ایده و خلاقیت

گروه سورپرایز چیست ؟ | معرفی بهترین گروه های سورپرایز تولد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر به دنبال پیدا کردن گروه سورپرایز هستید و میخواهید مهمترین نکات سورپرایز کردن با این گروه ها را بدانید، در این مقاله همراه ما باشید

شاید شما نیز در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام فیلم‌های زیادی از سورپرایزهای هیجان انگیز دیده باشید. سورپرایزهایی که با ذوق و اشک زیاد همراه است. امروزه اکثر افراد علاقه‌مند هستند تا عزیزان‌شان را سورپرایز کنند. شاید به‌نظرتان سورپرایز کردن اطرافیان کار چندان مشکلی نباشد، اما بهتر است بدانید که سورپرایز نیازمند پروسه برنامه ریزی شده و دقیقی است تا همه چیز در زمان خود اتفاق افتد. گروه سورپرایز این روزها دقیقا با هدف هماهنگی دقیق‌تر و حرفه‌ای تر سورپرایزها تشکیل شده است. گروه سورپرایز تولد تهران، گروه سورپرایز اصفهان، شیراز، کیش و حتی گروه‌های سورپرایز خارج از کشور، ازجمله همین گروه‌ها هستند که وظیفه‌شان برنامه ریزی و اجرای سورپرایز است.

اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید و میخواهید بهترین اطلاعاتی از گروه سورپرایز بدست آورید، تا پایان همراه ما باشید.

 

گروه سورپرایز چیست؟

گروه سورپرایز چیست؟

گروه سورپرایز تشکیل شده از افرادی است که تحت مدیریت یک نفر اقدام به انجام کارهای مختلفی جهت دستیابی به یک هدف براساس یک سناریو خاص، عمل می‌کنند. به زبان ساده تر، چند نفر انسان خوش ذوق و سلیقه دورهم جمع شده‌اند تا ایده‌های جذابی برای سورپرایز ارائه کنند. در این ایده‌ها ریزه‌کاری‌های زیادی درنظر گرفته می‌شود و وظیفه گروه سورپرایز، اجرا کرده این ایده‌ها در قالب‌های مختلفی است که در جلسه نهایی با فرد مشخص می‌شود. گروه سورپرایز تمام آن چه برای هیجان‌زده کردن عزیزان‌تان احتیاج دارید را، برایتان آماده می‌کند.

 

حتما بخوانید: 50 ایده کادو تولد برای دختر جوان

 

چرا باید از گروه سورپرایز استفاده کنید؟

چرا باید از گروه سورپرایز استفاده کنید؟

شاید در ذهن‌تان بگویید که دلیل و انگیزه استفاده از گروه های سورپرایز چیست؟ ما دوستان مسئولی داریم که می‌توانید سورپرایز کردن در شرایط مختلف را به آن‌ها بسپاریم. طبق تجربه، معمولا هماهنگ کردن یک سورپرایز بدون این‌که فرد موردنظر از آن بو ببرد بسیار مشکل است. معمولا هماهنگ کردن دوستان در چنین شرایطی نیز کار مشکل‌تری است. اما با وجود تمام این جزییات، اگر سورپرایزتان ساده و درحد یک غافلگیری در کافه و خانه باشد می‌توانید مسئولیت آن را برعهده بگیرید. اما سناریوهای از پیش تعیین شده‌ای که نیازمند هماهنگی با سینما، سالن تئاتر، کافه‌های بزرگ، بالن سواری یا موارد اینچنینی دارد معمولا توسط فرد امکان برنامه‌ریزی ندارد. پیچ‌ و خم‌های زیادی وجود دارد که باید آن را بگذرانید. پس سعی کنید بدون درگیری با این موضوعات به گروه سورپرایز مراجعه کنید تا بهترین کیفیت را به سورپرایز یا شگفتانه شما ببخشند.

 

حتما بخوانید: بهترین کادو ولنتاین برای اقایان و پسران +ایده های جذاب ولنتاین

 

نکات مهم برای سورپرایز را درنظر بگیرید

نکات مهم برای سورپرایز را درنظر بگیرید

یکی از اشتباهات رایجی که افراد در مراجعه به گروه سورپرایز می‌کنند، تقاضا برای استفاده از سناریویی است که خودشان از دیدن آن به شدت هیجان زده شده‌اند. اما باید توجه داشته باشید که هدف شما خوشحال کردن شخص دیگری است. پس باید طبق علایق و استانداردهای او همه چیز را تدارک ببینید. مثلا برای شخصی که اصلا علاقه‌ای به تئاتر ندارد، سورپرایز تئاتری با زحمت زیاد بازیگران اصلا گزینه مناسبی نیست. برای شخصی که عاشق پیکنیک و طبیعت گردی است، باید مطابق با علاقه‌مندی‌های او تصمیم بگیرید. اجرای سناریو پیک نیک در طبیعت یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید دراختیار داشته باشید و از آن لذت ببرید. پس مطابق با علاقه طرف مقابل‌تان سناریو را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی شما با بهترین کیفیت

بهترین گروه‌های سورپرایز را بشناسید

بهترین گروه‌های سورپرایز را بشناسید

پیدا کردن گروه‌های سورپرایز کار دشواری است. اما تشریفینو در اینجا بهترین گروه های سورپرایز در کل ایران و حتی خارج از ایران را برای‌تان لیست کرده است.

 

1-رد ریبون کیش

1-رد ریبون کیش

یکی از جذاب‌ترین تیم های سورپرایز در کیش، تیم رد ریبون است. این تیم حرفه‌ای در جزیره کیش فعالیت می‌کند و برای مراسم سورپرایز شما دکور هیجان‌انگیزی تدارک می‌بیند. هرچند خدمات این تیم در حد ارائه دکوراسیون حرفه‌ای و خاص جشن تولد و سورپرایزهای عاشقانه است، اما نمی‌توان جذاب بودن این خدمات در کیش را منکر شد. رد ریبون هر چیزی که برای جذاب‌تر شدن لوکیشن سورپرایزتان به آن احتیاج داشته باشید را فراهم می‌کند. معمولا دیزاین اروپایی و جذاب رد ریبون موجب معروف شدن این تیم سورپرایز در جزیره کیش شده است.

شماره تلفن: 09035221110

آدرس: کیش گنجینه2طبقه1،غرفه39

 

 

2-سورپرایز شو

2-سورپرایز شو

سورپرایز شو یک گروه سورپرایز حرفه‌ای است که با نیروهای خلاق و جوان به خوبی از پس ایده‌ها و انتظارات مشتری برمی‌آید.‌ در سورپرایز شو می‌توانید با بیان کردن ویژگی‌های فردی که علاقه‌مند به سورپرایز کردن او هستید، بهترین سناریو برای سورپرایز کردن را انتخاب کنید و به بهترین شکل ممکن جشنی هیجان‌انگیز تدارک ببینید. سورپرایز شو با خدمات جذاب و خلاقانه، سعی می‌کند تا خاطرات شیرینی برای عزیزان شما رقم بزند. سناریوهای سورپرایز شو معمولا تکراری نیستند و شما به‌راحتی می‌توانید براساس موقعیت شغلی و شرایط طرف مقابل‌تان بهترین سناریو را با کمک مشاوران این مجموعه جذاب ایجاد کنید. فراهم کردن گروه موسیقی، تفریحات خاص، پیک نیک هیجان‌انگیز و موارد اینچنینی همه و همه از خدمات این تیم قوی و جوان است.

آدرس: @surprise.show

 

حتما بخوانید: لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

3-گروه سورپرایز

3-گروه سورپرایز

یکی از گروه‌های حرفه‌ای در سورپرایز افراد، گروه سورپرایز است. این گروه با کادری جوان و خلاق اقدام به تدارک سورپرایزهای مختلف برای عزیزان‌تان می‌کند. شما براساس علایق عزیزان‌تان اطلاعاتی را دراختیار این گروه قرار می‌دهید، سپس با پردازش و تغییرات مطلوب جهت اجرای ایده اولیه، ایده نهایی با شما مطرح می‌شود و در نهایت طبق یک سناریو بی عیب و نقص، برنامه سورپرایز اجرا می‌شود. قطعا خوشحال کردن عزیزان در جشن‌هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد اشنایی، نامزدی و موارد اینچنینی، حس و حال خوبی برای آن‌ها ایجاد می‌کند و محبت فراموش نشدنی بین‌تان ایجاد خواهد کرد.

آدرس: surprise.group

 

4-سورپرایز گلدن

4-سورپرایز گلدن

اگر شما هم به دنبال ایجاد کردن حس خوب و جذاب در عزیزان‌تان هستید، حتما سورپرایز گلدن را برای شاد کردن‌شان انتخاب کنید. تیم حرفه‌ای سورپرایز گلدن به مدیریت آقای خاکپور کادر مجربی برای اجرای صفر تا صد سورپرایزهای شما دارد. برای این تیم خلاق تفاوتی ندارد که می‌خواهید دختر 8 ساله‌ای را شاد کنید تا مادر بزرگ 98 ساله‌تان؛ به هرحال سناریو قوی این تیم هیجان و برق چشمان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس سعی کنید با استفاده از تیم حرفه‌ای سورپرایز گلدن یک مناسبت هیجان انگیز تدارک ببینید و خاطرات شیرین‌تان را چند برابر کنید.

آدرس: surprise_golden

 

5-پرشین سورپرایز

5-پرشین سورپرایز

گروه های سورپرایز در تدارک هستند تا بهترین حس و حال را به شما و عزیزان تان هدیه کنند. معمولا در هر برنامه سورپرایزی، باید سناریو حرفه‌ای نوشته شود و مطابق با آن شرایط ویژه‌ای فراهم شود تا فرد بدون پی بردن به قصد و نیت شما از نوع سورپرایز، حسابی غافل‌گیر شود. تیم پرشین سورپرایز تمام جزییات سناریو را برای شما فراهم می‌کند و مسئولیت تمامی جزییات را بر عهده می‌گیرد. با همکاری این تیم حرفه‌ای می‌توانید بهترین برنامه‌های سورپرایز را در تهران برگزار کنید و عزیزان‌تان را در بهترین شرایط و موقعیت شاد کنید. یادتان باشد که فراهم کردن یک برنامه بی عیب و نقص کار مشکلی است که با گروه سورپرایز می‌توانید به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهید.

آدرس: persiansurprise


6-سورپرایز اصفهان

6-سورپرایز اصفهان

این روزها گروه سورپرایز اصفهان نیز به شدت و فعالانه درحال برنامه ریزی برای هیجان‌انگیزترین رویدادهای زندگی اصفهانی‌های عزیز است. شبکه‌های اجتماعی و ذوق و شوقی که افراد با قرار گرفتن در مرکز این سورپرایزهای تجربه می‌کنند موجب شده است تا گروه‌های فعال دیگری در شهرهای مختلف به فکر اجرای آن باشند. این تیم حرفه‌ای و جوان با خلاقیت زیاد آماده سورپرایز کردن عزیزانی است که در اصفهان زندگی می‌کنند.

آدرس: supraiz.esf


حتما بخوانید: بهترین و جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

7-سورپرایز سور و سات

7-سورپرایز سور و سات

یکی از تیم‌های حرفه‌ای و خلاق در گروه های سورپرایز، تیم سور و سات است. این تیم پر کار و خلاق با فراهم کردن شرایط مناسب، آماده اجرای تمامی ایده‌های سورپرایزی شما هستند. اگر بخواهید سورپرایز تولد ایجاد کنید، تجربیات و خلاقیت تیم طراحی سورپرایز سور و سات به کمک‌تان می‌آید تا خاطره خوشی در ذهن عزیزان‌تان ایجاد کند. این تیم حرفه‌ای با خلاقیت بالایی درحال فعالیت است. اجرای ایده‌های گوناگون در تمامی سنین و تمامی مناسبت‌ها ویژگی بارز سور و سات است. ایده‌های احساسی سور و سات به شما این امکان را می‌دهد تا حتی در زمانی که حضور ندارید، عزیزان تان را خوشحال کنید و از کنارهم بودن احساسی‌تان لذت ببرید.

آدرس: sur.o.sat

 

8-سورپرایز ممورایز

8-سورپرایز ممورایز

سورپرایز ممورایز یکی از تیم‌های قوی و حرفه‌ای در زمینه گروه سورپرایز تهران است که این روزها در دوبی و شهرهای مختلفی مشغول به اجرای سورپرایزها است. این تیم با دارا بودن شرایط مختلف، سناریوهای گوناگون و تیم‌های حرفه‌ای در گروه موسیقی و تئاتر، توانایی برگزار کردن جذاب‌ترین سورپرایزها را دارا است. سورپرایز ممورایز کار خود را از تهران شروع کرد و به مرور تمام شهرهای ایران را پوشش داد. هر فرد حتی در مسافرت نیز امکان سورپرایز عزیزانش را داشت. شعار این تیم، سورپرایز کنید و خاطره بسازید است. اگر شماهم عاشق سورپرایز کردن عزیزان‌تان هستید حتما به گروه سورپرایز ممورایز مراجعه کنید.

آدرس: surprisememorise

 

خلاصه مطلب

شاد کردن عزیزان و دیدن برق چشمان آن‌ها در لحظه‌ای که غیرمنتظره سورپرایز می‌شوند بسیار لذتبخش است. به همین جهت، تشریفینو برایتان لیفت گروه سورپرایز آماده کرده است تا با همکاری این عزیزان بتوانید زیباترین خاطرات را در زندگی خودتان و عزیزانتان بسازید. توجه داشته باشید که ایده سورپرایز از این موضوعات بعد از دیدن صفحات دنیای مجازی این گروه‌ها نیز بسیار پرطرفدار است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید