ایده و خلاقیت

میکروپیگمنتیشن چیست؟ مزایا و معایب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

همه چیز درباره میکروپیگمنتیشن. در این مقاله به تمام نکات مربوط به تکنیک میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی می‌پردازیم و کاربردهای آن را معرفی می‌کنیم.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های موردعلاقه خانم‌ها، زیبایی صورت و آراستگی در تمام لحظات است. ممکن است گاهی به این فکر کنید که چطور می‌توانید زیبایی ظاهری دائمی داشته‌باشید؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی‌های جدید، این فکر کاملا دست یافتنی شده‌است. شما به‌راحتی می‌توانید با میکروپیگمنتیشن، چهره‌ای زیبا، با آرایش و میکاپ طبیعی داشته‌باشید و حتی نواقص بخشی از چهره و ظاهر خود را برطرف کنید. استفاده از این روش، چنان جذاب است که در این مقاله به توضیح کاربردهای مختلف میکروپیگمنتیشن، ویژگی مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن و همچنین مزایای میکروپیگمنتیشن، پرداخته‌ایم.

در این مقاله هر آنچه باید از میکروپیگمنتیشن بدانید را بررسی می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

 

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن چست

 

در کوتاه‌ترین تعریف می‌توان گفت که، میکروپیگمنتیشن نسل جدید تاتو است. این تکنولوژی با برطرف‌کردن معایب تاتو، جایگزین مناسبی برای آن شده‌است. شاید در ذهنتان این سوالات ایجاد شود که، چرا میکروپیگمنتیشن جایگزین تاتو شد؟ آیا میکروپیگمنتیشن بدون درد است؟ برتری‌های این روش چیست؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که میکروپیگمنتیشن، با وسیله‌ای الکترونیکی انجام می‌شود؛ عمق تزریق در این وسیله قابل تنظیم است و آسیب کم‌تری به سطح پوست وارد می‌کند؛ پس درنتیجه، درد کم‌تری به‌همراه دارد. عدم تغییر رنگ به مرور زمان، یکی از عوامل محبوبیت این تکنیک و جایگزینی آن، با تاتو است. دستگاه پیگمنتر قادر است، رنگدانه‌های طبیعی ارگانیک را، به وسیله سوزن‌های بسیار ظریفی، به لایه‌ای از پوست، تزریق کند. تزریق رنگدانه‌ها به عمق پوست، باعث رنگی شدن آن قسمت از پوست می‌شود. با همین ویژگی می‌توانید در هر قسمت از صورت که مایل بودید، آرایش دائمی داشته‌باشید. کاربرد این تکنولوژی جذاب، محدود به آرایش و میکاپ صورت نیست؛ بلکه می‌توانید با کمک آن، نواقص پزشکی و پوستی را رفع کرده و زیبایی‌های طبیعی بیشتری برای خودتان ایجاد کنید. پرپشت نشان‌دادن ابروها، حجیم کردن لب‌ها، رژلب دائمی، برطرف کردن خط بخیه و زخم، رفع طاسی سر و یا کم پشتی موها، همه و همه از کاربردهای فوق‌العاده میکروپیگمنتیشن محسوب می‌شود.

 

میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می‌شود؟

میکروپیگمنتیشن

 

اگر علاقه‌مند هستید که تغییرات نامحسوس و جذابی در چهره خود ایجاد کنید و کاملا طبیعی به نظر برسید، میکروپیگمنتیشن بهترین گزینه است. قبل از تصمیم‌گیری، بهتر است بدانید که، میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می‌شود؟ این دستگاه هیجان‌انگیز، با تزریق نقطه‌ای پیگمنت‌ها در عمق پوست، توانایی‌های بسیاری دارد. متعادل‌‌سازی اجزای صورت و آرایش دائمی بخش‌های مختلف چهره، یکی از کاربردهای آن است. میکروپیگمنتیشن، معمولا توسط فردی دوره‌دیده و متخصص، انجام می‌شود.

قطعا یک بار مصرف بودن پیگمنتر، برای شما نیز اهمیت زیادی دارد. این ویژگی، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی، از فردی به فرد دیگر را به صفر می‌رساند. این دستگاه، بر اساس استانداردهای پزشکی ساخته‌ شده است. با توضیحات ارائه شده، حتما شما هم برای انجام این تغییر جذاب وسوسه شده‌اید، پس با خیال راحت برای انجام این تکنیک اقدام کنید.

 

کاربرد میکروپیگمنتیشن در چه زمینه‌هایی است؟

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن، در دو زمینه آرایشی و پزشکی کاربرد دارد. معمولا برای متعادل‌سازی چهره، زیباتر‌شدن صورت و همچنین داشتن آرایش همیشگی، از این تکنیک هیجان‌انگیز استفاده می‌شود. از طرف دیگر، برای ایجاد تراکم در موها، رفع طاسی و ترمیم ظاهر زخم و لک‌های پوستی، از تکنیک میکروپیگمنتیشن، استفاده می‌شود. برطرف نمودن جای زخم و اسکار‌های پوستی، برای عده زیادی شبیه به معجزه است. در ادامه کاربرد میکروپیگمنتیشن را در هر دو دسته، بررسی می‌کنیم.

 

کاربرد آرایشی میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن در زمینه‌ آرایشی کاربرد زیادی دارد. در واقع، می‌توان گفت بیشترین کاربرد این تکنولوژی، در زمینه آرایش دائمی است. توانایی این روش، در پیگمنت‌گذاری عمق پوست، دنیای جدیدی از آرایش را ایجاد کرده‌است. دنیایی که می‌توانید در آن، همیشه آرایش ملایمی داشته‌باشید. به‌وسیله این تکنیک، می‌توانید طبق سلیقه، علاقه‌مندی‌ها و نیازهایتان، انتخاب کنید که از این روش چه انتظاری دارید. متقارن سازی ابرو، داشتن ابروهای پرپشت، حالت دادن به ابرو، خط بن مژه، حجیم سازی لب یا رژگونه دائمی پرطرفدارترین کاربردهای میکروپیگمنتیشن است.

 

میکروپیگمنتیشن ابرو (هاشور ابرو)

میکروپیگمنتیشن ابرو (هاشور ابرو)

 

ابروهای بی‌حالت و نقص‌دار، تمام زیبایی چشم‌ها را محو می‌کنند. ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند. اگر بخشی از ابروی شما ریخته یا از فرم ابروی طبیعی خود راضی نیستید، یا حتی آرزوی داشتن ابروی پهن بر دل شما مانده است، بهترین گزینه استفاده از هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن است. حتما می‌دانید، قرینه سازی ابروها در زمان میکاپ یا آرایش صورت چه‌قدر مشکل است، این روش به‌ راحتی ابروها را قرینه می‌کند و شما را از تحمل این سختی نجات می‌دهد. با کمک میکروپیگمنتیشن ابرو می‌توانید، صاحب تمام این زیبایی‌ها شوید.

 

میکروپیگمنتیشن مژه (بن مژه‌)

میکروپیگمنتیشن مژه

 

همه، مژه‌های متراکم و زیبا را دوست دارند. حالت چشم‌ها، گیرایی و جذابیت صورت، به مژه وابسته است. حتما دلتان می‌خواهد این زیبایی را تجربه کنید. ممکن است برای رسیدن به این زیبایی، بارها روغن‌های تقویت مژه و ریمل‌های مختلف را امتحان کرده‌ و نتیجه رضایت‌بخشی را ندیده باشید. با پیشرفت علم، آرزوی داشتن مژه پرپشت، آرزو نیست. به‌راحتی می‌توانید با میکروپیگمنتیشن مژه، مژه‌های پرپشت و زیبایی داشته باشید.

تکنولوژی ساخت دستگاه میکروپیگمنتیشن، تاحدی استاندارد است که می‌توانید، از آن، برای قسمت حساسی مانند پلک و بن مژه استفاده کنید. با این تکنیک، بدون ایجاد آسیب، خط بن مژه را احیا کنید و به زیبایی فوق‌العاده طبیعی دست‌‌یابید. میکروپیگمنتیشن مژه، بدون ایجاد حساسیت و هرگونه آسیبی به چشم، ظاهر مژه‌‌ها و چشمان شما را زیبا‌ می‌کند.

 

خط چشم دائمی با میکروپیگمنتیشن

خط چشم دائمی با میکروپیگمنتیشن

 

یکی از کاربردهای آرایشی میکروپیگمنتیشن، کشیدن خط چشم دائمی است. مسلما یکی از سخت‌ترین قسمت‌های آرایش صورت، کشیدن خط چشم است. معمولا اکثر مواقع، تنها برای یکی از چشم‌ها می‌توان خط چشم زیبا و بی‌نقصی کشید، اما قرینه کشیدن خط چشم برای چشم دیگر بسیار سخت و مشکل است. حتی گاهی خط چشم از یک خط باریک پشت چشم شروع می‌شود و بعد از چندین دقیقه تلاش، نتیجه کار، خط چشمی پهن، بی‌تناسب و شبیه به کاهنان معبد خواهد بود. اما با میکروپیگمنتیشن خط چشم دائمی، آرایش صورت برایتان آسان می‌شود. این تکنولوژی پیشرفته، دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است که به‌وسیله آن، می‌توانید عمق تزریق پیگمنت را مشخص کنید. پس با خیال راحت، از این تکنیک استفاده کنید و خط چشم دائمی خود را داشته‌ باشید. قطعا اگر، برای انجام این کار، مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن را انتخاب کنید، زیبایی شما چند برابر خواهد شد. خط‌ چشم شما، حدود یک الی دو سال باقی می‌ماند.

ایجاد خط‌ چشم دائمی، یکی از پرطرفدارترین کاربرد‌های میکروپیگمنتیشن است. 

 

میکروپیگمنتیشن لب (اصلاح فرم لب و رنگ لب)

میکروپیگمنتیشن لب (اصلاح فرم لب و رنگ لب)

از جذاب‌ترین کاربردهای آرایشی میکروپیگمنتیشن، اصلاح فرم لب‌ ها است. با این روش می‌توانید لب‌های نامتقارن و باریک را، به لب‌هایی حجیم و متقارن تبدیل کنید. اگر به تزریق فیلر، چربی و ژل لب، علاقه‌ای ندارید و نگران عوارض تزریق ژل هستید، این روش، جایگزین فوق‌العاده‌ای برای حجیم کردن لب یا اصلاح فرم لب است. با این تکنیک، بدون تزریق و عمل‌های زیبایی، به فرم لب‌های زیبا و دل‌خواهتان می‌رسید.

کاربرد دیگر میکروپیگمنتیشن، ایجاد رژلب دائمی است. همراه داشتن رژلب و ترمیم آن در مکان‌های عمومی، یکی از مشکلات اغلب خانم‌ها است. با کمک این تکنیک، دیگر نیازی به ترمیم رژلب ندارید و همیشه از زیبایی لب‌هایتان لذت می‌برید. حتی بعد از یک شام رسمی در رستوران، نیاز نیست دنبال آینه و رژلب باشید تا آن را ترمیم کنید. رژلب دائمی، فقط جنبه آرایشی ندارد. این روش جزء کاربردهای پزشکی میکروپیگمنتیشن نیز محسوب می‌شود؛ زیرا برای اصلاح رنگ کبود لب‌ها، در افراد مبتلا به برخی بیماری‌ها نیز کاربرد دارد. پس اصلاح فرم لب و رنگ لب با میکروپیگمنتیشن، یکی از کاربردهای آرایشی این تکنیک محسوب می‌شود.

 

2. کاربرد پزشکی میکروپیگمنتیشن

کاربرد پزشکی میکروپیگمنتیشن

 

برخلاف تصور عموم، که میکروپیگمنتیشن را صرفا مختص آرایش و زیبایی می‌دانند؛ میکروپیگمنتیشن کاربرد پزشکی هم دارد که موجب محبوبیت بسیار زیاد آن، در بین طرف‌داران عمل‌های زیبایی شده‌است. چرا که بسیاری از مشکلات پوستی که پس از عمل‌های جراحی زیبایی رخ می‌دهد را می‌توان با این تکنیک درمان کرد. برای مثال محو نمودن خط بخیه، یکی از مشکلات رایج در جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود که به‌راحتی با میکروپیگمنتیشن قابل درمان است. حال که متوجه کاربردی‌بودن این روش در علم پزشکی شدید، در ادامه به برخی کاربردهای پزشکی میکروپیگمنتیشن می‌پردازیم.

 

از بین بردن لک پوستی با میکروپیگمنتیشن

از بین بردن لک پوستی با میکروپیگمنتیشن

 

لک های پوستی یکی از نگرانی‌های رایج خانم‌ها است. گاهی هزینه‌های زیادی بابت برطرف‌ کردن لک های پوستی پرداخت کرده‌اید و هیچ نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید، هرچند بعضی از این لک ها با روش دارویی قابل درمان نیستند. همین لک‌ ها، اعتمادبه‌نفس خیلی از افراد را تحت‌تاثیر قرارداده‌اند. خبر خوش این است که، به‌وسیله کاربرد پزشکی میکروپیگمنتیشن، لک‌ های پوستی، ماه‌گرفتگی‌ و مشکلات این‌چنینی، به‌راحتی قابل درمان است. در این تکنیک، با تزریق پیگمنت (رنگدانه‌هایی هم‌رنگ پوست)، می‌توان لک پوستی را محو کرد. این روش، در زندگی بعضی افراد مانند معجزه‌ است. ازبین بردن لک پوستی با میکروپیگمنتیشن، اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌تان را بازمی‌گرداند.

 

رفع کچلی سر با میکروپیگمنتیشن

رفع کچلی با میکروپیگمنتیشن

 

ممکن است به دلایل مختلفی، بخشی از مو‌های سرتان را، از دست داده باشید و یا به‌دلیل بیماری خاصی، دچار کچلی سکه‌ای شده‌ باشید. خبر خوشحال‌کننده این است که، با پیشرفت تکنولوژی‌های کاربردی در علم پزشکی، رفع کچلی با میکروپیگمنتیشن، امکان‌پذیر است. اگر دچار کچلی‌ های تکه‌ای هستید، می‌توانید قسمت‌های خالی موهای سرتان را، با میکروپیگمنتیشن پوشش دهید. دیگران در حالت عادی به سختی متوجه هاشور ظریف، در کف سر شما می‌شوند؛ پس جای نگرانی نیست. میکروپیگمنتیشن کمک بسیار زیادی به درمان کچلی کرده است. با این روش حتی افرادی که دارای شرایط مناسب کاشت مو نیستند، می‌توانند تا حد زیادی زیبایی خود را به‌دست‌آورند.

 

از بین بردن جای بخیه با میکروپیگمنتیشن

از بین بردن جای بخیه با میکروپیگمنتیشن

 

ممکن است در قسمتی از پوستتان، جای بخیه داشته‌ باشید. جای بخیه معمولا پس از چندین سال، رنگ سفید و صورتی‌مانندی روی پوست به‌ جای می‌گذارد، که محو‌کردن آن کار بسیار دشواری است و هزینه‌های بالایی دارد. گاهی نگرانی از بابت جای بخیه، مانع از انجام جراحی‌های زیبایی است. اما با تکنولوژی میکروپیگمنتیشن می‌توان جای این بخیه‌ها را، بر روی پوست محو کرد.  ازبین‌بردن جای بخیه با میکروپیگمنتیشن اصلا پیچیده نیست. کافی است رنگ پیگمنتر، هم‌رنگ پوست انتخاب شود. متخصص انجام این‌ کار نیز، با ظرافت پیگمنت‌ها را در جای مناسب، روی خط بخیه بکشد. تاثیر شگفت‌انگیز میکروپیگمنتیشن در ازبین‌بردن جای بخیه را، بلافاصله پس از انجام آن می‌توانید مشاهده کنید. حتما اگر خط بخیه آزاردهنده‌ای دارید، برای انجام این‌کار اقدام کنید؛ تا اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته را به خودتان برگردانید و از یادآوری اتفاق بدی که در گذشته رخ‌ داده، رهایی پیدا کنید.

 

میکروپیگمنتیشن ارزان، رویا تا واقعیت

میکروپیگمنتیشن ارزان

خیلی وقت‌ها، هزینه پایین‌ میکروپیگمنتیشن، چشم ما را به واقعیت‌ها می‌بندد. در این شرایط اصلا حساب نمی‌کنیم که این ارزانی بی‌دلیل هست یا خیر! لازم است بدانید که ارزان بودن هزینه انجام میکروپیگمنتیشن، در بیشتر مواقع، به علت بی‌تجربه بودن میکروپیگمنتر است. استفاده از رنگ‌های بی‌کیفیت و غیرطبیعی نیز، باعث کاهش هزینه میکروپیگمنتیشن می‌شود. اما هوشیار باشید، چرا که، چند برابر هزینه کمی که برای انجام میکروپیگمنتیشن ارزان، ذخیره کرده‌اید را، برای ترمیم و برطرف نمودن مشکلات ناشی از  میکروپیگمنتیشن بی‌کیفیت، باید هزینه کنید. رنگ‌های بی‌کیفیت و ارزان که در این محدوده قیمت، ممکن است برایتان استفاده شود، احتمال بروز حساسیت‌های پوستی را افزایش می‌دهد. واکنش‌های پوستی، ایجاد زخم، عفونت و همچنین تغییر رنگ و ماندگاری پایین، از عواقب استفاده از رنگ‌های نامرغوب و قیمت پایین در میکروپیگمنتیشن است. پس به کیفیت رنگ میکروپیگمنتیشن بسیار اهمیت دهید و هزینه بیشتر را، برای حفظ سلامتی و زیبایی خود، به جان بخرید.

 

حساسیت پوستی با میکروپیگمنتیشن

حساسیت پوستی با میکروپیگمنتیشن

 

حتما این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که آیا ممکن است میکروپیگمنتیشن حساسیت ایجاد کند؟ باید گفت بله؛ امکان ایجاد حساسیت به رنگ، در بدن‌های مختلف و شرایط مختلف، وجود دارد. حتی اگر رنگ ارگانیک و سازگار با بدن برایتان استفاده شود و این رنگ حساسیت‌زا نباشد، ممکن است در بعضی بدن‌ها، حساسیت دیده شود. پس بهتر است یک هفته قبل از انجام میکروپیگمنتیشن ، تست رنگ و حساسیت را انجام دهید. با انجام این تست، با خیالی راحت به سمت زیباتر‌شدن خواهید رفت و مطمئن خواهید بود که هیچ واکنش پوستی و تغییر رنگی برایتان ایجاد نمی‌شود.

 

ماندگاری میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

ماندگاری میکروپیگمنتیشن

 

ماندگاری میکروپیگمنتیشن معمولا حدود 6 ماه الی 2 سال است. این متغیر بودن، به‌ عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی‌ از عوامل موثر در ماندگاری میکروپیگمنتیشن، نوع پوست است. پوست‌های چرب معمولا سریع‌تر رنگ میکروپیگمنتیشن را از دست می‌دهند. همچنین مهارت میکروپیگمنتیشن آرتیست، یا اپراتور میکروپیگمنتیشن، در ماندگاری میکروپیگمنتیشن موثر است. چرا که هر چه مهارت این فرد بیشتر باشد، امکان تزریق عمیق‌تر و اصولی‌تر رنگ‌ها، در پوست افزایش می‌یابد. لازم است بدانید اگر در دوران شیردهی یا بارداری باشید، احتمال ماندگاری میکروپیگمنتیشن کاهش پیدا می‌کند. ورزش شنا و میزان کلر آب هم در کاهش ماندگاری میکروپیگمنتیشن موثر است.

 

مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن

مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن

 

انتخاب مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن یکی از مهم‌ترین عوامل در حفظ سلامتی و زیبایی، نتیجه کار است. معمولا به‌ دلیل حساسیت میکروپیگمنتیشن و نوع رنگ‌های آن، توصیه می‌شود که برای انجام میکروپیگمنتیشن، به کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید. حتی اگر انتخاب شما، میکروپیگمنتیشن در مرکز آرایشی و زیبایی است، می‌توانید در جلسه مشاوره، حتما از مدارک حرفه‌ای اپراتور میکروپیگمنتیشن مطمئن شوید. اصلا از تحقیق درخصوص، دوره‌هایی که میکروپیگمنتیشن آرتیست گذرانده‌ است، خجالت نکشید! شما زیبایی ظاهری و سلامتی خودتان را به دست او می‌سپارید؛ پس حق شما است که در خصوص تخصص و تبهر او در انجام میکروپیگمنتیشن مطمئن باشید.

 

فواید میکروپیگمنتیشن چیست؟

فواید میکروپیگمنتیشن چیست

 

همان‌طور که از ابتدا توضیح داده شد، انجام میکروپیگمنتیشن، فواید زیادی دارد. با این تکنیک جذاب، می‌توانید ابروهای کم‌پشت و بی ‌حالت خود را به ابروهایی مطابق با فرم صورتتان تبدیل کنید. با این کار، دیگر نیازی به صرف وقت، برای کشیدن ابرو، خط چشم و قرینه‌سازی آن ندارید. حتی لازم نیست هزینه‌های گزافی، برای خرید لوسیون‌های تقویت ابرو و مژه پرداخت کنید. این تکنیک کار شما را بسیار راحت کرده‌است. باتوجه به این توضیحات، موافق هستید که، زیبایی طبیعی صورت و آرایش طبیعی، یکی از از فواید میکروپیگمنتیشن است؟ با این تکنیک هیجان‌انگیز، می‌توانید آرایشی ملایم و دائمی داشته‌باشید و نواقصی مثل لک، جای زخم و بخیه و حتی کم‌پشت بودن موهایتان را برای مدتی طولانی فراموش کنید. در این روش کافی است، هر یکی دو سال یک‌‌بار، برای ترمیم میکروپیگمنتیشن مراجعه کنید.

 

معایب میکروپیگمنتیشن چیست؟

معایب میکروپیگمنتیشن

 

معمولا هر نوع تغییری در راستای زیباتر شدن، معایبی هم دارد که حتما می‌بایست قبل انجام، از آن، اطلاع داشته باشید.

از معایب میکروپیگمنتیشن، می‌توان به مقدار کمی درد، اشاره کرد. درد میکروپیگمنتیشن به نسبت تاتو بسیار کمتر است، اما انجام آن، بدون درد هم نیست. از دیگر معایبی که برای میکروپیگمنتیشن می‌توان گفت، محدود‌کردن شما در انجام آرایشی خاص است. معمولا مد و حتی تغییرات فصلی در آرایشی که مناسبتان است، نقش مهمی ایفا می‌کند. اما وقتی میکروپیگمنتیشن می‌کنید، دیگر دستتان برای تغییر در آرایش بسته است! همچنین ممکن است طبق مد، امروز دلتان بخواهد ابرو‌های پهن با حالتی کشیده داشته باشید، در حالی که شاید یک سال دیگر، ابرو‌های باریک مد شود. در چنین شرایطی مجبورید صبر کنید و تا زمانی که میکروپیگمنتیشن کم‌رنگ نشده و از بین نرفته‌‌، باید با آن سر کنید.

البته که اگر منصفانه نگاه کنیم، مزایای میکروپیگمنتیشن بسیار بیشتر از معایب سطحی آن است، اما وظیفه ما آگاه‌سازی شما همراه عزیز است.

 

کلام آخر

قطعا زیبایی شما، وابسته به میکاپ و استفاده از روش‌های مختلف نیست؛ اما اگر دلتان خواست که آرایش و میکاپ همیشگی داشته باشید، میکروپیگمنتیشن بهترین انتخاب است. سعی کردیم هرچیزی که باید از این تکنیک بدانید را، در این مقاله بررسی کنیم تا تصمیم‌گیری بهتر و راحت‌تری برای انتخاب هر یک، داشته باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید