ایده و خلاقیت

عوامل موثر بر هزینه عمل زیبایی واژن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

علاوه‌بر چهره، شکل ناحیه تناسلی تاثیر زیادی بر اعتمادبه‌نفس افراد دارد. زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه، عمل‌های زیبایی گوناگونی پدید آمده که همگی مربوط‌ به واژن هستند. بدین وسیله، زنانی که از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت ندارند می‌توانند با تغییر شکل واژن، اعتمادبه‌نفس خود را بازیابند.

علاوه‌بر چهره، شکل ناحیه تناسلی تاثیر زیادی بر اعتمادبه‌نفس افراد دارد. زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه، عمل‌های زیبایی گوناگونی پدید آمده که همگی مربوط‌ به واژن هستند. بدین وسیله، زنانی که از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت ندارند می‌توانند با تغییر شکل واژن، اعتمادبه‌نفس خود را بازیابند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع روش‌های زیبایی ناحیه تناسلی و هزینه عمل زیبایی واژن آشنا کنیم.

هزینه عمل زیبایی واژن برای انواع مختلف روش‌ها

 بسته به روش‌های جراحی و مشکل هر فرد متفاوت خواهد بود. این مشکلات عبارتند از: برآمدگی تپه ونوس، تیره بودن یا افتادگی لابیاهای مینور و ماژور و تخریب بافت پرینه. ما در ادامه مطلب، شما را با انواع روش‌های زیبایی متناسب با هر مشکل و هزینه عمل زیبایی واژن آشنا خواهیم کرد.

تزریق ژل

یکی از آسان‌ترین روش‌های زیبایی واژن، تزریق ژل است. در این روش که از آن تحت‌عنوان فیلر واژن یا جوانسازی واژن یاد شده، از فیلرهایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند استفاده می‌شود. این روش غیرجراحی به‌منظور پرحجم‌شدن لابیاهای ماژور و مینور، برجسته کردن نقطه جی، تقارن ناحیه تناسلی و بهبود وضعیت ظاهری واژن می‌انجامد. هزینه تزریق ژل به واژن، بسته به نوع و میزان ژل مورد استفاده و سطح مهارت پزشک از 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان متغیر است.

تزریق چربی

تزریق چربی نیز همانند تزریق ژل به افزایش حجم و بهبود وضعیت ظاهری ناحیه تناسلی کمک می‌کند، با این تفاوت که در این روش، چربی از بدن بیمار خارج و به واژن تزریق می‌شود. این روش نسبت‌ به تزریق ژل، بادوام‌تر و طبیعی‌تر بوده و هزینه آن گران‌تر است. هزینه تزریق چربی به واژن یا بیکینی از حدود 10 تا 30 میلیون تومان متفاوت خواهد بود.

لابیاپلاستی

یکی از رایج‌ترین جراحی‌‌های زیبایی واژن، لابیاپلاستی است. این عمل زیبایی به‌منظور بهبود شکل لابیا مینور، ایجاد تقارن در شکل ظاهری واژن، ازبین‌رفتن تیرگی‌های لابیاها، بزرگ بودن و افتادگی آن‌ها و غلبه بر درد ناشی از پیچ خوردن لابیاها به‌هنگام دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و دخول انجام می‌شود. هزینه عمل زیبایی واژن در لابیاپلاستی، از 10 تا 20 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

لابیاماژورپلاستی

عمل لابیاماژورپلاستی برای آن دسته از زنانی که لب‌های خارجی واژنشان بزرگ یا افتاده است و به‌هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ نمایان می‌شود، و یا به‌هنگام دوچرخه‌سواری، فعالیت‌های ورزشی و برقراری رابطه جنسی ساییده می‌شود، مناسب خواهد بود. هزینه عمل زیبایی واژن در لابیاماژورپلاستی نیز بین 20 تا 60 میلیون تومان است.

پرینورافی

عمل پرینورافی جهت ترمیم پارگی پرینه، ناحیه‌ای مابین مقعد و واژن، بر اثر زایمان طبیعی یا دیگر عمل‌های جراحی یا تغییر شکل آن صورت می‌گیرد. انجام ندادن این عمل، سبب بروز درد، شلی واژن و بی‌اختیاری ادرار و مدفوع خواهد شد. هزینه عمل زیبایی واژن به این روش، بین 10 تا 30 میلیون تومان متغیر است.

هودوپلاستی

جراحی هودوپلاستی به‌منظور تغییر شکل کلاهک کلیتوریس انجام می‌شود. هودوپلاستی برای آن دسته از بانوانی که کلاهک کلیتوریس بزرگی دارند و این بزرگی سبب اذیت شدن آن‌ها به‌هنگام انجام فعالیت می‌شود و یا به‌دلیل بزرگی آن به‌هنگام رابطه جنسی تحریک نمی‌شوند، مناسب است. در این عمل، پوست اضافی کلاهک کلیتوریس برداشته شده تا حساسیت این ناحیه افزایش یافته و ارگاسم امکان‌پذیر شود. هزینه عمل زیبایی واژن در این روش، بین 10 تا 30 میلیون تومان خواهد بود.

مونس‌پلاستی

در این عمل، ناحیه برآمده‌ای که به تپه ونوس معروف بوده، تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد تا چربی‌ها و پوست اضافه آن حذف شود. این عمل برای زنانی که دارای برآمدگی قابل توجهی در این ناحیه هستند و همچنین زنانی که بالای ناحیه شرمگاهی آنان دچار افتادگی شده، کاملا مناسب است. هزینه عمل زیبایی واژن به این روش، حدود 5 میلیون تومان خواهد بود.

چرا هزینه عمل زیبایی واژن متفاوت است؟

همانطور که در مطالب بالا خواندید، هزینه عمل زیبایی واژن در هریک از روش‌ها به‌صورت بازه‌ای ارائه شده بود. چرا که هزینه عمل به موارد زیر بستگی دارد:

  • مکان جغرافیایی: هزینه هرگونه عمل زیبایی واژن در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد و اصفهان بیشتر از شهرهای کوچک است.
  • میزان مهارت پزشک: هرچه جراح حاذق‌تر و نام‌آورتر باشد، هزینه عمل زیبایی واژن گران‌تر خواهد بود.
  • نوع بیهوشی: شما در این عمل به دو روش بیهوش می‌شوید؛ بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی. هزینه عمل زیبایی واژن در بیهوشی عمومی بیشتر خواهد بود.
  • انتخاب تکنیک جراحی، نوع و میزان حجم تزریق فیلر، انجام جراحی در بیمارستان خصوصی، کلینیک و یا بیمارستان دولتی، میزان پیچیدگی عمل وابسته به آناتومی ناحیه تناسلی شما و هزینه ویزیت، آزمایشات قبل از عمل و داروها نیز از دیگر عوامل موثر بر متغیربودن هزینه عمل زیبایی واژن است.

چگونه می‌توان هزینه عمل زیبایی واژن را کاهش داد؟

راهکارهایی برای کاهش هزینه عمل زیبایی واژن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پزشکی را انتخاب کنید که هم از مهارت و تجربه کافی برخوردار بوده و هم هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای انجام عمل زیبایی واژن ارائه دهد.
  • به‌جای رفتن به کلینیک یا بیمارستان‌های خصوصی، این عمل را در بیمارستان دولتی انجام دهید.
  • بسیاری از افراد متقاضی انجام عمل در ایام تعطیل هستند، با انتخاب زمانی دیگر، در هزینه‌ عمل زیبایی واژن خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.
  • برخی از بیمه‌های درمانی، بخشی از هزینه ‌های عمل زیبایی واژن را متقبل می‌شوند. برای کاهش هزینه این عمل از بیمه خود استعلام بگیرید.
  • شکل ناحیه تناسلی خود را با تصاویری که از واژن مدل‌های خارجی در اینترنت می‌بینید مقایسه نکنید. اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کرده و بپذیرید که شکل واژن شما منحصربه‌فرد است.

تفاوت هزینه عمل زیبایی واژن با توجه به تکنیک‌های مختلف

  • لابیاپلاستی به 5 روشِ برش خطی (Trim)، وی (V-Shape)، مثلثی (Wedge)، لیزر و ترکیبی انجام می‌شود. در روش لابیاپلاستی، هزینه عمل زیبایی واژن وابسته به تکنیک مورد نیاز جراح با دستگاه لیزر گران‌تر است.
  • لابیاماژورپلاستی و هودوپلاستی نیز به 5 روش برش خطی یا مستقیم، وی، مثلثی، لاپلازی و لیزر صورت می‌گیرند. هزینه عمل در این روش‌ها با تکنیک برش مستقیم یا خطی، ارزان‌تر و با تکنیک لاپلازی و لیزر گران‌تر خواهد بود. دو روش وی و مثلثی نیز هزینه‌ای متغیر داشته و در بازه برش مستقیم تا لاپلازی و لیزر قرار می‌گیرند.
  • در پرینورافی، عمل به 4 روش اپی زیوتومی، مدیو-لاترال، پوست-پوست و پوست-عضله-مخاط انجام می‌شود. کمترین هزینه عمل زیبایی واژن در پرینورافی متعلق‌به اپی زیوتومی و بیشترین، متعلق‌به پوست-پوست و پوست-عضله-مخاط است.
  • مونس‌پلاستی به 4 روش لیپوساکشن، لاپاراسکوپی، برش مستقیم و ترکیب روش‌ها انجام می‌شود. لیپوساکشن، ارزان‌ترین و لاپاراسکوپی و برش مستقیم، گران‌ترین روش مونس‌پلاستی به شمار می‌آیند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله شما را با انواع جراحی‌های زیبایی ناحیه تناسلی آشنا کردیم. سپس به هزینه عمل زیبایی واژن برای هریک از این روش‌ها پرداختیم و از روش‌های کاهش هزینه جراحی صحبت کردیم. اگر قصد تغییر شکل واژن خود را دارید، با پزشکان متخصص ما در ارتباط باشید.

منبع:

دکترتو کلینیک

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله