ایده و خلاقیت

سال ۱۴۰۰، سال چه حیوانی است؟ نماد سال 1400

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر دوست دارید که بدانید نماد سال 1400 چیست و گاو نماد سال 1400 چه ویژگیهایی دارد، این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

معمولا در ابتدای هر سال، همه ما کنجکاو هستیم که بدانیم وارد چه سالی شده‌ایم و نماد چینی سال چیست. این حس و حال جالب، امسال که همه چیز با هر سال متفاوت است و شیوع ویروس کرونا بیش از پیش همه را نگران کرده است، بسیار بیشتر از هر سال موردتوجه قرار گرفته است. همه دوست دارند تا درخصوص سال 1400 و نماد آن اطلاعات داشته باشند.

به همین دلیل، در این بخش قصد داریم به جزییات دقیقی از نماد سال 1400 بپردازیم و توضیح دهیم که سال گاو چگونه سالیست و ویژگی‌های سال گاو چه خواهد بود و در این سال، متولدین سال گاو چه ویژگی‌هایی دارند.

پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

نماد سال 1400 چیست؟

نماد سال 1400 چیست؟

یکم فروردین ابتدای سال نو محسوب می‌شود. در یکم فروردین ما به سال جدید ورود می‌کنیم. امسال نیز با ورود به سال 1400، وارد سال گاو می‌شویم. نمادهای مختلف که برای سال‌های مختلف درنظر گرفته شده است، از نمادهای تقویم چینی است. چینیان بر این باورند که نماد هر سال، مشخصه و ویژگی‌های آن سال را مشخص می‌کند. بر همین اساس، 12 نماد با برداشت از 12 ماه سال وجود دارد که هر سال، نماد سال را یکی از حیوانات مشخص می‌کند. نماد سال 1400 گاو است.

 

حتما بخوانید: در عید نوروز چه کارهایی انجام می‌دهیم؟ باید‌ها و نباید‌های نوروز

 

چه افرادی متولد سال گاو هستند؟

چه افرادی متولد سال گاو هستند؟

از آن‌جا که تعداد نمادهای تقویم چینی برای سال‌های مختلف 12 نماد است. هر 12 سال یکبار، هر نماد تکرار می‌شود. برهمین اساس می‌توان متولدین سال‌های مختلف را از لحاظ نماد سال تولد نیز ارزیابی کرد. اگر بخواهید بدانید که چه افرادی متولد سال گاو بوده‌اند، باید بدانید که متولدین ۱۲۸۰ - ۱۲۹۲ - ۱۳۰۴ - ۱۳۱۶ - ۱۳۲۸ - ۱۳۴۰ - ۱۳۵۲ - ۱۳۶۴ - ۱۳۷۶ – ۱۳۸۸، متولد سال گاو بوده‌اند.

 

 

سال گاو چگونه سالیست؟

سال گاو چگونه سالیست؟

به عقیده فرهنگ و تمدن کهن چین، هر سال براساس نمادی که دارد، ویژگی‌های خاصی نیز دارد. درواقع، چینی‌ها معتقدند که هر سال، از نماد خود تاثیر می‌پذیرد و ویژگی اخلاق و رفتاری نماد خود را در سرنوشت آن سال، نشان می‌دهد. بر همین اساس می‌توان گفت که سال گاو، احتمالا سال خوبی خواهد بود. گاو موجودی سر به راه، اهلی و پربرکت است. گاو متفکر است و شخصیتی آرام و صبور، خجالتی و دقیق دارد. گاو وفادار است و برای حفظ جان صاحبش و محل زندگی‌اش، می‌جنگد. گاو میهن پرست است و هدف خودش را تا سرحد نهایت دنبال می‌کند. باتوجه به این ویژگی‌ها می‌توان گفت که سال گاو سال جذابی خواهد بود.

 

حتما بخوانید: آداب و رسوم عید نوروز + آداب و رسوم نوروز استان های ایران

 

رابطه عشقی متولدین سال گاو با سال‌های دیگر

رابطه عشقی متولدین سال گاو با سال‌های دیگر

  • زن گاو با  مرد موش : زوج خوبی هستند.
  • زن گاو با مرد گاو : هر دو مادی گرا و سنتی هستند و مراقب هم می باشند.
  • زن گاو با مرد ببر : رابطه عاطفی بین شان معنی ندارد و در خطر نابودی اند.
  • زن گاو با مرد گربه : آقای گربه توجهی به امر و نهی گاو ندارد و نسبت به او بی تفاوت است.
  • زن گاو با مرد اژدها : همواره باهم در حال جنگ و جدال هستند و این شرایط برای اژدها خسته کننده است.
  • زن گاو و مرد مار : بسیار عالی ، مار عقلانی رفتار می کند . گاو همیشه در این رابطه تصمیم گیرنده است.
  • زن گاو و مرد اسب : سرانجام آنها جدایی است چون اسب مغرور و مستقل است.
  • زن گاو و مرد بز : رابطه خوبی نیست و گاو بی توجه بز را از گود بیرون خواهد کرد.
  • زن گاو و مرد میمون: گاو عاشق میمون است اما میمون خود را درگیر روابط پیچیده نمی کند.
  • زن گاو و مرد خروس : تا وقتی که خروس گرفتار کبر خود نشود رابطه خوب و عالی است. خروس باید میانه رو باشد.
  • زن گاو و مرد سگ : بسیار سخت است اما ممکن. زن گاو بهتر است در این رابطه فقط خانه دار باشد.
  • زن گاو و مرد خوک : خوک به دنبال عقده های قبلی خود است که به دردسر گرفتار می شود.

 

حتما بخوانید: تزیین سبزه عید: انواع مدل های تزیین سبزه عید + آموزش تزیین سبزه

 

گاو نماد چیست؟

گاو نماد چیست؟

گاو نمادی از برگت و بخشندگی است. گاو نمادی از تفکر و تعصب است. جالب است بدانید که گاو موجود خودکامه و زورگو است که برای دستیابی به اهدافش، از زور استفاده می‌کند. گاو تنهایی را دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد.

 

طالع بینی سال گاو برای ماه های مختلف

طالع بینی سال گاو برای ماه های مختلف

روابط ماه‌های مختلف با یکدیگر و طالع بینی سال گاو در آن‌ها، برای بسیاری از افراد جذاب است. در ادامه به شرح طالع بینی سال گاو برای ماه های مختلف می‌پردازیم.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین فروردین

طالع بینی سال گاو برای مرد فروردینی نشان می‌دهد که ، روراست، پرانرژی و آتشین، بااحساس و عاشق، تک و پرتوقع، عاشق رهبری و فرمانده بودن. به عقیده منجمین مرد این ماه می تواند گاهی بسیار پر جنب و جوش و رمانتیک و عاشق پیشه باشد و گاهی بسیار سرد و بی تفاوت. طالع بینی سال گاو برای زن متولد فروردین نیز نشان می‌دهد که، متولد فروردین زنی است که عشق را از زندگی خود جدا می داند و عشق را همه زندگی خود نمی داند. زن متولد این ماه بیش از ماه های دیگر می تواند بدون مرد زندگی کند.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین اردیبهشت

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد اردیبهشت نشان می‌دهد که عاشق واقعی نه چاپلوس، روح بلند و لطیف، دارای استعداد بارز در کارهای اجتماعی ، عموما اوضاع مالی خوبی دارد. طالع بینی اردیبهشتی‌های متولدین سال گاو، نشان می‌دهد که عاشق طبیعت، مادری فداکار و سخت گیر، همسری مددرسان و فداکار، عاشق موسیقی است و بلند پرواز است. زن اردیبهشتی به راحتی از مشکلات راهی برای رسیدن به هدفش پیدا می کند.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین خرداد

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد خرداد نشان می‌دهد که دوست و حامی، دارای قدرت رویاپردازی، باذوق و عاشق هنر، غیر قابل پیش بینی، مرموز و دارای دو وجه شخصیتی متفاوت . در دوستی و رفاقت فوق العاده است. طالع بینی سال گاو برای زن متولد خرداد نشان می‌دهد که  انرژی بخش و با نشاط، اهل تظاهر وخودنمایی، سخنور، با احساس . یکنواخت و خسته کننده نیست.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین تیر

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد تیر نشان می‌دهد که  عاشق نقاشی و هنر، آینده نگر، اخمو و درون گرا، عاشق مال و مکنت، او هرگز به راحتی به فردی که آشنایتی با او ندارد اعتماد نمی کند، هنگام عصبانیت ترجیح می دهد که به تنهایی آرام شود. طالع بینی سال گاو برای زن متولد تیر نشان می‌دهد که در احساسات گاهی پر شور و گاهی اندوهگین، کاملا متفاوت، خیالاتی، اهل پس انداز ، او نمونه بارز ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و روز دیگر از دنده چپ است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین مرداد

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد مرداد نشان می‌دهد که  عاشق پیشه، قدرت طلب ، مستقل و خوش مشرب، خشمگین . او برای عشق خود بهترین ها را می خواهد . هرگز او را عصبانی نکنید. طالع بینی سال گاو برای زن متولد مرداد نشان می‌دهد که بسیار وفادار، عاطفی و دلسوز ، عاشق پیشه ، او برای خاطرات ارزش بسیاری قائل است و در امور عاطفی ثبات قدم است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین شهریور

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد شهریور نشان می‌دهد که  باهوش و قاطع، سرد و منطقی ، فداکار صادق و بی آلایش ، مسئولیت پذیر و کمک رسان ، کشاورزی مناسبترین شغل برای اوست. حافظه بسیار قوی دارد. و طالع بینی سال گاو برای زنان متولدین شهریور نشان می‌دهد که با نشاط و پرشور ، بی ریا و بی آلایش ، با شرم و حیا، مصمم و با اراده ، او را هیچ وقت در حال تخلف در رانندگی نخواهید دید و در راه خود ثابت قدم است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین مهر

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد مهر نشان می‌دهد که صادق و اجتماعی ، کاملا قابل اعتماد ، قانون مدار ، متعادل ، دست و دل باز ، عاشق سرسخت ، دمدمی مزاج ، او در امور عاشقانه هم از عقل و منطق پیروی می کند . به راحتی نظر مخالف خود را با دلیل و منطق موافق خود می کند. طالع بینی سال گاو برای زنان متولد مهر نشان می‌دهد که مرد صفت ، دارای قدرت مباحثه ، دارای ظرافت و زنانگی ، مهربان و دلربا ، منطقی و عاشق پیشه . او مثل یک قاضی یا دادستان عمل می کند اما در امور خانه بسیار با ظرافت زنانه و دل انگیز است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین آبان

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد آبان ماه نشان می‌دهد که کله شق و عصبی ، به دنبال پیروزی ، پر هیجان و بلند پرواز ، خواهان آسایش ، خواهان عشق با هیجان ، قابل اعتماد، باهوش، او بر عکس ظاهر آرام و ساکت و کم حرف خود باطنی گرم و اراده ای قوی و افکاری بلند و حسود دارد. طالع بینی سال گاو برای زن متولد آبان نیز نشان می‌دهد که عصبی و پر هیجان ، عاشق رنگ قرمز حنایی، طناز و عاشق پیشه، ترسو و محافظه کار ، او از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر از مرد ندارد و امیال خود را به خوبی کنترل و مدیریت می کند.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین آذر

طالع بینی سال گاو برای متولدین مرد آذر نشان می‌دهد که صادق ، خوش بین و امیدوار به آینده، خوش شانس ، باشخصیت ، کنجکاو، رهبر و سرپرست، خوش بین، او به همه اعتماد دارد و گاهی به علت این خوشبینی متضرر می شود. طالع بینی زن متولد آذر در سال گاو نشان می‌دهد که واقع بین ، اهل منطق و فکر ، خوش بین و صادق ، او بدی های زندگی را به عنوان یک واقعیت قبول می کند و در زندگی اهل منطق و واقعیات است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین دی

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد دی نشان می‌دهد که جدی و منطقی ، اهل لودگی نیست، قدر طلب ، منظم و نقد کننده ، او دارای زبان نیش دار است و تمامی تمایلات و شادی درونی خود را مخفی نگاه می دارد. طالع بینی سال گاو برای زنان متولد دی نشان می‌دهد که دارای شخصیتی زنانه همراه با بی تفاوتی و خونسردی، جدی و منظم ، با وقار و آرام. او برای عشق به دنبال مردی است که بتواند از نظر شغلی فرد مهمی باشد و پدری دلسوز برای فرزندانش باشد.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین بهمن

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد بهمن نشان می‌دهد که دانا و باهوش ، پنهان کار و محافظه کار، وفادار در عشق ، اجتماعی و مخترع، متفاوت در عشق ، رفیق باز ، برای او هر رابطه ای در قالب یک دوستی ساده است که گاهی هم ممکن است در میان آن عشق ظاهر کند و شما را شوکه کند. طالع بینی سال گاو برای زن متولد بهمن نشان می‌دهد که باهوش ، در عشق جدی و مستحکم، وفادار، بلند پرواز و اهل ارتباط با دوستان خود ، سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است.

 

طالع بینی سال گاو برای متولدین اسفند

طالع بینی سال گاو برای مرد متولد اسفند چنین است که پر جنب و جوش ، عاشقی بی نظیر، خوش صحبت و آرام ، اهل ریسک است ، او اگر در موقعیتی عالی قرار گیرد با بی اعتنایی آن را از دست می دهد و حالت تنبلی و رخوت او را از انجام کارهای جدی دور می کند. طالع بینی سال گاو برای زن متولد اسفند نشان می‌دهد که بی نظیر از بسیاری جهات، صبور و بردبار ، آرام و عاشق پیشه ، او هیچ وقت به دنبال سلطه بر مرد زندگی اش نیست و با صبر تمام کج خلقی ها و خودخواهی های مردش را تحمل می کند و از او انتظار حمایت کامل دارد.

 

حتما بخوانید: تزیین سفره هفت سین سال 1400 [چیدمان خاص و لاکچری] + ایده نو

 

افراد مشهوری که متولد سال گاو بوده‌اند

افراد مشهوری که متولد سال گاو بوده‌اند

  • ارسطو
  • چارلی چاپین
  • دانته
  • آگوست رنوار
  • ریچارد برتون
  • یوهان سباستین
  • کلمانسو
  • ناپلئون
  • پیترسلرز
  • نهرو
  • لویی سیزدهم
  • ریچاردمارکیز دوپمپادور

 

خلاصه مطلب

شاید نماد سال چندان به نظر دارای اهمیت نباشد. اما مرور این نمادها و تعابیری که در هر سال برای آن مشخص شده است، بسیار سرگرم کننده است. شما می‌توانید در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از این مطلب استفاده کنید و روابط متولدین سال‌های مختلف با سال گاو را بررسی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید