ایده و خلاقیت

برای روز پدر چی بخرم ؟ | بهترین کادو روز پدر 1401

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

بهترین هدیه برای پدر، پدر شوهر و پدر زن چیست؟

خرید کادو برای روز پدر |  برای روز مرد چه هدیه‌ای بخرم؟

وقتی مناسبت خاصی فرا می‌رسد از چند روز قبل تمام ذهن و فکر درگیر این می‌شود که برای فرد چه چیزی بخریم که خوشحال شود. البته که برای هدیه خریدن چند فاکتور مهم وجود دارد از جمله: بودجه مورد نظر، میزان صمیمیت با طرف مقابل و همخوانی سلیقه‌ها. اگر بتوانید سه مورد گفته شده را هماهنگ کنید قطعا خرید هدیه بسیار راحت‌تر خواهد بود. پدر تکیه گاهی است که همانند او وجود ندارد. پدر بدون شک تنها کسی است که باعث می‌شود باور کنیم فرشته‌ها هم می‌توانند مرد باشند. به بهانه روز پدر تصمیم گرفته‌ایم برای جبران گوشه‌ای از زحمات بی پایان پدران مطلب برای روز پدر چی بخرم را آماده کنیم.

 

 

بهترین کادو روز پدر چیست؟ | برای روز پدر چی بخرم که ارزون باشه؟

بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ برای روز پدر چی بخرم که خوشحال شود؟ قطعا نمی‌توان کادویی را به عنوان بهترین انتخاب کرد زیرا پدران همانند سایر افراد شخصیت‌های متفاوتی دارند بنابراین نمی‌توان به طور قطعی گفت که کدام کادو بهتر است. اما برای اینکه بتوانید تصمیم بگیرید تعدادی از وسایلی را که می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر به او بدهید را در ادامه آورده‌ایم. تمام مواردی که مطالعه خواهید کرد در رنج قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود با قیمتی مناسب تهیه کنید. کافی است قیمت حدودی دستتان بیاید سپس به دنبال فروشنده‌ای که منصف‌تر است بگردید:

 

گوشی موبایل

گوشی یکی از انتخاب‌هایی که شاید حداقل یک بار هم که شده به فکرمان رسیده باشید. امروزه گوشی‌های موبایل هوشمند شده‌اند که در آن برنامه‌هایی را می‌توان نصب کرد که به راحتی توسط اینترنت از این سر دنیا با آن سر دنیا صحبت کرد، عکس دید، فیلم فرستاد و آهنگ گوش داد طوری که به نظر می‌رسد میان آن دو نفر فاصله‌ای وجود ندارد. با گوشی پدران هم می‌توانند با فرزندان خود در ارتباط باشند، صدای آن‌ها را بشنوند و با آن‌ها چت کنند.

 

 

تبلت

تبلت وسیله‌ای است که از گوشی بزرگ‌تر است و بیشتر مناسب کسانی است که خواهان استفاده از محتوای متنی و نوشتاری هستند. بنابراین هدیه‌ای مناسب برای پدران است که می‌توانند کتاب را به صورت پی دی اف دانلود کنند و از آنجا بخوانند. همچنین انجام کارهای مهندسی برای پدرانی که مهندس هستند از طریق تبلت امکان پذیر است.

 

پاور بانک

پاور بانک وسیله‌ای است که شارژ را در خود نگه می دارد و در جایی که امکان شارژ کردن گوشی توسط شارژر با برق وجود ندارد به راحتی با پاور بانک شارژ کرد. کافی است از قبل پاور بانک را شارژ کرده تا بتواند چندین ساعت شارژ را در خود نگه دارد و در مکان‌هایی مانند مترو، محیط کار، سفر و حتی جلوی تلویزیون از آن استفاده کرد.

 

لوازم شخصی برقی

برای روز پدر چی بخرم؟ یکی از بهترین کادوها برای روز پدر لوازم شخصی برقی است. ماشین ریش تراش برقی، ماشین اصلاح بدن، مو زن بینی و گوش، سشوار و اتوی مو جزو مواردی هستند که می‌توانید برای روز پدر تهیه کنید.. مردان همانند زن‌ها به نظافت و زیبایی اهمیت می دهند بنابراین لوازم شخصی برقی کمک می‌کند که همیشه تمیز و آراسته باشند.

 

ابزار برقی و غیر برقی

بعضی از پدران به کارهای فنی علاقه زیادی دارند که برای روز پدر چی بخرم می‌توان به ابزار برقی اشاره کرد. ابزار برقی همانند دریل و چسب حرارتی جزو وسایل جذاب و کاربردی است که می‌تواند همیشه در انجام کارهای فنی یار پدر باشد. ابزار غیر برقی همچون پیچ گوشتی و فاز متر از برندهای معروف و همچنین جعبه آچار بکس برای پدران اهل فن هیجان انگیز و جذاب است.

 


پروفایل تولد حضرت علی و روز پدر [عکس نوشته ولادت حضرت علی]

 

ساعت مچی

ساعت مچی هدیه‌ای شیک و رسمی است که پدران را خوشحال می‌کند. برای خرید ساعت سلیقه پدر را در نظر بگیرید که بین ساعت‌های اسپرت یا رسمی بیشتر کدام یک را ترجیح می‌دهد. فروشنده‌های ساعت می‌توانند شما را در انتخاب ساعت با توجه به سلیقه و بودجه یاری کنند.

 

 

لباس

هر مردی در کمد خود باید چند دست پیراهن و تی شرت داشته باشد. همچنین شلوار، شلوارک و جوراب نیز جزو گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانید با آن‌ها پدر خود را خوشحال کنید. کت شلوار، سویی شرت و کاپشن هم برای هر پدری لازم و کاربردی است که یک امتیاز محسوب می‌شود زیرا هر وقت بخواهد در کمد آن را آماده دارد و و دیگر جای نگرانی برای تامین آن نخواهد داشت.

 

بافتنی

امسال روز پدر 26 بهمن است که هوا سرد است. اگر به بافتنی علاقمند هستید می‌توانید کلاه، شال گردن یا پلیور ببافید و آن را به پدر هدیه دهید. همچنین می توانید از افراد هنرمندی که بافتنی بلدند کمک بگیرید تا برای پدر شما چیزی ببافند. قطعا در روزهای سرد زمستان با بافتنی شما پدر گرم خواهد بود.

 

 

عینک آفتابی

حتما دیده‌اید هنگامی که پدرتان از خانه بیرون می‌رود به خاطر تابش آفتاب چشمان خود را جمع می‌کند. برای روز پدر چی بخرم؟ جواب عینک آفتابی است تا بتواند به طور راحت‌تر هنگام تابش خورشید از خانه بیرون بیاید و در هوای آزاد و آفتابی قدم بزند یا رانندگی کند.

 

 

کادو روز پدر برای پدر شوهر | کادو روز پدر برای پدر زن

پدر همسر فردی است که همان قدر که پدر برای ما عزیز است وی نیز برای همسرمان عزیز است زیرا در هر حال پدر اوست. توصیه می‌کنیم اگر برای روز مرد برای پدر خود هدیه‌ای تهیه می‌کنید برای پدر همسر خود نیز هدیه‌ای تهیه کنید تا علاقه و احترام خود را به او رسانده باشید. هدایای مناسب برای برای روز پدر چی بخرم مناسب پدر شوهر و پدر زن در ادامه آمده است:

 

عطر و ادکلن

بخشی از جنبه آراستگی آقایان به عطر و ادکلن او برمی‌گردد. برای روز پدر چی بخرم؟ عطر و ادکلن گزینه مناسبی است. فقط باید از قبل دقت کنید که از نظر رایحه پدر شوهرتان بیشتر کدام را استفاده می‌کند تا به سلیقه او پی ببرید. همچنین می‌توانید از شوهر خود برای انتخاب عطر و ادکلن کمک بگیرید. می‌توانید با فروشنده شرط کنید که اگر ایشان بوی آن را نپسندید امکان تعویض وجود داشته باشد.

 

 

ابزار سلامت

با بالا رفتن سن طبیعی است که بدن شروع به فرسایش کند. بنابراین نیاز به ابزارهای سلامتی از جمله دستگاه تست قند خون و فشار سنج افزایش می‌یابد. البته باید از قبل این نکته را در نظر بگیرید که آیا پدر شوهر یا پدر زن از چنین هدیه‌ای ناراحت نمی‌شود؟ زیرا با توجه به شخصیت‌های مختلف خرید ابزار سلامت کمی ریسک دارد اما بعضی از پدرها از چنین هدیه‌ای خوشحال می‌شوند. همچنین عصا را هم می‌توانیم جزو ابزار سلامت در نظر بگیریم که در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلف موجود است. عصا به منظور تسهیل در راه رفتن استفاده می‌شود و به دلیل استفاده مداوم به مرور تیره و فرسوده می‌شود.

 


پیام تبریک روز پدر به استاد 1400

 

لوازم جانبی خودرو

معمولا آقایان به ماشین و لوازم جانبی آن علاقه زیادی دارند. برای روز پدر چی بخرم؟ یکی از جواب‌ها لوازم جانبی خودرو است که می توانید یک یا چند مورد از موارد زیر را تهیه کنید:

  • دانگل بلوتوث AUX خودرو
  • آچار چرخ و جک
  • اسپری پنچرگیری لاستیک
  • کابل باتری به باتری
  • زنجیر چرخ
  • کپسول آتش نشانی
  • چراغ قوه/ چراغ سیار
  • نگهدارنده مغناطیس موبایل
  • تبدیل فندکی چند کاره
  • پخش کننده اف ام بلوتوثی خودرو
  • جارو برقی فندکی
  • پمپ باد فندکی
  • فلاسک ماشین
  • دوربین مدار بسته
  • جعبه ابزار
  • لامپ LED خودرو
  • روکش صندلی
  • سنسور دنده عقب
  • رو آینه درجه دار
  • ...

 

کیف و کفش

کیف و کفش‌های مردانه به قدری تنوع دارند که خرید آن‌ها بسیار هیجان انگیز است.کافی است به مغازه یا فروشگاه سر بزنید خواهید دید که چقدر مدل‌ها متنوع شده‌اند. کیف و کفش در سه دسته جای می‌گیرند:

  • رسمی
  • نیمه رسمی
  • غیر رسمی

با توجه به نیاز پدر می‌توانید پاسخ برای روز پدر چی بخرم را بگیرید. در کنار کیف یا کفش می‌توانید جاسوئیچی و کمربند ست را هم تهیه کنید تا با هم همخوانی بیشتری داشته باشند و به شیک پوش‌‌تر شدن پدر شوهر کمک زیادی کنید.

 

 

کراوات و پاپیون

برای روز پدر چی بخرم؟ پاپیون و کراوات! پاپیون و کروات جزو گزینه‌هایی هستند که خرید آن‌ها بسیار راحت‌تر از خرید لباس است. اگر پدر شوهر شما به طور کلی از کراوات یا پاپیون استفاده می‌کند با خرید یکی از این دو او را در روز پدر خوشحال کنید. همچنین می‌توانید دکمه سر دست یا گیره کراوات بخرید که در مراسم  و مهمانی‌های رسمی بسیار شیک و مناسب است.

 

لیست بهترین هدیه ها برای مردان خاص پسند | کادو تولد برای پسر

 

کادو روز پدر با نمد

نمد نوعی پارچه است که می‌توان از آن استفاده‌های مختلفی کرد. به تمام حالت‌های ممکن برای روز پدر چی بخرم پاسخ دادیم، اما تنها کادو خریدن مهم نیست بلکه آراستن آن نیز مهم است. می‌توانید کادوی روز پدر را در نمد قرار دهید و روی آن را تزیین کنید. همچنین می‌توانید با نمد قاب عکس، کارت پستال و یا کیف موبایل بسازید. پیشنهاد می‌کنیم اگر خودتان تمایلی به انجام چنین کاری ندارید از کودکان کمک بگیرید. از بچه‌ها بخواهید با نمد چیزی برای پدر یا پدر بزرگ خود درست کنند. هم سرگرم می‌شوند وهم وسیله‌ای را به یادگار می‌گذارند.

 

 

شما برای روز پدر چه برنامه‌ای دارید؟ آیا هدیه‌ای تهیه کرده‌اید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

 

جا دارد در انتهای متن اشاره‌ای به پدران آسمانی داشته باشیم. پدر که نباشد دل برای روزهایی تنگ می‌شود که هرگز برنمی گردد. به راستی چقدر زود دیر می‌شود. روح همه پدران آسمانی شاد و برای شادی تمامی پدران رفته صلوات.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید