ایده و خلاقیت

لیست خرید داماد برای عروسی چه چیزهایی است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

خرید برای عروسی یکی از زیباترین و ماندگارترین لحظات است که برای عروس و داماد است. لیست خرید داماد توسط عروس را می‌توان جزو مهم‌ترین لیست‌ها را در جشن عروسی قرار داد.

خرید برای عروسی یکی از زیباترین و ماندگارترین لحظات است که برای عروس و داماد است. لیست خرید داماد توسط عروس را می‌توان جزو مهم‌ترین لیست‌ها را در جشن عروسی قرار داد. پیش از هر اقدامی برای خرید وسایل، باید سلیقه داماد را در جزء اولویت‌ها قرار دهید تا بهترین‌ها را تهیه کنید. در ادامه لیستی از خرید وسایل برای داماد مانند ست کت و شلوار، پیراهن، ست کمربند، ست حمام و سایر لوازم مورد‌نیاز را به شما پیشنهاد دادیم تا دغدغه‌ای از لحاظ خرید نداشته باشید. 

خرید حلقه، یکی از مهم‌ترین خرید‌های قبل عروسی 

خرید حلقه اولین گزینه‌ای است که باید در لیست خرید داماد در نظر داشته باشید. معمولا اکثر زوج‌های جوان دوست دارند که حلقه ازدواج خود را به‌صورت ست انتخاب و خریداری کنند. بهترین زمان خرید حلقه برای داماد، قبل از عروسی و هنگام خریدن حلقه برای عروس است. 

خرید کت و شلوار برای داماد 

آقای داماد در روز عروسی در معرض دید و توجه قرار دارد و یکی از بهترین روز‌های زندگی‌شان است؛ بنابراین باید علاوه‌بر انتخاب لباس عروسی و آرایش عروس، به فکر یک دست کت و شلوار جذاب برای داماد باشید که هم از‌نظر کیفیت و قیمت عالی باشد. 

اگر قیمت آرایش عروس برایتان مسئله مهمی است، با انتخاب پکیج اقتصادی سالن بارانا در ولنجک در روز عروسی‌تان بدرخشید. 

خرید پیراهن برای داماد 

بعد از خرید کت و شلوار آقای داماد، باید یک پیراهن متناسب با کت و شلوار نیز انتخاب و خریداری کنید. معمولا پیراهن سفید گزینه‌ای بسیار مناسب برای راداماد است که با هر رنگ کت و شلواری به‌راحتی قابل ست کردن خواهد بود. 

خرید ست اکسسوری عروسی برای داماد 

خرید یک ست کراوات، دستمال جیب و دکمه سردست یکی از شیک‌ترین هدیه‌های عروس برای داماد است. برخی از داماد‌ها به‌غیر از کراوات، علاقه‌ای به سایر اکسسوری‌ها ندارند. اما در‌صورت تمایل می‌توانید می‌توانید یک بسته‌بندی شیک که حاوی این محصولات است، را تهیه کنید و به داماد هدیه دهید. 

کفش را در لیست خرید داماد برای عروسی قرار دهید! 

همه آقایون دوست‌دار ظاهری آراسته و بدون نقص در مراسم عروسی هستند. راحتی کفش در این روز بسیار مهم است زیرا ممکن است در این روز فقط دو ساعت بنشینید. علاوه‌بر راحتی کفش باید به یک فاکتور شیک بودن مدل آن نیز توجه داشته باشید. 

خرید ست کمربند، کیف پول و جاکلیدی برای داماد 

خرید کمربند، کیف پول و جاکلیدی مکمل سایر خرید‌های عروسی است؛ بنابراین انتخاب یک کمربند شیک که با رنگ کت و شلوار مناسب است، انتخاب کنید. اگر همراه کمربند، کیف‌پول و جاکلیدی ست را خریداری کنید، مطمئن باشید بهترین هدیه را به داماد ارائه داده‌اید. 

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی داماد شامل چیست؟

تهیه لیست لوازم آرایشی عروس و داماد، یکی از مهم‌ترین هدیه‌ها به زوجین به‌شمار می‌رود. ست اصلاح و ست حمام را در برنامه‌هایتان بگذارید. برای داماد شامل ریش‌تراش، قیچی، فوم، روغن پیش از اصلاح و پیش‌بند است.

خرید ست حمام برای هدیه دادن به داماد 

آخرین گزینه از وسایلی که برای خرید عروسی نباید فراموش کنید ست حمام است. شامپوی سر، شامپوی بدن به‌همراه لیف، لوسیون بدن، واکس و ژل مو، شانه، دمپایی مناسب بعد از حمام و حوله مناسب بعد حمام و دست و صورت از مواردی هستند که برای این ست لازم و ضروری است. 

ساختن لحظات زیبا و قشنگ با هدیه دادن همه وسیل‌های مورد‌نیاز به داماد!

در این مقاله مجموعه‌ای از وسایلی که مورد‌نیاز داماد در روز عروسی و بعد از آن است را تهیه و در اختیار شما قرار دادیم. خرید برخی از این لوازم مانند دکمه سردست، جاکلیدی و قیچی چندان ضرورتی ندارند. البته خریدن یا نخریدن آن‌ها بستگی به آداب و رسوم زوجین دارند. 

علاوه‌بر خرید و آرایشگاه داماد به فکر خرید عروسی و آرایشگاه عروس در روز عروسی هستید، حتما سالن بارانا را انتخاب کنید. این آرایشگاه حرفه‌ای پکیج‌های مختلفی با قیمت مناسب خدمت شما ارائه می‌دهند و به‌کمک تیم متخصص شما را برای انتخاب آن کمک می‌کنند تا در مراسم خود بدرخشید. 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله