ایده و خلاقیت

مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی کنند را بشناسید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر بخواهید روابط موفقی داشته باشید، باید ویژگی مردانی که با شما ازدواج نمی کنند را اینجا بخوانید و از آن ها دوری کنید.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که در رابطه قرار دارند، سرانجام رابطه است. سرانجام آشنایی‌ بین دختر و پسرها، یا جدایی است، یا ازدواج. بعضی افراد، خط مشی و هدف خاصی در زندگی‌شان دنبال می‌کنند، که بر اساس همان هدف، نوع روابط‌شان را مشخص می‌کنند. اگر شما نیز در رابطه‌ای هستید و نمی‌دانید سرانجام آن چه خواهد شد، بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

چه مردانی اهل ازدواج نیستند؟ چطور باید مردانی که قصد ازدواج ندارند را بشناسیم؟ ازدواج با چه مردانی را باید فراموش کنیم؟

در ادامه پاسخ این سوالات را خواهید یافت.

 

مردانی که قصد ازدواج ندارند!

مردانی که قصد ازدواج ندارند

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود، مردی که قصد ازدواج ندارد را بشناسید، طرز فکر او در خصوص اهداف آینده و تشکیل خانواده است. شوخی نیست! ازدواج نیازمند آمادگی، علاقه و هدف است. اگر مردی به هر دلیلی، علاقه‌ای به ازدواج نداشته باشد، نمی‌توانید به هیچ‌عنوان، او را به تصمیم برای ازدواج نزدیک کنید. هرقدر شما خانم باکمالات، با شخصیت و فرهیخته‌ای باشید که دل چنین مردی را برده است، باز هم پس از ادامه رابطه، نمی‌توانید به‌عنوان همسر آینده روی او حساب کنید. عده زیادی از مردان، تجربه مطلوبی از خانواده ندارند و با الگو قراردادن زندگی شکست خورده اطرافیان، شور و شوقی برای ازدواج ندارد. این مدل مرد‌ها، اصلا قصد ازدواج ندارند و سعی می‌کنند این خط مشی را به مرور در ذهن شما ایجاد کنند، که در آینده آن‌ها خبری از همسر و ازدواج نیست.

 

حتما بخوانید: جدیدترین و بهترین مدل مانتو بهاره 99

 

مردانی که مسئولیت نمی‌پذیرند!

مردانی که هرگز ازدواج نمی کنند

ازدواج، دنیایی از مسئولیت را به گردن دختر و پسر می‌اندازد. معمولا افرادی که تمایلی به پذیرش مسئولیت زندگی مشترک ندارند، تلاشی برای ازدواج نمی‌کنند. مردانی که مسئولیت پذیر نیستند، از ابتدا ذهن شما را با عدم تمایل به ازدواج، آماده می‌کنند. در برخورد با چنین افرادی، سعی کنید تصمیم قاطعی بگیرید و اگر قصدتان شروع زندگی مشترک با نیمه گمشده‌تان است، او را فراموش کنید.

 

حتما بخوانید: آموزش آرایش انواع مدل های مختلف چشم

 

مردانی که تجربه شکست عشقی دارند!

شکست عشقی در مردان

بعضی مردان، در مواجهه با افرادی قرارگرفته‌اند که تجربه خوش‌آیندی از ازدواج و رابطه عاشقانه برای‌شان ایجاد نکرده‌اند. این مردان، به‌دلیل ضربه‌های روحی و عاطفی که در مواجهه با جنس مخالف دیده‌اند، علاقه و ذوق شروع رابطه ازدواجی را ازدست داده‌اند. هرچند، چنین افرادی ممکن است پس از مدتی که اعتمادشان جلب شد، بی‌تمایل به ازدواج نباشند؛ اما در رابطه با چنین افرادی راه سختی درپیش دارید. زیرا تجربه بد را، نمی‌توان به‌راحتی ازبین برد.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین رنگ موهای تابستانه 2020

 

مردانی که رابطه را مخفی می‌کنند!

پنهان کردن رابطه در مردان

یکی از شاخصه‌های اصلی مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند، مخفی کردن رابطه است. این تیپ مردها، معمولا شما را به دوستان و خانواده‌شان معرفی نمی‌کنند. حتی اگر مدت‌ها با آن‌ها در ارتباط باشید، باز هم تلاشی برای علنی کردن رابطه و سمت و سو بخشیدن به آن نمی‌کنند. عدم تمایل به معرفی کردن شما به خانواده، دوستان و همکاران، از ویژگی‌های بارز مردانی است که با شما ازدواج نمی ‌کنند. چنین افرادی، معمولا در مکان‌های عمومی و شلوغ نیز، تمایلی به همراهی شما ندارد. سعی کنید با زیرکی و دقت در مطالعه این مطلب، چنین مردانی را شناسایی کنید.

 

مردان بهانه گیر!

مردان بهانه گیر هیچ وقت ازدواج نمیکنند

مردان بهانه گیر، افرادی هستند که مکررا اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. اهدافی که، شما را تا رسیدن به زندگی مشترک، منتظر می‌گذارند. این مدل مردها، معمولا تمام اهداف زندگی‌شان را، مهم‌تر از ازدواج می‌دانند. مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی‌ کنند، همیشه به دنبال پیشرفت هستند و ازدواج، هیچ جایگاهی در زندگی‌شان ندارد. چه بسا ازدواج را عاملی برای توقف پیشرفت می‌دانند. سعی کنید چنین افرادی را شناسایی کنید و در دام روابط بی سرانجام‌شان گرفتار نشوید.

 

مردان پر توقع!

مردان پر توقع هرگز ازدواج نمی کنند

یکی از شاخصه‌هایی که نشان می‌دهد برخی مردان هرگز با شما ازدواج نمی کنند، توقع بیش از اندازه آن‌ها است. بعضی از این مدل مردها، خودشان را در آینه نگاه نمی‌کنند، ولی انتظار به‌دست آوردن زنی زیبا، خوش لباس، دانشمند، خوش برخورد و جذاب را دارند. انتظارات این مردان، هیچ انتهایی ندارد و میل شدید به کمال طلبی آن‌ها، همیشه مانع سر و سامان گرفتن‌شان می‌شود. با شناخت نحوه برخورد مردان پرتوقع، می‌توانید زندگی‌تان را از گرفتاری در چنین روابطی نجات دهید. یادتان باشد که مردان پر توقع، اعتماد به نفس شما را نیز، خراب می‌کنند و عزت نفس‌تان را خدشه دار خواهند کرد.

 

مردان بلاتکلیف!

مردان بلاتکلیف و عدم ازدواج آن ها

شخصیت افرادی که چندان اختیاردار زندگی‌شان نیستند و تکلیف‌شان با خودشان مشخص نیست، همیشه مانع ازدواج آن‌ها می‌شود. شروع زندگی مشترک، شروع تصمیمات جدی و عمیق است! افرادی که توانایی تصمیم گیری ندارند، نمی‌توانند برای چنین موضوع مهمی هدف مشخصی را تعیین کنند. این افراد، حتی پس از شروع رابطه و اعلام قصد ازدواج، در کسری از ثانیه ناپدید می‌شوند. حتما شما نیز چنین افرادی را از نزدیک یا دورادور دیده‌اید. این افراد، با شوق و ذوق زیاد رابطه‌ای جدی آغاز می‌کنند و بدون هیچ دلیل و انگیزه مشخصی، فرار می‌کنند.

 

حتما بخوانید: جدیدترین و بهترین جملات عاشقانه به همسر

 

مردان مخالف تاهل!

مردان مخالف تاهل!

دسته‌ای از مردان هستند که به‌شدت مخالف تاهل هستند. این افراد، معمولا عاشق دوران تجرد خود هستند. دورهمی‌های مجردی، تفریحات مجردی و روابط آن دوران، جایگاه ویژه‌ای برای چنین مردانی دارد. این مدل افراد، تاهل را چیزی برابر با دربند بودن می‌دانند. به همین‌دلیل، مردان مخالف تاهل، هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند. این افراد، اصلا مناسب روابط متعهدانه نیستند. معمولا مردانی که چنین روحیاتی دارند، تا زمانی‌که به درک صحیحی از تاهل نرسند، اصلا به ازدواج فکر نمی‌کنند. پس سعی کنید، اگر طرف مقابل شما چنین فردی است، اصلا به نتیجه رابطه فکر نکنید و سعی کنید به روابط محکم‌تری پای‌بند شوید.

 

مردانی که مرد نشده اند!

مردان بچه ننه و ازدواج آن ها

گاهی با مردانی مواجه می‌شوید که هنوز وابستگی زیادی به خانواده دارند. درواقع، منظور وابستگی غیرطبیعی است، که گاهی به پسرهای مامانی، گفته می‌شود. چنین افرادی، معمولا توانایی تصمیم گیری برای زندگی مشترک ندارند. وابستگی چنین مردانی به خانواده و یا مادرشان، تاحدی است که از لحاظ روانشناسی، بند ناف های جدا نشده نامیده می‌شوند. این مدل مردها، حتی درصورتی‌که تصمیم به ازدواج بگیرند، افراد مناسبی برای شروع زندگی مشترک نیستند و نباید بنای زندگی‌ و آینده‌تان را، بر تصمیمات سست چنین افرادی قراردهید.

 

مردان خود شیفته!

مردان خود شیفته

شخصیت‌های خود شیفته، اصلا مناسب ازدواج نیستند. این افراد، در بیشتر مواقع اطرافیان را پایین‌تر از خودشان می‌دانند. مردان خود شیفته، معمولا هیچ دختری را در حد و اندازه خودشان نمی‌بینند. همین موضوع موجب می‌شود، اصلا سراغ ازدواج نروند. درواقع، اگر برای ازدواج نیز اقدام کنند، همسران مطلوبی نخواهند بود. مردان خودشیفته تنها خودشان را قبول دارند و هیچ علاقه‌ای به تعامل و کوتاه آمدن ندارند. پس سعی کنید، چنین افرادی را در جلسات اول آشنایی بشناسید و از ادامه رابطه با آن‌ها، جلوگیری کنید.

 

خلاصه مطلب

ازدواج یکی از مراحل شیرین در زندگی زن و مرد است. اگر بخواهید برای زندگی آینده‌تان تصمیم بگیرید، بهتر است مردانی که هیچ وقت با شما ازدواج نمی کنند را، به‌خوبی بشناسید. با علم به سبک رفتار چنین افرادی، می‌توانید زودتر به رابطه دل‌خواه‌تان دست پیدا کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
ارغوان
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

بسیار مفید و کامل بود

پاسخ
شیرین رضایی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

بخوبی مطالب رابیان کرده

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید