ایده و خلاقیت

همه چیز درباره عطرهای لانکوم زنانه + معرفی انواع عطر لانکوم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر شما نیز عاشق عطر و ادکلن هستید و می خواهید اطلاعات جامعی درخصوص برند لانکوم و عطرهای لانکوم زنانه کسب کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اگر عاشق عطر و لوازم آرایش باکیفیت باشید، حتما اسم برند لانکوم یا LANCOME به گوش‌تان خورده است. برندی که با تولید محصولات با کیفیت، مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. شاید فکر کنید که برند لانکوم، کار خودش را از تولید و عرضه لوازم آرایش شروع کرده و سپس به سمت و سوی عطر و ادکلن پیش رفته است، اما چنین نیست. عطرهای لانكوم، اولین تولیدات این برند فرانسوی بوده‌است. این برند، با تولید انواع عطر لانکوم، مشهور شد.

برای آشنایی بیشتر با انواع عطر لانکوم و رایجه عطر لانکوم و برند باکیفیت آن، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

تاریخچه برند لانکوم و عطرهای لانكوم

تاریخچه برند لانکوم و عطرهای لانكوم

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شناسایی و مطالعه برندها، بررسی تاریخچه شکوفایی آن است. لانکوم نیز، یکی از برندهای مشهور است که خواندن درخصوص تاریخچه او، خالی از لطف نیست. این برند، از سال 1935 شروع به کار نمود و در همان سال، 5 نمونه از عطرهای لانکوم را وارد بازار کرد. موفقیت رایحه عطر لانکوم به قدری بود که خیلی زود، مشتریان ثابتی پیدا کرد. این برند، در تولید عطرهای لانکوم زنانه، بسیار بیشتر از عطرهای مردانه پیشتاز است. درواقع، رایحه ادکلن لانکوم زنانه، برای خانم‌ها بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اما عطر مردانه لانکوم، برخلاف ادکلن زنانه لانکوم، چندان شناخته شده نیست. برند لانکوم، پس از مدتی به لورآل پاریس پیوست و پس از سال‌ها تجربه، همچنان یکی از بهترین برندهای عطر در دنیا محسوب می‌شود.

 

حتما بخوانید:  بهترین و جذاب ترین ایده های تزیین هدیه

 

علت محبوبیت عطرهای لانکوم چیست؟

علت محبوبیت عطرهای لانکوم چیست

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا عطرهای لانکوم تا این اندازه محبوب است؟ چرا خانم‌ها عاشق عطر لانکوم زنانه هستند؟ با بررسی‌های انجام شده توسط تیم تحقیقاتی تشریفینو، شعار برند لانکوم این است که " ما ماموریت داریم تا زنان را زیباتر و شادتر کنیم" قطعا چنین شعار هیجان‌انگیزی، دل هر خانمی را می‌لرزاند. به همین دلیل است که خانم‌ها، برای شادتر بودن نیاز به خرید عطر لانکوم جدید دارند. عطرهایی که بوی لطیف و جذاب آن، مناسب‌ترین عطر برای آن‌ها است. علت اصلی محبوبیت عطرهای لانکوم همین است. اهمیت به حس و حال زنانه، موفقیت عطر های لانکوم را تضمین کرده است. به گفته موسسین این برند، لانکوم یک برند شاد است که قلب او با نبض زیبایی می‌زند.

 

حتما بخوانید:  جدیدترین و زیباترین مدل های رنگ مو 2020

 

انواع عطرهای لانکوم

انواع عطرهای لانکوم

قطعا برندی که موفقیت زیادی در زمینه عطر و لوازم آرایش کسب نموده است، تنوع مطلوبی برای عطرهای تولیدی دارد. در ادامه این مطلب، به بررسی انواع عطرهای لانکوم می‌پردازیم و رایحه هریک را آنالیز می‌کنیم. با مطالعه این بخش، قادر به انتخاب آنلاین عطرهای دل‌خواه‌تان از این برند، خواهید بود.

 

حتما بخوانید:  آموزش آرایش انواع مدل های مختلف چشم

 

عطر لا نوی ترزور زنانه لانکوم Lancome La Nuit Tresor

عطر لا نوی ترزور زنانه لانکوم Lancome La Nuit Tresor

یکی از عطر های زنانه لانکوم، لا نوی ترزور است. این عطر با رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای همراه است. بوی جذاب میوه لیچی، آغازگر بو در این عطر است.نعنای هندی، وانیل، شکلات تلخ و کارامل، رایحه‌هایی  است که به ترتیب با ملایم شدن بو در این  عطر قابل تشخیص است. این عطر، یکی از بهترین‌های عطر لانکوم  زنانه است. استفاده از این عطر در تابستان و پاییز بسیار توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید در مهمانی‌ها و مراسم رسمی جذابیت‌تان را چند برابر کنید، حتما از این عطر هیجان‌انگیز استفاده کنید.

 

عطر لاوی است بلا له اکلت زنانه لانکوم  Lancome La Vie est Belle L Eclat

عطر لاوی است بلا له اکلت زنانه لانکوم  Lancome La Vie est Belle L Eclat

پایه این عطر، شیرین است. معمولا، در ابتدا رایحه‌ای از عسل به مشام می‌رسد و با گذشت زمان و ملایم شدن آن، عطر خوش گل‌های سفید و وانیل احساس می‌شود. پخش بو و ماندگاری رایحه عطر لانکوم، بسیار زیاد است و می‌توانید آن را برای عطر اصلی در مراسم رسمی و مهم انتخاب کنید.

 

عطر لانکوم لا نویت ترزور ا لا فولی زنانه Lancome La Nuit Tresor a la Folie

عطر لانکوم لا نویت ترزور ا لا فولی زنانه Lancome La Nuit Tresor a la Folie

یکی از جذاب‌ترین عطرهای لانکوم زنانه، لا نویت ترزور ا لا فولی است. این عطر، با رایحه‌ای گرم و شیرین، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده‌است. رایحه میوه و گل رز، بیشترین بویی است که از این عطر احساس می‌کنید. دومین رایحه‌ای که با ملایم شدن عطر لا نویت ترزور ا لا فولی احساس می‌کنید، عطر وانیل و خامه است. پخش بوی این عطر، نسبتا مناسب است و توصیه می‌شود در فصول سرد سال، از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

عطر لانکوم رزز بربرانزا زنانه Lancome Roses Berberanza

عطر لانکوم رزز بربرانزا زنانه Lancome Roses Berberanza

عطر زنانه لانکوم رزز، یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز و زمستان است. رایحه گرم و ترش این عطر، حس فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. پایه اصلی رایحه آن، گل رز است. عطر میوه، مرکبات، نیشکر و تمشک نیز، در این عطر احساس می‌شود. ماندگاری این عطر، فوق‌العاده مطلوب است و اکثر خانم‌های شیک پوش و جذاب، علاقه‌مند به آن هستند. پخش بوی فوق‌العاده این عطر، باعث می‌شود، همه نام عطرتان را سوال کنند.

 

عطر لانکوم ترزور این لاو زنانه Lancome Tresor In Love

عطر لانکوم ترزور این لاو زنانه Lancome Tresor In Love

اگر به دنبال عطری همیشگی و روزانه باشید که بتوانید در تمامی فصل‌ها از آن استفاده کنید، عطر لانکوم ترزور این لاو، بهترین انتخاب برای‌تان است. درواقع، رایحه ماندگار، پخش بوی مناسب و بوی ملایم و اندکی شیرین آن، استفاده از عطرهای لانکوم را بیش از پیش رایج کرده است. رایحه گل رز به همراه عطر مرکبات و شلیل، از ترزور این لاو احساس می‌شود. اندکی تلخی از بوی چوب نیز در این عطر وجود دارد که ترکیب فوق‌العاده‌ای در آن ایجاد کرده است.

 

عطر لانکوم ایدول زنانه Lancome Idole

عطر لانکوم ایدول زنانه Lancome Idole

عطر لانکوم ایدول زنانه، بهترین انتخاب به‌عنوان عطر ثابت و روزانه شما خواهد بود. این عطر، با ترکیبی از رایحه میوه‌هایی مثل گلابی و عطر گل رز ساخته شده است. علاقه‌مندان به ایدول، آن را عطری مناسب و میانی می‌دانند. پایه عطر شیرین است، اما حس تلخی و تازگی گیاهان نیز، در آن احساس می‌شود. به عقیده بسیاری از افراد، این عطر حس زنانگی و لطافت زیادی را بروز می‌دهد و همین موضوع، علت محبوبیت بیش از پیش آن در بین خانم‌ها است.

 

حتما بخوانید:  مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور | جدیدترین مدل لباس مجلسی آستین دار و بلند گیپور

 

عطر لانکوم ترزور زنانه Lancome Tresor

عطر لانکوم ترزور زنانه Lancome Tresor

اگر به دنبال عطری روزمره باشید که پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده‌ای از آن احساس کنید، عطر لانکوم ترزور انتخاب خوبی برای شما است. هرچند، به عقیده عده‌ای، این عطر مناسب پاییز و زمستان است. اما شما بر اساس شرایط خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید. رایحه عطر ترزور لانکوم، مانند سایر عطرهای لانکوم، از گل رز آغاز می‌شود و عطری میوه‌ای در میان آن احساس می‌شود. تلخی مطلوبی از چوب صندل نیز، این عطر را بیش از پیش محبوب و دلچسب کرده است.

 

عطر لانکوم توبریوزز کاستن Lancome Tubereuses Castane

عطر لانکوم توبریوزز کاستن Lancome Tubereuses Castane

عطر توبریوزز کاستن، یکی از عطرهای لانکوم است که با رایحه‌ای شیرین و اندکی تلخ، دل همه را برده است. این عطر، با رایحه دانه تونکا و شاه بلوط، شیرینی زیادی را القا می‌کند. رایحه گل مریم نیز، در پس زمینه این عطر احساس می‌شود. این عطر نیز، برای فصول سرد سال پیشنهاد شده‌است و ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد.

 

عطر لانکوم هیپنوز زنانه Lancome Hypnose

عطر لانکوم هیپنوز زنانه Lancome Hypnose

عطر جذاب لانکوم هیپنوز، قابل استفاده در تمامی فصول به‌غیر از تابستان است. بوی ملایم عطر هیپنوز زنانه، از رایحه وانیل و گل و گیاه شروع می‌شود و شیرینی هیجان‌انگیزی در ابتدای آن احساس می‌شود. حس تلخی گیاه خس خس نیز، در این عطر به مشام می‌رسد. اگر علاقه‌مند به عطرهای ملایم و ساده هستید، در انتخاب هیپنوز اصلا شک نکنید. مطمئن باشید که یکی از جذاب‌ترین عطرهای لانکوم را تهیه کرده‌اید.

 

عطر لانکوم میراکل زنانه Lancome Miracle

عطر لانکوم میراکل زنانه Lancome Miracle

اگر عاشق عطرهای مدرن هستید و می‌خواهید یکی از عطرهای لانکوم را انتخاب کنید، میراکل جذاب‌ترین عطر مدرن این مجموعه محسوب می‌شود. رایحه‌ای از مرکبات و میوه لیچی به‌همراه عطر گل مگنولیا و اندکی فلفل سیاه، حس فوق‌العاده‌ای در شما ایجاد می‌کند. عطر زنجبیل و گل فریزیا نیز، با ملایم شدن این عطر احساس می‌شود. این عطر، در دسته بندی عطرهای روزانه قرار می‌گیرد و پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

 

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز زنانه Lancome Tresor Midnight Rose

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز زنانه Lancome Tresor Midnight Rose

میدنایت رز، یکی از عطرهای لانکوم است که با رایحه رز آغاز می‌شود و ترشی هیجان‌انگیزی از تمشک را بروز می‌دهد. رایجه تلخی از چوب نیز، در این عطر احساس می‌شود. لانکوم میدنایت رز، یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه لانکوم است. به‌دلیل پخش بوی عالی و ماندگاری مناسب، میدنایت رز را برای فصول سرد سال پیشنهاد می‌کنند.

 

عطر لانکوم پوئم زنانه Lancome Poeme

عطر لانکوم پوئم زنانه Lancome Poeme

عطر پوئم لانکوم، با رایحه جذابی از گل‌های ابریشم و نرگس شروع می‌شود.‌ پس از استفاده از این عطر، رایحه ملایمی از هلو و مرکبات، با گذشت زمان احساس می‌کنید. پوئم در دسته بندی عطرهای نیمه شیرین و گرم قرار می‌گیرد. رایحه میانی پوئم، ترکیب وانیل و گل را تداعی می‌کند.‌ پوئم جذاب‌ترین عطر برای پاییز و زمستان خواهد بود.

 

حتما بخوانید:  معرفی برترین هفته های مد جهان (Fashion Week)

 

عطر لانکوم مگنفیک زنانه Lancome Magnifique

عطر لانکوم مگنفیک زنانه Lancome Magnifique

عطر مگنفیک لانکوم، بهترین انتخاب پاییز و زمستان است. این عطر با رایحه شیرین و گرم از گل‌های زغفران و رز ساخته شده است. رایحه‌ای تند و تلخ از زیره نیز، در این عطر به مشام می‌رسد. با ملایم شدن بو، کم‌کم رایحه‌ای تلخ از چوب احساس می‌کنید. ماندگاری فوق‌العاده مطلوب و پخش بوی این عطر، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

عطر لانکوم مجی نویر زنانه Lancome Magie Noire

عطر لانکوم مجی نویر زنانه Lancome Magie Noire

عطر لانکوم مجی نویر، یکی از جذاب‌ترین عطرهای لانکوم است. این عطر با رایحه خزه بلوط آغاز می‌شود و رایحه صمغ گیاه باریجه را در هوا پخش می‌کند. رایحه ادویه، تندی و تلخی عجیبی در این عطر ایجاد می‌کند. همین موضوع، باعث شده که عطر مجی نویر در دسته بندی عطرهای سنگین و رسمی قرار گیرد که بهترین انتخاب برای حضور در مهمانی‌ها و عروسی‌های فصل پاییز و تابستان است.

 

عطر لانکوم میراکل سو مجیک زنانه Lancome Miracle So Magic

عطر لانکوم میراکل سو مجیک زنانه Lancome Miracle So Magic

عطر میراکل سو مجیک زنانه، یکی از عطرهای هیجان‌انگیز و جذاب است که با عطر گل‌ بنفشه در آغاز خود نمایی می‌کند. عطر فلفل و فندق نیز، از رایحه‌های ابتدایی سو مجیک است. با گذر زمان و ملایم شدن این عطر، رایحه‌ای از گل یاس، نرگس و شبدر احساس می‌کنید. اندکی رایحه چوب و وانیل، تعادل جذابی در این عطر ایجاد می‌کند. ماندگاری این عطر فوق‌العاده بالا است و می‌توانید آن را به‌عنوان عطری روزانه انتخاب کنید.

 

عطر لانکوم او دی آزور زنانه Lancome O d Azur

عطر لانکوم او دی آزور زنانه Lancome O d Azur

یکی از عطرهای لانکوم زنانه، او دی آزور است. این عطر، رایحه‌ای ترش از ترنج و لیمو را تداعی می‌کند و با دلبری همیشگی ادکلن های لانکووم، رایحه گل رز و فلفل را با ملایمت فوق‌العاده‌ای پخش می‌کند. بوی چوب و تلخی جذاب آن، تعادل شگفت انگیزی در او دی آزور ایجاد کرده است. ماندگاری این عطر متوسط است و برای فصول گرم‌تر سال پیشنهاد می‌گردد.

 

عطر لانکوم لاوندز تریانن Lancome Lavandes Trianon

عطر لانکوم لاوندز تریانن Lancome Lavandes Trianon

لاوندز تریانن یکی از عطرهای زنانه لانکوم است. با تحلیل عطر و بوی این محصول هیجان‌انگیز، متوجه شیرینی رایحه آن خواهید شد. عطر دلربای وانیل به همراه تلخی گیاهان، لاوندز تریانن را، بیش از پیش جذاب کرده است. ترکیب رایحه اسطوخدوس با گل‌ها، راز موفقیت و محبوبیت این عطر است. اگر علاقه‌مند به این عطر هستید، بدانید که بهترین انتخاب برای روزهای خنک بهاری و روزهای سرد پاییز و زمستان، همین عطر است.

 

عطر لانکوم لاوتر عود Lancome L Autre Oud

عطر لانکوم لاوتر عود Lancome L Autre Oud

عطر لانکوم لاوتر عود یکی از عطرهای جذاب لانکوم است که با رایحه‌ای سنگین خودنمایی می‌کند. رایحه گرم و تلخ این عطر، بسیار جذاب است. در ابتدا رایحه عود و کهربا از آن احساس می‌شود و پس از مدتی، عطر گل زعفران و رز در پس زمینه آن به مشام می‌رسد. عطر کندر حالتی دودی برای لاوتر عود ایجاد می‌کند و این عطر را شبیه به عطرهای عربی می‌کند. لاوتر عود، یکی از انتخاب‌های مطلوب برای فصل پاییز و زمستان است.

 

خلاصه مطلب

برای شناخت بهترین عطر و ادکلن زنانه، باید برندهای مطرح را شناسایی کنید و با مطالعه در خصوص نوع رایحه هرکدام، برای خریداری آن تصمیم بگیرید. عطرهای لانکوم ازجمله بهترین عطرهای زنانه در دنیا هستند که با مطالعه دقیق‌تر این مقاله، می‌توانید تا حد زیادی با آن‌ها آشنا شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید