ایده و خلاقیت

معرفی کامل پیتزا روما اصفهان با اسنپ فود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فست فودهای شهر اصفهان یعنی پیتزا روما را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

اگر تاکنون به اصفهان سفر کرده باشید متوجه تعداد زیاد رستوران‌ها و فست فودهای این شهر شده‌اید. این موضوع هم به دلیل علاقه زیاد افراد به خوردن غذاهای فست فودی و هم به دلیل تعداد زیاد مسافران و گردشگران در شهر اصفهان است. اما از طرفی تنوع زیاد این مجموعه‌های غذاخوری، باعث سردرگمی افراد شده و گاهی اوقات نمی‌توانند بهترنی مجموعه را انتخاب کنند.

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فست فودهای شهر اصفهان یعنی پیتزا روما را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

 

معرفی پیتزا روما اصفهان

پیتزا روما یکی از پیتزا فروشی‌های بسیار عالی و باکیفیت در شهر اصفهان است که تنوع بالایی از پیتزاها و غذاهای فست فودی را برای مشتریان عزیز سرو می‌کند. تمام پیتزاها و غذاهای سرو شده در این رستوران از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده تا طعم بی‌نظیر غذاهای فست فودی را در روما بچشید.

پیتزا روما اصفهان، فست فودی بی نظیر و باکیفیت

 

سرویس دهی این مجموعه بسیار عالی و منظم است و پرسنل آن بسیار حرفه‌ای و با اخلاق هستند. با توجه به نظرات کاربران درباره این مجموعه، حجم غذای سرو شده برای هر نفر بسیار مناسب است و به نسبت کیفیت و کمیت واقعا ارزش خرید و امتحان کردن را دارد. پیتزا روما در تمام طول هفته از 7 و نیم شب تا 12 شب باز و در حال خدمت رسانی به مشتریان است. وب سایت رسمی پیتزا روما نیز roma-freshfood.com است که برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای سفارش سالاد آنلاین اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?category=15&page=0  از طریق وب سایت یا شماره تماس مجموعه پیتزا روما اقدام کنید.

 

آدرس و موقعیت جغرافیایی

این فست فود در شهر اصفهان، آپادانا دوم، نبش کوچه شماره 6 واقع شده است. شهربازی آبشار، بیمارستان حجتیه، پاساژ سپهسالار  و... از جمله مراکز مهمی هستند که در نزدیکی این پیتزا فروشی واقع شده‌اند. ایستگاه اتوبوس 15 خرداد، آپادانا، چهار راه آبشار و حضرت قائم (عج) در نزدیکی این فست فود هستند تا رفت و آمد شما با وسایل حمل و نقل عمومی نیز به سادگی انجام شود.

منوی پیتزا روما

منوی رستوران بسیار متنوع بوده و انواع مختلفی از پیتزاها، برگر، سالاد و نوشیدنی در آن سرو می‌شود. در جدول زیر منوی کامل پیتزا روما اصفهان آورده شده است.

 

پیتزا بیکن آمریکایی

پیتزا پپرونی آمریکایی

پیتزا گریل چیکن آمریکایی

پیتزا رست بیف آمریکایی

پیتزا بوقلمون آمریکایی

پیتزا قارچ و پنیر ایتالیایی

پیتزا پپرونی ایتالیایی

پیتزا مارگاریتا ایتالیایی

پیتزا سبزیجات ایتالیایی

پیتزا بیکن ایتالیایی

پیتزا گریل چیکن ایتالیایی

پیتزا رست بیف ایتالیایی

پیتزا چیلی ایتالیایی

پیتزا بوقلمون ایتالیایی

پیتزا میت بال ایتالیایی

پیتزا های استیک ایتالیایی

پیتزا شریمپ ایتالیایی

 

کلاسیک برگر

چیز برگر

چیلی چیکن برگر

ماشروم برگر

انیون برگر

چیکن برگر

اسموکی برگر

تگزاس برگر

چیز چیکن برگر

ماشروم چیکن برگر

چیکن تگزاس برگر

الترامیت برگر

بلو فیلت برگر

رست برگر

میکس برگر

تورکی فیلت برگر

کریزی برگر

چیلی برگر

سالاد سزار

سالاد یونانی

سیب زمینی ساده

سیب زمینی مخصوص

 

 

 

 

 

منوی پیتزا روما اصفهان

 

این منوی بی‌نظیر و متنوع را در کمتر رستوران و فست فودی مشاهده می‌کنید. تهیه و سرو انواع پیتزا و برگر با کیفیت بسیار عالی و طعم بی نظیر توسط بهترین و کاربلدترین سرآشپزها، تنها در تخصص پیتزا روما است.

طراحی فضای داخلی رستوران

روما دارای فضای داخلی بسیار زیبایی است که لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر می‌کند. این مجموعه با فضایی شیک و مدرن و محیطی آرام و به دور از هیاهو طراحی شده تا فضایی آرام و دلنشین، لذت خوردن فست فودی با کیفیت و بی نظیر را تجربه کنید.

سفارش آنلاین از پیتزا روما

امکان سفارش انلاین غذا از مجموعه پیتزا روما اصفهان نیز فراهم شده است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس 03136414955 با پیتزا روما تماس گرفته و سفارشات موردنظر خود را ثبت کنید. غذای شما با همان کیفیت و تازگی در کمترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. خرید آنلاین ساندویچ اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?page=0  از پیتزا روما به سادگی امکان پذیر است.

 

پیتزا پیتزای اصفهان

معرفی کامل پیتزا پیتزای اصفهان نیز یکی دیگر از فست فودهای بسیار باکیفیت در اصفهان است که در سال 74 تأسیس شده است. این مجموعه اولین بار در اصفهان و پس از آن در بسیاری از شهرهای ایران راه‌اندازی شد، به صورتی که اکنون 27 شعبه در سراسر کشور دارد. پیتزا پیتزا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پیتزافروشی‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور است که نام آن یادآور پیتزاهایی با طعم عالی و کیفیت بی نظیر است.

پیتزا پیتزا دارای منوی فوق العاده متنوع از انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزاها مانند پیتزا ویژه، رست بیف، مرغ و قارچ، سالامی، چهارفصل، پنیر و قارچ، دریایی، پپرونی و ... است. علاوه بر پیتزا انواع مختلفی از ساندویچ، برگر، سوخاری، کنتاکی، سالاد و پیش غذاها نیز در شعبه‌های مختلف پیتزا پیتزا سرو می‌شوند. پیتزا پیتزا 7 شعبه فعال در شهر اصفهان دارد که در ادامه آدرس آن‌ها ذکر شده است. برای سفارش آنلاین نیز می‌توانید از طریق شعبه‌های مختلف این مجموعه اقدام نمایید.

  • شعبه 1: اصفهان، بوستان سعدی
  • 03136276792
  • شعبه 2: خیابان رباط دوم، نبش خیابان عادل پور، مجتمع پدیده
  • 03134417206
  • شعبه 3: خیابان مشتاق دوم، پل غدیر
  • 03132651680
  • شعبه 4: خیابان پروین اعتصامی، خیابان دشتستان، نبش چهار راه آل خجند
  • 03132287841
  • شعبه 5: خانه اصفهان، فلکه نگهبانی
  • 03133292266
  • شعبه 6: بلوار کاوه، خیابان استاد فلاطوری
  • شماره تماس: 03134580011
  • شعبه 7: شهرضا، میدان مفتح
  • شماره تماس: 03153505551

پیتزا پیتزا، مجموعه‌ای بی نظیر در اصفهان

کیفیت، کمیت و مشتری مداری شعار اصلی این مجموعه فست فودهای زنجیره‌ای است و با توجه به نظرات کاربران می‌توان متوجه شد که بر این اصول پایند بوده و غذایی با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

 

سخن آخر

پیتزا غذایی بسیار محبوب مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان است. شهر اصفهان نیز شهری با تعداد مسافر و گردشگر زیاد در طول سال است. به همین دلیل می‌توان تنوع بسیار بالایی از رستوران‌ها و فست فودها را در سطح شهر پیدا کرد. این تنوع بالا گاهی باعث سردرگمی افراد شده و نمی‌توانند بهترین فست فود را برای خوردن پیتزا یا برگری خاص و بی نظیر انتخاب کنند.

به همین دلیل در این مقاله به طور مفصل به معرفی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پیتزافروشی‌های اصفهان پرداخته شد تا در صورت نیاز با خیال آسوده به آنجا مراجعه کرده و غذای موردنظر را میل کنید.

 اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/ 

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/    

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app   

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله