ایده و خلاقیت

۲۰ ایده برتر چیدمان پاییزی میز عصرانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر به چیدمان میز علاقه مند هستید و می خواهید بهترین چیدمان پاییزی میز عصرانه را داشته باشید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید و از ایده هایی که برای چیدمان میز پذیرایی پاییزی آماده کردیم، الهام بگیرید

چیدمان پاییزی میز عصرانه، می تواند به سادگی دورهمی های دوستانه یا خانوادگی که در روزهای پاییزی برگزار می شوند را کمی خاص تر کند! در واقع ایده هایی که برای چیدمان پاییزی میز عصرانه و شام وجود دارند، کلیدی هستند تا میز پذیرایی پاییزی شما به اندازه رنگهای پاییزی زیبا شوند.

ترکیب رنگ‌ها، رایحه‌ها و بافت‌های طبیعی که از رنگ سبز و شاداب به نارنجی و شفاف تغییر کرده اند، چیدمان پاییزی میز عصرانه را، چه کوچک و چه بزرگ، کاملاً با فصول یکی می‌کند. از چند لایه پارچه و شمع های دنج گرفته تا نمایش شاخ و برگ های چشم نواز و گل های خشک شده، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید با استفاده از آن میز پذیرایی خود را در پاییز به گونه ای طراحی کنید که تمام توجهات را به خود جلب کند.

اگر شما نیز به چیدمان میز علاقه مند هستید و می خواهید بهترین چیدمان پاییزی میز عصرانه را داشته باشید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید و از ایده هایی که برای چیدمان میز پذیرایی پاییزی آماده کردیم، الهام بگیرید و مهمانی های پاییزی خود را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین جشن تولد دوقلوها +مدل کیک و جشن برای دوقلو دختر و پسر

 

برای چیدمان میز پاییزی از چه آیتم هایی استفاده کنیم؟

از آنجایی که با شروع فصل پاییز، شکوفه‌دهی برای اکثر گیاهان گلدار به پایان می رسدت، پیشنهاد می‌کنیم هنگام چیدمان میز عصرانه، ناهار یا شام در پاییز، از انواع کدو، گل و گیاه و شاخه‌ های خشک استفاده کنید. چند شاخه افرا زیبا در رنگ‌های درخشان پاییزی می‌تواند ظاهری کامل در پاییز داشته باشد. شمعدان های کلاسیک مخروطی سفید، برنجی یا مشکی نیز جذابیت دلپذیری را به میز پذیرایی شما می بخشند. 

رومیزی بافت دار یا طرح دار یا رانر در رنگ های خاکی نیز عمق و گرما را به میز چیدمان فصل پاییز می آورند. با کاسه‌های چوبی روستایی پر از سیب‌های رسیده، کدو تنبل، یا گردو و فندق و بلوط، و چند تکه شاخ و برگ، یک چیدمان شیک و مینیمال ایجاد کنید و یا با ظروف تخت طلاکاری شده و گلدان‌های رنگارنگ پر از بومادران زرد، فضای پاییزی را به حداکثر برسانید. استفاده از آیتم های پاییزی مانند کدو تبنل، بلوط، میوه کاج و شاخ و برگ زرد شده درختان نیز از دیگر گزینه هایی هستند که می توانید در دکور میز پذیرایی پاییزی استفاده کنید.

 

ایده های جذاب و شیک برای چیدمان میز پذیرایی در فصل پاییز

در ادامه، چندین نمونه خیره کننده و خلاقانه از تزیین میز پاییزی را گردآوری کرده ایم تا الهام بخش سفره جشن و مهمانی بعدی شما باشند:

 

  • چند کدو تنبل کوچک سفید، شمع‌های مخروطی مشکی، و ظروف سرو با نقش و نگار یا رنگ پاییزی، جذابیت فوق العاده را برای چیدمان میز عصرانه پاییزی ایجاد می کنند. 

تزیین میز پذیرایی پاییزی با شمع و کدو تنبل

 

  • بهتر است در هنگام چیدمان میز پذیرایی پاییزی، به سراغ رنگهای غنی و تیره پاییزی بروید تا حال و هوای پاییزی را به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

دکوراسیون میز عصرانه پاییزی با رنگهای غنی و زیبا

 

  • دکوراسیون میز پذیرایی پاییزی با استفاده از عناصر طبیعی و سازگار با محیط زیست مانند برگ‌ها و گل‌های خشک شده نیز کمک می‌کند که بخشی از طبیعت پاییزی را به داخل بیاورید و زیبایی خیره کننده ای را برای میز پذیرایی خود ایجاد کنید.

گلذلن زیبا با گل و برگ پاییزی

 

پیشنهاد مطالعه: 100 ایده تزیین جایگاه عروس و داماد ساده و زیبا برای شروع زندگی

 

  • هنگام تزیین میز پاییزی، به جای اینکه فقط به سراغ رنگ های پاییزی معمولی بروید، با خیال راحت پالت رنگ خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، بشقاب های صورتی را در کنار گل های تازه و شاداب با رنگ صورتی و زرد زیبایی میز پذیرایی شما را چند برابر خواهند کرد و برای اینکه تم پاییزی را در چیدمان میز پذیرایی خود داشته باشید، می توانید از چند کدو تنبل کوچک نیز در چیدمان میز عصرانه پاییزی استفاده کنید.

ایده تزیین میز پذیرایی در پاییز

 

  • یکی از راه های آسان برای تزیین میز پاییزی این است که جزئیات طلایی را به چیدمان میز پذیرایی خود اضافه کرده و با استفاده از گل های طبیعی به رنگ نارنجی و خردلی، جذابیت میز عصرانه پاییزی خود را چند برابر کنید.

چیدمان میز پذیرایی پاییزی با جزئیات طلایی

تزیین میز پذیرایی پاییزی با گلهای نارنجی و خردلی

 

  • از دیگر راه هایی که می توانید دکور پاییزی را به میز غذاخوری خود اضافه کنید این است که از یک رومیزی زیبا که دارای طرح و رنگ پاییزی است استفاده کنید.

رومیزی پاییزی زیبا

 

  • ظروف مسی خیلی فوری، حال و هوای پاییزی را به یک میز عصرانه می‌آورند و می توانید با چند آیتم مسی، یک چیدمان عالی برای میز عصرانه یا شام در فصل پاییز داشته باشید.

ظروف مسی برای چیدمان میز عصرانه پاییزی

 

  • برای اینکه یک دکور پاییزی ثابت روی میز غذاخوری یا میز جلومبلی داشته باشید می توانید یک کدو تنبل بزرگ را با رنگ سفید رنگ کرده و از آن به عنوان گلدان روی میز استفاده کنید و درون آن را با انواع گل و برگ پاییزی پر کنید. (می توانید از گلدان سرامیکی سفید که به شکل کدو تنبل طراحی شده نیز استفاده کنید)

گلدان سفید به شکل کدو تنبل با گل و برگ پاییزی

 

  • استفاده از رنگهای پاییزی مانند نارنجی و زرد، یکی دیگر از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای تزیین میز پذیرایی پاییزی استفاده کنید و یک میز فوق العاده زیبا و جذاب داشته باشید. شمع های نارنجی، دستمال نارنجی و رانر با گلهای نارنجی هارمونی خیلی زیبایی در کنار هم دارند و میز پذیرایی شما را فوق العاده شیک خواهند کرد.

چیدمان میز پذیرایی عصرانه در پاییز

ایده شیک و رمانتیک برای تزیین میز عصرانه پاییزی

 

پیشنهاد مطالعه: باکس هدیه سالگرد ازدواج [برای مرد و زن]

 

  • برای داشتن یک میز پذیرایی عصرانه شیک و جذاب، پیشنهاد می کنیم ترکیب رنگ مشکی و سفید را برای ظروف انتخاب کنید. سرو خوراکی و تنقلات مربوط به عصرانه بر روی تخته چوبی بزرگ نیز این امکان را فراهم می کند تا به راحتی از تمام خوراکی های روی میز استفاده کرده و لذت ببرند.

دکوراسیون میز عصرانه در پاییز

 

  • استفاده از تخته های سرو چوبی از گزینه های خیلی برای چیدمان پاییزی میز عصرانه هستند که می توانید از سایزهای مختلف آن برای قرار دادن خوراکی و نان بر روی میز استفاده کرده و یک چیدمان شیک و زیبا داشته باشید.

ایده چیدمان میز پذیرایی در پاییز

 

  • گل های پاییزی رنگارنگ، تخته سرو چوبی و زیر بشقابی حصیری، از جمله آیتم هایی هستند که می توانند چیدمان میز پذیرایی پاییزی را فوق العاده شیک کنند.

دکور شیک و زیبا برای میز پذیرایی پاییزی

 

  • کدو تنبل، بلوط، گردو، میوه کاج، همگی جز مواردی هستند که حال و هوای پاییزی را برای میز پذیرایی شما ایجاد می کنند و می توانید از این موارد به روش های مختلف در دکوراسیون میز شام یا عصرانه استفاده کنید.

میز پذیرایی شیک و زیبا برای فصل پاییز

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین میز تولد ساده و کم هزینه [شیک و لاکچری] + پسرانه و مردانه

 

  • ترکیب ظروف مسی و چوب طبیعی و گلهای پاییزی نیز جز مواردی است که نمی توان از ان برای چیدمان میز عصرانه پاییزی غافل شد!

تزیین میز عصرانه برای پاییز

 

  • اگر می خواهید یک میز عصرانه خیلی ساده و جمع و جور داشته باشید، پیشنهاد می کنیم کیک لیمو یا کیک هویچ را در کنار چای سرو کنید و لحظات شیرینی را در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنید.

میز عصرانه ساده و شیک برای پاییز

 

  • استفاده از ترکیب زیبایی از رومیزی چهار خانه در رنگهای پاییزی، گل و برگ پاییزی و شمع می تواند چیدمان میز پذیرایی عصرانه یا شام را فوق العاده جذاب کنند.

تزیین میز عصرانه پاییزی شیک و عاشقانه

 

  • برای چیدمان پاییزی میز عصرانه، می توانید از میوه های پاییزی و شمع استفاده کنید و یک ترکیب دلنشین و زیبا روی میز پذیرایی خود ایجاد کنید.

ایده جدید و جذاب برای تزیین میز پذیرایی در پاییز

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
شیوا حسنی
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

پاییز همه زیبایی اش به چیدن میز های رنگارنگی ایش هست

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید