ایده و خلاقیت

6 تا از بهترین رستوران‌های کودک در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

معرفی رستوران های نمونه و ممتاز تهران و مخصوص کودکان

رستوران‌ها به عنوان یکی از مهمترین مکان‌های تفریحی و خوراکی برای افراد در شهرها محسوب می‌شوند اما اکثر رستوران‌ها بیشتر برای بزرگسالان طراحی شده‌اند و معمولا فضایی برای کودکان ندارند. رستوران‌های کودک فضای منحصر به فرد برای بچه‌ها فراهم می‌کنند تا به صورت ایمن و سرگرم‌کننده وعده غذایی خود را مصرف کنند و مناسبت‌ها را جشن بگیرند. در این بخش از سایت تشریفینو با 6 تا از بهترین رستوران‌های کودک در تهران آشنا خواهیم شد.

 

 

رستوران‌های کودک در تهران

رستوران‌های کودک در تهران دارای امکانات متعددی هستند. رستوران‌های طراحی شده مخصوص کودکان با طراحی‌های جذاب و مناسب، بازی‌های مختلف و منویی مطابق سلیقه کودکان برای خانواده‌ها یک گزینه عالی برای تفریح و خوردن فرزندانشان است.

بهترین رستوران‌های کودک در تهران یک فضای شاد، مفرح، امن و سرگرم‌کننده برای کودکان فراهم می‌کنند. چنین مکان‌هایی به خانواده‌ها امکان می‌دهند تا فرزندان آن‌ها در کنار هم اوقات خوشی را با هم سپری کنند و به کودکان خود یک تجربه خوشایند از مصرف غذا و نوشیدنی در یک محیط دوستانه و دلنشین ارائه دهند. از این رو کافه و رستوران‌های کودک در تهران به عنوان یک گزینه عالی برای تفریح و خوردن برای خانواده‌های پایتخت نشین محسوب می‌شوند. در ادامه با عالی‌ترین رستوران‌های کودک در تهران آشنا خواهیم شد:

 

 

1. کیدزلانژ

کیدز لانژ یکی از بهترین رستوران‌های کودک در تهران است که فضای شاد و پر انرژی در نگاه اول جلب توجه می‌کند. دکوراسیون و چیدمان رستوران به بهترین نحو ممکن انجام شده است که با پرداخت ورودی می‌توان از امکانات مختلف و متعدد آن بهره‌مند شد. تنوع بالای غذا به همراه نوشیدنی‌های متنوع همه سلیقه‌ها را پوشش داده و تجربه غذا خوردن لذت بخش برای کودکان و خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

کارگاه کاپ کیک و پیتزا، نقاشی صورت، کاردستی، تم تولد و ... از خدمات بی‌نظیر مجموعه کیدزلانژ هستند. برای ارتباط بیشتر با مجموعه کافی است راه های ارتباطی زیر را دنبال کنید:

  • اینستاگرام
  • آدرس: میدان هروی، فودکورت مجتمع هدیش مال، طبقه چهارم
  • رزرو: 09014961212

 

 

2. مونولو

مونولو جزو بهترین رستوران‌های کودک در تهران شناخته شده است. رستوران مونولو یک فضای کاملا مخصوص کودکان در تهران است که در آن میزها و صندلی‌ها، به طور اختصاصی برای بچه‌ها طراحی و چیدمان شده است. در مونولو کودکان می‌توانند به همراه والدین و مربیان آموزشی به یک رستوران پرانرژی رفته و لحظات شادی را سپری کنند.

حضور شخصیت‌های کارتونی در روزها و ساعت‌های مشخص طبق جدول برنامه زمان‌بندی شده است که باعث شادی و نشاط کودکان و نوجوانان شده و محیط رستوران را به یک مکان جذاب تبدیل می‌کنند. موسیقی‌های شاد و آهنگ‌های کودکانه که در فضای رستوران با تم دلنشین پخش می‌شود بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در مونولو می‌توان جشن‌ها، تولد و مراسم‌های مخصوص کودکان برگزار کرد که برای شرکت در ایونت‌ها، باید مقداری به عنوان ورودی پرداخت شود. علاوه بر سالن کودکان بخش دیگری به عنوان سالن بزرگسالان با دکوری زیبا و جذاب در نظر گرفته شده است. راه‌های ارتباطی با رستوران کودکانه مونولو عبارتند از:

  • اینستاگرام
  • آدرس: خیابان جردن، چهار راه اسفندیار، بلوار آرش غربی، پلاک 24، طبقه اول
  • رزرو: 09121009888 / 09108772333

 

 

3. سرزمین آفتاب کودکان

سرزمین آفتاب کودکان از بهترین رستوران‌های کودک در تهران بوده دارای شهربازی، فودکورت اختصاصی، تالار پذیرایی مجلل، کافی شاپ اختصاصی کودک، روف گاردن منحصر به فرد و خانه کودک است. برنامه‌های فصلی و مناسبتی، ایونت و جشنواره‌ها از خدمات ارائه شده توسط مجموعه سرزمین آفتاب کودکان بوده که یک مرکز برای تامین کلیه نیازهای کودک و نوجوان محسوب می‌شود.

  • اینستاگرام
  • آدرس: همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کاشان، میدان موج، نزدیک دریاچه
  • تلفن: 46028879-021 / 46028876-021

 

 

4. پینگیتی لانژ

در غرب تهران فضایی بسیار عالی برای کودکان وجود دارد تا ساعاتی کنار هم به بازی، شادی و آواز بپردازند که پینگیتی لانژ نام دارد و جزو بهترین رستوران‌های کودک در تهران شناخته شده است. منوی کافه و منوی رستوران پینگیتی لانژ بسیار متنوع و مناسب کودکان است. محیط دوستانه رستوران و برخورد خوب پرسنل از ویژگی‌های پینگیتی لانژ بوده که باعث اعتماد بزرگترها، مربیان آموزشی و والدین به چنین مجموعه‌ای شده که خواهان برگزاری جشن و ایونت‌های متعدد برای کودکان دلبند خود هستند.

  • اینستاگرام
  • آدرس: سعادت آباد، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه 3A
  • تلفن: 26744897-021

 

بهترین رستوران‌های کودک در تهران

 

5. رستوران ارکیده

گروه رستوران‌های ارکیده برای جلب رضایت خانواده‌ها فضایی را فراهم آورده است تا کودکان در آنجا به بازی و فعالیت بپردازند. ارکیده جزو بهترین رستوران‌های کودک در تهران بوده که در بعضی از شعبه‌ها فضایی جداگانه برای کودکان در نظر گرفته است. ارائه برنامه‌های متنوع، تم‌های متعدد، نمایش عروسکی و پخش موسیقی‌های شاد در کنار فضای بازی کودکان، رستوران ارکیده را تبدیل به رستوران ایده‌آل برای خانواده‌های دارای فرزند نموده است.

  • اینستاگرام
  • آدرس اقدسیه: بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه 10/  تلفن: 72146-021
  • آدرس سعادت آباد: میدان کاج، ابتدا علامه شمالی/  تلفن: 79397-021
  • آدرس آرژانتین: میدان آرژانتین، خیابان الوند/  تلفن: 88885300-021

 

بهترین رستوران‌های کودک در تهران

 

6. چای باغ

در محدوده ونک فضایی خوش آب و هوا وجود دارد که مجموعه چای باغ نامیده می‌شود. چای باغ از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تهران بوده که فضایی جداگانه برای بازی و شادی کودکان در نظر گرفته است به همین دلیل در لیست بهترین رستوران‌های کودک در تهران جای گرفته است. جشن‌ها، مناسب‌ها و هرگونه مناسب دیگر را با کادر بی‌نظیر چای باغ در فضایی گرم و دوستانه برای کودکان دلبند خود خلق کنید.

  • اینستاگرام
  • آدرس: میدان ونک، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار
  • تلفن: 88670172-021

 

 

پیشنهاد مطالعه:

چرا باید برای موزیک تولد کودک، دی جی تولد کودک دعوت کنیم؟ DJ تولد کودک


راهنمایی و پیشنهاد برای برگزاری جشن تولد کودکان [100% جامع]

 

بهترین رستوران‌های کودک در تهران

 

تفاوت رستوران‌های کودک با سایر رستوران‌ها

رستوران‌های کودک و رستوران‌های عادی هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیت‌های خود را دارند. این دو نوع رستوران برای دو گروه مختلف از مشتریان طراحی شده‌اند و هر یک از آن‌ها به دلایل خاصی اهمیت دارند. رستوران‌های بزرگسالان در سراسر شهر وجود دارند اما تعداد محدودی از رستوران‌های مخصوص کودکان مشغول فعالیت هستند که می‌بایست از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کرد.

رستوران‌های کودک به صورت خاص برای خدمت رسانی به کودکان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند. این نوع رستوران‌ها عموما دارای فضاهای بازی و سرگرمی برای کودکان هستند تا آن‌ها بتوانند در حالیکه نوشیدنی و خوراکی می‌خورند، لحظات خوش داشته باشند. همچنین منوی رستوران‌های کودکانه طوری طراحی شده است که غذاهای مورد علاقه کودکان را در اختیار داشته باشد و بتواند سلیقه آن‌ها را پاسخ دهد.

در مقابل رستوران‌های عادی برای افراد بزرگتر و خانواده‌هایی که به دنبال یک تجربه تغذیه متفاوت و لذت بخش هستند، مناسب هستند. این نوع رستوران‌ها دارای منوی گسترده‌ای از غذاهای سنتی، دریایی و فست فودی مختلف و متنوع هستند که مناسب برای افراد با سلیقه‌های متفاوت است. همچنین، در برخی از رستوران‌های عادی، موسیقی زنده نیز وجود دارد که تجربه غذا خوردن و نوشیدن را به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

تفاوت اصلی بین رستوران‌های کودک و رستوران‌های عادی در این است که رستوران‌های کودک برای کودکان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند و دارای فضاهای بازی و منوی مناسب برای کودکان هستند ولی رستوران‌های عادی برای بزرگسالان بوده که گاه ممکن است برای جلب رضایت مراجعه کنندگان منوی اختصاصی برای کودکان در نظر گیرند.

به طور کلی، هر کدام از این نوع رستوران‌ها برای یک گروه خاص از مشتریان ارائه خدمات می‌دهند و به تناسب نیازهای آن‌ها طراحی شده‌اند که در این بخش از سایت تشریفینو به معرفی بهترین رستوران‌های کودک در تهران پرداخته شد.

 

بهترین رستوران‌های کودک در تهران

 

کلام آخر

تشریفینو سایتی بسیار محبوب برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌های مختلف است. یافتن بهترین رستوران‌های کودک در تهران برای والدین، مربیان آموزشی و بزرگترها مسئله مهمی است تا بتوانند دوران کودکی را تبدیل به یکی از رویایی‌ترین لحظات نموده و خاطره‌ای خوش برای کودکان بسازند. تشریفینو در این بخش به معرفی 6 مورد از بهترین رستوران‌های مخصوص کودکان در شهر تهران پرداخته است که از نظر مراجعه کننگان خدمات ارائه شده عالی بوده و دارای وجه تمایز با سایر رستوران‌ها هستند.

اگر تجربه‌ای درباره رستوران‌های نام برده شده دارید لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و اگر رستوران دیگری را می‌شناسید آن را به ما معرفی کنید تا در متن اضافه شود.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید