ایده و خلاقیت

بهترین و جدیدترین مدل های شیرینی برای نوروز 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

جدیدترین مدل های شیرینی نوروز 1403 چیست؟ بهترین مدل شیرینی مناسب نوروز چیست؟ در ادامه پاسخ سوالات شما را در این مقاله خواهیم داد.

نوروز، زمان دید و بازدید ها است. معمولا عید دیدنی‌ های نوروزی، با پذیرایی‌ های هیجان‌انگیز شروع می‌شود. شیرینی و شکلات، آجیل و چای ایرانی، از خوراکی های نوروز به‌ حساب می‌آیند. معمولا در اسفند ماه، همه در تب و تاب خرید خوراکی‌ های پذیرایی نوروز هستند. پذیرایی نوروز، همیشه برای ما ایرانی‌ها اهمیت زیادی داشته‌است. این روزها، مدل‌ های مختلفی از انواع شیرینی‌ های خشک و تر در شیرینی فروشی‌ ها وجود دارد. برای انتخاب مدل شیرینی جدید برای نوروز، در این مقاله اطلاعاتی را به شما خواهیم داد.

بهترین مدل شیرینی برای نوروز چیست؟ چه شیرینی مناسب پذیرایی نوروز است؟ برای خرید شیرینی نوروز به چه چیز دقت کنیم؟ در ادامه مقاله، به پاسخ این سوالات می‌پردازیم.

 

پذیرایی نوروز 1403 چگونه است؟

مدل شیرینی جدید برای نوروز 99

همیشه، با تحویل سال نو، دید و بازدید های این ماه شروع می‌شود. مهمان‌ هایی که برای تبریک سال نو به خانه یکدیگر می‌آیند، با چای، آجیل، شیرینی و شکلات پذیرایی می‌شوند. معمولا، پذیرایی در ایام نوروز کمی تکراری است. در همه خانه‌ها، از همین لوازم پذیرایی استفاده می‌شود. بعضی افراد، به‌دلیل هزینه‌های زیاد آجیل، تصمیم گرفته‌اند، در چند سال اخیر، این خوراکی را از لیست اقلام پذیرایی سال نو خارج کنند. تهیه این خوراکی‌ ها، کاملا سلیقه‌ای است. سعی کنید خوراکی‌ هایی تهیه کنید که فشار اقتصادی زیادی برایتان نداشته‌باشد و از تهیه و تدارک آن برای پذیرایی مهمان، لذت ببرید.

 

 

چه شیرینی برای نوروز 1403 بخریم؟

چه شیرینی برای نوروز 99 بخریم

خرید شیرینی، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز خرید خوراکی‌ های نوروز است. شیرینی‌ ها، انواع مختلفی دارند. برای پذیرایی نوروز، بهتر است از شیرینی‌ های خشک استفاده کنید. این شیرینی‌ ها انواع متنوعی دارند. شیرینی‌ های کره‌ای، شیرینی‌ های آجیلی، شیرینی‌ های سنتی از انواع مختلفی هستند که می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان عید، تهیه کنید. سعی کنید مدل شیرینی که برای پذیرایی نوروز انتخاب می‌کنید، جزء شیرینی‌ هایی که زود کهنه می‌شوند، نباشد. چون شیرینی‌ های نوروز، ممکن است چندین روز داخل ظرف شیرینی‌‌خوری باقی‌بماند.

 

ویژگی مهم شیرینی مناسب نوروز 1403 چیست؟

ویژگی مهم شیرینی مناسب نوروز 99 چیست

شیرینی‌ هایی که مناسب پذیرایی نوروز هستند، باید ماندگاری زیادی داشته‌باشند. استفاده از شیرینی‌ هایی که با چند روز ماندن، دچار تغییر طعم و کیفیت می‌شوند، اصلا مناسب پذیرایی نوروز نیستند. بهتر است، از شیرینی‌ هایی استفاده کنید که، بعد از چند روز، همچنان ترد، خوش‌طعم، خوش‌مزه و تازه باشند.

 

شیرینی سنتی نوروز

شیرینی سنتی نوروز 99

شیرینی سنتی، یکی از رایج‌ترین انواع شیرینی است که برای پذیرایی نوروز تهیه می‌شود. شیرینی‌ های سنتی، در شهرهای مختلف وجود دارند. این شیرینی‌ ها، بستگی به شهر محل تولد و اصالت افراد دارند. معمولا شیرینی‌ هایی مثل قطاب، باقلوا، نان خرمایی، نان برنجی و کاک از جمله شیرینی‌ های سنتی نوروز است. هر نوع شیرینی سنتی، در شهر خاصی طرفدار دارد. اما به‌دلیل خوشمزگی و علاقه‌مندی افراد به این سبک شیرینی‌ ها، پذیرایی نوروز با شیرینی سنتی بسیار رایج است.

 

شیرینی فانتزی نوروز

شیرینی فانتزی نوروز 99

تنوع شیرینی‌ ها بسیار زیاد شده‌است. شیرینی فانتزی، یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌ ها جهت پذیرایی نوروز است و در تمام شیرینی فروشی‌ ها پیدا می‌شود. اگر مهمانان، طی چند روز آینده به خانه‌تان می‌آیند، حتما شیرینی فانتزی تهیه کنید که امکان نگهداری تا چند روز آینده را داشته باشد.

 

انواع مدل شیرینی نوروز 1403

برای پذیرایی نوروز، می‌توانید از جدیدترین مدل های شیرینی استفاده کنید. این شیرینی‌ ها در پکیج‌های جذاب و زیبا برای پذیرایی نوروز آماده می‌شوند. سعی کنید به شیرینی فروشی‌ های معتبر و پرفروش مراجعه کنید.

خرید از شیرینی فروشی‌ های شلوغ، مزیت خرید شیرینی تازه را دارد. در این شیرینی فروشی‌ها، معمولا شیرینی مانده وجود ندارد. به‌همین‌دلیل، بعد از تهیه آن، تا زمان استفاده توسط مهمانان منزلتان، شیرینی‌ ها کهنه نمی‌شود. در ادامه انواع مدل شیرینی مناسب پذیرایی عید نوروز 1403 را می‌بینید.

 

بهترین مدل شیرینی برای عید نوروز

شیرینی پاپیونی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی پاپیونی

 

شیرینی شکری - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی شکری

 

باقلوا - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی باقلوا کره‌ای

 

شیرینی زبان - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی نازک

 

شیرینی نخودچی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی نخودچی

 

شیرینی ساقه عروس - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی ساقه عروس

 

شیرینی دانمارکی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی دانمارکی

 

شیرینی کشمشی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی کشمشی

 

شیرینی شکلاتی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی برشتوک شکلاتی

 

شیرینی گردویی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی گردویی

 

شیرینی نارگیلی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی نارگیلی

 

شیرینی کره ای - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی کره‌ای آجیلی

 

جدیدترین مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی توت سفید

 

شیرینی تارت میوه ای - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403 - شیرینی تارت میوه‌ای

 

شیرینی مربایی - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403- شیرینی مربایی

 

شیرینی بقچه ای - مدل شیرینی نوروز 99

بهترین مدل شیرینی نوروز 1403 - شیرینی بقچه‌ای

 

سخن آخر

نوروز، بهترین زمان ملاقات با دوستان و آشنایان است. سعی‌ کنید، با تجمل زیاد، این دید و بازدیدها را سخت نکنید.

با سلیقه و هنرتان، لوازم شیرینی‌پزی را در خانه تهیه کنید یا با مناسب‌ترین شیرینی‌ های خشک، بهترین نوع پذیرایی را از مهمانانتان داشته‌باشید. بهتر است، از درکنارهم بودن لذت ببرید و خاطرات زیبایی در نورو 1403 خلق کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید