ایده و خلاقیت

معرفی 18 تا از بهترین رستوران های چینی در ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر میخواهید بهترین رستوران های چینی در ایران و بهترین رستوران های چینی در تهران را بشناسید، همراه ما باشید.

چین سرزمینی کهن در شرق زمین است که فرهنگی دیرینه و آداب و رسوم جالبی دارد. بعضی از غذاهای چینی نیز چنان معروف شده‌اند که در بسیاری از رستوران‌های خارج از کشور چین پخته و سرو می‌شوند. اگر شما هم عاشق امتحان کردن غذاهای جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم این بار غذاهای چین را امتحان کنید. سایت تشریفینو تعدادی از بهترین رستوران چینی در ایران را به شما معرفی خواهد کرد تا در سفر خود به هر کجای ایران بتوانید از طعم غذای خارجی لذت ببرید.

پس اگر تمایل دارید خوشمزه ترین و بهترین رستوران های چینی ایران را بشناسید، تا پایان همراه ما باشید.

 

 

غذاهای چینی

هنگامی که غذایی رو جلوی ما می‌گذارند اولین سوالی که ذهن را مشغول می‌کند این است که آن غذا از چه موادی تشکیل شده است و اینکه آیا با ذائقه ما جور خواهد بود یا نه؟ چینی‌ها برحسب عادت کمی غذاهای عجیب و غریبی دارند اما تعداد دیگری هم از غذاها وجود دارد که قطعا با سلیقه و ذائقه ایرانی‌ها جور در می‌آید. چند مورد از این غذاها را معرفی خواهیم کرد تا هنگام مراجعه به هر یک از بهترین رستوران چینی در ایران آن را امتحان کنید:

  • دامپلینگ چینی | Dumpling
  • وونتون | wonton
  • ایکسایو لانگ بائو | Xiao long bao
  • اردک کبابی | Beijing Roast Duck
  • چیکن کونگ پائو |Kung Pao Chicken
  • سیب زمینی رنده شده‌ سرخ شده | Tu Dou Si
  • ماپو توفو | Mapo Tofu
  • نودل‌ | noodles
  • چائو فان | Chao fan
  • خوراک تخم مرغ مانده | Century Eggs
  • خوراک پای مرغ | Phoenix Claws

 

لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

بهترین رستوران چینی در تهران | رستوران چینی در تهران

بهترین رستوران چینی در تهیان

تهران پایتخت ایران است که به دلیل جمعیت زیاد و خدمات گسترده به ناحیه‌ها و منطقه‌های مختلف تقسیم شده است. به همین دلیل برای معرفی بهترین رستوران چینی در ایران در تهران، بخش‌های مختلف به صورت زیر مجموعه آورده شده است تا بتوانید به راحتی نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین رستوران چینی را بیابید. معرفی رستوران‌هایی که غذای چینی دارند همراه با پیج اینستاگرام آمده است.

 

 

رستوران چینی در غرب تهران

رستوران چینی در غرب تهران

در غرب تهران تعدادی رستوران با کیفیت وجود دارد که بعضی از آن‌ها کاملا غذای چینی ارائه می‌دهند اما بعضی دیگر از آن‌ها در بخشی از منوی غذایی خود، تعدادی از غذاهای چینی را دارند. بهترین رستوران چینی در ایران در غرب تهران را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

 

1- رستوران چینی اژدهای چینی

در غرب تهران سعادت آباد و شهرک غرب (شهرک قدس) فاصله چندان زیادی با هم ندارند به همین دلیل گاه آدرس‌ها به صورت مشترک اعلام می‌شوند. رستوران اژدهای چینی در شهرک غرب بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای چینی را به تهران آورده است تا بدون احساس مرزهای دور دست غذای کشوری دیگر را میل نمایید. غذاهای چینی کم کالری و پر خاصیت هستند بنابراین اگر تمایل به مصرف غذای سالم دارید از غذاهای چینی غافل نشوید. اژدهای چینی در شهرک غرب با بهره گیری از سر آشپز منتخب و پرسنل مجرب با صورت بیرون بر یا قابلیت سرو درون رستوران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است:

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، تقاطع دریا، بلوار نورانی، شماره 50
  • تلفن: 021- 88562040/ 021- 88562050
  • پیج اینستاگرام: رستوران اژدهای چینی

 

2-رستوران چینی چینا باکس

رستوران چینا باکس یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که در باملند تهران میتوانید تجربه کنید. این رستوران در نزدیکی دریاچه چیتگر تهران در منطقه 22 قرار گرفته و تجربه‌ لذت‌بخشی از خوردن  انواع نودل‌های چینی را با تماشای منظره‌ی زیبای دریاچه چیتگر ترکیب می‌کند. این مکان، شما را به دنیایی از آرامش دعوت می‌کند، فضایی که لذت غذا خوردن با ویو دل‌نواز دریاچه چیتگر دوچندان می‌شود. برای گروه‌هایی که تنوع ذائقه دارند، نیز این رستوران انتخاب ایده‌آلی است؛ زیرا به جز انواع متعددی از نودل چینی، می‌توانید از فهرست غذاهای پنینی، پیتزا و همبرگر نیز سفارش دهید. پس با خیال آسوده میتوانید با افرادی که علاقه مند به غذای چینی نیستند نیز این فضا را تجربه کنید. آدرس دقیق این مکان به این صورت است:
بزرگراه همت غرب، رو به ساحل دریاچه چیتگر، مجموعه تفریحی بام لند، بلوک B، رستوران چینا باکس (قسمت فودکورت بام لند)

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام رزرو، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:
تلفن تماس: ۴۰۴۴۳۲۰۹ – ۴۰۴۴۳۲۱۲

بهترین رستوران چینی در تهران

3-رستوران چینی ژاپنی سوشی کوی

سوشی کوی نیز به عنوان یکی از انتخاب‌های جدید در خانواده رستوران‌های چینی تهران است. این رستوران در طبخ و ارائه طعم‌های جدید غذاهای چینی بسیار پیشتاز است. جالب است بدانید که نام این مکان از نام یک نوع ماهی اسطوره‌ای ژاپنی به نام "کوی" الهام گرفته است. این ماهی در فرهنگ ژاپنی نمایانگر خوش‌اقبالی، دوستی، محبت و عشق می‌باشد. در رستوران "سوشی کوی"، به‌طور دقیق ترین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت میشود و سوشی‌های لذیذ در مدل ها و طعم های گوناگون به مشتریان ارائه میگردد.آدرس سوشی کوی به شرح ذیل است:

تهران، میدان کتاب، مرکز تجاری اپال

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام رزرو، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:
تلفن تماس: 22384389-021

 

بهترین رستوران چینی مرکز تهران

بهترین رستوران چینی مرکز تهران

1-رستوران چینی تی بی آی TBI

رستوران چینی TBI Chinese، یک رستوران زنجیره ای معتبر در زمینه غذاهای چینی، با یک شعبه در جزیره کیش و دو شعبه دیگر در قلب تهران فعالیت می‌کند. در این رستوران معتبر، سرآشپزان حرفه‌ای و ماهر از مواد اولیه تازه و با کیفیت، برترین انواع غذاهای چینی را تهیه می‌کنند. منوی این مجموعه گوناگونی از غذاهای محبوب چینی از جمله مرغ ترش و شیرین، برنج سرخ شده، بادمجان با سس سیر، انواع نودل و انواع دیگر از غذاهای منحصر به فرد را شامل می‌شود. همچنین، یکی از تجربه‌های منحصر به فرد در این رستوران، امتحان هات پات چینی است که حس و طعم جدیدی را به میزبانان ارائه می‌دهد. آدرس شعبه واقع در هتل فردیس به شرح زیر می‌باشد:
خیابان سمیه، خیابان موسوی (فرصت)، کوچه سهیل، پلاک ۱

برای اطلاعات بیشتر و رزرو می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:
۸۸۸۳۸۳۰۱

 

2-رستوران چینی سیلک رود فرد جوان

اگر حوالی مرکز تهران به دنبال یک رستوران چینی میگردید، قطعا سیلک رود فرد جوان میتواند انتخاب جذابی باشد. این رستوران یکی دیگر از نمایندگان برجسته رستوران‌های چینی در تهران است که تنوعی از غذاهای چینی را در فهرست منوی خود ارائه می‌دهد. این مکان با فضای ساده، کوچک و آرام خود، تاکید بر کیفیت بالا در تهیه غذاها دارد. در این رستوران چینی میتوانید انواع مختلف سوپ و سالاد‌های چینی را امتحان کنید و از طعم بی نظیر هرکدام لذت ببرید. نشانی دقیق این رستوران به این ترتیب است:
منطقه سپهبد قرنی، بعد از تقاطع طالقانی، ورودی کوچه سوسن، پلاک ۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید:
شماره تلفن: ۸۸۹۱۷۵۹۱

 

 

11 رستوران چینی در شمال تهران

11 رستوران چینی در شمال تهران

منطقه شمالی تهران امکانات و خدمات متنوعی دارد. جمعیت شمالی نشین تهران همیشه به ساده‌ترین چیزها اکتفا نمی‌کنند در نتیجه نیاز است خدمات متنوعی به آنان عرضه شود. تعدادی از بهترین رستوران چینی در ایران که در شمال تهران واقع شده‌اند در ادامه معرفی شده است:

 

1-رستوران چینی اژدهای طلایی

بهترین رستوران چینی در ایران در پل رومی اژدهای طلایی نام دارد که با دکوراسیون فوق العاده جذاب، کیفیت غذای عالی و مدیریت با تجربه توانسته است در میان مشتریان محبوب باشد. منوی غذای متنوع رستوران چینی اژدهای طلایی دهان را آب می‌اندازد.

 

2-رستوران چینی واسابی

در مجتمع ASP رستوران چینی واسابی قرار دارد که بوی غذاهای آن از چند متر آن طرف‌تر دهان را آب انداخته و هر طور شده باید خود را به آن رساند. رستوران واسابی برای سرو انواع غذاهای چینی مشتری مداری را رعایت کرده و غذاها همیشه با کیفیت هستند. همچنین امکان سفارش آنلاین غذای چینی وجود دارد.

  • آدرس: بزرگراه كردستان، خیابان ٦٤ام غربى، مجتمع آ. اس‌. پ
  • تلفن: 021- 88039778
  • پیج اینستاگرام: رستوران چینی واسابی

بهترین رستوران چینی در تهران

3-رستوران چینی پیچ

منطقه پاسداران، منطقه زیبایی است تعدادی از بهترین رستوران‌ها در آنجا مستقر شده‌اند. اگر به دنبال بهترین رستوران چینی در ایران در پاسداران هستید، رستوران پیچ (Pich) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با رستوران پیچ طعم بی نظیر غذاهای دوست داشتنی چینی را امتحان کنید، قطعا کیفیت غذا شما را یکی از مشتریان همیشگی آنجا خواهد کرد.

  • آدرس: پاسداران، ساقدوش، انتهای رحمانیان شمالی، پلاک 12
  • تلفن: 021-22300303
  • پیج اینستاگرام: رستوران پیچ

 

4-رستوران چینی مانسون

بهترین رستوران چینی در ایران در خیابان گاندی واقع شده است که مانسون نام دارد. رستوران چینی مانسون فضایی بزرگ دارد که این خود یک مزیت به شمار می‌آید. موسیقی ملایم در کنار رنگ خنثی به کار رفته در دکوراسیون رستوران باعث می‌شود که اشتها باز شود. هنگام مراجعه به رستوران گاندی جیب خود را هم در نظر بگیرید.

  • آدرس: خیابان گاندی جنوبی، نبش چهارم گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف، واحد 8 
  • تلفن: 021- 22044813
  • پیج اینستاگرام: رستوران چینی مانسون

 

پیشنهاد مطالعه:  برای تولد چی درست کنم ؟ | لیست غذا و فینگرفود برای تولد

 

5-رستوران چینی تی بی آب نودل اکسپرس

رستوران TBI Chinese، یک نام برجسته در عرصه رستوران‌های چینی است، که چندین رستوران مختلف برای علاقه‌مندان به آشپزی چینی فراهم کرده است. این مجموعه شامل یک شعبه در کیش و دو نمایندگی فعال در شهر تهران است. در TBI Chinese، آشپزان ماهر با بهره‌گیری از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، تنوعی از خوراک‌های چینی را برای میهمانان تدارک می‌بینند. شعبه آجودانیه بهترین فضا برای امتحان کردن نودل های هیجان انگیز چینی است. آدرس نمایندگی نودل اکسپرس به شرح زیر می‌باشد:
نشانی: انتهای خیابان آجودانیه، فودکورت مجتمع عرش آجودانیه

همچنین، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا رزرو می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن تماس: ۲۶۱۵۰۹۹۴

بهترین رستوران چینی در ایران

6-رستوران چینی نودل چی

رستوران نودل چی، مقصد عالی در دنیای آشپزی آسیایی محسوب می شود. نودل چی غذاهای متنوعی را ارائه می‌دهد.  غذاهای چینی با کیفیت برتر و مزه‌های منحصر به فرد را میتوانید در این رستوران تجربه کنید. در رستوران نودل چی، تمام تلاش به تهیه غذاهای تازه و با کیفیت اختصاص دارد. منوی این رستوران شامل انواع  پیش‌غذاها و غذاهای چینی متنوع است، از جذاب ترین غذاها میتوان به اسپرینگ رول و دامپلینگ لذیذ و انواع نودل متفاوت، برنج سرخ‌شده با گوشت، مرغ، میگو یا سبزیجات اشاره کرد که تجربه‌ای لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهد. آدرس نودل چی به این شرح است:
بلوار اندرزگو، جنب اشکستانپور شمالی، موقعیتی دست‌نخورده بین مناطق قیطریه و کامرانیه، که به شما امکان دسترسی آسان را فراهم می‌آورد.

برای اطلاعات بیشتر یا رزرو می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:
تلفن تماس: ۲۲۶۷۴۸۴۶ – ۲۲۶۹۶۴۹۶

 

7-رستوران چینی بامبو

این رستوران یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران آسیایی در قلب تهران به حساب می‌آید، که با مهارت و دقت فراوانی در تهیه انواع غذاهای چینی دارد. تجربه‌ای شگفت‌انگیز از خوشمزگی آشپزی چینی با توجه به تنوع بسیاری از غذاها در این مکان برای شما تدارک دیده شده است. آشپزهای این رستوران با ترکیب مواد تازه و مرغوب، سس‌های متنوع، طعم‌های بی‌نظیری ایجاد می‌کنند که همراه غذاهای اصلی می‌توانید لذت فوق العاده ای را تجربه کنید. سس‌هایی چون کره بادام‌زمینی، واسابی، تند پیازچه، تارتار، سویا، ترس و شیرین، تریاکی، سیراچا و دینامیت به عنوان انتخاب‌های گوناگون در اختیارتان قرار دارند، که متناسب با ذائقه‌ی خود، می‌توانید هرکدام را تجربه کنید. نشانی این رستوران چینی  به شرح زیر است:
منطقه الهیه، گلنار، مجتمع مسکونی ماهرو، بن‌بست پناهی، زیر برج‌های الهیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا انجام رزرواسیون، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن تماس: ۲۲۶۸۳۴۸۵ – ۲۲۶۸۳۴۶۷

 

8-رستوران چینی ستاره ونک

رستوران "ستاره ونک"، یک گزینه تازه و متفاوت در صحنه رستوران‌های آسیایی و چینی است. این مکان کوچک با فضایی آرام و دل‌چسب، در انطباق با فرهنگ و ذائقه چینی طراحی شده است. گرچه محیط آن بسیار محدود و کوچک است، اما با وجود منوی انتخابی گسترده، ممکن است انتخاب غذا برای شما چالش‌برانگیز باشد. منوی این رستوران پر از تنوع‌های غذایی آسیایی، از جمله غذاهای چینی است که میتواند باب دلتان باشد. با هدایت و راهنمایی مدیریت این مجموعه، می‌توانید غذایی که متناسب با سلیقه خودتان است را انتخاب کرده و از طعم دلپذیر آن لذت ببرید. آدرس دقیق این رستوران به این شرح است:
منطقه میدان ونک، ابتدای خیابان سئول، انتهای خیابان ونک، پلاک ۱۲

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام رزرو، می‌توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن: ۸۸۰۴۲۱۹۳

بهترین رستوران چینی در تهران

10- رستوران چینی سوشی آنت

رستوران "آنت سوشی" یکی از نقطه قوت در حوزه رستوران‌های آسیایی تهران است. این رستوران با ارائه مجموعه‌ای متنوع از غذاهای چینی و ژاپنی میتواند ذائقه‌های مختلف را جذب کند. فضای داخلی این رستوران با جذابیت دکوراسیون شیک و خاص خود، یک جایگاه ایده‌آل برای قرارهای دوستانه، قرارهای دونفره  و  دورهمی ایجاد کرده است. منوی این رستوران شامل مجموعه‌ای از نودل‌های متنوع، انواع پلوی چینی و چاپ‌سوی اصیل است که شما را به یک تجربه خاص از غذاهای چینی و آسیایی دعوت میکند. آدرس دقیق  سوشی آنت به این شکل است:
منطقه زعفرانیه، خیابان آصف، سه‌راه آصف، کوچه سیمین

برای اطلاعات بیشتر یا رزرو می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:
شماره تماس: ۲۶۸۰۶۹۳۱

 

11-رستوران چینی هتل پارسیان اوین

اگر دوست دارید در یکی از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های چینی تهران تجربه غذا خوردن داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما رستوران چینی هتل پارسیان اوین خواهد بود. این رستوران با جایگاه منحصربه‌فرد خود در هتل پارسیان اوین، به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین مکان‌های تجربه کیفیت و سرویس عالی در دنیای رستوران‌های چینی تهران مطرح است. مهم نیست که آیا شما مهمانان هتل هستید یا خیر، این رستوران چینی با غذاهای خوشمزه‌ی خود، شما را به دنیایی از لذت و عشق به طعم‌های چینی دعوت می‌کند. هتل پارسیان اوین با داشتن مجموعه‌ای بی‌نظیر از طرفداران غذاهای چینی، روز به روز بیشترین تعداد مهمانان را خدمت‌رسانی می‌کند. آدرس این رستوران فراموش‌نشدنی به این شرح است:
تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان اوین

برای اطلاعات بیشتر و یا انجام رزرو، می‌توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن تماس: ۲۷۴۰۰

 

بهترین رستوران چینی شیراز

بهترین رستوران چینی شیراز

1-رستوران چینی اژدها

خوشا شیراز و وضع بی مثالش! شیراز با آن همه زیبایی بی پایان دارای رستوران چینی است. بهترین رستوران چینی در ایران در شهر شیراز، رستوران اژدها است که از هر کسی بپرسید آن را به شما نشان خواهد داد. غذاهای چینی پخت شده در اژدها طعمی بی نظیر و کیفیتی عالی دارند که از اصلی‌ترین دلایل مراجعه مشتریان بی شمار به این رستوران به شمار می‌روند.

فصل بهار و پاییز به ویژه در اردیبهشت و مهر ماه که فصل ورود مسافران به شیراز است رستوران اژدها نسبت به همیشه شلوغ‌تر است اما کادر مجرب و آموزش دیده با بالاترین سرعت آماده سرویس دهی مطلوب به مشتریان هستند. دکوراسیون رستوران به سبک رستوران‌های چین است که یک امتیاز به شمار می‌آید زیرا حس و حال غذا خوردن در کشور چین را القا می کند.

  • آدرس: شیراز، منطقه 1، خیابان سمیه، خیابان شهید حدادی، جنب هتل آپارتمان سبز

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین غذای مناسب جشن سیسمونی یا بیبی شاور چیست؟

 

 

بهترین رستوران چینی مشهد

بهترین رستوران چینی مشهد

1-رستوران چینی سوشی ناین

مشهد دومین شهر پناور ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. هر ساله تعداد زیادی به قصد زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند.‌ علاوه بر زیارت جاهای دیدنی مشهد هم بخشی از جاذبه‌های سفر به شمار می‌آیند. طبیعی است که بعد از گشت و تفریح انتظار غذایی خوب را داشته باشید.‌ یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها رفتن به بهترین رستوران چینی در ایران در شهر مشهد است تا با غذایی متفاوت از خود پذیرایی کرد.

رستوران سوشی ناین بهترین رستوران چینی در مشهد است که انواع غذاهای چینی در آن سرو می‌شود اما سوشی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین غذا در آن است که انتخاب اول بسیاری از مشتریان است. رستوران سوشی ناین در حال حاضر بیرون بر است. به همین دلیل باید از قبل سفارش دهید تا بتواندی غذایی تازه با کیفیت عالی و طعمی بی نظیر تحویل بگیرید.

 

خلاصه مطلب

اگر عاشق طعم و مزه های جدید هستید یا قصدتان تست کردن غذاهای چینی است، بهترین مقصد رستوران هایی است که در این مقاله به شما معرفی کرده ایم. با مراجعه به هرکدام میتوانید یک تجربه جذاب و خاص برای خودتان ثبت کنید و از آن لذت ببرید.

تجربه شما از رستوران چینی چیست؟ بهترین رستورانی که امتحان کرده اید کدام است؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

اگر از این محتوا لذت بردید، لطفا به ما ستاره و امتیاز بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید