ایده و خلاقیت

معرفی چندین پیشنهاد جذاب هدیه شب یلدا برای خانم ها، عروس ها و آقایان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع هدایای شب یلدا آشنا کنیم. پس اگر هنوز هم دغدغه خرید باکس هدیه شب یلدا را دارید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شب یلدا را می توان به عنوان یکی از خاطره انگیزترین شب های یک سال در تقویم ایرانی شناخت. در این روز بسیاری از ما دور هم جمع می شویم و خوراکی های خوش طعم میل می کنیم. شب یلدا، آیینی است که به ما امکان داشتن دورهمی های خانوادگی و دوستانه را می دهد. چیزی که شب یلدا را جذاب تر می کند، هدیه دادن است. اگرچه بسیاری از افراد موافق هدیه دادن در شب یلدا هستند؛ اما نمی دانند که هدیه مناسب برای شب یلدا چیست و بهتر است چه هدیه ای را برای این شب عزیز خریداری کنند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع هدایای شب یلدا آشنا کنیم. پس اگر هنوز هم دغدغه خرید باکس هدیه شب یلدا را دارید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

هدیه مناسب برای شب یلدا

شب یلدا یکی از جذاب ترین شب های سال است که می تواند برای با دادن هدیه به عزیزان جذاب تر و خاطره انگیزتر هم شود. با انتخاب هدیه مناسب برای شب یلدا، می توانید عزیزان و دوستان خود را خوشحال کنید. بنابراین، بسیار مهم است که یک هدیه مناسب را برای شب یلدا انتخاب کنید. همانقدر که دوستان و عزیزان شما از گرفتن هدایای خوب خوشحال می شوند، ممکن است از گرفتن هدایای نامناسب هم ناراحت شوند.

خوشبختانه با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات در فروشگاه های مختلف ایران، امکان انتخاب هدیه مناسب برای شب یلدا برای تمامی مردم فراهم شده است. فقط کافیست که برای انتخاب بهترین هدیه مناسب برای شب یلدا، کمی صبور باشید و انواع محصولات موجود در فروشگاه ها را بررسی کنید.

هدیه شب یلدا؛ با پیشنهادات ما طولانی‌ترین شب سال برایتان خاطره انگیز ترین شب خواهد شد.

 

باکس هدیه شب یلدا

باکس هدیه شب یلدا، در واقع همان هدیه مناسب شب یلداست که به دلیل داشتن بسته بندی مشخص با نام باکس یا پک هدیه نیز شناخته می شود. باکس هدیه شب یلدا مجموعه ای از هدایای مختلف را تشکیل می دهد که هر کدام می توانند جذاب خاصی داشته باشند.

چیدمان شب یلدا به همراه گل و میوه به دلیل داشتن بسته بندی جذاب، محبوبیت بیشتری میان مردم پیدا کرده است. چرا با خرید باکس گل های هدیه، دیگر نیازی به خرید جعبه و یا کادو نخواهید داشت. باکس هدیه را با محصولات مد نظر خودتان دریافت می کنید و آن ها را به عزیزان و دوستان خودتان هدیه می دهید.  

اگر قصد خرید گل داشتید و مردد بودید که چه گلی برای شب یلدا مناسب است؟  اخیرا وبسایت درجه در لینک زیر علاوه معرفی بهترین گل فروشی آنلاین، به 5 نکته مهم قبل از خرید گل شب یلدا اشاره کرده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست:

https://www.daraje.com/55067-flower-for-yalda-night/

 

نحوه انتخاب هدیه مناسب برای شب یلدا

نحوه انتخاب هدیه مناسب برای شب یلدا

 

حالا که هدف شما خرید هدیه مناسب برای شب یلداست، بهتر است که بدانید چه هدیه ای مناسب چه افرادی است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به شما چند پیشنهاد مختلف برای هدیه مناسب شب یلدا در افراد مختلف را ذکر کنیم.

بهترین هدیه شب یلدا برای خانم ها

آنقدر تنوع سلیقه در میان خانم ها زیاد است که نمی توان گفت دقیقا خانم ها از چه چیزی خوششان می آید. اما اگر بخواهیم عموم خانم ها را در نظر بگیریم، باید بگوییم که خانم ها بیشتر به وسایل دکوراتیو، تزئینی و محصولات خاص علاقه مند هستند. پس به عنوان بهترین هدیه شب یلدا برای خانم ها، می توان پیشنهادات زیر را بیان کرد.

 

1) ست ظروف صنایع دستی

خانم ها به ظروف صنایع دستی علاقه زیادی دارند. اگر شما هم احساس می کنید که از خرید هدایای تکراری شب یلدا خسته شده اید، می توانید اقدام به خرید ست های ظروف صنایع دستی کنید. آجیل خوری های فیروزه کوبی، ظروف ملیله کاری و ... از جمله انواع ست ظروف صنایع دستی به شمار می روند.

 

خانم ها به ظروف صنایع دستی علاقه زیادی دارند.

خانم ها به ظروف صنایع دستی علاقه زیادی دارند.

 

2) سفره های صنایع دستی

سفره های ترمه و قلمکار از جمله سفره های محبوب صنایع دستی هستند که بانوان بسیار به آن ها علاقه مند می باشند. برخی از باکس های هدیه شب یلدا حاوی سفره های صنایع دستی و ظروف مختلف هستند که می توانند گزینه ای شیک و خاص برای هدیه شب یلدا برای خانم ها باشند.

 

3) ست کیف پول چرمی

ست کیف پول چرمی، از جمله هدایای مناسب برای شب یلدا محسوب می شود. شما با خرید این هدیه مناسب برای شب یلدا، می توانید یک وسیله کاربردی که همواره مورد استفاده قرار می گیرد را به مخاطبین خود ارائه کنید.

 

ست کیف پول چرمی، از جمله هدایای مناسب برای شب یلدا محسوب می شود.

ست کیف پول چرمی، از جمله هدایای مناسب برای شب یلدا محسوب می شود.

 

4) پالتو و چکمه

پالتو و چکمه از جمله هدایای مناسب شب یلدا محسوب می شوند. به شرطی که سایز طرف مقابل خود را بدانید و بر اساس آن، اقدام به خرید پالتو و چکمه مناسب کنید.

 

بهترین هدیه شب یلدا برای آقایان

شاید دوست داشته باشید به یکی از مهم ترین مردان زندگی خودتان، هدیه شب یلدا تقدیم کنید. از قدیم الایام گفته اند که خرید هدیه برای آقایان کار سختی است. به همین خاطر، برخی از خانم ها و حتی آقایان، خرید هدیه شب یلدا برای آقایان را کاری وقت گیر و بیهوده می دانند. اما ما در ادامه مقاله قصد داریم چند پیشنهاد برای بهترین هدیه برای شب یلدا را ذکر کنیم که مناسب آقایان هستند.

 

پیشنهادات مختلف برای هدایای مناسب شب یلدا

پیشنهادات مختلف برای هدایای مناسب شب یلدا

 

  1. ارسال گیاه آپارتمانی به محل کار

یکی دیگر از انواع باکس شب یلدا وجود دارد که گل برای شب یلدا نامیده می‌شود. خرید گل و گیاه آپارتمانی می تواند برای هر مناسبتی بهترین انتخاب باشد تفاوتی در مناسب وجود ندارد گل ولنتاین باشد یا خرید باکس یلدایی شیک. داشتن گیاهان در خانه شما فضای خانه را دلنشین تر و زیباتر می کند. متاسفانه امسال با وجود شیوع ویروس کرونا دیگر نمیتوانیم در این شب زیبا کنار هم جمع شویم و این اهمیت خرید باکس شب یلدا را دوچندان میکند. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که شما عزیزان میتوانید با خرید اینترنتی باکس یلدایی و ارسال دسته گل شب یلدا برای عزیزانتان به آنها نشان دهید که اگرچه در کنار هم حضور ندارید اما به یادشان هستید. برای سفارش آنلاین گلهای ویژه شب یلدا در تهران ما به شما کمک میکنیم.

 

  1. ست هدیه چرمی

ست هدیه چرمی یکی از بهترین هدیه مناسب برای شب یلدا محسوب می شود. ست هدیه چرمی در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی می شود و می تواند گزینه خوبی برای آقایان خوش سلیقه محسوب شود. این ست ها معمولا دارای کیف پول چرمی، جاکلیدی چرمی و ... می باشند.

 

  1. ست های هدیه حاوی فالنامه حافظ

ست های هدیه حاوی فالنامه حافظ، از جمله باکس های هدیه مناسب شب یلدا محسوب می شوند. این باکس ها می توانند شامل محصولات مختلفی از جمله ظروف صنایع دستی، کراوات، لباس و ... باشند. اما به دلیل وجود یک فالنامه در باکس هدیه، بسیار مناسب شب یلدا خواهند بود.

 

  1. کمربند چرمی

اگر بودجه زیادی برای خرید هدیه مناسب برای شب یلدا ندارید، می توانید اقدام به خرید کمربند چرمی کنید که هم باکیفیت است و هم با قیمت مناسبی قابل خریداری است.

 

  1. پالتو و کاپشن

پالتو و کاپشن می توانند بهترین هدایا برای شب یلدا محسوب شوند. به خصوص اینکه این شب آخرین شب پاییز بوده و بعد از آن وارد فصل سرد زمستان می شویم.

 

کاپشن برای آقایان می‌توانید یک هدیه مناسب برای شب یلدا باشد.

کاپشن برای آقایان می‌توانید یک هدیه مناسب برای شب یلدا باشد.

 

هدیه شب یلدا شرکتی

شرکت ها و سازمان ها همواره در تلاش اند که با پیدا کردن یک مناسبت خوب، هدایای تبلیغاتی را به مخاطبین خود ارائه کنند. هدیه شب یلدا، یکی از انواع هدایای سازمانی است که می تواند گزینه بسیار خوبی برای باقی ماندن یک لوگو در ذهن مخاطب باشد. اما برای خرید هدیه شب یلدا شرکتی، باید به دنبال خرید هدایایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب باشید. در ادامه چند نمونه از هدیه های یلدا شرکتی را به شما معرفی می کنیم.

 

1) ظروف صنایع دستی

ظروف صنایع دستی مانند آجیل خوری میناکاری و فیروزه کوبی، ست چای خوری ملیله کاری و ... از جمله هدایای لوکس شرکتی برای شب یلدا هستند.

 

2) انار سفالی قرمز

اگر به دنبال خرید هدیه یلدا شرکتی هستید، ولی بودجه زیادی ندارید؛ می توانید انارهای سفالی قرمز را با بسته بندی های خاص سفارش دهید.

 

3) پک های دمنوش

پک های دمنوش می توانند جایگزین خوبی برای دیگر انواع هدایای سازمانی باشند. به خصوص اینکه در فصل سرد سال بسیار کاربردی هم هستند.

 

بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها

بچه ها همیشه از هدیه گرفتن خوشحال می شوند. به خصوص اگر در مناسبت های خاص و به غیر از تولد خودشان هدیه بگیرند. بهترین هدیه مناسب برای شب یلدا جهت دادن به بچه ها، بستگی به سلیقه و نظر بچه ها دارد. واقعیت این است که هر کدام از بچه ها از گرفتن یک سری هدایا خوشحال می شوند و برخی دیگر به دنبال گرفتن هدایای خاص تر هستند. در ادامه چند پیشنهاد برای هدیه مناسب برای شب یلدا را ذکر می کنیم.

 

1) ست خمیربازی

با ست خمیربازی، می توانید بچه ها را خوشحال کنید. بچه ها همیشه از بازی کردن با ست های خمیر، خوشحال می شوند.

 

2) اسباب بازی های جمعی

اسباب بازی های فکری که به صورت دسته جمعی قابل اجرا هستند، می توانند یکی از بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها محسوب شوند.

 

3) انارهای تزئینی

انارهای تزئینی بیشتر برای دختران نوجوان مناسب اند و می توانند به دلیل داشتن زیبایی منحصر به فرد، کاربرد تزئینی نیز در اتاق های بچه ها داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه: کادو برای روز دختر چی بخرم؟ یک پیشنهاد وسوسه انگیز

 

بهترین هدیه شب یلدا برای عروس

بهترین هدیه شب یلدا برای عروس

 

هدیه شب یلدا برای عروس

یکی از رسم و رسومات ما ایرانیان، دادن هدیه شب یلدا به عروس است. اما تهیه هدیه شب یلدا برای عروس، همیشه دغدغه زیادی برای خانواده داماد ایجاد کرده است. به غیر از اینکه باید یک سری خوراکی های خوشمزه مانند آجیل، میوه و ... برای عروس خانم ها خریداری شوند، یک سری هدایا نیز برای شب یلدا یا چله عروس خانم ها مورد نیازند که در ادامه به چند مورد از آن ها در جدول زیر اشاره می کنیم و در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

 

1) پالتو

پالتوهای باکیفیت و با رنگ های متنوع، می توانند گزینه خوبی برای هدیه شب چله عروس باشند.

 

2) نیم بوت و چکمه

نیم بوت و چکمه بهترین هدیه مناسب برای شب یلدا محسوب می شوند. به خصوص اگر از چرم طبیعی تولید شده باشند.

 

3) کاپشن

کاپشن های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام از نظر زیبایی فوق العاده اند. کاپشن های خاص و باکیفیت، بهترین هدیه شب یلدا برای عروس هستند.

 

4) لباس بافت

لباس بافت از جمله لباس های محبوب در میان عروس خانم هاست که بسیار کاربردی نیز می باشد.

 

5) زیورآلات

با خرید یک تکه طلا و یا نقره، می توانید باکس هدیه شب یلدا برای عروس را تکمیل کنید.

 

6) پارچه

می‌توانید برای چادر یا لباس برای عروس پارچه تهیه کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب چند هدیه مناسب برای آقایان، خانم ها و تازه عروس ها گردآوری کردیم تا برای هدیه دادن در شب یلدا دچار سردرگمی نشوید. در هر صورت بهترین هدیه برای شب یلدا همان توجه شماست نسبت به عزیزانتان است که می‌توانید آن را با یک تبریک و لبخند زیبا به دیگران هدیه بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید