده است. فضایی زیبا در اطراف دریاچه چیتگر غرب تهران که پر از رستوران‌ها و کافه های متنوع است. بسیاری از کافه رستوران‌های بام لند، دارای فضای باز هستند و به شما اجازه می‌دهند تا بدون نگرانی ساعاتی خوش را در نزدیکی دریاچه چیتگر بگذرانید. ویو زیبا اکثر رستوران‌های بام لند به سمت دریاچه چیتگر است. آب و هوای منطقه 22 تهران بسیار مطلوب‌تر از سایر نقاط تهران است و همین ویژگی موجب محبوبیت بیش از پیش این مرکز خرید و تفریح در دریاچه چیتگر شده است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج

 

حتما بخوانید: معرفی بهترین رستوران برای جشن عقد

 

رستوران روباز در شرق تهران

شرق تهران نیز به دلیل فضای باز می‌تواند مقصد عالی برای شما باشد تا از رستوران های روباز آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی رستوران روباز در شرق تهران می‌پردازیم و بهترین رستوران روباز با موسیقی زنده در تهران را معرفی می‌کنیم.

 

14-کافه رستوران ویونا

12-کافه ویونا شرق تهران

کافه ویونا یکی از کافه‌های معروف و زنجیره‌ای در تهران است. این کافه با فضایی سرسبز و زیبا آماده پذیرایی از عزیزانی است که در شرق تهران به دنبال رستوران سرباز هستند. در این کافه حتما قهوه‌های خاص را تجربه کنید و از طعم آن لذت ببرید. در روزهای شیوع کرونا کافه ویونا بدون دارای بودن سقف و فراهم کردن تبادل هوای مطلوب، ریسک کرونا را کاهش داده است و امکان قرارهای دونفره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کرده است.

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان ۱۴۲ شرقی، غرب پاساژ سپید

 

 

15- کافه رستوران بادبادک

رستوران بادبادک

یکی از رستوران‌های خوش‌نام در شرق تهران، رستوران بادبادک است. این رستوران در حوالی شلوغ‌ترین مرکز رفت و آمد در شرق تهران واقع شده است. محدوده اطراف رستوران پر از کسب و کارها و دفاتری است که کارمندان آن رستوران بادبادک را برای گذراندن ساعات بعد از کار انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز اهل گشت و گذار در رستوران‌های مختلف هستید حتما سری به بادبادک بزنید. این رستوران در طبقه بالای یک ساختمان واقع شده است و از محیط بالکنی بزرگ آن در بام استفاده می کند.

آدرس: تهران، خیابان مطهری.بعداز خیابان شریعتی.نبش کوچه سروش.پلاک 24

 

حتما بخوانید: معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران

 

رستوران روباز در مرکز تهران

مرکز شهر همیشه جایی برای رفت و آدم است. اگر روزی در این حوالی دل‌تان رستوران روباز خواست، می‌توانید با کمک لیست زیر به بهترین رستوران‌های روباز مرکز تهران مراجعه کنید و ساعات خوبی را بگذرانید.

 

16-رستوران خانه هنرمندان

رستوران خانه هنرمندان

اگر بخواهید در حوالی مرکز شهر سری به کافه رستورانی دنج بزنید، رستوران خانه هنرمندان بهترین انتخاب برای شما است.‌ این رستوران در محیطی دنج و زیبا واقع شده است و به شما اجازه می‌دهد تا ساعاتی را فارغ از فضاهای پر هیاهو به آرامش بگذرانید. رستوران خانه هنرمندان بهترین انتخاب در مرکز شهر تهران است.

آدرس: تهران، خیابان فرصت، بین خیابان طالقانی و کریمخان، پارک خانه هنرمندان، طبقه فوقانی ساختمان استاد انتظامی

 

17-کافه رستوران گودو یاس

5-کافه گودو یاس مرکز تهران

بسیاری از افراد عاشق حیاط‌های قدیمی و فضای نوستالژیک هستند. کافه رستوران گودو یاس یکی از نوستالژیک‌ترین و جذاب‌ترین حیاط‌هایی است که می‌توانید ساعاتی در آن استراحت کنید و لحظات زیبایی را رقم بزنید. حیاط دلباز با المان‌های نوستالژیک و زیبا این رستوران را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین‌ها کرده است.

آدرس: خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس

 

18- کافه رستوران روحی

6-کافه روحی باغ نگارستان

اگر عاشق بناهای قدیمی باشید، حتما تاکنون سری به باغ نگارستان تهران زده‌اید. عمارتی زیبا و قدیمی با حیاطی دل‌انگیز که یادآور باغ ایرانی است. فضای دلنشین رستوران روحی در این حیاط بسیار زیبا است و اجازه می‌دهد تا ساعاتی خوش را در آن بگذرانید. یادتان باشد که ساختمان آجری واقع در باغ نگارستان می‌تواند یادآور لحظات شیرین خاطراتتان شود. پس حتما اگر در این حوالی بودید سری به رستوران روحی بزنید.

آدرس: تهران، پشت مترو بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا، ابتدای خیابان گودرزی (علائی سابق)، درب شمالی و اصلی باغ نگارستان

 

خلاصه مطلب

گذراندن اوقا خوش در کافه ها و رستوران‌ها در روزهایی که به شدت درگیر نگرانی و استرس زندگی روزمره هستیم، توصیه می‌شود. کافه های روباز محل امنی برای استفاده از محیط و هوای آزاد است. با کمک لیستی که در بالا به آن اشاره شد می‌توانید برای آخر هفته ها و دورهمی با دوستان‌تان برنامه ریزی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
ال
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

هنوز بام لند و بلد نیستید درست بنویسید!!!

پاسخ
Gcf
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

بام لند و اشتباه نوشتید که!!

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید