ایده و خلاقیت

آموزش درست كردن جعبه كادو ساده ( مستطیلی و قلب)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱۲
۳.۹
دسته ها:

اگر شما هم عاشق کادو دادن به عزیزانتون هستید، در این مطلب آموزش درست کردن جعه کادو مستطیل و قلب شکل، با الگو قرارداده شده.

هدیه دادن یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که برای تبادل عشق و علاقه میان خود و عزیزان‌تان از آن استفاده کنید. معمولا، بخش مهمی از هدیه دادن، تهیه آن است و بخش مهم دیگر تزیین هدیه و نحوه ارائه آن است. هرچه برای تهیه هدیه زحمت کشیده باشید، باید به همان میزان برای ارائه آن به عزیزان‌تان فکر کنید. جعبه کادو، یکی از بهترین و رایج‌ترین بسته‌بندی‌های هدیه به اطرافیان است. جعبه کادو، چندان ارزان قیمت نیست. ما برای کاهش هزینه‌های شما و نشان دادن ذوق و سلیقه‌تان به اطرافیان، آموزش درست کردن جعبه کادو ساده را برای‌تان قرارداده ایم.

چگونه یک جعبه کادو بسازید؟ انواع جعبه کادو و الگوی ساخت آن چیست؟ در ادامه بهترین و آسان‌ترین راه آموزش درست کردن جعبه کادو ساده را باهم بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

آسان‌ترین راه ساخت جعبه کادو چیست؟

آموزش نحوه ساخت جعبه هدیه

همیشه در زندگی روزمره، با جعبه‌های مختلفی مواجه می‌شویم که کاربردی برای ما ندارد و درنهایت به سطل زبانه انداخته می‌شود. کافی است، کمی خلاق باشید و با استفاده از همین جعبه‌های پستی مقوایی، جعبه کادو بسازید. برای ساخت جعبه کادو با کارتن، کافی است روکش موردعلاقه‌تان را برای جعبه انتخاب کنید و با تهیه چسب حرارتی، چسب نواری و چسب مایع، روکش موردنظر که معمولا از کاغذ کادو انتخاب می‌شود را برش دهید و بر روی جعبه موردنظر بچسبانید و آن را کاور کنید. این راه، آسان ترین روش درست کردن جعبه کادو ساده است. درست كردن جعبه كادو ساده با استفاده از مقواهای دور ریز و جعبه‌های دور ریز، علاقه‌مندی شما به طبیعت و محیط زیست را نشان می‌دهد.

سعی کنید هدایایی که برای اطرافیان تهیه می‌کنید، حتما با تزیین زیبا تقدیم کنید. هدیه بدون تزیین چندان ارزشمند نیست.

 

حتما بخوانید:  چطور برای کودکان هدیه تولد بخریم؟ چه هدیه ای برای کودکان جذاب است؟

 

آموزش نحوه ساخت جعبه هدیه

آسان‌ترین راه ساخت جعبه کادو چیست

اگر بخواهید جعبه کادویی شیک با الگو بسازید و هدایای هیجان‌انگیزی که با دنیایی عشق برای اطرافیان تهیه می‌کنید را درون آن قراردهید، باید آموزش ساخت جعبه کادویی با الگو را مشاهده کنید. با توجه به این راهنمایی‌ها و آموزش‌ها، می‌توانید به راحتی با کم‌ترین هزینه نحوه درست كردن جعبه كادو را بیاموزید و از آن، حتی برای کسب درآمد نیز، استفاده کنید. در ادامه، ساده‌ترین راه ساخت جعبه هدیه را باهم مرور می‌کنیم.

 

حتما بخوانید:  بهترین هدیه بیبی شاور (جشن سیسمونی)

 

1-اموزش ساخت جعبه کادویی فانتزی

1-اموزش ساخت جعبه کادویی فانتزی

اگر بخواهید جعبه کادویی فانتزی بسازید، کافی است کمی تزیینات‌تان را بیشتر کنید و در ساخت جعبه از خلاقیت استفاده کنید. سعی کنید از کاغذ‌های رنگی، کنف و روبان، در درست كردن جعبه كادو استفاده کنید. الگوی درست كردن جعبه كادو چندان خاص و پیچیده نیست. کافی است، تزیینات فانتزی و خلاقانه‌ای را بر روی جعبه‌های معمولی استفاده کنید و آن را تبدیل به یک جعبه کادو فانتزی کنید.

 

حتما بخوانید:  بهترین و جذاب ترین ایده های تزیین هدیه

 

2- آموزش درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

2-درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

طرز درست كردن جعبه ی كادو مستطیلی، اصلا پیچیده نیست. کافی است، الگو موردنظر را بر روی مقوا پیاده کنید و با دقت برش بزنید. سپس نواحی که نیاز به خم شدن دارند، با استفاده از خط کش خم کنید و سپس آن را با استفاده از چسب نواری مهار کنید. با محکم کردن اتصالاد مابین مقواها، می‌توانید یک جعبه هدیه مستطیلی داشته باشید. کافی است، کمی خلاقیت به خرج دهید و با استفاده از روکش مناسب، مقوا را کاور کنید. آموزش ساخت جعبه کادو مستطیلی و مربعی، مشابه است و تنها الگوی آن اندکی متفاوت است.

الگو درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

الگو درست کردن جعبه کادو مستطیلی جهت بسته بندی و قراردادن هدیه

 

درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

الگو باکس هدیه مستطیلی شکل مناسب هدایای بزرگ و حجیم

 

آموزش درست كردن جعبه كادو مستطیلی و مربعی

بهترین الگو جهت درست کردن جعبه کادو مستطیلی با استفاده از کاغذ رنگی و کاغذ کادو ضخیم

 

 

3- آموزش درست کردن جعبه کادو قلبی

3-درست کردن جعبه کادو قلبی

آموزش ساخت جعبه کادویی با مقوا، یکی از پرطرفدارترین چیزهایی است که در گوگل جستجو می‌شود. برای مشاهده آموزش ساخت جعبه کادویی به شکل قلب، باید الگوی آن را بر روی مقوای کف جعبه پیاده سازی کنید. سپس مقوا را برش دهید و دو عدد از آن کنار بگذارید. با مقوای دیگری، دیواره جعبه قلبی را برش دهید و آن را آماده چسباندن در ناحیه کف و درب جعبه کنید. درست كردن جعبه كادو قلب، چندان پیچیده نیست. فقط نیاز به کمی ظریف کاری دارد. با چسباندن ناحیه دیواره جعبه قلبی و درب آن، می‌توانید مراحل روکش کردن کار را پیگیری کنید و جعبه‌ای خاص و جذاب داشته باشید.

 

الگو درست کردن جعبه کادو قلبی

الگو ساخت جعبه کادو قلبی

نحوه درست کردن درب باکس قلبی شکل و کاور کردن آن با استفاده از روبان

 

درست کردن جعبه کادو قلبی

نحوه چسب کاری و روبان زدن به باکس قلبی شکل و کاور کردن آن با کاغذ رنگی

 

راهنما ساخت باکس قلبی

آموزش نحوه درست کردن باکس هدیه قلبی شکل با استفاده از مقواهای دور ریز

 

درست کردن جعبه کادو قلبی

آموزش نحوه درست کردن دیواره باکس هدیه قلبی شکل با استفاده از مقواهای دور ریز

الگو ساختن جعبه کادو قلبی

باکس قلبی جذاب و زیبا با کاورهای متفاوت و فانتزی

 

 

4- آموزش درست كردن پاكت كادو

4- درست كردن پاكت كادو

گاهی ممکن است، به هر دلیلی برای هدیه دادن به اطرافیان، پول، سکه و تراول را جای‌گزین هدایای دیگر کنید. در چنین شرایطی، نحوه دیزاین آن مهم‌ترین موضوعی است که باید درنظر بگیرید. با توجه به این موضوع، کافی است طریقه درست کردن پاکت کادو را یاد بگیرید. از این پاکت‌ها، در ابعاد کوچک، برای هدایای نقدی استفاده می‌شود و در ابعاد کمی بزرگ‌تر، برای هدایای کم‌حجم و جمع و جور استفاده می‌شود.

الگو درست كردن پاكت كادو

درست كردن پاكت كادو

ساده ترین الگو  ساخت پاکت هدیه برای هدایای خاص و جذاب

 

طرز درست كردن پاكت كادو

راحت ترین الگو برای ساخت پاکت هدیه

 

درست كردن پاكت كادو

پاکت های جذاب برای تقدیم هدیه به عزیزان

 

حتما بخوانید:  تزیین جشن تولد دخترانه (تزیین میز تولد دخترانه) + 50 ایده جذاب

 

خلاصه مطلب

اگر عاشق کارهای هنری باشید و بخواهید سلیقه خودتان را در تزیین هدیه به اطرافیان نشان دهید، می‌توانید از آموزش‌هایی که برای درست کردن جعبه کادو ارائه شد استفاده کنید. طرز درست کردن جعبه کادو و نحوه تزیین آن، مهم‌ترین چیزی است که باید درنظر بگیرید. کافی است، کمی خلاقیت به‌خرج دهید و در تزیین این جعبه‌ها، خاص عمل کنید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
اقای سید
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

مرسی بابت زحمات

پاسخ