ایده و خلاقیت

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

چطور بهترین سالن زیبایی در تهران را پیدا کنید؟ ویژگی مهم این سالن ها چیست؟ لیست مشخصات بهترین سالن های آرایش عروس در تهران را در ادامه مطلب بررسی می‌ کنید.

فهرست موضوعات

یکی از دغدغه‌های قبل از برگزاری جشن عروسی، انتخاب بهترین سالن زیبایی در تهران است. اگر بتوانید با تحقیقات، بهترین آرایشگاه عروس در تهران را شناسایی کنید؛ شانس این را دارید که با خیالی آسوده، جذاب‌ترین عروس در شب عروسی‌تان باشید. عکس‌های عروسی، یکی از ماندگارترین عکس‌هایی است که در دوران زندگی‌تان ثبت می‌کنید. نگرانی از بابت نوع آرایش، جنس لوازم آرایش و ماندگاری میکاپ، بسیار آزاردهنده است. پس سعی کنید، برای چنین شب مهمی از زندگی‌تان، بهترین سالن زیبایی در تهران را انتخاب کنید.

چطور بهترین سالن زیبایی در تهران را پیدا کنید؟ ویژگی مهم این سالن ها چیست؟ لیست مشخصات بهترین سالن های آرایش عروس در تهران را در ادامه مطلب بررسی می‌کنید.

 

اهمیت پیدا کردن بهترین سالن زیبایی در تهران

اهمیت پیدا کردن بهترین سالن زیبایی در تهران

شاید ندانید که اهمیت پیدا کردن بهترین سالن زیبایی در تهران چقدر است. برای درک بهتر اهمیت این موضوع، پای درد و دل عروس خانم‌ها بنشینید، معمولا ناهماهنگی و بی تعهدی آرایشگاه را، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در بهترین شب زندگی‌شان نگرانی و استرس ایجاد کرده بوده‌است، می‌دانند. قطعا هیچ عروسی علاقه‌مند به تجربه چنین استرس‌هایی نیست. دیر آماده شدن، عدم ماندگاری آرایش، عدم رسیدن به میکاپ چهره دل‌خواه و هزاران موضوع ریز و درشتی که ممکن است شب خاطره‌انگیز شما را به شبی پر استرس تبدیل کند.اگر برای پیدا کردن بهترین سالن زیبایی در تهران وقت کافی اختصاص دهید، قطعا هیچ یک از این مشکلات برای‌تان اتفاق نخواهد افتاد. پس با ما همراه باشید تا لیست بهترین سالن زیبایی در تهران را، باهم بررسی کنیم.

 

حتما بخوانید: مهم ترین نکات درباره آرایش و میکاپ عروس

 

مهم‌ترین ویژگی بهترین سالن زیبایی در تهران

مهم‌ترین ویژگی بهترین سالن زیبایی در تهران

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در بهترین سالن زیبایی عروس، در تهران مشاهده می‌کنید، برخورد مناسب و صمیمی است. در چنین سالن‌هایی، مسئولیت پذیری و هماهنگی به‌موقع، از همان ابتدای کار مشخص است. معمولا، اگر با چنین سالن‌هایی قرارداد ببندید، نگرانی از بابت هماهنگی‌های لازم جهت انجام کارهای قبل از عروسی را، نخواهید داشت. در این سالن‌ها، فضای اختصاصی برای عروس خانمها درنظر گرفته می‌شود، تا استرس و نگرانی روز عروسی، با دیدن افراد مختلف افزایش پیدا نکند. بهترین سالن زیبایی در تهران، معمولا از مرغوب‌ترین لوازم آرایش استفاده می‌کند تا ماندگاری میکاپ عروس، مطلوب باشد. در ادامه، به معرفی بهترین آرایشگاه عروس در مناطق مختلف تهران می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید: آموزش انواع مدل آرایش چشم 2020

 

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

اگر بخواهید بهترین آرایشگاه عروس در تهران را بشناسید، باید لیست آن‌ها را در این‌جا مطالعه کنید. با مطالعه این لیست، می‌توانید به‌راحتی بهترین میکاپ آرتیست و سالن را برای مهم‌ترین شب زندگی‌تان انتخاب کنید.

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

 

حتما بخوانید: معرفی 7 آرایشگاه مردانه بی نظیر در تهران (بهترین آرایشگاه داماد)

 

بهترین آرایشگاه عروس در شمال تهران

اگر بخواهید با بهترین آرایشگاه عروس در شمال تهران آشنا شوید، می‌توانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین آرایشگاه عوس در تهران

 

بهترین سالن آرایش عروس در زعفرانیه – سالن زیبایی شیمر

یکی از سالن‌های مشهور در تهران، سالن زیبایی شیمر است. این سالن، با مدیریت سرکار خانم مریم سلطانی در محدوده زعفرانیه فعالیت می‌کند. خدمات زیبایی، در سطوح مختلف ارائه می‌شود و پکیج‌های عروس، به‌صورت لوکس و کامل ارائه می گردد. اگر عروس خوش سلیقه‌ای هستید، حتما برای مراجعه به این سالن ازطریق شماره تلفن‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، هماهنگ کنید.

آدرس سالن زیبایی شیمر:

شعبه1: زعفرانیه ، مرکز خرید پالادیوم ، لابی جنوبی

شماره تماس : 02122662117

 

شعبه2:  زعفرانیه ، مرکز خرید پالادیوم ، طبقه پنجم جنوبی

شماره تماس : 02122030324

 

بهترین سالن آرایش عروس در فرمانیه – سالن آرایش مریم دربندی

سالن آرایش مریم دربندی که در یکی از محلات لوکس شمال تهران واقع شده‌است و در لیست بهترین و مطمئن‌ترین سالن‌های آرایش عروس تهران قرار دارد. اگر بخواهید بهترین خدمات را با کیفیت بالا تجربه کنید، می‌توانید سری به این سالن بزنید. پرسنل حرفه‌ای و خدمات باکیفیتی که در این آرایشگاه ارائه می‌شود، شهرت آن را بیش از پیش، زیاد کرده است. معمولا، یکی از گزینه‌های عروس خانم‌های سخت پسند، این آرایشگاه است. برای هماهنگی مراجعه و تست میکاپ عروس، می‌توانید از طریق تلفن و آدرس زیر، اقدام کنید.

آدرس سالن آرایش مریم دربندی:

تهران،چهارراه فرمانیه، به سمت نوبنیاد، برج تجارى آرتمیس، طبقه ٥،واحد ٥ سالن زیبایی مریم دربندی

شماره تماس: 02126254368

 

بهترین سالن آرایش عروس در الهیه – سالن آرایش افسانه نیلچی

سالن افسانه نیلچی با دو شعبه در تهران، یکی از موفق‌ترین و بهترین سالن‌های عروس در تهران است. اگر می‌خواهید در جشن عروسی‌تان زیبایی را احساس کنید و بدرخشید، می‌توانید به این سالن سر بزنید و از کیفیت و نحوه میکاپ عروس در این سالن مطمئن شوید. معمولا به‌دلیل کیفیت بالای خدمات، عروس‌های زیادی در این سالن حضور دارند و در بیشتر روزها، می‌توانید عروس‌های واقعی سالن را ببینید. با مشاهده عروس‌های واقعی، می‌توانید با اطمینان بیشتری قرارداد ببندید و از نتیجه میکاپ‌تان در روز عروسی، مطمئن باشید. پس اگر مایل به بررسی این سالن هستید، حتما ازطریق آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس سالن افسانه نیلچی:

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان فرشته، انتهای خیابان اقا بزرگی، بالای بانک کارآفرین، پلاک ۳۷، طبقه اول، زنگ ۱۰۲

شماره تماس:02122213000

 

بهترین سالن آرایش عروس در آصف – سالن آرایش ستاره ها

اگر برای آرایش شب عروسی، به دنبال بهترین سالن آرایش عروس در شمال تهران باشید، حتما نام سالن آرایش ستاره ها، به گوش‌تان خورده است. این آرایشگاه، با ارائه خدماتی باکیفیت و لوکس، میکاپ اروپایی را به عروس خانم‌ها ارائه می‌کند. مدیریت این مجموعه بر عهده سرکار خانم الهام موسوی است. اگر علاقه‌مند به یک تجربه شیرین و بی‌حاشیه هستید، آرایشگاه ستاره‌ ها انتخاب مطلوبی برای‌تان است.

آدرس سالن آرایش ستاره ها:

تهران، زعفرانیه ، خیابان آصف ، بلوار بهزاد ، بهار شمالی ، آرایشگاه ستاره ها

شماره تماس: 02122415100

 

بهترین سالن آرایش عروس جردن - سالن زیبایی هستی اصغری

سالن زیبایی هستی اصغری، یکی از حرفه‌ای‌ترین سالن‌ های آرایش در تهران است. اگر بخواهید به یکی از بهترین سالن‌های آرایش مراجعه کنید و از برند لوازم آرایش گرفته تا افراد متخصص و حرفه‌ای در سالن مطمئن باشید، حتما به سالن هستی اصغری مراجعه کنید. این سالن، با بخش‌های تخصصی و مجزایی که دارد، بهترین سطح خدمات را به عروس خانم‌ها ارائه می‌کند. معمولا با مشاوره‌ای مطلوب، قبل از عقد قرارداد، نظر شما را به‌عنوان عروس جلب می‌کنند.

آدرس سالن زیبایی هستی اصغری:

تهران، بلوار آفریقا (جردن) ، بلوار اسفندیار ، پلاک ۶۴

شماره تماس: 02188660078

 

بهترین سالن آرایش عروس در پاسداران – سالن زیبایی مریم رهنما

سالن زیبایی مریم رهنما، یکی از انتخاب‌های مطلوب برای جشن عروسی است. اگر بخواهید از پکیج آرایش عروس استفاده کنید، می‌توانید مشخصات خدماتی که توسط سالن زیبایی مریم رهنما ارائه می‌شود را، جویا شوید و مواردی که علاقه‌مند به استفاده از آن هستید را، به پکیج اضافه کنید. این سالن، معمولا خدمات گریم حرفه‌ای برای عروس خانم‌ها ارائه می‌کند. اگر خیلی نگران نتیجه میکاپ عروسی‌تان هستید، حتما سالن مریم رهنما را در لیست بررسی خودتان قرار  دهید.

آدرس سالن آرایش مریم رهنما:

تهران، پاسداران انتهای خیابان اسلامی شمالی. نبش گلستان 5. شماره 192 زنگ 204 طبقه دوم

شماره تماس: 02122321951

 

بهترین سالن آرایش عروس ولنجک - سالن زیبایی ویس

اگر بخواهید سالن معروفی برای آرایش عروس انتخاب کنید، سالن آرایش ویس در ولنجک گزینه مطلوبی برای شما خواهد بود. هرچند، سبک آرایش عروس و نوع آن، اهمیت بسیار زیادی دارد و برای انتخاب، باید حتما سلیقه‌تان با نمونه کارهایی که در این مجموعه انجام می‌شود، تناسب داشته باشد. سعی کنید، با استفاده از شماره تماسی که در ادامه مشاهده می‌کنید، جهت مراجعه حضوری و تست میکاپ عروس های واقعی سالن، اقدام کنید.

آدرس آرایشگاه ویس:

تهران، ولنجک ، نبش خیابان هیجدهم ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه سوم ، واحد301، سالن زیبایی ویس

شماره تماس:  02122424533 - 02122424535

 

حتما بخوانید: آموزش آرایش انواع مدل های مختلف چشم

 

بهترین آرایشگاه عروس در غرب تهران

برای آشنایی با بهترین آرایشگاه عروس در غرب تهران، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بهترین آرایشگاه عروس در غرب تهران

 

بهترین سالن آرایش عروس در سعادت آباد – سالن زیبایی سرمه وسمه

احتمالا سرمه وسمه را با میکاپ‌های جذاب مصی عالیپور می‌شناسید. میکاپ‌ آرتیست فوق‌العاده‌ای که با میکاپ‌های جذاب، تحولی در چهره عروس خانم‌ها ایجاد می‌کند. اگر بخواهید با خیالی آسوده از زیبایی چهره‌تان مطمئن باشید، می‌توانید به سالن زیبایی سرمه وسمه مراجعه کنید. میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای این سالن، جذابیت و زیبایی را در چهره طبیعی‌تان ایجاد می‌کنند. پس اگر علاقه‌مند هستید که برای جشن عروسی‌تان، آرایشگاهی در غرب تهران انتخاب کنید، به سالن سرمه وسمه سری بزنید و از پکیج‌های کامل و هیجان‌انگیز عروس، لذت ببرید.

آدرس سالن سرمه وسمه:

تهران، سعادت اباد محله دریا تهران آدرس تهران،دریا،خ. رامشه،خ. توحید پنجم

شماره تلفن: 09120650339

 

بهترین سالن آرایش عروس در سعادت آباد – سالن زیبایی گیوا

اگر ساکن غرب تهران باشید و برای جشن عروسی‌تان، به‌ دنبال یکی از بهترین سالن‌های آرایش عروس باشید، سالن عروس گیوا یکی از انتخاب‌های مطلوب و مناسب برای شما خواهد بود. پکیج عروس در این سالن، به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود. خدمات فیشیال پوست و گریم عروس، با کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌گردد. پرسنل آرایشگاه گیوا، باتجربه زیادی که در زمینه خدمات عروس دارند، بهترین فضا را برای شما ایجاد می‌کنند، تا هیچ نگرانی و استرسی در روز عروسی‌تان نداشته باشید.

آدرس سالن زیبایی گیوا:

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی صرافهای جنوبی، نبش رامشه، طبقه زیرین بانک سامان، سالن گیوا

شماره تماس: 02188088349

 

بهترین سالن آرایش عروس شهرک غرب - سالن زیبایی لیلی رضایی

بیشتر عروس و دامادهایی که جشن عروسی‌شان در باغ تالارهای غرب تهران است، علاقه‌مند به انتخاب آرایشگاهی در منطقه غرب هستند. سالن آرایش لیلی رضایی در شهرک غرب، یکی از انتخاب‌های رایج برای عروس خانم‌ها است. برای مشاهده عروس خانم‌های واقعی این سالن، حتما ازطریق شماره تلفن‌های زیر با دفتر سالن تماس بگیرید و زمان مشخصی به آن‌جا مراجعه کنید که عروس خانم‌های واقعی این سالن را مشاهده کنید. با دیدن عروس‌های واقعی، دید دقیق‌تری نسبت به میکاپ این سالن پیدا می‌کنید و راحت‌تر تصمیم خواهید گرفت.

آدرس سالن زیبایی لیلی رضایی:

تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین،  بین خیابان ۴ و ۶،  پلاک ۴۷

شماره تماس: 02122360618 - 02188565070

 

حتما بخوانید: 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس

 

بهترین آرایشگاه عروس در شرق تهران

اگر به دنبال آرایشگاه عروس در شرق تهران هستید، حتما بهترین آرایشگاه‌های شرق تهران را در ادامه ببینید و بهترین را انتخاب کنید.

بهترین آرایشگاه عروس در شرق تهران

 

بهترین سالن آرایش عروس تهرانپارس - سالن زیبایی گل آرا

سالن آرایش گل آرا واقع در شرق تهران محله تهرانپارس، یکی از پرطرفدارترین سالن های آرایش عروس در این محدوده است. معمولا اگر از ساکنین این منطقه، سراغ بهترین سالن زیبایی عروس را بگیرید، قطعا سالن گل آرا، یکی از سالن‌های مورداعتماد و معروف آن است. خدمات عروس در این سالن، بسیار حرفه‌ای و مطلوب ارائه می‌شود. گریم حرفه‌ای، خدمات تخصصی پوست و کلیه کارهایی که برای زیبایی قبل از عروسی به آن نیاز دارید، در این آرایشگاه ارائه می‌شود.

آدرس سالن زیبایی گل آرا:

تهران، فلكه دوم تهرانپارس،خیابان فرجام شرقی،بین گلشنی وآهنی آمینه، پلاک٧٨

شماره تماس: 02177736822

 

بهترین سالن آرایش عروس تهرانپارس - سالن زیبایی گل سرخ

حتما نام سالن زیبایی گل سرخ را شنیده‌اید. سالنی قدیمی، حرفه‌ای با خدمات عروس، که می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید آرایشگاه عروس را در سمت شرق تهران انتخاب کنید، حتما این آرایشگاه را مدنظر قرار دهید. کادر حرفه‌ای و خدمات مطلوب آن، رضایت اکثر عروس خانم‌ها را جلب می‌کند. استفاده از خدمات رنگ مو، لایت، خدمات پوست و موارد این‌چنینی، در سالن گل سرخ، طرفداران زیادی دارد.

آدرس سالن زیبایی گل سرخ:

تهرانپارس ، نرسیده به فلکه اول ، خیابان رشید ، خیابان بهار(حسینی)پلاک 84

تلفن تماس: 021777727468

 

 

بهترین سالن آرایش عروس تهرانپارس - سالن زیبایی گل ها

اگر بخواهید یکی از مجهزترین و بهترین سالن های آرایش عروس در شرق تهران را انتخاب کنید، می‌توانید به سالن عروس گل ها مراجعه کنید. این مجموعه، در 5 طبقه مجزا، بهترین سطح خدمات را به عروس خانم‌ها ارائه می‌کند. کیفیت خدمات در سالن عروس گل ها، بسیار بالا است و معمولا عروس خانم‌های شرق تهران، طرفدار آن هستند. آرامشی که برای مراجعه کننده ایجاد می‌شود به اضافه خدمات حرفه‌ای و برخورد پرسنل، از ویژگی‌های این سالن است. اگر قصد دارید سالن گل ها را برای جشن عروسی انتخاب کنید، حتما ازطریق شماره تماس و آدرس زیر اقدام کنید.

آدرس سالن زیبایی گل ها:

تهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت، نرسیده به چهار راه تیرانداز، پلاك ١٨٥

تلفن تماس: 02177733428 – 02177291646

 

خلاصه مطلب

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در روز عروسی آرامش شما را تامین می‌کند، انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب است. برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس، حتما تحقیقات کافی انجام دهید. زیرا پشیمانی پس از عقد قرارداد چندان سودی ندارد. سعی کنید بدون توجه به عکس‌های اینستاگرامی، عروس واقعی سالن را از نزدیک ببینید و تصمیم بگیرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات