ایده و خلاقیت

معرفی نویسنده های برتر جهان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به خواندن کتاب علاقه مندید، آشنایی با نویسنده های برتر جهان به شما کمک میکند که به سراغ کتاب های جذاب تر بروید. در این مطلب نویسنده های برتر جهان را معرفی کرده ایم.

کدام نویسنده ها برترین نویسندگان در جهان هستند ؟ آثار کدام نویسنده ها را بخوانیم ؟ نویسنده های زیادی وجود دارند که تاکنون اسم بیشتر آن ها به گوش ما نخورده است.

بیشتر ما نویسنده های ایرانی را می شناسیم و اطلاعات زیادی از نویسنده های برتر در سطح تاریخ نداریم. اگر شما با نویسندگان برتر آشنا شوید بهتر می توانید با آثار آن ها ارتباط برقرار کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با چند تن از برترین نویسندگان جهان آشنا شوید.

اگر به دنبال مرجع معتبری برای خرید کتاب هستید می توانید به سایت آسیابوک مراجعه نمایید و کتاب های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

استیون کینگ :

استیون کینگ در سال 1947 در پورتلند متولد شد. او یکی از نویسندگان مشهور و برتر آمریکا است. کینگ پس از تحصیل در دانشگاه مین به علت پیدا نکردن شغل شروع به نوشتن داستان های کوتاه و فروش آن ها کرد. در سال 1971 او به عنوان معلم در همپدن مشغول به کار شد. پس از آن او شروع به نوشتن داستان های کوتاه برای مجلات و چاپ آن ها کرد و سپس شروع به نوشتن در قالب رمان کرد.

آثار او شامل پنجاه و هشت رمان, شش کتاب غیر داستانی و دویست داستان کوتاه است. او برای آثار خود تاکنون پانزده بار جایزه ی برم استوکر, شش بار جایزه ی انجمن فانتزی بریتانیا, پنج بار جایزه ی لوکس, چهار بار جایزه ی فانتزی جهان, یک بار جایزه ی هوگو و جایزه های دیگری را کسب کرده است.

بنیاد کتاب های ملی در سال 2003 به دلیل نقش او در فرهنگ آمریکایی یک مدال افتخار به او اهدا کرد. در سال 2004 نیز جایزه ی جهان فانتزی را به دلیل خدمات با ارزش او در زمینه ی ادبیات و در سال 2007 نیز از سوی انجمن نویسندگان فانتزی آمریکا جایزه ی گرند مستر را دریافت کرد.

هم چنین از سمت بنیاد ملی هنر آمریکا در سال 2015 مدال ملی هنر را دریافت کرد.

معرفی رمان کری :

رمان کری اولین رمان استیون کینگ است که در سال 1974 منتشر شد. ماجرای این رمان در مورد دختری شانزده ساله به نام کری است. کری یک دختر خجالتی و با اعتماد به نفس پایین است و مادر او هم فرد مذهبی افراطی است که به هر دلیل ناچیزی دخترک را سرزنش می کند. کری حتی در مدرسه هم دوستی ندارد و همه به دلیل رفتار عجیب از آن ها دوری می کنند...

تاکنون بیش از سی هزار نسخه از این کتاب چاپ شده است.

در سال 1976 فیلمی بر اساس این کتاب ساخته شد که نامزد دریافت جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و نقش دوم زن شد.

در سال 2013 نیز فیلمی بر طبق این کتاب ساخته شد نامزد دریافت بهترین داستان ترسناک در همان سال شد.

رمان درخشش :

این رمان یکی از بهترین رمان های کینگ به شمار می رود که در سال 1977 منتشر شد. در سال 1980 فیلمی بر طبق این رمان ساخته شد که به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک دنیا معرفی شد.

داستان این رمان در مورد نویسنده ای به نام جک تورنس است که با عنوان سرایدار هتل در منطقه ای کوهستانی انتخاب می شود و با همسر و فرزندان خود به آن منطقه که به علت زمستان چند ماه تعطیل است سفر می کنند. جک تصمیم گرفته که در آن جا شروع به نوشتن کتاب جدیدش کند اما...

ریک ریوردن :

ریچارد راسل ریوردن جونیور در سال 1964 در ایالات متحده ی آمریکا متولد شد. کتاب های او تا به حال به 42 زبان ترجمه شده است و بیش تر از سی میلیون نسخه در ایالت متحده ی آمریکا به فروش رفته است.

اولین کتاب او از مجموعه آزمون های آپولو با نام پیشگوی مخفی در سال 2016 انتشار یافت. او به دلیل مجموعه ی پرسی جکسون و خدایان المپی معروف شد.

ریوردن در مجموعه ای به نام سرنخ که برای بچه ها بود اولین کتاب این مجموعه را نوشت و در 28 سپتامبر سال 2008 در صدر پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز قرار گرفت.

ریواردن مجموعه ی وقایع نگاری کین را منتشر کرد که در مورد خدایان مصری است. اولین کتاب از این مجموعه به نام هرم سرخ در سال 2010 منتشر شد ، دومین کتاب به نام تخت آتشین در سال 2011 ، کتاب سوم نیز با نام سایه ی شیاطین در سال 2012 منتشر شد.

ترتیب کتاب های ریک ریوردن :

پرسی جکسون و قهرمانان المپ که پنج جلد دارد شامل دزد آذرخش ، دریای هیولایان ، طلسم تایتان ، نبرد هزارتو، آخرین المپی

دومین مجموعه شامل قهرمان گمشده، پسر نپتون، نشان آتنا، خانه ی هادس، خون المپی

مجموعه ی خدایان مصر شامل هرم سرخ ، سریر آتشین ، سایه مار

مجموعه ی مگنس چیس شامل شمشیر تابستان، چکش ثور ، کشتی مردگان

مجموعه ی آزمون های آپولو شامل پیشگویی مخفی، پیشگویی شوم ، هزار تو سوزان

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید