ایده و خلاقیت

آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - تزیین شب یلدا عروس 1402

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر میخواهید برای شب یلدا سبد مخصوص تزیین کنید و سفره شب یلدا را به زیباترین شکل سفره آرایی کنید، در این مطلب آسانترین آموزش تزییین سبد میوه شب یلدا را خواهید دید.

شب یلدا، که همان شب چله نام دارد، یکی ازطولانی‌ترین شب‌های سال است که با پایان پاییز و آغاز زمستان این شب خاطره انگیز فرا می‌رسد. طبق سنت‌های قدیم، در این شب اکثرخانواده‌ها با هم یک دورهمی شیرین و پرهیاهو دارند. اکثر خانواده‌های ایرانی شب یلدا را در کنار عزیزان‌شان به شادی سپری می‌کنند و برای بهتر برگزار شدن شب یلدا، مدت‌ها  قبل از آن در تلاش برای آماده کردن لوازم پذیرایی یلدا و آموزش تزیین سبد میوه و همچنین سفره شب یلدا برای پذیرایی مهمانان هستند.

در ادامه به بررسی لیست وسایل شب یلدا برای عروس می‌پردازیم و زیباترین سفره آرایی شب یلدا برای عروس را باهم می‌بینیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

لیست وسایل شب یلدا برای عروس

لیست وسایل شب یلدا برای عروس

شب یلدا برای اکثر عروس و داماد‌ها که تازه عقد کرده‌اند و یا در دوران شیرین نامزدی هستند، این شب برای‌شان شب شیرینی است. به دلیل اینکه مدت طولانی می‌توانند در کنار یکدیگر باشند و در این شب، از با هم بودن لذت ببرند. در چنین شبی خانواده عروس آماده پذیرایی از خانواده داماد هستند و به همراه خانواده داماد این شب را جشن می‌گیرند و به خوبی وخوشی سپری می‌کنند. خانواده عروس سعی می‌کنند در شب یلدا جدیدترین تزیینات را داشته باشند، شاید برای شما سوال باشد که در شب یلدا برای عروس چی می‌برن؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دراین شب، خانواده داماد با کلی ذوق وشوق برای عروس‌شان خوراکی‌ها و هدایایی تهیه می‌کنند و با زیباترین تزیینات آن را به خانه عروس می‌برند.

خوراکی‌های آن شامل: آجیل(گردو، پسته، فندق، بادام، تخمه)، شیرینی، شکلات و کیک شب یلدا برای عروس، انواع میوه‌ها(هندوانه، انار، سیب، پرتقال، ازگیل، موز، لبو، خرمالو)، کدو تنبل است. این خوراکی‌ها به همراه هدایای دیگری مانند لباس گرم، بوت، پالتو،طلا(انگشتر،گوشواره،سکه بهارآزادی) و موارد این‌چنینی تقدیم عروس خانم می‌شود. بعضی خانواده‌ها  نیز، به جای این لوازم وجه نقد درنظر می‌گیرند. انتخاب نوع هدیه بستگی به تمایلات خود عروس و داماد دارد، که کدام را در صلاح ومشورت با یکدیگر در نظر بگیرند. خانواده عروس نیز با شناخت سلیقه و نیاز داماد درصورت تمایل کادو شب یلدا برای داماد خریداری می‌کنند.

 

حتما بخوانید: پیام تبریک شب یلدا به معشوق -متن های کوتاه و عاشقانه شب یلدا

 

سفره آرایی شب یلدا برای عروس

سفره آرایی شب یلدا برای عروس

شب یلدا عروس، شبی سراسرذوق و شوق است. به دلیل اینکه هفته‌ها قبل از موعد شب یلدا درحال تدارک برای چیدمان و تزیینات سفره یلدا و لوازم داخل آن برای پذیرایی ازخانواده داماد هستند. این را بدانید که هرچه تزیین شب یلدا ساده باشد، زیباتر جلوه می‌کند. زیرا سادگی به همراه خود زیبایی را نیز می‌آورد. خوراکی‌ها درصورت تزیین بیش از اندازه، غیرقابل استفاه می‌شوند. به طورمثال: برای تزیین آجیل شب یلدا عروس می‌توانید از ریختن آجیل داخل ظروف سنتی و یا پهن کرد آن روی سینی استفاده کنید. با استفاده از مقواهای باریک، آجیل را به شکل‌های متنوعی مثل گل یا طرح‌های مختلف دیگر درآورید. برای تزیین پشمک شب یلدا نیز می‌توانید پشمک را به شکل های سگ، آدم برفی و غیره درآورید. شما می‌توانید برای جلوه بیشتر این تزیینات از اسمارتیز، نرمک و روبان نیز استفاده کنید و یا همین تزیینات را به شکل کیک چند طبقه درآورید و روی هر طبقه آن را، با پشمک‌های رنگی به شکل گل درست کنید. همین‌طوربرای تزیین لبو شب چله عروس، لبو که یکی از پرطرفدارترین خوشمزه‌های شب یلدا است. آن را به همراه شلغم شکل گل رز درآورید و داخل سیخ چوبی کرده و با قراردادن در سبد‌های تزیینی با برگ‌های طبیعی اطراف آن را تزیین کنید. شما می‌تواند با قالب شکل قلب و یا هرچیز زیبای دیگری درآورید و به سیخ چوبی زده ولابه‌لای میوه‌های تزیین شده قرار دهید، که رنگ زیبای لبو، به تزیین هرچه بیشترسبد میوه شما کمک کند.

سفره شب یلدا را در عین سادگی، به زیبایی تزیین کنید و از شلوغ کردن آن بپرهیزید.

 

حتما بخوانید: گیفت شب یلدا برای عروس - گیفت جذاب شب یلدا برای عروس

 

آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس

آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس

میوه‌هایی که در کنار هدایای شب یلدا خانواده داماد آماده می‌کنند و همینطورمیوه‌هایی که خانواده عروس برای پذیرایی درشب یلدا از خانواده داماد آماده می‌کنند، همه احتیاج به تزیین دارند. با تزیین ساده، تمام لوازم پذیرایی به زیبایی می‌درخشند. این را بدانید که در هنگام تزیین سبد میوه ساده، باید قابل استفاده بودن مواد خوراکی را درنظر بگیرید تا میوه‌ها برای خوردن آماده باشند. برای تزیین سفره شب یلدا لاکچری در اینجا به آموزش تزیین دو نوع سبد میوه برای شب یلدا عروس اشاره می‌کنیم.

 

حتما بخوانید: متن کوتاه در مورد شب یلدا + [متن انگلیسی درباره شب یلدا]

 

1-آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا 1402

1-آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا

ابتدا پوست پرتقال را از یک سمت به شکل گل کنده کاری می‌کنید و همین‌طورانار و سیب را نیز به شکل‌های مختلفی که معمولا به صورت گل است کنده کاری کنید. کیوی‌ها را از وسط به شکل هفت، هشتی برش بدهید و این میوه‌ها را داخل سبد‌های حصیری زیبا قرار دهید. خیارها را از سر، به چند قاچ تقسیم کنید و به عنوان برگ، در لابه‌لای گل‌ها قرار دهید. برای تزیین هندوانه شب یلدا می‌توانید هندوانه را به شکل یک سبد برش دهید و خود هندوانه را با قالب‌های دایره‌ای شکل، خالی کرده و مجدد هندوانه‌ها را که به شکل توپ‌های قرمز رنگ هستند، داخل پوست هندوانه که به شکل سبد درست شده است بریزید. شما می‌توانید اطراف این سبد را با گل‌های طبیعی تزیین کنید و یا با استفاده از لبوهای قالب زده شده و به سیخ کشیده شده، تزیین را تکمیل کنید.

 

حتما بخوانید: تزیین سفره شب یلدا لاکچری + جدیدترین مدل سفره شب یلدا 

 

2-جذاب ترین تزیین سبد میوه یلدا 1402

2-جذاب ترین تزیین سبد میوه یلدا

تزیین دیگری که می‌توانید برای یلدا از آن استفاده کنید، تهیه آناناس برای پذیرایی است. این مدل سبد میوه همراه با آناناس است. ابتدا داخل آناناس را خالی کنید  و آن را داخل یک سینی سفید قرار ‌دهید و خود آناناسی را که از داخل پوستش جدا کرده‌اید را از وسط نصف ‌کنید و دوباره آناناس‌ها را به شکل نیم دایره خرد کنید و دور پوست آناناسی که وسط قرارداده‌اید بچینید. پوست پرتقال‌ها را گرفته و پرتقال‌ها را به شکل دایره وار، برش دهید و سپس دور تا دور آناناس، پرتقال‌ها را بچینید. باقیمانده آناناس‌ها را کوچک‌تر برش داده و داخل پوست آناناس بریزید. حال توت فرنگی‌ها را از وسط خرد کنید و مجدد روی پرتقال‌ها که دراطراف آناناس چیده بود، قرار ‌دهید. داخل خود آناناس‌ها را نیز با همین میوه‌های رنگی تزیین کنید.  البته سرآناناس به همراه برگ‌هایش را نیز، از وسط نصف کرده و روی سینی سفید، بالای آناناس به شکل هشتی قرار  دهید. در یک فیلم تزیین انارشب یلدا زیباترین نوع تزیین سبد میوه یلدا به‌گونه‌ای بود که انار پوست گرفته شد و از پوست‌ انار برای تزیین به شکل برگ قرمز استفاده شد. سپس انار‌ها را دون کرده و انار‌های دون شده را روی یک کیسه فریزر ریخته و به شکل گلوله‌ای در آورده و کیسه را به شکل ظریف گره زده بودند. روی سطح گره زده‌، ساق انار که در ابتدا جدا شده بود را می‌چسباندند و برگ‌هایی که با پوست انار درست شده بود را به کف این کیسه فریزر که داخل آن با انارهای دان شده پر شده بود، چسبانده و تزیین جذاب و خاصی را درست کرده‌اند. شما نیز می‌توانید به همین شکل تزیین را دنبال کنید.

دنبال کردن کانال تلگرام و اینستاگرام تزیین شب یلدا تشریفینو باعث می‌شود که شما عزیزان مدرن‌ترین و زیباترین تزیین سبد میوه بله برون، تزیین سبد میوه پلاستیکی، تزیین سبد میوه تابستانه و تزیین سبد میوه جشن تولد را به راحتی آموزش ببینید.

تزیین سبد میوه شب یلدا

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  2020

بهترین و آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزین سیب کیوی و برتقال داخل سبد حصیری

 

تزیین سبد میوه شب یلدا خاص

بهترین و جذاب ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های رنگارنگ یلدا و برش هایی به شکل گل با تزیین هندوانه

 

خاص ترین تزیین سبد میوه شب یلدا  2020

شیک ترین و آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزیین میوه ها داخل باکس گل و قراردادن انار در وسط آن

 

جذاب ترین تزیین سبد میوه شب یلدا  2020

خاص ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزین میوه ها داخل سبد حصیری و به سیخ کشیدن میوه های پاییزی

 

شیک ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های تزیین شده با اشکال متنوع داخل جعبه چوبی تزیینی

 

تزیین سبد میوه شب یلدا شیک

جدیدترین و زیباترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سبد میوه و برگ های سبز و تزیین میوه های متنوع داخل سبد

 

جدیدترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جذاب ترین و آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سبد کوچک و انارهای درشت به همراه میوه خشک و شیرینی و حافظ

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  زیبا

لوکس ترین و جدیدترین  آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از باکس فلزی پایه دار و گل آرایی و میوه آرایی

 

تزیین سبد میوه شب یلدا شیک و خاص

ارزان ترین  آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های تزیین شده در کنار برگ کاج، چوب دارچین، شیشه های آجیل یلدایی

 

تزیین سبد میوه شب یلدا لوکس

کوچک ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از گل آرایی و میوه آرایی داخل باکس 

 

زیباترین تزیین سبد میوه شب یلدا

لوکس ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از گل آرایی و میوه های قرمز رنگ مثل انار، سیب و توت فرنگی

 

تزیین سبد میوه شب یلدا

خاص ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از انار، آجیل و شیرینی های خوشمزه یلدایی

 

شیک ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

لاکچری ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سبد تزیید شده و گل آرایی شده و میوه های رنگی

 

خاص ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جذاب ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  میوه های پاییزی تزیین شده داخل سبد شیک و کوچک

 

شیک ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

زیباترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  میوه های پاییزی مثل انار به همراه گل آرایی ساده

 

ارزان ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  گل آرایی شیک و تلفیقی با میوه های پاییزه

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  گران قیمت

زیباترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از باکس شیک و جذاب رنگارنگ تزیین شده با میوه های پاییزی

 

گران ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

ساده ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های زمستانی تزیین شده داخل باکس چوبی خاص

 

خاص ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جذاب ترین  آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از کیوی، انار و باکس چوبی جذاب و خاص

 

لاکچری ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های خوشمزه و رنگی پاییزی تزیینن شده داخل باکس چوبی

 

باکلاس ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

خاص ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های رنگارنگ تزیین شده با برگ سبز داخل باکس چوبی

 

رنگی ترین ر

فانتزی ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های قالب زده شده شیک و جذاب داخل سیخ چوبی درون سبد

 

های کلاس ترین تزیین سبد میوه شب یلدا

لوکس ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  باکس شیشه ای و انار، کتاب حافظ، گل رز و آجیل یلدا

 

به روزترین تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از کلیه لوازم پذیرایی متناسب با شب یلدا داخل سبد حصیری

 

شیک ترین تزیین سبد میوه شب یلدا  2020

زیباترین و شیک ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  میوه های رنگارنگ شیک داخل سبد حصیری زیبا

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  امسال

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده سبد پر از میوه های رنگارنگ به همراه آجیل یلدا داخل تور قرمز

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  با انار

لوکس ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سیب قرمز و انار پاییزی تزیین شده با برگ و گل های زیبا

 

تزیین سبد میوه شب یلدا شیک و خاص

جذاب ترین ایده خلاقانه تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  میوه کاج، انار خشک و گل رز و چوب دارچین

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  با باکس مخصوص

ساده ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  انار، کیوی و پرتقال تزیین شده داخل سطل گل های رنگارنگ

 

سفارش آنلاین

خاص ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های تزیین شده برش داده شده داخل سبد شیک و فانتزی

 

سفارش آنلاین تزیین سبد میوه شب یلدا

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از میوه های رنگارنگ و گل آرایی صورتی داخل سبد حصیری

 

خرید آنلاین تزیین سبد میوه شب یلدا

بهترین و شیک ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سبد تزیین شده با تور و روبان سفید رنگ و میوه های سیخ زده شده

 

تزیین سبد میوه شب یلدا لاکچری

جدیدترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  سبد میوه حصیری با میوه های تزیین شده خوشمزه

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  در خانه

جذاب ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزیین میوه های رنگی به همراه هندوانه تزیین شده به شکل گل داخل سبد قهوه ای رنگ

 

تزیین سبد میوه شب یلدا با سلیقه

شیک ترین  آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزیین میوه و گل داخل سبد لوکس دسته دار

 

تزیین سبد میوه شب یلدا لاکچری

خاص ترین و آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزیین انار داخل باکس چوبی گل آرایی شده

 

تزیین سبد میوه شب یلدا  زیبا و خاص

ساده ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از  تزیین سیب انار و چوب دارچین داخل دسته گل

 

تزیین سبد میوه شب یلدا لوکس 2020

جذاب ترین و آسان‌ترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از تزیین میوه های رنگارنگ داخل سبد حصیری به شکل پرنده

 

تزیین سبد میوه شب یلدا پاییزی

شیک ترین و زیباترین آموزش تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس - با استفاده از سبد گل آرایی شده و تزیین شده با میوه های برش خورده

خلاصه مطلب

شما می‌توانید در تمام جشن ها و میهمانی‌های‌تان برای تزیین و زیباتر شدن مراسم اقدام کنید. با ایده از عکس‌هایی که در بالا قرارداده شده است و آموزشی که برای تزیین سبد میوه یلدا و سفره یلدایی ارائه شده است، شما را تبدیل به باسلیقه‌ترین خانم تبدیل می‌کند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید