ایده و خلاقیت

تمیز گستر اندیشان بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

. در آپارتمان‌های مسکونی و غیر مسکونی و همچنین اماکن عمومی وسایلی وجود دارند که در جهت برطرف کردن نیازهای افراد و ایجاد حس رضایتمندی تولید و ساخته شده‌اند.

با ظهور فناوری‌های مدرن و جدید تا حدودی زندگی روزمره دستخوش تغییر و تحولات شده است و نیاز به وسایل جدید احساس می‌شود. در آپارتمان‌های مسکونی و غیر مسکونی و همچنین اماکن عمومی وسایلی وجود دارند که در جهت برطرف کردن نیازهای افراد و ایجاد حس رضایتمندی تولید و ساخته شده‌اند. هر یک از این تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی کابردهای خاصی دارند که به دلیل مزایا و ویژگی‌های خاص محبوب شده‌اند.

 

تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی

تجهیزات ساختمانی یکی از مهم‌ترین وسایلی هستند که باید در آپارتمان‌ها و اماکن عمومی وجود داشته باشند. افرادی که از این امکانات استفاده کرده‌اند حس خوبی داشته و ترجیح می‌دهند دوباره از همان محل رفت و آمد کنند. به کسانی که تاکنون از چنین امکاناتی استفاده نکرده‌اند توصیه می‌شود فقط یک بار آن‌ها را امتحان کنند، قطعا طرفدار پر و پا قرص چنین تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی خواند شد. برخی از این تجهیزات عبارتند از:

  • واکس زن کفش: بارها پیش آمده است که قبل از ورود به مکانی خم شده و کفش‌های خود را با دستمالی تمیز کرده‌اید. همیشه خم شدن امکان پذیر نبوده و همچنین نمی‌توان واکس کوچک جیبی همراه داشت. کفش‌ها معرف تمیزی و شخصیت فرد هستند بنابراین مهم است بتوان به راحتی کفش‌ها را در مدت زمانی کوتاه تمیز کرد. دستگاه واکس زن کفش با کارکرد ساده و آسان باعث جلا دادن به کفش‌ها و تمیزی آن می‌شود.
  • جارو برقی صنعتی: تمیز کردن ساختمان‌ها و اماکن عمومی کاری نسبتا وقت گیر است که نیاز است از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا کمک گرفت. جارو برقی صنعتی با قدرت مکندگی بالا قابلیت جمع آوری زباله‌ها در مخزن ویژه را دارد که می‌توان بدون کم شدن قدرت موتور برای طولانی مدت از آن استفاده کرد.
  • دستگاه ضدعفونی کننده: دست‌ها عضوی از بدن هستند که مرتب با جاهای مختلف در تماس هستند در نتیجه به سرعت کثیف و آلوده می‌شود. برای داشتن دستان تمیز نیاز است آن‌ها را شست که همیشه این امر امکان پذیر نیست. دستگاه ضد عفونی کننده بهترین ایده برای تمیزی و برطرف کردن آلودگی‌های سطحی دستان است که با خروج مایع ضد عفونی کننده، دستان را پاک و تمیز می‌کند.
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات: جایی که نقطه نظرات مطرح می‌شود می‌توان به مشکلات پی برد و در جهت برطرف آن‌ها تلاش کرد. یکی از راه‌های ارتباط با افراد صندوق انتقادات و پیشنهادات است که روی دیوار نصب شده و درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهادات در آن انداخته می‌شود. از آنجایی که بعضی از افراد تمایلی به شناسایی شدن ندارند، صندوق انتقادات و پیشنهادات بهترین راه برای انعکاس مشکلات و خواسته‌ها است.
  • جعبه کلید دیواری: یک ساختمان اداری یا تجاری که از چندین واحد تشکیل شده است قطعا دارای کلیدهای مختلف است که هر کدام فقط یک قفل را باز می‌کنند. برای نگهداری کلیدها باید مکانی وجود داشته باشد تا بتوان آن‌ها را با نظم و ترتیب آویزان کرد و از گم شدن آن‌ها جلوگیری کرد. جعبه کلید دیواری با دارا بودن چندین ردیف و ستون بهترین مکان برای نگهداری کلیدها است.

 

خرید تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی

عموما خرید تجهیزات و ملزومات ساختمانی بر عهده مدیران است. خرید لوازم و تجهیزات آپارتمانی و مکان‌های عمومی زمان بر است زیرا با مراجعه حضوری به مغازه و فروشگاه‌ها میان انبوهی از مدل‌ها سر در گم خواهید شد و ممکن است ویژگی‌ها و قیمت محصول را فراموش کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بدون اتلاف وقت و هزینه، خرید اینترنتی است که امکان مقایسه محصولات با یکدیگر وجود دارد. فروشگاه‌های متنوعی وجود دارند که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند. بهترین فروشگاه اینترنتی شناخته شده در ایران، تمیز گستر اندیشان نام دارد.

 

فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان

فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان مفتخر است با دارا بودن محصولات متنوع و با کیفیت در خدمت مشتریان گرامی باشد. با یک جستجوی ساده تجهیزات آپارتمانی و اماکن عمومی مدنظر خود را یافته و با سفارش نهایی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را در بسته بندی مطمئن تحویل بگیرید. فروشگاه تمیز گستر اندیشان متعهد به ارائه کالای باکیفیت است که کلیه محصولات خود را با گارانتی به فروش می‌رساند تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.‌

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله