ایده و خلاقیت

صفر تا صد تزیین ماشین عروس + جدیدترین مدل های 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۳
دسته ها:

اگر میخواهید صفر تا صد تزیین ماشین عروس را بدانید و نکات دیزاین ماشین عروس را درک کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

جشن عروسی، یکی از زیباترین روزهای زندگی زوج‌ها است. از ویژگی‌های شب عروسی، خاطرات جذابی است که در ذهن اطرافیان و عروس‌ و داماد، به یادگار می‌ماند. زیبایی جزئیات عروسی، همیشه نظر اطرافیان را جلب می‌کند. لباس عروس، آرایش عروس، ماشین عروس و دسته‌گل عروس، همه و همه، جزء آیتم‌های جذاب جشن عروسی است. هرچه برای تزیین ماشین عروس، مدل‌ های بیشتری ببینید، می‌توانید با الهام از آن‌ها، بهترین و زیباترین ماشین عروس را داشته‌ باشید. یادتان باشد که، ماشین عروس، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های جانبی در عروسی است.

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس 2023 چگونه است؟ انواع تزیین ماشین عروس در سال 2023؟  از چه لوازمی برای تزیین ماشین عروس استفاده می‌شود؟ در ادامه این مقاله، پاسخ این سوالات را بررسی می‌کنیم.

همراه ما باشید.

 

ماشین عروس چیست؟

ماشین عروس چیست؟

ماشین عروس به ماشین‌های عادی اشاره دارد که برای حمل و نقل عروس و داماد در روز عروسی استفاده می‌شود. این خودروها با تزیینات و دیزاین ویژه‌ای که شامل گل‌ طبیعی، گل مصنوعی، میوه، اکسسوری، روبان، تور و سایر عناصر زیبایی می‌شوند، به شکل جذابی درخشش و رونق بیشتری در مراسم عروسی ایجاد می‌کنند. این تزئینات معمولاً بر اساس سلیقه و سبک مراسم عروسی انتخاب می‌شوند و می‌توانند براساس سلیقه عروس و داماد، تم عروسی یا رنگ گل های انتخاب شده برای دسته گل عروس و دیزاین سالن، دیزاین شوند. بنابراین، ماشین عروس همان ماشین عادی است که با تزیینات و دیزاین ویژه به منظور زیباسازی و جلب توجه در مراسم عروسی استفاده می‌شود. این خودروها معمولاً نقش مهمی در ورود و خروج عروس و داماد از مراسم دارند و قسمتی از زیبایی‌ روز عروسی محسوب می‌شوند.

 

رسم و رسوم تزیین ماشین عروس

رسم تزیین ماشین عروس

یکی از رسومات برگزاری مراسم جشن عروسی در ایران، تزیین ماشین عروس است. نشان‌دادن شادی جشن عروسی و شروع زندگی مشترک زوج‌ها، یکی از علت‌های تزیین ماشین عروسی است. این رسم، در گذشته با تزیین کالسکه و اسب انجام می‌شد. در روستاهای ایران نیز، این رسم با تزیین چارپایان و مرکب‌های آن‌ها، انجام می‌شود. داماد، عروس را سوار بر این مرکب‌های تزیین شده می‌کند و به سمت جشن و در نهایت به خانه مشترک می‌برد.  این روزها، سلیقه‌های متفاوتی برای تزیین ماشین عروس و انتخاب نوع ماشین عروس وجود دارد. در شهرهای بزرگ، داماد، ماشینی را انتخاب می‌کند و برای روز عروسی، آن را تزیین می‌کند. این تزیین توسط گل‌فروشی یا یکی از اطرافیان انجام می‌شود. نظرات متفاوتی در خصوص نوع ماشین عروس وجود دارد! عده ای فقط خودرو شخصی خودشان را مناسب ماشین عروس می‌دانند و عده دیگری ماشین‌های لوکس و کلاسیک را اجاره میکنند! پس همه چیز در این خصوص سلیقه ای است و تصمیم گیرنده نهایی شما هستید.

 

پیشنهاد مطالعه: برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟

 

چگونه در انتخاب ماشین عروس حرفه ای عمل کنیم؟

چگونه در انتخاب ماشین عروس حرفه ای عمل کنیم؟

اکثر عروس و دامادها در اولین تجربه خودشان با پروسه جشن عروسی و حواشی آن مواجه می‌شوند. بدیهی است که عدم دارا بودن تجربه در این زمینه موجب شود تا جشن و المان های حاشیه ای آن با چالش مواجه شود. خوشبختانه موسسات تشریفات مجالس با هدف تسهیل کردن برگزاری جشن و مدیریت صفر تا صد آن وارد عمل شده اند. تشریفات کاژو با سال ها تجربه برگزاری جشن های متعدد، سابقه درخشانی برای خود کسب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از تجربیات ارزشمند تشریفات کاژو، برای انتخاب خودرو، اجاره ماشین عروس و عقد قرارداد اقدام کنید. آگاهی کامل از جزییات و حتی رویدادهای غیرمنتظره موجب می‌شود تا قراردادی هوشمندانه و دقیق برای شما تنظیم شود. در تیم کاژو، خدمات ودینگ پلنری ارائه میشود و عروس و داماد از مشاوره انتخاب استایل، نوع میکاپ، محل برگزاری جشن، محل خرید لباس عروس و لباس داماد تا انتخاب ماشین عروس را همراه افراد متخصص و باتجربه میگذرانند.

پس حتما در این زمینه با تشریفات کاژو مشورت کنید و مدیریت ماجرا را به آن ها بسپارید.

 

با انواع ماشین عروس برای تزیین در سال 2023 آشنا شوید

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس 2020

عروس و دامادها، سلیقه‌های مختلفی برای انتخاب ماشین عروس دارند. عده‌ای ماشین های لوکس و لاکچری را انتخاب می‌کنند، عده‌ای ماشین های کلاسیک و قدیمی را ترجیح می‌دهند و عده دیگری هم، ماشین خودشان را برای روز عروسی تزیین می‌کنند.

امروزه، امکان اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده وجود دارد.

 

1. اجاره و تزیین ماشین عروس کلاسیک قدیمی

اجاره و تزیین ماشین عروس کلاسیک قدیمی

بعضی شرکت‌های اجاره اتومبیل، ماشین‌ های کلاسیک زیبایی دارند، که برای اجاره به‌عنوان ماشین عروس آماده است. اگر علاقه‌مند به ماشین‌های کلاسیک هستید و حس‌و‌حال نوستالژیک و قدیمی آن برایتان جذاب است، انتخاب این نوع ماشین به‌عنوان ماشین عروس، می‌تواند هیجان‌انگیز و زیبا باشد. اگر قصد انتخاب این سبک ماشین را دارید، حتما سلامت خودرو را در نظر بگیرید و برای روز عروسی، از مکانیک آشنا به این نوع ماشین‌ ها بخواهید تا درصورت نیاز، به کمک‌تان بیاید. ماشین کلاسیک، ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی شود که پیش‌بینی آن، استرس و نگرانی‌تان را کاهش می‌دهد. در ادامه نمونه هایی از خودرو کلاسیک را به عنوان ماشین عروس مشاهده میکنید.

اجاره و تزیین ماشین عروس لوکس قدیمی

بامزه ترین و نوستالژیک ترین تزیین ماشین عروس کلاسیک - فولکس نارنجی و آفتابگردان با استایلی جذاب مناسب جشن های عروسی خاص

 

جذابترین ماشین عروس کلاسیک

زیباترین و جذاب ترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک با استفاده از گل و روبان سفید رنگ قابل اجرا در خانه و بدون نیاز به لوازم یا اکسسوری های خاص

 

جذابترین مدل ماشین عروس کلاسیک

خاص ترین و گران قیمت ترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک - گل عروس یا ژیپسوفیلا روی بنز کلاسیک با استفاده از گل عروس سفید رنگ

 

جذابترین ماشین عروس کلاسیک

خاص ترین و جدیدترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک با گل های صورتی و سفید دیزاین شده با روبان صورتی شیک

 

جذابترین ماشین عروس کلاسیک

جذاب ترین و خاص ترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک با استفاده از  برگ های سبز گرد  و نوشته کلاسیک  Just Married

 

جذابترین ماشین عروس کلاسیک

خاص ترین و شیک ترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک با استفاده از روبان سفید رنگ بدون هرگونه گل  - دیزاین درب خودرو با روبان پاپیونی

 

جذابترین ماشین عروسپ

زیباترین و شیک ترین ایده تزیین ماشین عروس کلاسیک - با برگ و گل رز مناسب خودروهای خاص و کلاسیک قدیمی

 

2. اجاره و تزیین ماشین عروس لوکس و لاکچری

اجاره و تزیین ماشین عروس لاکچری

ماشین عروس لوکس، یکی از انتخاب‌های رایج عروس و داماد‌ها است.عده‌ای صاحب ماشین‌ های لوکس هستند و عده دیگری، با اجاره ماشین لاکچری، ماشین موردعلاقه‌شان را برای شب عروسی اجاره می‌کنند.

تزیین این سبک ماشین‌ ها، به‌عنوان ماشین عروس، خیلی جذاب و زیبا است. البته بهتر است زیاد خودتان را درگیر تجملات نکنید و فقط از جشن عروسی لذت ببرید. برای کاهش استرس و نگرانی اجاره خودرو لوکس، توصیه می‌کنیم، ماشین را با راننده اجاره کنید تا مسئولیتی بابت اتفاقات جانبی آن، نداشته‌باشید.

 

جذابترین ماشین عروس لوکس 2020

جذاب ترین ایده ارزان قیمت برای تزیین ماشین عروس لوکس - با گل های پراکنده و دیزاین به شکلی خاص مناسب اجرا در منزل بدون هزینه بالا

 

تزئین ماشین عروس لوکس 2020

خاص ترین و گران قیمت ترین ایده تزیین ماشین عروس لوکس - با گل های و برگ به میزان زیاد بر روی کاپوت ماشین سفید رنگ

 

تزیین ماشین عروس لاکچری

جدیدترین و شیک ترین ایده تزیین ماشین عروس لوکس - با گل های سفید و روبان به شکل مختصر و کم هزینه مناسب ازدواج آسان

 

ماشین عروس 2020

لاکچری ترین و جذاب ترین ایده تزیین ماشین عروس لوکس - با گل های گران قیمت  ترکیب شده با برگ سبز به شکل نواری از روی کاپوت تا درب خودرو

 

3. تزیین ماشین عروس ساده و شیک

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس 2020

خودرویی که روزانه از آن استفاده می‌کنید، یا ماشین یکی از نزدیک‌ترین افراد خانواده، گزینه مناسبی برای تزیین در شب عروسی است. با تزیین ماشین خودتان، به‌عنوان ماشین عروس، هزینه‌های زیادی را کاهش می‌دهید. تزیین ساده و شیک ماشین عروس، با کمی خلاقیت، نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. نمونه‌هایی تزیین ماشین عروس‌ های زیبا را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

تزیین ماشین عروس ۲۰۶

زیباترین و جذاب ترین ایده تزیین ماشین عروس پژو 206- با گل های نواری سفید و قرمز ترکیب شده با برگ های سبز ساده

 

تزیین ماشین عروس سمند

جذاب ترین ایده تزیین ماشین عروس سمند- با گل های نسبتا گران قیمت و درشت در نواحی کاپوت و گل گیر عقب خودرو

 

4-اجازه ماشین عروس لیموزین

اجازه ماشین عروس لیموزین

لیموزین‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع ماشین عروس شناخته می‌شوند. آن‌ها خودروهای بزرگ و لوکسی هستند که معمولاً دراز و کاملاً تزئین شده هستند. لیموزین‌ها اغلب دارای فضای بزرگی برای جا دادن عروس و داماد و افراد همراهی کننده هستند. استفاده از لیموزین به عنوان ماشین عروس می‌تواند انتخابی بسیار یونیک، خاص و پرهزینه باشد. فضای داخلی لیموزین با وجود امکاناتی مثل نوشیدنی و مبلمان خاص، استایل جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. به همین دلیل میتوانید از این ایده استفاده کنید و یک ماشین عروس خاص را انتخاب نمایید.

 

5-اجازه ماشین عروس کابریو

اجاره ماشین عروس کابریو

شاید این مورد را کمتر در ایران دیده باشید، اما اجازه ماشین عروس کابریو به شدت محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد. خودروهای کابریو با سقف قابل باز شدن معمولاً در مراسم عروسی استفاده می‌شوند. این خودروها جذابیت خاصی دارند و امکان لمس نور آفتاب و ایجاد حس رمانتیک را فراهم می‌کنند. با این مدل ماشین می‌توانید حس بی نظیری را تجربه کنید و فیلمبرداری عروس را در خودرو با لحظات خاص آن تجربه کنید.به همین دلیل ماشین عروس کابریو میتواند یک انتخاب خاص برای شما باشد. ثبت لحظات خاص با حرکت خودرو و شناور شدن تور عروس در هوا، استایل فوق العاده ای را ایجاد میکند که در فیلم عروسی از آن لذت خواهید برد.

 

6-اجاره ماشین عروس اسپرت

اجاره ماشین عروس اسپرت

اگر عروس و داماد علاقه‌مند به سرعت و خودروهای اسپرت هستند، می‌توانند از خودروهای اسپرت مانند فراری، لامبورگینی، پورشه و آستون مارتین برای ورود و خروج خود در مراسم عروسی استفاده کنند. این مدل خودروها که به عنوان ماشین عروس لوکس در ایران شناخته می‌شوند، سرعت فوق العاده ای دارند. هرچند شاید به نظرتان جذاب باشد که با سرعت نور در اتوبان های تهران حرکت کنید و مراسم عروس کشون را اجرا کنید، اما بهتر است بدانید که ماشین عروس اسپرت خطرات بسیار زیادی را همراه دارد و کنترل آن نیازمند مهارت بالایی است. هرگونه آسیب به خوردو خسارت بالایی را شامل میشود. به همین دلیل توصیه میکنیم بدون ریسک کردن، ماشین مورد علاقه خودتان را از میان خودروهای ساده تر انتخاب کنید.

 

نکات مهم اجازه خودرو عروس (ماشین عروس)

برای اجازه ماشین عروس باید نکات مهمی را بدانید که از بروز مشکل در روزهای آتی جلوگیری میکند. این نکات کمک میکند تا قرارداد مطلوبی بنویسید و حواس‌تان به جزییات ماجرا باشد. با درک این جزییات می‌توانید به بهترین شکل تجربه ای خاص برای روز عروسی خودتان و همسرتان ثبت کنید.  

  • برنامه‌ریزی مسیر: قبل از اجاره ماشین عروس، مسیر و مقصد را به دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مسیر قابلیت عبور خودرو را دارد و همچنین زمان لازم برای رسیدن به مقصد را در نظر بگیرید. خودروهای کلاسیک امکان حرکت در هر لوکیشن و مسیری را ندارند و محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد که باید قطعا در ابتدای داستان بررسی شود.
  • انتخاب مدل ماشین: بر اساس سلیقه شخصی خودتان و سبک عروسی، مدل ماشین عروس را انتخاب کنید. بررسی کنید که آیا ماشین انتخابی با تم مراسم عروسی و تزیینات متناسب است یا خیر! مثلا اگر همه چیز در جشن عروسی مدرن است، انتخاب یک خودرو کلاسیک چندان هارمونی با سایر جزییات ندارد!
  • رزرو به موقع: به دلیل محدودیت در تعداد ماشین‌های عروس و محبوبیت بسیاری از آنها، پیشنهاد می‌شود خیلی سریع تر نسبت به رزرو ماشین مدنظرتان اقدام کنید. اطمینان حاصل کنید که تاریخ مورد نظر شما در دسترس است و هیچ فرد دیگری خودرو دل‌خواه شما را انتخاب نکرده است.
  •  بررسی قرارداد اجاره خودرو: قبل از امضای قرارداد اجاره، دقت کنید و شرایط و مقررات را به دقت مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که هزینه‌ها، شرایط بیمه، ودیعه یا چک، مدت زمان استفاده و سایر جزئیات قرارداد درست و شفاف است. حتما در خصوص خسارات احتمالی، نحوه جبران آن و برآورد توسط یک مرکز مشخص نیز توافق کنید.
  • بررسی وضعیت خودرو: قبل از دریافت ماشین، مطمئن شوید که خودرو در وضعیت خوب و عملکرد صحیح قرار دارد. بررسی کنید که آیا همه تجهیزات و لوازم داخلی به درستی کار می‌کنند. برای مثال، دفعات زیادی این اتفاق رخ داده است که عروس و داماد در یک خوردو کلاسیک کنار اتوبان مانده اند! سلامت مکانیک خودرو از همه چیز مهمتر است.
  • نگهداری و تمیزی: شما باید اطمینان حاصل کنید که در قرارداد اجاره، شرایط مربوط به نگهداری و تمیزی خودرو مشخص شده است. در صورت وقوع هرگونه آسیب یا خسارت، باید این مسئله را با شرکت اجاره‌دهنده بررسی و گزارش کنید.
  • بیمه: از اطمینان حاصل کنید که ماشین عروس بیمه شده است. بررسی کنید که بیمه تامین مسئولیت عمومی، شخص ثالث و بیمه بدنه برای خودرو و شما در صورت وقوع حوادث و خسارات احتمالی را پوشش می‌دهد.
  • هزینه‌ها و ساعات اجاره: مطمئن شوید که هزینه‌های اجاره و ساعات مجاز استفاده از خودرو در قرارداد درج شده است. همچنین، هزینه‌های اضافی مانند سوخت، تعمیرات، راننده و سایر خدمات را در نظر بگیرید.
  • تست رانندگی: قبل از روز عروسی، اگر امکانش را دارید، یک تست رانندگی با ماشین عروس انجام دهید تا با کنترل خودرو آشنا شوید و هرگونه نگرانی را قبل از مراسم برطرف کنید.
  • زمانبندی: در نهایت، مطمئن شوید که زمانبندی استفاده از ماشین عروس با برنامه عروسی شما هماهنگ است و به موقع ماشین عروس اجاره ای در اختیارتان قرارداده می‌شود.

با رعایت این نکات، می‌توانید ماشین عروس مورد نظر خود را با اطمینان و بهترین شرایط اجاره کنید.

 

جذاب‌ ترین ایده ها برای تزیین ماشین عروس

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس 2020

هرچه سلیقه و ایده‌ های خودتان را برای آیتم‌های مختلف جشن عروسی استفاده کنید، خاطرات زیباتری از این روز به‌خصوص خواهید داشت. علاوه‌براین، با استفاده از ایده‌ های تزیین ماشین عروس، می‌توانید تزیین جذابی داشته‌ باشید و نگاه مهمانانتان را، به ذوق و سلیقه شخصی‌تان، جلب کنید.

 

1. تزیین ماشین عروس با تور

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس با تور

یکی از رایج‌ترین تزیینات برای ماشین عروس، استفاده از تور است. البته، مدل‌ های مختلفی از تزیین ماشین عروس وجود دارد که سالانه با مد تغییر می‌کند. استفاده از این ایده‌ ها، مطابق با مد سال و تغییراتی که در زیبایی شناسی، احساس می‌شود، به‌ عهده خودتان است. قدیم‌ترها، استفاده از میوه‌ در تزیین ماشین عروس رایج بود، اما این روزها خبری از میوه‌آرایی روی ماشین عروس نیست. سعی کنید ایده‌ های خودتان را، برای تزیین، اجرایی کنید تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

 

جذابترین تزیین ماشین عروس با تور 2020

شیک ترین و خاص ترین ایده تزیین ماشین عروس با استفاده از تورهای صورتی رنگ و عروسک دختر و پسر خرسی نصب شده در جلو خودرو

 

2. تزیین ماشین عروس با گل

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس با گل 2020

یکی از رایج‌ترین لوازم تزیین ماشین عروس، گل است. با استفاده از گل‌ها می‌توانید ماشین عروس را به زیباترین حالت ممکن تزیین کنید.  تزیین ماشین عروس با گل، حس لطافت و آرامش را القا می‌کند. استفاده از گل‌های فصل و ترکیب آن، با المان‌های مختلف موردعلاقه‌تان، ماشین عروس جذابی برایتان خلق می‌کند. یادتان باشد که، تزیین ماشین عروس با گل، به اندازه تزیین دسته‌گل عروس اهمیت دارد. هرچه تزیین ماشین، زیبا، ساده و جذاب باشد، عکس‌های جذاب‌تری خواهید داشت. ماشین عروس، در عکس‌ها و فیلم‌های شب عروسی، خودنمایی می‌کند. پس، از کنار آن بی‌توجه نگذرید.

 

جدیدترین مدل تزیین ماشین عروس با گل

شیک ترین و جدیدترین ترین ایده تزیین ماشین عروس با استفاده از گل های طبیعی و تور شیک سفید رنگ مناسب خودروهای لوکس دیزاین شده برای عروسی

 

تزیین کردن ماشین عروس با گل

گران قیمت ترین ایده تزیین ماشین عروس سفید با گل های سفید صورتی طبیعی به میزان زیاد که از روی کاپوت تا درب خودرو کشیده شده است

 

تزیین مدرن و جذاب ماشین عروس با گل

جذاب ترین و مدرن ترین ایده تزیین ماشین عروس مشکی با گل های سفید و پراکنده به همراه استفاده از اکسسوری های ساده گل فروشی برای ایجاد قلب

 

3. تزیین ماشین عروس با بادکنک

زیباترین مدل تزیین ماشین عروس با بادکنک

یکی از لوازم جذابی که برای تزیین ماشین عروس استفاده می‌شود، بادکنک است. تزیین ماشین عروس با بادکنک، موردعلاقه سلیقه‌های خاص است. عده‌ای، علاقه زیادی به استفاده از بادکنک، در تزیین ماشین عروس دارند. اگر از آن دسته افراد هستید، با مشاهده ایده‌ هایی که در ادامه از این سبک تزیین می‌بینید، می‌توانید ماشین عروس جذاب و خاصی داشته‌ باشید.

 

تزیین ماشین عروس با بادکنک

بانمک ترین و شیک ترین ایده تزیین ماشین عروس با بادکنک مناسب استفاده خودروهای کلاسیک و قدیمی به عنوان یک دیزاین کلاسیک

 

ایده تزیین ماشین عروس با بادکنک

جذاب ترین و خاص ترین ایده تزیین ماشین عروس با استفاده از بادکنم های ریز و درشت به شکل قلب و دیزاین متفاوت مناسب افراد علاقه مند به بادکنک آرایی

 

4. تزیین دستگیره در ماشین عروس

یکی از قسمت‌هایی که این روزها در ماشین عروس تزیین می‌شود، دستگیره در ماشین است. سعی کنید، با تلفیق مدل‌های مختلف، استایل موردعلاقه خودتان را بسازید.

تزیین دستگیره در ماشین عروس

شیک ترین و لوکس ترین ایده تزیین ماشین عروس با استفاده از گل های ساده سفید رنگ ریز و کنف مناسب دیزاین درب خودرو

 

تزیین دستگیره در ماشین عروس 2020

جذاب ترین و ساده ترین ایده تزیین دستگیره در ماشین عروس با برگ و روبان قابل اجرا در منزل به صورت ارزان و بدون نیاز به دیزاین حرفه ای

 

تزیین دستگیره در ماشین عروس با گل 2020

شیک ترین و جذاب ترین ایده تزیین دستگیره در ماشین عروس با گل داوودی مینیاتوری صورتی و روبان به صورت توپی و جذاب مناسب عروسی های خاص

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

در این بخش جدیدترین ایده های تزیین ماشین عروس ژورنالی را مشاهده می‌کنید! این دیزاین ها بر اساس جدیدترین تکنیک ها و استایل های تزیین ماشین جمع آوری شده است تا به روز باشید.

تزیین ماشین عروس

لوکس ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های سفید رنگ ترکیب شده با روبان های رنگی شیک

 

تزیین ماشین عروس

لوکس ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های زیاد استفاده شده در سراسر خودرو و ناحیه بالای سقف  و کاپوت

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

انواع دیزاین شیک ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی در محل اجاره خودروهای لوکس و کلاسیک

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

شیک ترین و لوکس ترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های ساده و رنگارنگ در ناحیه پشت خودرو

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

شیک ترین و خاص ترین ایده استفاده از مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با کمک باکس های هدیه بسیار شیک و جذاب

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

زیباترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های سفید و صورتی ترکیبی با گل عروس به همراه تورهای سفید ساده

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

ساده ترین و خاص ترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های سفید و گلبهی استفاده از گل ارکیده بسیار شیک

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

زیباترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های شیک ارکیده دیزاین شده با روبان های سفید و بنفش باریک و پهن

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

گران قیمت ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های بسیار زیاد بنفش و سفید دیزاین شده با استایل ظاووس

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

شیک ترین و خاص ترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل رز سفید رنگ دیزاین شده برای درب خودرو به همراه روبان حریر

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

شیک ترین و خاص ترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از برگ های سبز به میزان زیاد دیزاین شده با گل سفید ساده و جذاب

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

جذاب ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل رز سفید رنگ و برگ های سبز تلفیق شده با اکسسوری های ساده دایره ای

 

جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی

شیک ترین و جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس ژورنالی با استفاده از گل های گلبهی و سفید رنگ دیزاین شده با برگ مناسب استفاده بر روی کاپوت ماشین

 

 

 

خلاصه مطلب

داشتن ماشین عروس زیبا و هماهنگ با تم عروسی، استایل فوق‌العاده‌ای برای جشن عروسی‌تان ایجاد می‌کند. سعی کنید درمورد جزییات و تزیین ماشین عروس و نوع آن، خوب فکر کنید و با مشاهده عکس‌هایی از جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس 2023، ایده بگیرید و بهترین و زیباترین ماشین عروس را در خاطرات جشن عروسی‌تان ثبت کنید.

از بین تصاویر بالا، چه سبک ماشین عروسی رو می‌پسندید؟
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید