ایده و خلاقیت

ایده تزیین میز تولد در کافه ساده و شیک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

رستوران‌کافه‌های ارکیده با 9 شعبه در 4 استان کشور و میزبانی تمام‌عیار؛ انتخابی شایسته برای برگزاری مراسم تولد هستند.

یکی از مهم‌ترین ایده‌هایی که جشن تولد را جذاب‌تر و عکس‌های آن را زیباتر می‌کند، تزیین میز تولد است. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، سن و خصوصیات فردی که مشغول تدارک جشن تولد برای او هستید، فصل، وسایل و امکانات در دسترس و... میز تولد خود را به شکلی ساده و شیک تزیین کنید. انتخاب تم تولد و اجرای آن می‌تواند یک کار ساده یا فرآیندی پیچیده باشد. در صورتی که قصد دارید جشن تولد را در یکی از رستوران‌کافه‌های ارکیده برگزار کنید، بهتر است برای این کار از پرسنل حرفه‌ای و متخصص این مجموعه کمک بگیرید.

شما می‌توانید تزیین و چیدمان میز تولدتان را متناسب با سلیقه خود سفارش دهید و اجرای آن را با خیال راحت بر عهده میزبانان حرفه‌ای ارکیده بگذارید. در هر صورت، وجود یک میز زیبا با تزیینات ساده و شیک جلوه زیبایی به جشن تولدتان خواهد بخشید و به شما کمک می‌کند عکس‌های زیباتری از این فضا بگیرید. در ادامه به بهترین ایده‌ها برای تزیین میز تولد در کافه اشاره می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای آن داشته باشید.

بهترین ایده‌ها برای تزیین میز تولد در کافه

برخی تصور می‌کنند که انتخاب یک رستوران برای تولد و برگزاری جشن در آن، باعث می‌شود که فرصت اظهارنظر و تصمیم‌گیری فرد برای تزیین میز تولد و... محدود شود. در صورتی که شما می‌توانید با انتخاب رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری جشن‌های خود، همه‌چیز را متناسب با سلیقه و ذائقه خودتان انتخاب کنید.

مهم‌ترین مزیت برگزاری جشن تولد در مجموعه ارکیده این است که به شما فرصت استفاده از امکانات داخلی و راهنمایی حرفه‌ای پرسنل متخصص آن هم داده می‌شود. از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای تزیین میز تولد باید به آن توجه کرد، سن فرد، جنسیت، علایق، انتخاب‌ها و شرایط مهمانان است. نوع لوکیشن، زمان برگزاری جشن و میزان بودجه شما هم از دیگر عواملی هستند که بر چگونگی این تزیینات تاثیر می‌گذارند. در ادامه به چند مورد از محبوب‌ترین روش‌های تزیین میز تولد اشاره می‌کنیم تا بتوانید از این ایده‌ها برای برگزاری جشن‌های خود استفاده کنید.

اجرای تم سفارشی در رستوران‌کافه‌های ارکیده

تزیین میز تولد کودکانه

وقتی یک کافه برای تولد کودک رزرو می‌کنید، انتخاب‌های زیادی برای تزیین میز تولد کودکانه خواهید داشت. انتخاب ایده مناسب برای میز تولد کودکانه به سن و جنسیت کودک وابسته است. بسیاری از کودکان طرفدار تم‌هایی با موضوع انیمیشن دلخواه، اسباب‌بازی‌های محبوب و شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان هستند. بعضی از آن‌ها هم به گل و گیاه، ابر، آسمان، دریا و... علاقه دارند. حتی می‌توانید از لباس‌های شخصیت‌های محبوب کودکان هم استفاده کرده و هیجان را چاشنی جشن تولد کودک کنید.

گریم کودکان هم یکی از بهترین خدمات موجود در خانه بازی شعب ارکیده است که حس‌وحال جذابی به جشن تولد کودکانه شما می‌بخشد. فراموش نکنید که در مجموعه ارکیده امکان اجرای تم‌های سفارشی و ویژه کارتونی، بادکنکی، گل‌آرایی و... وجود دارد و دست شما برای انتخاب تم دلخواه کاملا باز خواهد بود.

تزیین و چیدمان برای تولد کودک در رستوران‌کافه‌های ارکیده

تزیین میز تولد در فضای باز

شعب مختلف رستوران‌کافه‌های ارکیده به شما امکان می‌دهند تا جشن تولد خود را در لوکیشن‌های مختلف و متنوع برگزار کنید. یکی از جذاب‌ترین فضاها برای این کار، استفاده از فضای باز مانند روف‌گاردن ارکیده در شعب آرژانتین و مهستان کرج، محیط سرسبز باغ در ارکیده شعبه شهریار، فضای دلباز کنار رودخانه و زیر درختار چنار در ارکیده شعبه جاده چالوس یا ساحل اختصاصی در ارکیده متل قو است.

شما می‌توانید این لوکیشن‌های زیبا و متنوع را انتخاب کنید و جشنی خاص و جذاب داشته باشید. برای تزیین میز تولد در فضای باز باید شرایط آب‌وهوایی را در نظر بگیرید و سپس میز دلخواه خود را مهیا کنید. پرسنل حرفه‌ای ارکیده می‌توانند به بهترین شکل، آماده‌سازیِ این فضا، تزیینات میز، چیدمان وسایل و... را انجام دهند. پس صفر تا صد کار را به این گروه بسپارید و با خیال راحت، به سراغ انجام سایر کارها برای برگزاری یک جشن تولد ایده‌آل بروید.


تزیین میز تولد در روف‌گاردن ارکیده شعبه آرژانتین

تزیین میز تولد لاکچری

بسیاری از افراد طرفدار تم‌های لاکچری هستند و از میز تولدی که به شکل لوکس و مجلل آراسته شده، لذت می‌برند. از آن‌جا که مجموعه ارکیده بهترین رستوران و کافه برای تولد را در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید زیباترین تزیین میز تولد لاکچری را در آن اجرا کنید. ضمنا این فرصت را دارید تا برای تزیین میز، ایده خود را با پرسنل حرفه‌ای ارکیده در میان بگذارید و همه مراحل آن را به عهده تیم میزبانان ارکیده بسپارید. تزیین میز تولد لاکچری می‌تواند بسیار پرزرق‌وبرق یا کاملا ساده و شیک اجرا شود و حس‌وحال خوبی به جشن شما ببخشد. فراموش نکنید ارکیده همراه همیشگی شما در برگزاری یک جشن تولد به‌یادماندنی خواهد بود تا آن را به یک خاطره دوست‌داشتنی برای مهمانان عزیزتان تبدیل کنید.

تزیین میز تولد لاکچری در ارکیده شعبه جاده چالوس

رزرو رستوران برای برگزاری مراسم تولد در ارکیده

برای رزرو میز، برگزاری مراسم تولد در ارکیده و چیدمان و اجرای تم سفارشی، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

021-57365

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله