ایده و خلاقیت

تهران از کجا کاغذ دیواری بخرم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در صورتی که قصد دارید از تهران به صورت حضوری یا آنلاین، کاغذ دیواری بخرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود و شما را با کلکسیونی از فروشگاه‌های مختلف آشنا خواهد کرد

تهران، سال‌هاست که قطب کاغذ دیواری ایران محسوب می‌شود و هر روز، مسافران بسیاری از شهرهای مختلف ایران برای خرید کاغذ دیواری به‌روز، جذاب و باکیفیت به این شهر می‌‌آیند. یکی از سوالاتی که افراد مختلف در هنگام خرید کاغذ دیواری در تهران مطرح می‌کنند این است که تهران از کجا کاغذ دیواری بخرم؟ در این مقاله تصمیم داریم 7 مورد از بهترین مناطق و فروشگاه‌های تهران برای خرید کاغذ دیواری را معرفی کنیم. در صورتی که قصد دارید از تهران به صورت حضوری یا آنلاین، کاغذ دیواری بخرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود و شما را با کلکسیونی از فروشگاه‌های مختلف آشنا خواهد کرد.

1. فروشگاه منزل؛ فروش کاغذ دیواری باکیفیت به صورت آنلاین و حضوری

فروشگاه منزل: خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید کاغذ دیواری، فروشگاه منزل به آدرس www.manzel.ir است. این فروشگاه از سال 1385 تاکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است. این فروشگاه امکان خرید حضوری را هم برای مشتریان و علاقه‌مندان فراهم کرده است. در صورت تمایل به مراجعه حضوری به این فروشگاه، کافی است ابتدا با فروشگاه منزل تماس بگیرید و هماهنگی لازم برای مراجعه به فروشگاه را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی منزل، کلیه تجهیزات لازم برای تولید کاغذ دیواری سفارشی را هم دارد؛ بنابراین اگر طرح خاصی مد نظر دارید و دوست دارید که آن طرح را روی کاغذ دیواری چاپ کنید، کافی است به وب‌سایت فروشگاه منزل مراجعه کنید، از منوی اصلی سایت به بخش «طرح دلخواه» بروید و سفارش خود را نهایی کنید. متخصصان فروشگاه منزل، در اسرع وقت کاغذ دیواری مورد نظر شما را چاپ و از طریق پست ارسال می‌کنند.

فروشگاه منزل همواره در تلاش است که محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان و مخاطبان هدف قرار دهد. در صورتی که شما هم تمایل دارید بدون سفر به تهران، خریدی مطمئن و هوشمندانه را رقم بزنید، فروشگاه آنلاین منزل می‌تواند مرجع تخصصی قابل اعتمادی برای شما باشد.

2. فروشگاه والینو؛ یک فروشگاه اینترنتی دیگر برای خرید کاغذ دیواری در تهران

والینو

در صورتی که می‌خواهید بدون حضور در تهران، کاغذ دیواری باکیفیت و مقرون به صرفه بخرید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین والینو (به آدرس wallino.com) اعتماد کنید. این فروشگاه، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کاغذ دیواری و پوستر دیواری در کشور است و محصولات خود را با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

در صورتی که طرح خاصی مد نظر دارید و می‌خواهید آن طرح را روی کاغذ دیواری ثبت کنید، کافی است وارد وب‌سایت والینو شوید و طرح مورد نظرتان را در بخش «طرح دلخواه» در منوی اصلی سایت ثبت کنید.

این فروشگاه آنلاین در تلاش است که کلکسیونی از طرح‌های متنوع و جدید کاغذ دیواری را در اختیار مشتریان و مخاطبان هدف خود قرار دهد. اگر دنبال خرید طرح‌های جدید هستید، پیشنهاد می‌شود که وب‌سایت والینو را بررسی کنید. فروشگاه والینو یکی از برندهای خوش‌نام کاغذ دیواری و پوستر دیواری در تهران و ایران است.

3. بورس کاغذ دیواری پل چوبی، واقع در میدان سپاه

در صورتی که تمایل دارید در شهر تهران از بورس‌های کاغذ دیواری خرید کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از بورس کاغذ دیواری پل چوبی است. این بورس در میدان سپاه تهران قرار گرفته است. در این منطقه، کاغذ دیواری با کیفیت مناسب و قیمت منطقی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در صورت تمایل به خرید کاغذ دیواری از بوس پل چوبی، پیشنهاد می‌شود که از فروشگاه‌های مختلف بازدید کنید، کیفیت و قیمت محصولات فروشگاه‌ها را بررسی کنید و درنهایت، انتخابی درست و هوشمندانه رقم بزنید.

4. بورس‌های کاغذ دیواری خاوران و خیابان مولوی؛ مناسب خرید کاغذ دیواری ارزان

بورس‌های کاغذ دیواری خاوران و خیابان مولوی، دو مورد از بورس‌های کاغذ دیواری برای خرید حضوری محصولات ارزان و مقرون به صرفه هستند. در بورس کاغذ دیواری خاوران، می‌توانید علاوه بر کاغذ دیواری، تجهیزات دکوراسیون داخلی و مصنوعات چوبی هم خریداری کنید؛ ولی در بورس خیابان مولوی، چنین تنوعی به چشم نمی‌خورد. تعداد فروشگاه‌های بورس خیابان مولوی که به صورت اختصاصی در زمینه کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند، اندک است.

در صورتی که قصد دارید کاغذ دیواری ارزان خریداری کنید، این دو منطقه می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای شما باشند. در هنگام خرید محصولات ارزان، لازم است به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و در صورت امکان یک فرد آگاه را هم همراه خود ببرید تا کمکتان کند یک محصول حرفه‌ای و بادوام انتخاب کنید.

5. بورس کاغذ دیواری خیابان سهروردی؛ معدن کاغذ دیواری در تهران

بورس کاغذ دیواری

بسیاری از متخصصان عرصه کاغذ دیواری در ایران، بورس کاغذ دیواری خیابان سهروردی را معدن کاغذ دیواری تهران قلمداد می‌کنند و به افرادی که می‌خواهند کاغذ دیواری باکیفیت و درجه‌یک را به صورت حضوری خریداری کنند، پیشنهاد می‌دهند که به خیابان سهروردی تهران مراجعه کنند. تنوع کاغذ دیواری در این بورس، واقعاً بالاست و افراد با سلایق و علایق گوناگون می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه‌های این منطقه، انتخاب و خریداری کنند.

توجه داشته باشید که قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه‌های منطقه، بالاست؛ چون محصولات باکیفیتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اگر واقعاً جنس باکیفیت می‌خواهید و قصد دارید حضوری خرید کنید، پیشنهاد ما به شما بورس کاغذ دیواری خیابان سهروردی است.

6. بورس کاغذ دیواری دلاوران و خیابان هنگام؛ مرکز خرید کاغذ دیواری شرق تهران

منطقه دلاوران و خیابان هنگام، بورس کاغذ دیواری شرق تهران هستند. کاغذ دیواری‌های این منطقه، تنوع چشمگیر و حیرت‌انگیزی دارد و مشکل‌پسندترین افراد هم با حضور در این بورس کاغذ دیواری می‌توانند طرح کاغذ دیواری مورد علاقه خودشان را انتخاب کنید.

خیابان دلاوران، فقط بورس کاغذ دیواری نیست و در آن انواع و اقسام تجهیزات دکوراسیون داخلی مثل مبلمان هم به چشم می‌خورد. بسیاری از افراد در هنگام خرید حضوری تجهیزات مختلف دکوراسیون داخلی منزل خود، به این خیابان مراجعه می‌کنند؛ چون از تنوع بی‌نظیر محصولات دکوراسیون داخلی در این خیابان، آگاه هستند.

7. دیجی کالا؛ راهی برای خرید آنلاین کاغذ دیواری از سراسر ایران

یکی از راهکارهای عالی و مطمئن برای خرید کاغذ دیواری، دیجی کالاست. در حال حاضر فروشگاه‌ها و تأمین‌کنندگان مختلفی در زمینه فروش کاغذ دیواری با دیجی کالا همکاری می‌کنند و در صورت تمایل به خرید آنلاین کاغذ دیواری می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

نکته‌ای که در هنگام خرید از دیجی کالا باید مد نظر داشته باشید این است که محصولات و طرح‌هایی را انتخاب کنید که از کیفیت و زیبایی آن‌ها مطمئن هستید؛ چون مرجوع کردن کالا برای دیجی کالا واقعاً وقت‌گیر و هزینه‌بر است. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، حتماً بررسی‌های لازم را انجام دهید و نظرات مندرج در سایت دیجی کالا را هم مطالعه کنید.

در هنگام خرید کاغذ دیواری به انتخاب یک نصاب حرفه‌ای و کاربلد هم فکر کنید

خرید کاغذ دیواری

در این مقاله با 7 مورد از فروشگاه‌ها و بورس‌های کاغذ دیواری در تهران آشنا شدیم و فهمیدیم که در صورت تمایل به خرید کاغذ دیواری از تهران، بهتر است از کدام فروشگاه‌ها و مناطق خرید کنیم. امیدواریم مطالبی که در این مقاله بیان کردیم، به شما کمک کند که خریدی بهتر، هوشمندانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر را تجربه کنید.

نکته‌ای که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر داشته باشید، انتخاب یک نصاب حرفه‌ای و کاربلد برای نصب کاغذ دیواری است. در صورتی که نصاب شما به اندازه کافی تخصص و تجربه نداشته باشد، نمی‌تواند کاغذ دیواری را به بهترین و زیباترین شکل روی دیوار نصب کند. در نتیجه کل هزینه‌ای که برای خرید و نصب کاغذ دیواری کرده‌اید، به هدر خواهد رفت.

فروشگاه منزل به عنوان یکی از باتجربه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کاغذ دیواری در ایران، با نصاب‌های حرفه‌ای در مناطق مختلف ایران همکاری دارد. در صورتی که در هر نقطه از ایران زندگی می‌کنید، پس از اتمام فرایند خرید کاغذ دیواری از فروشگاه منزل، کافی است با شماره 09129615510 یا 02191303330 تماس بگیرید تا کارشناسان فروشگاه منزل، شماره تماس نصاب حرفه‌ای منطقه شما را در اختیارتان قرار دهند.

برچسب ها:
کاغذ دیواری
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید