ایده و خلاقیت

بادکنک آرایی جدید و زیبا برای جشن تولد و مناسبت های مختلف

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۳۳
۵

اگر شما نیز عاشق بادکنک آرایی هستید و میخواهید برای جشن تولدها بهترین بادکنک آرایی را انجام دهید، همراه ما باشید

 

شاید می­توان گفت بادکنک جز اولین وسیله­های تزئینی­ای بود که به بازار آمد، برای هر مراسمی از جمله تولد بزرگسال و کودک، همیشه از بادکنک استفاده می­شده، اما استفاده از بادکنک خیلی از اوقات به صورت ساده بوده و افراد فقط آن­ها را به سقف و یا دیوار می­چسباندند، امروزه دیگر استفاده از بادکنک برای تزئینات و دکور تولد بسیار زیاد شده است و شکلی دیگر به خود گرفته  و در اکثر مواقع دکور تولد را با بادکنک آرایی تزئین می­کنند.

جشن تولد همه آدم­ها یکی از مهم­ترین جشن­های زندگیشان است و می­خواهند به هر روشی این روز را به زیباترین روز تبدیل کنند، بی شک همه آن­ها بادکنک را به عنوان جذاب­ترین المان، انتخاب می­کنند. بادکنک آرایی نیز انواع مختلفی دارد و با توجه به سبک جشن می­توان آن را انتخاب کرد، به عنوان مثال بادکنک آرایی بزرگسال و بادکنک آرایی کودک دو نوع از بادکنک آرایی­ها هستند. در ادامه بیشتر درباره بادکنک آرایی و هزینه بادکنک آرایی به شما اطلاعات خواهیم داد.

 

بادکنک آرایی چه کاربردی دارد؟

بادکنک آرایی چه کاربردی دارد؟

همه ما به زیبایی تمایل بسیار زیادی داریم، پس بی شک دوست داریم درون جشن­هایمان از دکوراسیونی زیبا استفاده کنیم. برای تم تولد، اعیاد و مناسبت­ها، جشن­هایی مانند جشن نامزدی و عروسی و... از بادکنک آرایی بسیار استفاده می­شود. می­توان گفت بادکنک آرایی یکی از پرکاربردترین المان­هایی است که در جشن­های مختلف آن را انتخاب می­کنند.

بسیاری از افراد بادکنک آرایی جشن­هایشان را خودشان انجام می­دهند زیرا این کار بسیار آسان است و به راحتی با کمی آموزش می­توانند آن را انجام دهند، اما برخی دیگر ترجیح می­دهند این کار را به افراد با تجربه و خبره بسپارند، از این رو به سراغ مجموعه­های تشریفاتی می­روند. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که تجربه اندکی در این زمینه دارید و  ترجیح می­دهید بادکنک آرایی مجالستان را به افراد با تجربه بسپارید بهتر است مجموعه­های تشریفاتی مانند مجموعه تشریفات رایکا بسپارید.

 

 

بادکنک آرایی و نحوه انتخاب آن

بادکنک آرایی و نحوه انتخاب آن

این سوال که چه نوع بادکنک آرایی­ای برای مجلس من مناسب است؟ سوالی است که افراد زیادی از ما می­پرسند، شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده است و یا می­خواهید کمی بیشتر در این باره بدانید، اگر این چنین است ادامه مقاله را از دست ندهید، زیرا در این بخش تصمیم داریم به شما بگوییم چه نوع بادکنک آرایی بیش از هر چیزی مناسب جشن شماست، همچنین تصمیم داریم درباره انواع بادکنک آرایی به شما اطلاعات دهیم.

برای بادکنک آرایی عروسی بیشتر اوقات رنگ بادکنک­ها با توجه به تم گل­آرایی انتخاب می­شود، برای بادکنک آرایی مراسم­هایی مانند افتتاحیه، بادکنک آرایی با توجه به رنگ برند آن سازمان انتخاب می­شود. برای تزئین و بادکنک آرایی مراسم تولد نیز با توجه به تم تولد دخترانه و پسرانه، رنگ بادکنک را انتخاب می­کنیم.

 

انواع بادکنک آرایی

انواع بادکنک آرایی عبارت است از:

  1. بادکنک آرایی بر روی طاق
  2. بادکنک آرایی بر روی دیوار
  3. بادکنک آرایی ریسه
  4. بادکنک آرایی هلیومی

در ادامه درباره هر یک ار آن­ها توضیح خواهیم داد.

 

بادکنک آرایی بر روی طاق

یکی از انواع بادکنک آرایی بادکنک آرایی طاق است، که بادکنک­ها را در یکجا نصب می­کنند تا جلوه زیبایی به مراسمشان دهد. در این نوع بادکنک آرایی شما باید استند مورد نیاز آن را از مغازه­های ظروف یکبار مصرف و کرایه­ای تهیه کنید و آن را در محلی قرار دهید و بادکنک­ها را بر روی آن فیکس کنید، از این مدل بادکنک آرایی بسیاری از مواقع برای جشن­های عقد و عروسی استفاده می­شود. قابل ذکر است که به بادکنک آرایی طاق، بادکنک آرایی ال نیز گفته می­شود. بادکنک آرایی بر روی طاق یکی از زیباترین و در عین حال راحت­ترین انواع بادکنک آرایی­ها است که امروزه افرادد بسیاری از آن استفاده می­کنند.

 

بادکنک آرایی بر روی دیوار

یکی از انواع بادکنک آرایی که از دیرباز مرسوم بوده و با گذشت زمان شکل جدیدی به خود گرفته است بادکنک آرایی دیواری است. بادکنک آرایی بر روی دیوار بیش از هر چیزی در جشن تولدها استفاده می­شود، زیرا در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است. برای این کار کافی است از چسب بادکنک استفاده کنید، البته حتما این نکته را در نظر بگیرید که رنگ دیواری که می­خواهید بر روی آن بادکنک را نصب کنید از مقاومت بالایی برخوردار باشد، زیرا ممکن است پس از چسباندن چسب بادکنک بر روی آن از روی دیوار جدا شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که حتما فضایی را بر روی دیوار انتخاب کنید که بتوانید به راحتی بر روی آن مانور دهید. اگر فکر می­کنید در این کار به اندازه کافی مهارت ندارید بهتر است آن را به افرادی بسپارید که در این کار مهارت کافی دارند، تشریفات رایکا یکی از مواردی است که می­توانید از آن برای بادکنک آرایی کمک بگیرید.

 

بادکنک آرایی ریسه

یکی از پرطرفدارترین انواع بادکنک آرایی، بادکنک آرایی ریسه است. از بادکنک آرایی ریسه برای دکور محل نشیمن عروس و داماد بسیار استفاده می­شود. برای اینکار می­توان از یک طناب استفاده کرد و بادکنک­ها را پس از باد کردن بر روی آن فیکس کرد. پس از این کار می­توانید بادکنک­ها را که اکنون شبیه به ریسه شده­اند را در هر محلی که می­خواهید نصب کنید.

 

بادکنک آرایی هلیومی

بادکنک آرایی هلیومی را می­توان به عنوان یکی از محبوب­ترین انواع بادکنک آرایی دانست. فکر می­کنم هیچ چیز به اندازه بادکنکی که در هوا معلق است شما را به یاد عجایب و جادو نیندازد. از بادکنک آرایی هلیومی نیز در بسیاری از جشن­ها مانند جشن تولد بزرگسال، تولد کودک، جشن عقد و... استفاده می­کنند. تشریفات رایکا می­تواند بادکنک آرایی هلیومی مجالس شما را انجام دهد، قابل ذکر است که بادکنک آرایی هلیومی را شما نمی­توانید در منزل انجام دهید و حتما باید از مجموعه تشریفاتی کمک بگیرید.

هزینه بادکنک آرایی

 

هزینه بادکنک آرایی چقدر است؟

اگر شما نیز مشتاق به بادکنک آرایی مجالستان هستید بدون شک اکنون این سوال برایتان پیش آمده است که هزینه بادکنک آرایی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که هزینه بادکنک آرایی بسیار متغیر است و بیش از هر چیزی بستگی به تعداد باکنک­ها و نحوه بادکنک آرایی­ای دارد که شما آن را انتخاب می­کنید، اما به طور کلی می­توان گفت که هزینه بادکنک ارایی از زیر یک میلیون شروع می­شود و ممکن است بیشتر از دو و یا سه میلیون شود. اگر شما در بین عکس­های ژورنالی مدلی را انتخاب کنید ممکن است هزینه بادکنک آرایی شما بیشتر نیز شود.

به طور کلی قیمت نهایی بادکنک آرایی و تزئینات جشن شما به عوامل زیادی بستگی دارد که پس از در میان گذاشتن با مجموعه تشریفاتی می­توانید قیمت نهایی را به دست آورید. امیدواریم که در این بلاگ پست بسیاری از ابهامات ذهن شما را رفع کرده باشیم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
علی
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

بسیار عالی

پاسخ
محمد
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

عالی بود مطلب

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید