ایده و خلاقیت

بهترین مرکز تولید مبل با طرح دلخواه شما

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد مبلمان سفارشی مطابق با سلیقه خود به دست آورید، توصیه می کنم در این مقاله با ما همراه باشید.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به چیدمان و دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهید، احتمالاً برای یک بار هم که شده به فکر ساخت مبلمان سفارشی افتاده اید. یا حداقل یک بار با این موضوع مشغول شده اید که آرزو می کنید جزییات مبلمانی که خریداری کرده اید دقیقاً متناسب با شخصیت شما باشد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که ساخت مبلمان سفارشی برای سلیقه خود چندان آسان نیست. بنابراین به خرید مبل های آماده بسنده می کنند. اما در پس ذهن خود همیشه به سبک های رویایی مبلمان مورد علاقه خود فکر می کنند. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد مبلمان سفارشی مطابق با سلیقه خود به دست آورید، توصیه می کنم در این مقاله با ما همراه باشید.

 

سفارش مبل با طرح دلخواه به چه معناست؟

در واقع، سفارشی سازی به معنای شخصی سازی به سبک و سلیقه مورد انتظار مشتری است. به همین دلیل مبلمان شخصی سازی شده مبلمانی است که دقیقا برای شما و مطابق با سلیقه شما طراحی شده است. به این ترتیب انواع اندازه ها، رنگ ها، مدل ها، سبک ها، متریال ها و... تغییرات امکان پذیر خواهد بود.

البته هر ست مبلمانی این خدمات را ارائه نمی دهد و باید کار را به یک متخصص بسپارید. خوشبختانه، در مجموعه دیمان، شما را برای سفارش بهترین مدل های برند مبلمان لوکس آماده کرده ایم. در صورت تمایل به سفارشی سازی مبلمان می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

چگونه مبلمان مورد نظر را سفارش دهیم؟

امروزه اکثریت قریب به اتفاق مردم در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. به همین دلیل مدیریت فضا و چیدمان مناسب همواره یکی از نکات اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. از طرفی سلیقه بسیاری از افراد به سمت سبک های مینیمال و اروپایی رفته است. به همین دلیل است که بیشتر افراد دوست دارند سبک، مدل، اندازه و رنگ مبلمانشان دقیقاً همان چیزی باشد که در ذهن دارند.

 

 

اگر قصد خرید مبلمان راحتی در آینده نزدیک را دارید و گزینه مبلمان با طراحی سفارشی را مد نظر دارید، به شما توصیه می کنم به فروشگاه اینترنتی مبلمان دیمان سر بزنید و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال مدل های بیشتر هستید می توانید از وب سایت های مبلمان خارجی کمک بگیرید و پس از انتخاب سبک و مدل مورد نظر خود با واحد مشاوره سایت دیمان تماس بگیرید. همکاران ما شما را از طریق امکان ساخت و سفارشی سازی مدل مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

 

مزایای مبلمان سفارشی

تولید مبلمان سفارشی با توجه به سلیقه مشتری مزایای بی شماری دارد. در زیر برخی از این مزایا را بررسی خواهیم کرد.

 

  1. امکان انتخاب مدل مورد نظر

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند مبلمان خاص بخرند، فرصت انتخاب مدل مورد نظرشان است. اگرچه امروزه مدل های مختلفی از مبلمان در بازار مبل وجود دارد. با این حال بسیاری از افراد با سلیقه منحصر به فرد نمی توانند مدل مورد نظر خود را در بین مدل های مختلف مبلمان پیدا کنند. در چنین شرایطی مبلمان سفارشی گزینه مناسب تری است. برای انتخاب مدل مورد نظر می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

 

 

  1. امکان انتخاب سایز دلخواه

یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد مبلمان سفارشی این است که می توانید اندازه مورد نظر خود را بر اساس اندازه خانه خود انتخاب کنید. به این ترتیب طول، عرض و ارتفاع مبلمان انتخابی را می توان با توجه به عرض دیوار اتاق نشیمن یا ارتفاع و کوتاهی سقف خانه شما سفارشی کرد. مبلمان آماده معمولا در اندازه های استاندارد تولید می شوند. بنابراین، اگر می خواهید خانه خود را دقیقاً طبق برنامه خود بچینید، شاید بهتر است مبلمان سفارشی را ترجیح دهید.

 

  1. امکان انتخاب سبک مورد نظر

افراد زیادی هستند که سلیقه آنها در چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی با مدل های موجود در بازار متفاوت است. بنابراین وقتی می خواهند مبل بخرند نمی توانند سبک و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. اغلب این افراد معتقدند که سبک مبل های موجود در بازار بیش از حد تکراری و خسته کننده است. بنابراین سعی می کنند سبک های متفاوت و اروپایی را امتحان کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید به شما توصیه می کنم نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیمان بیندازید. با توجه به تنوع سبک ها و مدل های موجود در این فروشگاه اینترنتی، به احتمال زیاد می توانید به نتیجه دلخواه برسید. حتی می توانید سبک و مدل مبلمان مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. به این ترتیب می توانید دستورالعمل های لازم برای سفارشی سازی سبک مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

  1. امکان انتخاب پارچه مورد نظر

انتخاب پارچه مناسب یکی از مهم ترین قسمت های خرید مبل است. افراد زیادی هستند که مبل مورد نظر خود را پیدا می کنند اما از پارچه استفاده شده در ساخت آن راضی نیستند. بنابراین از خرید این مبلمان صرف نظر می کنند. به عنوان مثال، سبک، مدل و ابعاد مبلمان ممکن است دقیقاً با معیارهای شما مطابقت داشته باشد. اما در تهیه آنها از پارچه چرمی استفاده شده است. در حالی که علاقه ای به خرید مبلمان چرمی ندارید. همین یک چیز کافی است تا شما را از خرید این مبل منصرف کند.

از سوی دیگر، بسیاری از فروشگاه هایی که محصولات خود را عرضه می کنند، گاراژ ندارند. بنابراین نمی توانند پارچه مبل ها را تغییر دهند. با این حال مجموعه دیمان با ارائه روکش های پارچه و صندلی در طرح ها و رنگ های مختلف گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید طرح های متنوع را در یک مکان مشاهده کنید و مناسب ترین و مناسب ترین طرح را برای مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود انتخاب کنید.

 

  1. امکان انتخاب رنگ مورد نظر

ترکیب رنگ مناسب اکسسوری ها تاثیر بسزایی در تاثیر دکوراسیون داخلی دارد. به همین دلیل طراحان داخلی اغلب از موادی استفاده می کنند که رنگ آنها به راحتی با تمام عناصر هماهنگ شود. از طرفی مبلمان یکی از مهم ترین اجزای یک دکوراسیون داخلی شیک است. بنابراین هر چه رنگارنگ تر باشد زیباتر می شود.

وقتی از انتخاب یک رنگ خاص صحبت می کنیم، البته در مورد انتخاب رنگ های عجیب و غریب صحبت نمی کنیم. در عوض، هدف انتخاب رنگ مناسب است. برای مثال می توانید سایه کرم خاصی داشته باشید که هیچ کدام از طرح های موجود در بازار آن را ندارند. به این ترتیب انتخاب مبلمان شخصی سازی شده و پارچه مورد نظر به شما کمک می کند دقیقا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

6. امکان استفاده از مصالح مورد نظر

در برخی موارد، افراد ممکن است استفاده از مواد خاصی را در دستگاه های خود در نظر بگیرند. در چنین مواقعی مبلمان سفارشی بهترین گزینه خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است فردی قطعا استفاده از چوب گردو را در ساخت مبلمان خود دوست داشته باشد. به همین دلیل هنگام سفارش مبل می تواند مبل مورد نظر خود را با چوبی که انتخاب می کند سفارشی کند.

 

7. امکان انتخاب ترکیب وجود دارد

انتخاب ترکیب ست در هنگام خرید مبل از مدل های بازار امکان پذیر نیست. پس فقط می توانید مدل و استایل و در برخی موارد رنگ کار را انتخاب کنید. بنابراین امکان انتخاب ترکیب بندی مجموعه وجود ندارد. در عین حال، مبلمان سفارشی به شما این امکان را می دهد که ترکیبی از ست مبلمان خود را به دلخواه انتخاب کنید.

 

8. امکان تطبیق مبلمان با سایر لوازم خانگی

شرایط اقتصادی فعلی اجازه نمی دهد طبقه متوسط ​​به یکباره دکوراسیون داخلی خانه خود را تکمیل کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که هر قطعه از لوازم خانگی در بازه زمانی مشخصی خریداری شود. به این ترتیب، تنظیم تجهیزات در طول زمان ممکن است دشوار شود.

وقتی مبلمان سفارشی می خرید فرقی نمی کند، در هر صورت صندلی مورد نظر شما با مدل مورد نظر شما می آید. به این ترتیب می توان به راحتی مبلمان را با سایر لوازم منزل هماهنگ کرد. برای سفارش مبلمان مناسب از گروه دیمان کافیست از دیگر لوازم منزل خود عکس بگیرید تا مشاوران ما بهترین و مناسب ترین مبل را به شما پیشنهاد دهند.

 

9. امکان سفارشی سازی مجدد در صورت نیاز

همانطور که می دانید مدل های اکسسوری محبوب مرتبط با دکوراسیون در یک بازه زمانی تغییر می کند. بنابراین ممکن است این مدل 10 سال پیش تهیه شده باشد. در حال حاضر برای خرید در بازار موجود نیست. برای مبلمان شخصی سازی شده، امکان سفارش مجدد مدل مورد نظر در هر زمان وجود دارد.

 

چرا سفارشی سازی صندلی مقرون به صرفه تر است؟

مدیریت فضای خانه و طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش های چیدمان خانه است. به همین دلیل است که طراحان داخلی در سرتاسر جهان هزینه های زیادی برای دکوراسیون دریافت می کنند. بنابراین شخصی سازی مبلمان می تواند یکی از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین راه های بهبود دکوراسیون داخلی باشد.

از سوی دیگر، سفارشی سازی مبلمان به شما کمک می کند تا از فضای موجود در خانه خود نهایت استفاده را ببرید و فضای بلا استفاده ای باقی نماند. یا اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، با تعداد کمی مبل چیدمان عالی داشته باشید.

 

آیا مبلمان سفارشی خیلی گران است؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که مبلمان سفارشی بسیار گران است. بنابراین سفارشی سازی مبل آخرین گزینه در نظر گرفته می شود. اما حقیقت این است که اگر مدل مبلمانی که انتخاب می کنید نیاز به طراحی خاص و وقت گیر ندارد. و یا مصالح به کار رفته در آن چندان خاص و ذهن گیر نباشد، هزینه ساخت سفارشی آن چندان کمتر از قیمت بازار نخواهد بود.

 

خرید مبل راحتی از فروشگاه های معتبر

با خرید از یک فروشگاه و یا تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه می توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصول مورد نظر خرید خود را انجام دهید و اگر مبلمان مورد نظر دارای گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش باشد، با خیالی آسوده در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از گارنتی و یا خدمات پس از فروش استفاده کنید.  اگر چه مبلمان تولید شده از چوب های مرغوب و جنس پارچه با کیفیت هزینه بیشتری نسبت به سایر انواع مبلمان دارد اما توجه داشته باشید که در این صورت هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض در مدت زمان طولانی کاهش می یابد.

گروه تولیدی طراحان دیمان به دلیل اطمینانی که از کیفیت محصولات دیمان دارد، تمامی محصولات را به مدت 3 سال گارانتی می کند. همچنین طراحان دیمان به شما در زمینه طراحی، تولید و ساخت مبلمان و چیدمان منزل همچنین در زمینه بازسازی و طراحی داخلی، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

. با بررسی نمونه های مجموعه دیمان، می توانید با انتخاب مبلمان مناسب با محیط منزل و میزان فضایی که در اختیار دارید، بهترین نوع مبلمان را خریداری کنید. برای بهره مندی از دانش تیم حرفه ای و مجرب ما در طراحی مدرن ترین مبلمان منزل، کافی است با مجموعه دیمان تماس بگیرید و مبل مورد نظر خود را سفارش دهید

برچسب ها:
مبلمان
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله