ایده و خلاقیت

آموزش زیباترین دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر علاقه مند به دیزاین جشن هستید، می توانید در اینجا آموزش زیباترین دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن ها را یاد بگیرید.

یکی از مشخصه‌های بارز جشن تولدها و دورهمی‌های لاکچری، دکور جذاب آن است. خیلی وقت‌ها، دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن تولد یا سالگرد ازدواج را در عکس‌ها می‌بینید، اما نمی‌دانید چگونه آن را آماده کنید. تلفیق دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن تولد و سالگرد ازدواج، ترکیب بسیار جذابی است. با این ترکیب، می‌توانید جذاب‌ترین دکور تولد و سالگرد ازدواج را، بسازید و از آن لذت ببرید.

آیا می‌توانیم خودمان بادکنک آرایی و گل آرایی جشن را بسازیم؟

پس از مطالعه این مطلب، می‌توانید بهترین دیزاین جشن را خودتان بسازید و لذت ببرید.

 

آیا می‌توان دکور بادکنک آرایی را خودمان انجام دهیم؟

بهترین دکور بادکنک آرایی را بسازید

شاید در نگاه اول به‌نظرتان خیلی سخت و دشوار باشد که دکور بادکنک آرایی را خودتان انجام دهید. اما با آموزش قدم به قدم بادکنک آرایی، متوجه سادگی آن خواهید بود. این مدل بادکنک آرایی، بسیار مناسب جشن‌های بهاره و تابستانه است. با داشتن چنین دکور جشن جذابی، شیک‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را ثبت کنید. برای انجام بادکنک آرایی، کافی است در ابتدا لوازم آن را تهیه کنید.

 

حتما بخوانید: هیجان انگیزترین تم تولد کودکان را بسازید

 

لوازم موردنیاز دیزاین جشن چیست؟

لوازم دکور بادکنک آرایی و گل آرایی

برای دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن تولد، لازم است لوازم موردنیازتان را تهیه کنید. مهم‌ترین اقلامی که به آن احتیاج دارید، بادکنک و گل است. سعی کنید تم رنگی موردعلاقه‌تان را مشخص کنید. بر اساس همین تم رنگی، گل‌های موردنیازتان را تهیه کنید. گل‌های آنتوریوم سفید، پرنده بهشتی، لیلیوم، ارکیده و گل‌های فصل، بسیار مناسب این دیزاین است. استند موردنیازتان را، بر اساس طرح بادکنک آرایی، انتخاب کنید. در این تصویر، بادکنک آرایی به‌صورت کنج و کمانی انجام شده‌است. نوار چسب و نخ یکی از لوازم موردنیاز برای چسباندن بادکنک‌ها است. برای راحت باد شدن بادکنک‌ها، یک پمپ باد تهیه کنید و یا از تلمبه استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: تم جشن سیسمونی یا بیبی شاور

 

تم جشن را قبل از شروع کار انتخاب کنید

با انتخاب تم جشن، می‌توانید به‌راحتی رنگ گل‌ها و بادکنک‌ها را تهیه کنید. هرچه در این انتخاب دقت بیشتری داشته باشید، نتیجه مطلوب‌تری خواهید دید. برای ایجاد هارمونی جذاب‌تر، حتما به پالت رنگ‌های دارای هارمونی با یکدیگر، توجه کنید. در ادامه چند نمونه از جذاب‌ترین پالت‌های رنگ را باهم می‌بینیم. با کمک این پالت‌ها، می‌توانید بهترین هارمونی رنگ را در دکور جشن ایجاد کنید و به‌راحتی بادکنک‌ ها و گل های دل‌خواه‌تان را تهیه کنید.

ساخت بهترین تم جشن تولد

زیباترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

ساخت بهترین تم جشن تولد

بهترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

آموزش ساخت بهترین تم جشن تولد

جذاب ترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

گام به گام ساخت بهترین تم جشن تولد

جذاب‌ترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

آموزش مرحله به مرحله ساخت بهترین تم جشن تولد

لوکس‌ترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

چطور بهترین تم جشن را بسازیم

شیک‌ترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

ساخت بهترین تم جشن سالگرد ازدواج

هیجان‌انگیزترین دکور بادکنک آرایی با انتخاب دقیق رنگ‌های مختلف و دارای هارمونی

 

حتما بخوانید: گل آرایی ارزان و کم هزینه + زیباترین نمونه های گل آرایی باغ و تالار

 

آموزش دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن ها

بهترین دکور بادکنک آرایی

مهم‌ترین موضوعی که در دکور بادکنک آرایی و گل آرایی باید به آن دقت کنید، بدنه اصلی گل آرایی است. انجام مرحله به مرحله دیزاین و گل آرایی جشن، کمک زیادی به نتیجه مطلوب آن دارد.

 

حتما بخوانید: آیا میتوانیم بادکنک آرایی جشن تولد را خودمان انجام دهیم؟

 

مرحله 1 بادکنک آرایی و گل آرایی جشن (استند گل آرایی)

جذاب ترین دکور بادکنک آرایی

اول از همه، سعی کنید استند یا بدنه اصلی که برای چسباندن بادکنک‌ها و گل‌ها درنظر دارید، آماده کنید. استفاده از یک بدنه مناسب و نوارپیچی شده، کمک زیادی به نتیجه گل آرایی‌ می‌کند. سعی کنید استایل بدنه را به همان شکل که علاقه‌مند هستید، تنظیم کنید.

 

حتما بخوانید : ژست عکس تولد دخترانه لاکچری (فضای باز و بسته)

 

مرحله 2 بادکنک آرایی و گل آرایی جشن (باد کردن بادکنک‌ ها)

باد کردن بادکنک در دکور بادکنک آرایی

برای این سبک بادکنک آرایی، اصلا از گاز هلیوم استفاده نکنید. استفاده از بادکنک هلیومی، باعث دفرمگی استند و بدنه اصلی بادکنک آرایی و گل آرایی جشن می‌شود. پس سعی کنید، با استفاده از تلمبه بادی و یا پمپ باد، بادکنک‌ها را باد کنید. از بادکنک‌های مختلف با رنگ‌های متناسب با تم جشن، استفاده کنید. سعی کنید، بادکنک‌ها را در سایزهای مختلفی باد کنید. اختلاف اندازه بادکنک‌ها، نتیجه بادکنک آرایی را جذاب‌تر می‌کند.

 

مرحله 3 بادکنک آرایی (چیدمان بادکنک‌ها)

زیباترین بادکنک آرایی

قبل از شروع هر دیزاینی، ابتدا تصور کنید. دیزاین جشن را با وجود بادکنک‌ها و گل‌ها تصور کنید. این کار، به نحوه دیزاین بادکنک‌ها کمک زیادی می‌کند. سعی کنید، باتوجه به همان دیزاین، بادکنک ‌های ریزتر را بچینید و سپس با استفاده از نخ و چسب نواری، بادکنک‌ها را بر روی استند، فیکس کنید. به این نکته توجه کنید که بادکنک‌ ها، باید تمام استراکچر اصلی استند را پوشش دهند و هیچ جای خالی بر روی آن، باقی‌نماند.

 

مرحله 4 بادکنک آرایی (گل ارایی)

بهترین دکور بادکنک آرایی بسازید

یکی از جذابیت‌های دکور بادکنک آرایی و تلفیق آن با گل آرایی مناسب جشن، پر کردن فضاهای خالی با گل‌ها است. با تکنیک جذاب گل آرایی، می‌توانید بهترین دکور جشن را تدارک ببینید. گل‌ها را در فضاهای خالی مابین بادکنک‌ها، قرار دهید. سعی کنید، گل‌ها را به‌گونه‌ای فیکس کنید، که نمای جذابی داشته باشد. استفاده از گل‌های شاخه بلند و آویزی، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

 

مرحله 5 بادکنک آرایی  (استفاده از برگ)

گل مصنوعی در دکور بادکنک آرایی

برگ‌های سبز، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای گل آرایی دکور جشن است. با استفاده از گل‌ها، می‌توانید دکوری هیجان‌انگیز ایجاد کنید. قرار دادن برگ‌ها، دکور جشن را تبدیل به دیزاینی فوق‌العاده می‌کند. برگ‌های آویزان را، می‌توانید از برگ‌های مصنوعی انتخاب کنید. با چنین انتخابی، دیزاین جشن تولد یا جشن سالگرد ازدواج‌ بسیار جذاب خواهد بود. حتی می‌توانید چند روز جلوتر از جشن، این ریزاین را انجام دهید.

 

نکات مهم در بادکنک ارایی و گل آرایی جشن

اگر نگران نتیجه دیزاین جشن‌تان هستید و علاقه‌مند به تست دکوراسیون، پیش از برگزاری جشن هستید؛ حتما از گل‌های مصنوعی برای دیزاین استفاده کنید. بادکنک‌ها را قبل از جشن، به اندازه‌های دل‌خواه پر کنید و دریچه هوای آن را، دو دور بپیچانید و سپس با نخ محکم و کمی پهن (مثل نخ بافتنی یا نخ ابریشم زخیم) گره بزنید. گره محکم،موجب باقی‌ماندن هوا در داخل بادکنک می‌شود. سعی کنید چندین بادکنک اضافی داشته باشید، تا در صورت ترکیدن بادکنک‌هایی که بر روی استند نصب کرده‌اید، جای‌گزین نمودن بادکنک جدید، به‌راحتی انجام شود.

تم جشن و گل آرایی و دیزاین

بهترین بادکنک ارایی و گل آرایی جشن مناسب بله برون، نامزدی و دکور عکاسی فرمالیته

 

بهترین و خاص ترین دکور بادکنک آرایی

بهترین بادکنک ارایی و گل آرایی جشن مناسب بله برون، نامزدی و دکور عکاسی فرمالیته

 

سخن آخر

اگر علاقه‌مند به تزیین جشن هستید و می‌خواهید سلیقه و هنرتان را نشان دهید، حتما این دیزاین را با دقت ببینید و اجرا کنید. قطعا با دیزاین مناسب، جشن فوق‌العاده جذاب و لوکسی برگزار خواهید کرد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید