ایده و خلاقیت

بهترین ترفند ماندگاری طولانی آرایش عروس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

آیا می دانید بهترین ترفند ماندگاری طولانی آرایش عروس چیست؟ این نکات و ترفندها را تشریفینو بخوانید و با به کارگیری آن باعث ماندگاری طولانی آرایش عروس شوید.

روز عروسی شما قرار است جادویی باشد. از لحظه ای که لباس عروس را می پوشید، تا زمانی که به شب عروسی خود می روید، می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. این یک آزمون سخت برای هر آرایشی است، چه رسد به روزی که در حال حرکت، احساساتی شدن و رقصیدن هستید. با انتخاب یک آرایش عروس حرفه ای، یک قدم به اطمینان از ماندگاری آرایش عروسی خود در تمام طول روز نزدیک تر خواهید شد.

اما آیا می دانید بهترین ترفند ماندگاری طولانی آرایش عروس چیست؟ این نکات و ترفندها را تشریفینو بخوانید و با به کارگیری آن باعث ماندگاری طولانی آرایش عروس شوید.

 

پیشنهاد مطالعه: برای عروسی چطور آرایش کنم ؟ بهترین مدل آرایش عروسی

 

چگونه آرایش عروس با ماندگاری طولانی داشته باشیم؟

با رعایت نکات و ترفندهایی که در ادامه به آن اشاره کردیم می توانید یک آرایش عروس فوق العاده زیبا و با ماندگاری طولانی داشته باشید:

 

قبل از آرایش، پاکسازی پوست انجام دهید

پاکسازی پوست

هنگامی که پوست مملو از باکتری و پوست مرده است، به طور خودکار در آرایش عروسی ظاهر می شود یا از ماندگاری طولانی آرایش عروس جلوگیری می کند. بنابراین برای اینکه آرایش عروس ماندگاری طولانی داشته باشد، باید یک یا چند روز قبل از روز عروسی، پاکسازی پوست انجام دهید تا تمام باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی ها از منافذ پوستی پاک شود. البته نیازی نیست از مواد شیمیایی و قوی برای لایه برداری از پوست استفاده کنید. یک اسکراب ملایم و بخار دادن به پوست می تواند پاکسازی مناسبی از پوست انجام دهد و پوست را برای آرایش کردن آماده می کند.

استفاده از مرطوب کننده مناسب برای پوست و همچنین استفاده از آبرسان نیز کمک می کند تا پوست اماده تری برای آرایش داشته باشید. در واقع، آماده سازی پوست با مرطوب کننده مناسب، تضمین می کند که کرم پودر و سایر محصولات آرایشی به آرامی روی پوست می لغزد و پوشش یکدستی را ایجاد می کند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس در تهران

 

پرایمر را فراموش نکنید

پرایمر

پرایمر یکی از اصلی ترین محصولات برای ایجاد آرایش عروس با ماندگاری طولانی است. در واقع، پرایمر نه تنها به ماندگاری بیشتر آرایش عروس کمک می کند، بلکه با پنهان کردن منافذ بزرگ پوست، سطح صاف و یکدستی را بر روی پوست فراهم می کند که برای آرایش کردن کاملا آماده و مناسب است. 

 

پیشنهاد مطالعه: شنل لباس عروس : جدیدترین مدل شنل عروس 2023

 

یک کرم پودر اختصاصی بسازید

کرم پودر

وقتی صحبت از آرایش عروسی به میان می‌آید، کرم پودر یکی از اصلی ترین محصولات آرایشی است که باید مورد استفاده قرار دهید. اگرچه در مورد کرم پودر، هرکسی یک ترجیح شخصی برای سطح پوشش مورد انتظار از کرم پودر را دارد، اما برای آرایش طولانی مدت باید به دنبال کرم پودری باشید که پوششی متوسط یا کامل داشته باشد. سعی کنید حداقل از سه لایه کرم پودر برای پوشش دادن کامل پوست استفاده کنید. یعنی بعد از اماده سازی پوست، یک لایه نازک از کرم پودر روی پوست بزنید و به طور کامل پخش کنید و سپس لایه های بعدی را برای ایجاد یک پوشش کامل و بی عیب و نقص اضافه کنید.

استفاده از تناژهای مختلف از کرم پودر که با رنگ پوست تناسب دارند نیز به شما این امکان را می دهد تا بهترین رنگ پوست را ایجاد کنید تا جلوه زیباتری برای آرایش عروس داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تشریفات عروسی

 

از محصولات آرایشی ضد آب استفاده کنید

محصولات ارایشی ضد آب

روز عروسی، یکی از روزهای شلوغ پر تحرک برای عروس و داماد است بنابراین لازم است که محصولات مورد استفاده برای آرایش عروس به گونه ای انتخاب شود که در اثر عرق کردن زیاد، پاک نشوند و بعد از گذشت چندین ساعت نیز همچنان زیبا دیده شود. به همین دلیل است که توصیه می شود تمام محصولات ارایشی که برای آرایش عروس مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع ضد آب باشد تا ماندگاری طولانی را برای آرایش عروس به همراه داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه: 10 نکته مهم کاهش هزینه عروسی + انتخاب تشریفات عروسی

 

تنظیم و تثبیت آرایش را با دقت بیشتری انجام دهید

پودر فیکس آرایش

برای یک آرایش معمولی، ممکن است با یک لمس سریع از پودر فیکس، درخشش ارایش را کمرنگ کنید، اما برای روز عروسی باید رویکرد متفاوتی برای تثبیت و تنظیم آرایش عروس داشته باشید. هنگامی که کرم پودر و کانسیلر را به خوبی در جای خود مورد استفاده قرار دادید،  باید یک پودر تثبیت کننده آرایش شفاف و یک برس پودر بزرگتر بردارید و یک لایه از پورد  را در ناحیه T صورت بکشید تا آرایش را در جای خود فیکس کنید.

البته لازم است که قبل از استفاده از پودر، مطمئن شوید که کرم پودر خشک است تا از ایجاد حالت کیکی روی پوست جلوگیری شود. همچنین برای مناطقی که می دانید چرب به نظر می رسند (مانند اطراف بینی، چانه و پیشانی) کمی پودر اضافی بزنید. سپس از یک برس کوچکتر یا یک اسفنج آرایشی، برای فشار دادن به این نقاط که احتمالاً زودتر چرب می شوند و درخشندگی ایجاد می کند، استفاده کنید. اینکار یک جلوه طولانی مدت برای کرم پودر ایجاد می کند.

 

پیشنهاد مطالعه: 16 ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی شیک و لاکچری

 

از اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید

اسپری تثبیت کننده ارایش

اگرچه معمولا اسپری تثبیت کننده آرایش در آخرین مرحله از میکاپ روی پوست استفاده می شود اما برای اینکه آرایش عروس با ماندگاری طولانی داشته باشید، بهتر است بعد از اتمام هر مرحله از آرایش عروس، مقداری اسپری تثبیت کننده آرایش روی صورت بپاشید. به عنوان مثال، سعی کنید آن را بعد از کرم پودر و قبل از پودر زدن استفاده کنید، سپس بعد از اتمام آرایش نیز دوباره مقداری اسپری روی پوست بزنید. به طور کلی، اسپری تثبیت کننده آرایش، پوست را درخشان می کند و ماندگاری آرایش را تا 12 ساعت و حتی بیشتر، افزایش می دهد.

 

شما از چه ترفندی برای ماندگاری طولانی آرایش عروس استفاده می کنید، تجربیات خود را در قسمت کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید