ایده و خلاقیت

هایلایت مو چیست؟ جدیدترین رنگ موهای هایلایت + آموزش و انواع هایلات مو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر شما هم عاشق هایلایت مو هستید و میخواهید فرمول جدیدترین رنگ موهای هایلایت را بدانید و آموزش هایلایت مو در خانه را مطالعه کنید، همراه ما باشید.

اگر این روزها دلتان میخواهد در حال و هوای ظاهرتان تغییری اساسی بوجود آورید و در عین حال زیباتر و جذابتر به نظر برسید، پیشنهاد ما به شما این است که هایلایت مو را انتخاب کنید. رنگ موی هایلایت از آن تکنیک‌های رنگی است که موها را از یک دستی خارج میکند و رگه های رنگی جذابی روی آن به نمایش میگذارد. رنگ مو هایلایت روشن برای پوست‌های تیره فوق‌العاده جذاب است. هایلایت موی کوتاه و بلند، بسیار جذاب است.

چه هایلایتی مناسب موهای شما است؟ چگونه بهترین هایلایت مو را انجام دهید؟ در ادامه جدیدترین رنگ موهای هایلایت و آموزش انواع هایلایت می‌پردازیم.

پس تا پایان مطلب، همراه ما باشید.

 

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو چیست

اگر هنوز نمی‌دانید که هایلایت مو چیست، این مطلب را با دقت بخوانید. هایلایت مو، ایجاد رگه‌های رنگی روشن و منظم روی موهای تیره است. هایلایت‌ها اغلب یک الی دو درجه از رنگ پایه مو روشن‌تر هستند و در برخی موارد مانند مش سوزنی بخی، اختلاف زیادی با رنگ مو دارند. معمولا برای هایلایت مو مشکی، از رنگ‌های ملایم استفاده می‌شود. هرچند، در قدیم از رنگ‌های خیلی روشن یخی نیز استفاده می‌شد. این تکنیک به شما کمک می‌کند ظاهر جذاب، طبیعی و زیبا‌تری داشته باشید. همچنین اگر دوست ندارید به یک باره رنگ موهایتان را روشن کنید، می‌توانید ابتدا هایلایت را امتحان کنید. معمولا در انتهای کاتالوگ‌های رنگ مو می‌توانید  رنگ‌های مخصوص هایلایت را ببینید. مدل مش سوزنی، مناسب‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای هایلایت مو بوده‌است. این روزها با ترکیب تکنیک‌های مختلف، رنگ و مش سوزنی جدید را می‌توانید مشاهده کنید.

 

حتما مطالعه کنید: جذاب ترین رنگ موهای تابستان 2020

 

انواع هایلایت مو را بشناسید

انواع هایلایت مو

انواع هایلات مو به دو روش انجام میشود، هایلات مو با کلاه و هایلایت یا همان لایت مو با فویل، دو روش رایج هایلایت مو است. به هایلایت با کلاه، رنگ و مش سوزنی نیز گفته می‌شود. انتخاب تکنیک هایلایت به تخصص آرایشگر و تمایل شما بستگی دارد. اغلب آرایشگران امروزی، از تکنیک هایلایت با فویل استفاده می‌کنند. زیرا  هایلایت با کلاه، ممکن است کمی باعث کشیده شدن موهای شما شود و این موضوع، قطعا برای شما و آرایشگرتان آزاردهنده است. پرطرفدارترین رنگ‌ها برای هایلایت مو، هایلایت نسکافه ای، هایلایت روی موی مشکی، هایلایت زیتونی دودی، رنگ موی فندقی با هایلایت، هایلایت تیره، هایلایت زیتونی، هایلایت عسلی روی موی مشکی، هایلایت عسلی روی موی قهوه ای، هایلایت کاراملی و هایلایت نسکافه ای روی موی مشکی است. اما در میان تمام این رنگ‌ها، رنگ مو هایلایت تیره، پرطرفدارتر از سایر رنگ‌ها است. در ادامه به آموزش قدم به قدم هایلایت مو می‌پردازیم.

 

حتما مطالعه کنید: آموزش آرایش انواع مدل های مختلف چشم

 

نکته مهم قبل از هایلایت مو

یکی از مشکلات بعد از رنگ کردن موها ماندگاری کم رنگ مو ، بوی نامناسب مواد شیمیایی و آسیب های ناشی از رنگ مو است. این موارد معمولا یکی از بزرگترین مشکلات برای کسانی است که برای دریافت خدمات رنگ کردن مو به سالن های زیبایی مراجعه میکندد . البته این مشکلات یک راه حل آسان و سریع دارند. و آن هم استفاده از دستگاه نانو استیم است. اگر سلامتی و شادابی موهایتان برایتان اهمیت دارد حتما متن پایین را بخوانید تا با کارکردهای این دستگاه آشنا شوید.

اگر به دنبال رنگ کردن موهای خود هستید باید بدانید که اولین قدم برای زیباتر کردن  موهایتان ، حفظ سلامتی و شادابی موهاست. علاوه بر تغذیه و استفاده از ویتامین های مکمل باید نسبت به دیگر فرایندهای آبرسانی و تقویت مو آگاهی داشته باشید. احتمالا اگر از آن دسته افرادی باشید که به رنگ کردن مو و کراتینه کردن موها علاقه داشته باشید باید بدانید که تمام این روش ها در کاهش سلامت موهای شما بدون تاثیر نیست. 

یکی از راهکارهای آبرسانی به موها و کاهش یون های منفی ناشی از رنگ مو استفاده از دستگاه نانواستیم است. نانو استیم میتواند قبل و بعد از فرایندهای شیمیایی روی مو مانند کراتین کردن مو، ریباندینگ، بوتاکس، رنگ و دکلره به عنوان یک روش مکمل مورد استفاده قرار گیرد تا آسیب های ناشی از آن را کاهش دهد. 

علاوه بر این از نانو استیم به تنهایی میتوانید برای آبرسانی و تقویت شادابی موهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید تنها رنگ زیبای موها اهمیت ندارد ، سلامت و شادابی موهایتان را بایستی در اولویت اول قرار دهید.

 

برای هماهنگی بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09129464737 تماس بگیرید و
یا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سالن السا بیوتی به elsa_beauty_center در دایرکت پیام دهید .

 

برای دیدن معجزه نانو استیم و اوزون تراپی برای درمان موهای شکننده و آسیب دیده به پیج السا بیوتی مراجعه کنید

 

آموزش قدم به قدم هایلایت مو

آموزش قدم به قدم هایلایت مو

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید برای داشتن یک هایلایت زیبا به آرایشگاه مراجعه کنید، اصلا نگران نباشید. ما در ادامه مطلب، هایلایت مو در خانه را به شما می‌آموزیم. با مشاهده آموزش هایلایت مو، می‌توانید با کمک یکی از نزدیکان، جذابیت فوق‌العاده‌ای برای خودتان ایجاد کنید و درگیر پرداخت قیمت هایلایت مو در سالن‌ها نیز نمی‌شوید.

 

1-آموزش قدم به قدم هایلایت مو با کلاه

1-آموزش قدم به قدم هایلایت مو با کلاه

در هایلایت مو با کلاه، ابتدا باید کلاه مخصوص هایلایت را روی سرتان بگذارید و در مرحله بعد، با کمک یک میله، تار‌های مو خود را از داخل کلاه بیرون بکشید. این کار باید با آرامش و احتیاط زیادی انجام شود تا موها کشیده یا کنده نشود. بعد از خارج کردن مو، میتوانید دکلره یا رنگ مورد نظرتان را به موهای بیرون آمده از کلاه بزنید. روی مو را با کلاه رنگ بپوشانید و هر پانزده دقیقه چک کنید تا مو آسیبی نبیند. رنگ مو را بعد از 40 حدود  دقیقه بشویید و کلاه هایلایت را دربیاورید.

نکته: هنگام دکلره اگر موهایتان کش آمد، خیلی سریع مواد دکلره را بشویید.

 

حتما مطالعه کنید: رنگ مو نسکافه ای | انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای

 

2-آموزش قدم به قدم هایلایت مو با فویل

آموزش قدم به قدم هایلایت مو با فویل

بهتر است همین ابتدای کار بگوییم که هایلایت مو با فویل، بدون کمک دیگری، کاری تقریبا غیرممکن است. چون شما دسترسی مناسبی به پشت موهایتان ندارید؛ پس اگر میخواهید هایلایت زیبا و منظمی داشته باشید و رنگ و مش جدید را اجرا کنید، حتما باید شخصی که در این زمینه مهارت دارد، به شما کمک کند!

در ادامه مرحله به مرحله هایلایت مو با فویل را به شما آموزش می‌‎دهیم.

 

وسایل مورد نیاز هایلایت مو با فویل

  • فویل های برش خورده مستطیلی
  • قلم رنگ مو
  • رنگ مو و در صورت نیاز پودر دکلره
  • اکسیدان
  • کاسه رنگ
  • کلیپس تقسیم مو
  • شانه دم باریک یا دم فلزی مخصوص هایلایت

 

مراحل انجام هایلایت مو با فویل

 مدل مش و هایلایت مو فانتزی

  1. موها را تقسیم کنید، سه قسمت جلوی سر و چهار قسمت پشت سر را جدا کرده و کلیپس بزنید.
  2. یک قسمت از موهای جدا شده را انتخاب کنید و با کمک شانه دم باریک، از پایین، یک ردیف افقی مو را جدا کنید.
  3. با شانه دم باریک، به صورت زیگزاگ تارهای مورد نظر مو برای هایلایت را انتخاب کنید (هرچه این تارها بیشتر و به هم نزدیک‌تر باشد، هایلایت شما پر‌تر و زیباتر خواهد بود)
  4. ورقه‌های فویل را زیر تارموهای جدا شده قرار دهید و مواد رنگ یا دکلره را روی مو بزنید.
  5. فویل را منظم تا کنید، تا کاملا موهای مواد خورده را بپوشاند.
  6. ردیف بالایی فویل را دقیقا به اندازه ردیف قبلی جدا کنید. (برای طبیعی و زیباتر شدن هایلایت، این ردیف از مو را بدون رنگ رها کنید و سراغ ردیف بعدی بروید)
  7. مراحل قبل را مجدد تکرار کنید تا تمام قسمت‌هایی که در ابتدای کار جدا کرده‌اید هایلایت شود.
  8. بعد از نیم ساعت، فویل‌ها را چک کنید تا از روند رنگ‌گیری مو مطلع شوید. اگر به رنگ دلخواه رسیده‌اید، به آرامی فویل‌ها را باز و مو را آبکشی کنید.

 نکته: اگر از مواد دکلره استفاده کرده‌اید، هر 10 دقیقه مو را چک کنید تا نسوزد و بعد از شستشوی مو، رنگساژ کنید.

 

 مهمترین نکات هایلایت مو در خانه

جذاب ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

هایلایت مو بدون دانستن فوت کوزه گری هایلایت، ممکن است شما را حسابی ناامید کند. آرایشگرهای حرفه‌ای با دانستن این فوت و فن‌ها، می‌‎توانند هایلایت زیبا و چشم‌نوازی روی موهای شما خلق کنند. در ادامه به مهمترین نکات هایلایت مو در خانه می‌پردازیم.

 

  1. قبل از هایلایت موهایتان نباید ژل، چسب مو، سرم مو یا هرگونه مواد شیمیایی و گیاهی دیگری داشته باشد.
  2. بهتر است موهایتان چرب نباشد.
  3. اگر قصد دارید موهایتان را کوتاه کنید، این کار را قبل از هایلایت مو انجام دهید.
  4. حتما بعد از پایان هایلایت موهایتان را نوک‌گیری کنید.
  5. اگر میخواهید رنگ زمینه موهایتان را عوض کنید، این کار را حداقل یک روز قبل انجام دهید.
  6. اگر موهایتان دکلره نشده، از اکسیدان شماره 2 یا 3  و اگر پایه مو 8 یا 9 است از اکسیدان شماره 1 استفاده کنید.
  7. اگر قصد دارید ابتدا قسمت‌های مورد نظر را دکلره کنید، از پودر دکلره ای استفاده کنید که کف نکند.
  8. اگر در کار رنگ مو تخصصی ندارید، بهتر است رنگ هایلایت را با کمک یک متخصص رنگ مو بسازید.

 

حتما مطالعه کنید: مدل موی عروس با تاج و تور- تاج ملکه ای (موی عروس مدل 2020 )

 

ازون تراپی روشی عالی برای احیا موها 

 

ازون تراپی روشی عالی برای احیا موها 

 

اوزون تراپی بوسیله جدیدترین مِتُد و بروزترین دستگاه روز دنیا، اکسیژن رسانی و آبرسانی عمیق به ساقه و ریشه مو، نفوذ مستقیم اکسیژن به مِدولا و کورتکس مو انجام شده و عروق خونی ریشه مو را به جریان انداخته و باعث رشد سریعتر ان شده و از ریزش جلوگیری میکند، درمان قطعی ریزش مو حتی در مواردی که ریزش سکه ای بوجود امده یا حتی ریزش ارثی باشد ، جلوگیری از موخوره و درمان موخوره،تقویت پیاز مو و رشد ۲ برابر ، جلوگیری از تشدید شوره مو ، آبرسانی عمقی برای موهای دکلره شده و خشک که نیاز به درمان دارند!


در این روش به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نشده و برای تایپهای مختلف مو از جمله دکلره شده ، دَمج،رنگ شده،طبیعی ، لخت یا فِر استفاده میشه و خواص بینظیرش رو حتی بعد از جلسه اول کاملا میبینید! اوزون درتماس با ریشه موها، سبب جوانسازی و استحکام فولیکول موها شده که این فرآیند سبب تقویت و براق شدن تارهای مو میشود. این نوع درمان گردش خون رو بهبود بخشیده و هرگونه آلودگی میکروبی موجود در ریشه و تارهای مو را حذف میکند. اوزون تراپی نه تنها مشکلات موهای ضعیف و شکننده را درمان میکند، بلکه در حوزه پزشکی در درمان بسیاری از بیماریهای پوستی مانند پسوریازیس، اگزماهای پوستی و انواع طاسیهای غیر ژنتیکی کاربرد دارد.  اوزون تراپی حجم و تراکم موها را افزایش داده و با ترمیم و بازسازی تارهای موی آسیب دیده مانند موخوره ها، مانع از وز شدن موها می شود.

برای هماهنگی بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09129464737 تماس بگیرید و
یا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سالن السا بیوتی به elsa_beauty_center در دایرکت پیام دهید .

 

همچنین  اوزون تراپی به رشد موهای جدید کمک کرده و رشد موها را تحریک کرده و باعث میشود موها صافتر، نرمتر، و زیباتر شوند. برای جذاب تر شدن موها می‌توانید به السا بیوتی مرکز متخصصی ازون تراپی و اولاپلکس مراجعه کنید.

 

السا بیوتی و ازون تراپی

 

ازون تراپی چگونه انجام می‌شود؟

 

موها به کمک یک کاور در محوطه کابینی دستگاه قرار میگیرد ،بخار آبی به دمای ۴۰ درجه که قابل تنظیم است در درون کابین جریان پیدا میکند.حین این فرآیند که ۴ الی ۵ دقیقه زمان میبرد، فولیکولهای مو تحریک شده و از سطح مو بلند شده  و راه برای ورود هر گونه ماده ایی به عمق ساقه وریشه  مو باز میشود. بعد از این مرحله با کمک امواج مافوق صوت، ملکولهای آب تجزیه شده وشروع به  ترکیب ملکولهای اکسیژن میکند و با قطع انرژی مجددا ملکولهای o3 ناپایدار تجزیه شده و به o2 و o1 تبدیل میشوند

اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قوی دارد از میان فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه مو میشوند و در مسیر خود حدودا با ۸۰ الی ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب میشوند .

این عمل باعث ازبین رفتن بسیاری از میکروبها ،باکتریها ،قارچها و..، موجود در مو میشود و عمل استریلیزه بصورت کامل صورت میگیرد

در مرحله نهایی محوطه کابین با گزینه cooling شروع به ایجاد سرما و خنک کردن ناگهانی میکند که باعث تحریک مجدد فولیکولها و بسته بسته شدن آنها میشود ،لذا اتم اکسیژن در بافت مو محفوظ مانده و به کار خود ادامه میدهد.چنانچه موها در معرض گرمای مجدد قرار نگیرند این روند مدتی طول کشیده و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد

 

 

ازون تراپی

السا بیوتی

 

برای جذاب تر شدن موها می‌توانید به السا بیوتی مرکز متخصصی ازون تراپی و اولاپلکس مراجعه کنید. جالب است بدانید که اگر مایل به یادگیری این تکنیک ها هستید، میتوانید در وورکشاپ های تخصصی خانم فاضلی شرکت کنید.

 

مراقبت‌های بعد از هایلایت مو

مراقبت‌های بعد از هایلایت مو

برای این که هایلایت مو زیبایی‌اش را حفظ کند باید به مراقبت های بعد از هایلایت اهمیت دهید، این مراقبت ها شامل استفاده از شامپو ونرم کننده کم سولفات ومخصوص موهای رنگ شده، سرم مو مخصوص، ماسک مو هفتگی، سشوار با حرارت بسیار ملایم، محافظ حرارتی مو و روغن‌های گیاهی مثل روغن زیتون، بادام ونارگیل است. سعی کنید، با استفاده از یک روتین ماهانه و هفتگی، موهای‌تان را تقویت کنید. اگر به استخر می‌روید، حتما از کلاه مخصوص شنا استفاده کنید تا کلر آب با موهای‌تان در تماس نباشند. هرچه مراقبت از مو را بهتر انجام دهید، ماندگاری و درخشندگی هایلایت موهای‌تان بیشتر خواهد بود.

 

فرمول جدیدترین رنگ مو هایلایت

فرمول جدیدترین رنگ مو هایلایت

هایلایت مو فرمول هایلایت مو
فرمول رنگ هایلایت زیتونی رنگ M8 زیتونی یک چهارم تیوپ، 50 سی سی اکسیدان شماره 1 روی پایه 8 یا 9
فرمول رنگ هایلایت کاهی رنگ بلوند خیلی روشن، 50 سی سی اکسیدان شماره 1 روی پایه 9
فرمول رنگ هایلایت طلایی یک چهارم تیوپ رنگ G9، 50 سی سی اکسیدان شماره 1 روی پایه 9
فرمول رنگ هایلایت خاکستری یک چهارم تیوپ رنگ A8، 50 سی سی اکسیدان شماره 1 روی پایه 8 یا 9
 فرمول رنگ هایلایت بلوند عسلی بلوند شکلاتی نصف تیوپ، بلوند طلایی نصف تیوپ، اکسیدان شماره 1 روی پایه 8 یا 9
فرمول رنگ هایلایت شامپاینی 10 میل شامپاینی، 10 میل هلویی، 50 سی سی اکسیدان شماره یک روی پایه 9
فرمول رنگ هایلایت پلاتینه نسکافه ای شیر نسکافه ای یک چهارم تیوپ، بژ یک چهارم تیوپ، دو سانت دودی، دو سانت ماهگونی، 50 سی سی اکسیدان شماره 1 روی پایه 9
فرمول رنگ هایلایت دودی خاکستری 6 سانت خاکستری 7، 6 سانت دودی 7، دو سانت واریاسیون آبی، 4 سانت دودی

 

 

راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست

راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس چهره

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که رنگ مو خاصی را انتخاب کرده باشید اما این رنگ به اصطلاح به شما نیاید! اگر این شرایط را تجربه کرده‌‎اید باید بدانید که علت، عدم توجه به فرم صورت و چهره‌تان است. درادامه به شما کمک میکنیم که بر اساس چهر‌تان رنگ مو را انتخاب کنید.

  • رنگ مو مناسب پوست تیره
    • بهترین رنگ مو برای افرادی که پوست برنز یا تیره ای دارند، رنگ هایی با تم قرمز است مثل: شـرابی، مسـی، شـاه بلوطی، فنـدقی، بـادامـی و آجری .
  • رنگ مو مناسب پوست روشن
    • رنگ های دودی، بلوند و هایلایت های صدفی به صورت شما می‌آید، همچنبن اگر تمایل به رنگ های فانتزی تر دارید میتوانید سراغ رنگ مو قرمز و آبی هم بروید.
  • رنگ مو مناسب پوست گندمی
    • صورت گندمگون شما با موهای فندقی، عسلی، مسی، نخودی و شیری به زیبایی میدرخشد.

 

نکته: رنگ های گرم برای صورت های لاغر و پوست های تیره بهترین انتخاب و رنگ های سرد برای صورت های گرد تر و پوست روشن مناسب‌تر است.

 

جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

قطعا دیدن جدیدترین مدل مش و هایلایت مو، کمک زیادی به شما می‌کند تا مد را دنبال کنید و مطابق با آن، تغییرات آرایشی خودتان را انجام دهید. یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که می‌توانید برای تنوع انجام دهید، استفاده از جدیدترین مدل مش و هایلایت مو است. در ادامه، بهترین مدل‌ هایلایت مو را باهم می‌بینیم. درصورتی که از هریک از این هایلایت‌ها خوش‌تان آمد، می‌توانید عکس هایلایت مو را ذخیره کنید و در زمان مراجعه به سالن آرایش نشان دهید.

جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

جدیدترین و زیباترین مدل هایلایت مو با استفاده از فویل قابل استفاده بر روی موهای طبیعی

 

زیباترین و جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین مدل هایلایت مو با استفاده از فویل قابل استفاده بر روی موهای طبیعی و رنگ شده

 

خاص ترین جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

جدیدترین هایلایت مو دخترانه با تم طلایی و شکلاتی

 

فشن ترین  مدل مش و هایلایت مو

شیک ترین مدل هایلایت مو فویلی بر روی موهای قهوه ای روشن

 

لاکچری ترین  مدل مش و هایلایت مو

فانتزی ترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ سبز آبی ترند مد 2020

 

خاص ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

جدیدترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ سبز ترند مد 2020

 

فشن ترین ترند  مدل مش و هایلایت مو

فانتزی ترین هایلایت مو ترند مد 2020

 

جذاب ترین  مدل مش و هایلایت مو

زیباترین مدل هایلایت مو به رنگ بنفش و صورتی فانتزی - این ترکیب به هایلایت یونیکورن معروف است

 

خاص ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

شیک ترین هایلایت و آمبره یخی روی موهای شنی ماسه ای

 

 مدل مش و هایلایت مو  دخترانه 2020

فانتزی ترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ سبز آبی ترند مد 2020

 

طبیعی ترین  مدل مش و هایلایت مو

زیباترین هایلایت مو دخترانه قابل استفاده بر روی موهای زمینه تیره

 

خوش رنگ ترین  مدل مش و هایلایت مو

ساده ترین مدل هایلایت مو دخترانه بسیار طبیعی و شیک

 

ساده ترین  مدل مش و هایلایت مو

زیباترین و جدیدترین هایلایت مو 2020 با تم شکلاتی دودی

 

بهترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین مدل هایلایت مو بلوند کاهی بر روی موهای مشکی ساده

 

فانتزی ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

فانتزی ترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ سرخابی - جدیدترین ترند مد 2020

 

شیک ترین مدل دخترانه هایلایت

جذاب ترین مدل هایلایت مو دخترانه قابل اجرا بر روی موهای تیره و مشکی

 

بهترین  مدل مش و هایلایت مو تابستانه

خاص ترین مدل هایلایت مو بلوند شنی ماسه ای - هایلایت تابستانی جذاب

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو  کوتاه

آسان ترین مدل هایلایت بدون دکلره قابل اجرا بر روی موهای طبیعی

 

لاکچری ترین  مدل مش و هایلایت مو

جدیدترین هایلایت بلوند 2020 بر روی موها تیره و طبیعی

 

بهترین آرایشگاه  مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین مدل هایلایت موهای طبیعی با تکنیک آمبره و با استفاده از فویل

 

لوکس ترین هایلایت مو تهران

جدیدترین مدل هایلایت کاهی بر روی موهای تیره - ترند هایلایت بهار و تابستان 2020

 

لاکچری ترین  مدل مش و هایلایت مو در تهران

ساده ترین مدل هایلایت مو با استفاده از رنگ مو بر روی موهای طبیعی بلند

 

بهترین سالن  مدل مش و هایلایت مو

جذاب ترین مدل هایلایت مو کاهی قابل استفاده برای موهای کوتاه و جذاب

 

ارزان ترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

آسان ترین مدل هایلایت مو به روش فویلی بر روی موهای قهوه ای تیره

 

گران قیمت ترین  مدل مش و هایلایت مو

گران ترین هایلایت مو یخی با استفاده از دکلره و مواد باکیفیت

 

ساده ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

ساده ترین مدل هایلایت مو قهوه ای روشن قابل اجرا با کلاه مش و فویل

 

 مدل مش و هایلایت مو کاهی

حرفه ای ترین مدل هایلایت یخی بر روی موهای مشکی

 

بهترین  مدل مش و هایلایت مو مرواریدی

حرفه ای ترین مدل هایلایت یخی بر روی موهای مشکی 2020

 

بهترین فرمول

زیباترین هایلایت روشن قابل استفاده بر روی موهای طبیعی و رنگ شده

 

جذاب ترین  مدل مش و هایلایت مو روشن

حرفه ای ترین مدل هایلایت طلایی بر روی موهای قهوه ای 2020

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو دخترانه

ترند جذاب هایلایت 2020 که با بهترین مواد هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند

 

شیک ترین مدل  مدل مش و هایلایت مو 2020

شیک ترین مدل هایلایت مو با استفاده از فویل

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو تهران

حرفه ای ترین مدل هایلایت دخترانه با دکلره و رنگ مو

 

 مدل مش و هایلایت مو دخترانه

ساده ترین و شیک ترین مدل هایلایت موهای طبیعی و دخترانه

 

 مدل مش و هایلایت مو طبیعی

جدیدترین مدل هایلایت مو تابستانه - قابل اجرا با رنگ مو و بدون دکلره

 

 مدل مش و هایلایت مو فانتزی بنفش

فشن ترین هایلایت مو فویلی با رنگ مو فانتزی بنفش رنگ

 

 

خلاصه مطلب

هایلایت مو، جذاب‌ترین تغییری است که می‌توانید در استایل و چهره‌تان ایجاد کنید. انجام هایلایت در سالن‌های حرفه‌ای نتیجه فوق‌العاده‌ای برای‌تان خواهد داشت. اما هزینه هایلایت مو، کم نیست و برای رسیدن به خاص‌ترین استایل مو، باید پول زیادی پرداخت کنید. با یکی از اطرافیان و به کمک جدول فرمول زیباترین هایلایت های مو، اولین هایلایت مو در خانه را تجربه کنید.

شما تجربه ای از انجام هایلایت خانگی داشتید؟ نتیجه هایلایت شما، موفقیت آمیز بوده؟

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
شادی اسدی
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

عکس دومی عالیه

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید