ایده و خلاقیت

معرفی هتل های مناسب زوجین دبی | هتل اقتصادی تا لوکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

دبی بزرگترین شهر در امارات متحده است که از مهمترین مقاصد گردشگری منطقه به حساب می آید. هر ساله زوج زیادی از سراسر دنیا برای تعطیلات یا ماه عسل به دبی سفر می کنند. بنابراین هتل های زیادی در دبی مناسب زوجین ساخته شده است. این هتل ها با امکانات خاص و اتاق های ویژه خود، اقامتی لوکس یا امن و ارام را برای زوجین در دبی فراهم می کنند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های دبی مناسب زوج میپردازیم.

دبی بزرگ‌ترین شهر در امارات متحده عربی است که از مهم‌ترین مقاصد گردشگری منطقه به شمار می‌آید. هر ساله زوج زیادی از سراسر دنیا برای تعطیلات یا ماه عسل به دبی سفر می‌کنند. بنابراین هتل‌های زیادی در دبی مناسب زوجین ساخته شده است. این هتل‌ها با امکانات خاص و اتاق‌های ویژه خود، اقامتی لاکچری و یا امن و آرام برای زوجین در دبی فراهم می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های دبی مناسب زوج می‎پردازیم.

 

هتل برج العرب جمیرا                 

هتل برج العرب (Burj Al Arab) تنها هتل هفت ستاره جهان است و در جزیره‌ای مصنوعی قرار دارد که مخصوص به خودش طراحی و ساخته شده است. این هتل یکی از مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای آن دسته از زوجین است که در جستجوی لاکچری‌ترین جای جهان هستند. در این هتل می‌توان از خدماتی مانند استقبال با اتومبیل رولز رویس و یا رفتن به هلی‌کوپتر اشاره کرد که زوجین را در حد سلبریتی‌ها می‌نماید.

هتل برج‌العرب دارای سوئیت‎های متنوعی است: از جمله سوئیت‌های مشرف به دریا، سوئیت‌های دوبلکسی با دکوراسیون خاص و ویژه، سوئیت‌های اختصاصی با لوازم بهداشتی با برند گران قیمت هرمس در حمام‌ها و 32 اتاق کابانای لوکس، با پنجره‌هایی که رو به استخر شنا باز می‌شود.
زوجین می‌توانند با رزرو هتل در دبی در یکی از 9 رستوران ویژه و عالی برج‌العرب غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را نوش جان کنند. تراس بی‌نظیر هتل برج‌العربی به نام اسکای ویو مناظر اطراف را به زیباترین شکل از نمای بالا نشان می‎دهد. این تراس دو استخر، یک رستوران و یک کافه نیز دارد. اسپای هتل برج‌العرب به همراه استخرهای سرپوشیده‎ و جکوزی دارای بخش‌های مجزا برای بانوان و آقایان است بنابراین آن دسته از زوجین که به استخر مختلط علاقه ندارند، می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.

 

هتل آتلانتیس دِ پالم جمیرا            

هتل پنج ‌ستاره آتلانتیس دِ پالم (Atlantis the Palm) واقع در جزیره مصنوعی پالم جمیرا چشم‌انداز بی‌نظیری از خلیج همیشه فارس دارد. علاوه بر این، هتل با قرار داشتن در کنار یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان به نام پارک آبی آکواونچر امکانات ویژه‌ای را در اختیار زوجین علاقمند به ورزش‌های آبی قرار می‌دهد. علاوه بر این، هتل آتلانتیس دِ پالم دارای یک آکواریوم روباز بزرگ‌ بوده که از نظر وسعت در آفریقا و خاورمیانه رکورد‌دار است. هتل دارای 1544 اتاق و سوئیت است و عملا یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌آید.
زوجین می‌توانند با اخذ ویزای دبی و اقامت در هتل آتلانتیس دِ پالم  از خدماتی نظیر کلینیک زیبایی، استخر ویژه بزرگسالان، استخر مناسب خانواده‌ها و کودکان، باشگاه ورزشی و اسپا و... استفاده نمایند.

علاوه بر این هتل دارای رستوران‌های معروف  با سرآشپزهایی مشهور نظیر گوردون رمزی است. از سایر رستوران‌های هتل می‌توان به یک رستوران زیر آب، یک رستوران ژاپنی-پرویی با جوایز بین‌المللی، یک استیک هاوس و رستورانی با غذاهای عربی و لبنانی، به همراه یک رستوران سلف‌ سرویس با ترکیبی از غذاهای دریایی، هندی و آسیای جنوب شرقی اشاره کرد.

 

هتل جمیرا النسیم

هتل جمیرا النسیم (Jumeirah Al Naseem) واقع در منطقه‌ ساحلی ام سقیم، یکی دیگر از هتل‌های مناسب زوجین در دبی است. این هتل به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ساحل بیشتر مناسب زوج‌هایی است که به ورزش‌های دریایی نظیر موج‌سواری علاقمند هستند. همچنین پارک آبی وایلد وادی در فاصله کمی از هتل جمیرا النسیم قرار دارد. برخی از اتاق‌های هتل جمیرا النسیم چشم‌اندازی از مناظر خلیج فارس و برخی دیگر چشم‌انداز رو به باغ دارند. در اتاق‌های لوکس هتل حمام‌های موزاییک‌کاری دارای وان، صندلی‌های چرمی زیبا، دکوراسیون لوکس و... است. این هتل هم‌چنین با یک سوئیت سلطنتی 500 متر مربعی، پذیرای مهمانانی است که عاشق فضاهای بی‌اندازه بزرگ و لوکس هستند.
هتل جمیرا النسیم یک مکان دوستدار محیط زیست است و به همین دلیل برخی از اشیا از جنس پلاستیک مانند نی‌های پلاستیکی در آن وجود ندارد. این هتل یک ساحل خصوصی برای ورزش‌های آبی دارد. علاوه بر این مرکز اسپای هتل جمیرا النسیم و چندین استخر بزرگ، جکوزی، به همراه زمین‌های تنیس و گلف از مواردی هستند که زوجین علاقمند به ورزش را به خود جذب می‌کنند.

 

هتل آرمانی

در دبی چند هتل وجود دارد که توسط برندهای معروف جهان طراحی و ساخته شده است. یکی از این هتل‌ها، هتل آرمانی (Armani hotel) است که توسط جورجیو آرمانی طراحی شده است و نمادهای برند آرمانی را در خود جای داده است. هتل آرمانی درون بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه قرار دارد و در ۱۱ طبقه از این برج  ۱۶۰ اتاق دارد. هتل آرمانی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مناسب زوجین در دبی است که دسترسی مستقیم به دبی مال دارد و در نتیجه زوج‌های عاشق خرید می‌توانند به راحتی وارد وسیع‌ترین مرکز خرید جهان شوند.
 

هتل آرمانی دارای ۷ رستوران از انواع غذاهای محلی و بین‌المللی است. رستوران‌های مدیترانه‌ای، ژاپنی، هندی، ایتالیایی و... در این هتل علاقمندان به این سبک غذاها را گرد هم می‌آورد. صبحانه بوفه‌ای هتل از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح سرو می‌شود. هتل دارای استخر، اسپا، باشگاه ورزشی، مرکز سلامتی، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی  و بار و کافه است. واحدهای اقامتی هتل آرمانی به صورت سوئیت و اتاق در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل در دبی

هتل ماندارین اورینتال جمیرا

هر یک از هتل‌های دبی به دلیل خاصی از معروفیت برخوردار بوده و مناسب زوجین تلقی می‌شوند. هتل ماندارین اورینتال جمیرا (Mandarin Oriental Jumeira) یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید که صاحب اولین رستوران اختصاصی خاویار دبی است. در واقع خاویار الماس طلایی، معروف‌ترین و گران‌ترین خاویار جهان است که زوج‌های خوش سلیقه می‌توانند در رستوران بلوگای هتل نوش جان کنند. استیک هاوس و یک رستوران پرتغالی روی پشت بام، از دیگر گزینه‌های غذاخوری این هتل لوکس به شمار می‎‌آیند.
هتل ماندارین اورینتال دارای 5 استخر روباز، یک باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل، اسپا، سونا و تفریحات متنوع دیگر است . فاصله این هتل تا ساحل کمتر از 500 متر است و دو مرکز خرید ویلیج و سیتی واک مال در نزدیکی این هتل قرار دارند. از اتاق‌های هتل با بالکن‌های بزرگش امکان تماشای نماهای زیبایی از خلیج همیشه فارس وجود دارد.

 

هتل وان اند دِ انلی وان پالم

هتل وان اند دِ انلی وان پالم (One and Only The Palm) یکی دیگر از هتل‌های لوکس مناسب زوج‌های سخت‌پسند است. معماری این هتل به سبک کاخ‌های اندلس است و فضایی بسیار لاکچری و محیطی اشرافی در خور پادشاهان دارد. بنابراین زوجین با اقامت در اتاق‌های این هتل با دکوراسیون کرم و طلایی احساس اشرافیت و پادشاهی می‎کنند. اتا‎ق‌های هتل میزها و درهای بزرگ، فرش‌های دستبافت زیبا، تخت‌‌های بزرگ با تشک‌هایی راحت دارند و حمام‌های اتاق‌ها دارای وان هستند. 

در هتل وان اند دِ انلی وان پالم یک استخر خصوصی، رستورانی با سرآشپز فرانسوی وجود دارد که به این اقامتگاه اعتباری خاص می‌بخشند. هتل دارای ویلاهای ساحلی نیز هست که دارای استخر خصوصی هستند. هتل وان اند دِ انلی وان پالم دارای یک زمین گلف، مرکز اسپا با ۸ سوئیت اختصاصی و باشگاهی با تجهیزات مدرن است. هتل تنها دو دقیقه با ساحل فاصله دارد و در نزدیکی مرکز ورزش‌های آبی و دریایی است.

هتل مناسب زوجین در دبی

هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا                      

هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا (Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah) در نزدیکی خلیج همیشه فارس قرار دارد و به همین دلیل یکی از هتل‌های عالی مناسب زوجینی است که به آفتاب گرفتن کنار آب علاقه دارند. هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا یک اقامتگاه پنج ستاره است که با دو استخر، ساحل خصوصی بزرگ و اسپای مجهز، اقامتی سرشار از آرامش به زوج‌ها هدیه می‌دهد. علاوه بر این هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا دارای یک سوئیت سلطنتی با ظرفیت 20 مهمان را دارد. هتل دارای یک رستوران با غذاهای عالی نیز هست.

 

گراند هتل شرایتون دبی

گراند هتل شرایتون (Sheraton Grand Hotel) هتلی سبز است که برای افراد غیرسیگاری طراحی شده است. این هتل در مرکز شهر قرار داشته و روبه‌روی مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی است. فاصله هتل گراند شرایتون تا برج خلیفه و دبی مال با مترو 20 دقیقه است و برای رسیدن به ایستگاه متروی مرکز تجارت جهانی باید 10 دقیقه پیاده‌روی کنید.
هتل گراند شرایتون دارای یک استخر با دمای قابل تنظیم روی پشت بام است. هم‌چنین وان‌های بزرگ و تختخواب‌هایی با تشک‌های بسیار راحت است. هتل گراند شرایتون دارای یک باشگاه با تجهیزات پیشرفته است که مناظر پانورامای شهر از آن دیده می‌شود. هتل دارای یک اسپا با انواع ماساژهای آرامش‌بخش نیز هست.

 

ریزورت بولگاری دبی

هتل ریزورت بولگاری دبی (Bulgari Resort Dubai) وابسته به برند بولگاری است و یکی از هتل‌های لوکس مناسب زوجین خوش سلیقه است. معماری و دکوراسیون این هتل به سبک مدیترانه‌ای است و با 101 اتاق و سوئیت مدرن از مهمانان پذیرایی می‌کند. علاوه بر این هتل دارای خیابانی شیک متشکل از 20 ویلا است که با دارای استخرهای خصوصی و گروهی از نیروهای آماده در خدمت مهمانان هستند. هتل ریزورت بولگاری یک مجموعه‎ مجهز اسپا  و استخری با کاشی‌های طلایی دارد. مینی بارهای اتاق‌ها از جنس چرمی بوده و رستوران هتل لذیذترین غذاهای ملل مختلف را سرو می‌کند.

هتل لوکس دبی

هتل فور سیزنز

هتل فور سیزنز دبی (Four Seasons Hotel Dubai) یا چهار فصل از هتل‌های لاکچری مناسب زوجین در دبی است. این هتل با اتاق‌های لوکس، کف‌های چوبی تیره، ستون آینه‌کاریی و مناظر زیبا و بی‌نظیری از شهر دبی، مکانی برای اقامت افراد باکلاس و خوش سلیقه است. هتل فور سیزنز در مرکز تجاری و مالی دبی قرار دارد، در نتیجه این مکان علاوه بر زوجین برای اقامت تجار و بازرگانان نیز مناسب است.

 

هتل پلازو ورساچه

هتل پلازو ورساچه دبی (Palazzo Versace Dubai) یکی دیگر از هتل‌های لاکچری مناسب زوجین است که توسط یکی از برندهای معروف طراحی و ساخته شده است. هتل پلازو ورساچه دارای سوئیت‌هایی لوکس است و در طراحی‌های آن با برند ورساچه همکاری شده است. به همین دلیل می‌توان سر مدوسا که لوگوی ورساچه است را روی شیشه‌ها، روکش مبل‌ها و  کف استخر هتل مشاهده کرد. این هتل دارای مبلمان عتیقه و بسیار زیبا، سقف‌های شیب‌دار و کف پارکت است که با طرح‌هایی منحصر به فرد، منبت‌کاری شده‌اند. در راهروهای هتل طرح‌های خانه مد ورساچه به صورت تابلوهایی به دیوار آویخته شده‌ و به هتل پلازو ورساچه جلوه ویژه‌ای داده‌اند.

 

هتل‌های اقتصادی مناسب زوجین در دبی

علاوه بر هتل‌های لاکچری یاد شده، می‌توان به هتل های اقتصادی دبی مناسب زوجین اشاره کرد. این هتل‌ها برای زوج‎هایی مناسب است که قصد دارند در تمام طول سفر به دبی به گشت و گذار و خرید بپردازند و تنها در هتل خود به استراحت بپردازند. این دسته از زوجین به جای این که بودجه سفر خود را برای اقامتگاه  هزینه کنند، آن را به اشکال دیگری خرج می‌کنند. هتل‌های اقتصادی زیر مناسب زوج‌هایی است که در جستجوی رزرو هتل دبی با قیمت ارزان هستند.

هتل اقتصادی در دبی

هتل یک ستاره: 

  • هتل لاپاز (Lapaz Hotel)

 

هتل‌های دو ستاره‌:

  • هتل سافرون (Saffron Hotel)
  • هتل رویالتون (Royalton Hotel)
  • هتل پارک هاید (Hyde Park Hotel)
  • هتل اورکا (Eureka Hotel)
  • هتل ایکس وی ای (XVA Art Hotel)
  • هتل گرند اسکوئر (Grand Square Hotel)
  • هتل گلف استار (Gulf Star Hotel)
  • هالیدی این اکسپرس فرودگاه دبی (Holiday Inn Express Dubai Airport)
  • هتل ایبیس الرقه (Ibis Al Rigga)

 

 هتل‌های سه ستاره:

  • هتل رویال فالکون (Royal Falcon Hotel)
  • هتل فرودگاهی بین‌المللی پریمیر این (Premier Inn Dubai International Airport)
  • هتل بین‌المللی زاین (Zain International Hotel) 
برچسب ها:
هتل
دبی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله