ایده و خلاقیت

100 مدل لباس تولد دخترانه شیک و جدید 1402| جوان + نوجوان و بچگانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳

اگر میخواهید زیباترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه شیک 1402 را ببینید و برای لباس تولد دخترانه جوان نوجوان و کودک ایده بگیرید همراه ما باشید.

انتخاب لباس خصوصا برای خانم‌ها و دختر خانم‌ها یکی از کارهای مشکل اما شیرین است. پیدا کردن یک لباس مناسب که برای سن و سال فرد مناسب باشد و جهت استفاده از مهمانی، تولد یا عروسی نیز مناسب باشد، هفت خان رستم است. معمولا اگر بتوانید پیش از اقدام به خرید مدل لباس تولد دخترانه جوان یا مدل لباس تولد دخترانه نوجوان را مشخص کنید، می‌توانید خرید هیجان‌انگیزی داشته باشید و از سردرگمی نجات پیدا کنید.

اگر می‌خواهید بهترین مدل لباس تولد دخترانه ساده و مدل لباس تولد دخترانه پرنسسی را مشاهده کنید و شیک ترین لباس تولد 1402 را ببینید، در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا مشاهده مدل لباس خرید لباس را آسان می‌کند؟

چرا مشاهده مدل لباس خرید لباس را آسان می‌کند

مهم‌ترین موضوعی که خرید کردن یک نوع لباس را برای ما دشوار می‌کند، عدم تصمیم گیری در خصوص نوع مدل لباس است. تصویر سازی ذهنی ما گاهی چندان قوی عمل نمی‌کند و نمی‌تواند پیش از مشاهده حضوری یک لباس، آن را تصور کند. اما مشاهده انواع مدل لباس تولد دخترانه اسپرت و رسمی به شما کمک می‌کند تا براساس تم تولد، نوع تولد و مهمانان، بهترین مدل لباس را تهیه کنید.

 

ویژگی مهم لباس تولد دخترانه

ویژگی مهم لباس تولد دخترانه

آگاهی از ویژگی های یک  لباس تولد دخترانه، به شما کمک میکند تا انتخاب بهتری داشته باشید. لباس تولد دخترانه، معمولا فانتزی، جذاب و زیبا است. به همین دلیل اکثر افراد برای ثبت خاطرات شیرین جشن تولد دخترانه، تلاش میکنند تا مناسب ترین لباس را تهیه کنند و از نتیجه آن لذت ببرند. در ادامه به برخی ویژگی های مهم در این لباس ها اشاره میکنیم.

  • رنگ‌های روشن و زنده: بیشتر از هرچیزی، در  لباس‌های تولد دخترانه، به رنگ‌هایی مانند صورتی، بنفش، آبی آسمانی، زرد لیمویی و سبز شاداب توجه می شود. این رنگ ها بسیار جذاب، زیبا و دخترانه هستند.
  • الگوها و طرح‌ها: لباس‌های تولد دخترانه معمولاً دارای طرح‌ها و الگوهای جذاب هستند، استفاده از جزییاتی مانند گل‌ها، پروانه‌ها، قلب‌ها، حیوانات، یونیکورن و شخصیت های کارتونی در لباس دخترانه بسیار رایج است.
  • دیزاین: برخی از لباس‌های تولد دخترانه با دیزاین خاص عرضه می شوند. استفاده از خرج کار چرم، دانتل، گلداری، گل برجسته و پرل میتواند جذابیت لباس دخترانه را چند برابر کند.
  • جزئیات مخصوص دختربچه‌ها: ممکن است لباس‌های تولد دخترانه دارای جزئیاتی مانند روبان‌ها، گل‌ها، ژورنال‌ها، مهره‌ها و ستاره‌ها باشند تا استایلی فانتزی خلق کنند.
  • طراحی‌های مختلف: لباس‌های تولد دخترانه به اشکال مختلفی مانند لباس‌های پرنسسی، گل‌دار، پیش بندی و آستین پفی طراحی می‌شوند.
  • استفاده از پارچه‌های نرم و راحت: یکی از ویژگی های مهم در لباس تولد دخترانه، توجه به لطافت پارچه و نرمی و راحتی آن است. شما به راحتی میتوانید لباسی با استایل شیک و پارچه مناسب و راحت سفارش دهید.
  • جذابیت بصری: در ویژگی های مهم لباس تولد دخترانه، توجه به جذابیت بصری اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب قادر هستید استایل شیک و بی نظیری را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این ویژگی‌ها به تنهایی نهایتاً توصیفی کلی از لباس‌های تولد دخترانه ارائه می‌دهند و ممکن است طرح‌ها و مدل‌ها بسیار متنوع باشند و بسته به طراحان و برندهای مختلف، تفاوت‌هایی داشته باشند.

 

نکات مهم انتخاب لباس تولد دخترانه

نکات مهم انتخاب لباس تولد دخترانه

لباس تولد دخترانه باید ظاهری شاداب و جذاب داشته باشد و با محیط جشن تولد و همچنین سن و سلیقه کودک سازگاری داشته باشد. در انتخاب لباس تولد دخترانه می‌توان به موارد زیر توجه کرد:

  • به رنگ ها توجه کنید: برای انتخاب لباس تولد دخترانه، باید حتما به رنگ توجه ویژه ای داشته باشید. انتخاب رنگ های روشن، شاد و پر انرژی برای دختر خانم ها بهترین گزینه است. پس سعی کنید تم رنگی لباس را متناسب با دیزاین جشن و زیبایی آن انتخاب کنید.
  • المان های دخترانه: شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید استفاده از المان های دخترانه در طراحی لباس تولد اهمیت زیادی دارد. شما به خوبی میتوانید لباس ها را با دیزاین این المان ها مشاهده کنید. از جذابیت آن لذت ببرید.
  • طراحی‌ لباس دخترانه: لباس‌های تولد دخترانه براساس نوع استفاده، استایل کلی و شکل مورد نظر طراحی میشوند. شما به راحتی میتوانید با استفاده از ایده های نو و جذابی که در این مقاله ارائه شده است، برای طراحی لباس دخترانه اقدام کنید. این طراحی باید با درنظر گرفتن علاقه مندی و گرایشات و سلیقه شخصی دختر خانم ها انجام شود تاا نتیجه خوبی داشته باشد.
  • انتخاب پارچه:  یکی از پارامترهای اثرگذار در زیبایی لباس تولد دخترانه، نوع پارچه آن است. استفاده از پارچه های نرم، راحت اما جذاب و فانتزی برای لباس دخترانه بهترین گزینه است. یادتان باشد که لباس ها نباید فرد را دچار حساسیت کنند. تهویه مناسب از تار و پود لباس نیز اهمیت زیادی دارد. همین موارد موجب میشود تا انتخاب شما موفق باشد.
  • کیفیت دوخت: برای داشتن یک لباس دخترانه مناسب، باید اطمینان حاصل کنید که لباس تولد کیفیت بالایی از دوخت و الگو را دارد. استفاده از لباس هایی که دوخت مناسبی ندارند و کیفیت چندان خوبی در تولید آن ها رعایت نشده، نتایج مطلوبی نخواهد داشت.
  • سایز لباس دخترانه: اندازه لباس باید براساس اندام فرد انتخاب شود. استفاده از لباس بزرگتر از سایز یا کوچک تر میتواند کلافگی زیادی ایجاد کند و ظاهر تمام عکس های تولد را تحت تاثیر قرار دهد.
  • تناسب با اندام: تفاوتی ندارد که لباس تولد دخترانه برای کودک باشد یا نوجوان، به هر حال فرم اندام تاثیر بالایی در نوع مدل لباس ایفا میکند. به همین دلیل باید براساس اندام فرد مدنظرتان لباس را سفارش داده یا انتخاب کنید.

استفاده از لباس ست با بزرگسال ایده جذابی است که برای برخی افراد میتواند گزینه مناسبی باشد. سعی کنید در چنین انتخابی، سلیقه شخصی فرد را مدنظر قرار دهید.

 

انواع سبک لباس تولد دخترانه

انواع سبک لباس تولد دخترانه

لباس‌های تولد دخترانه می‌توانند در انواع سبک‌ها و طرح‌ها تولید میشوند. آگاهی از انواع سبک لباس تولد دخترانه، به شما کمک میکند تا به بهترین شکل ممکن ایده پردازی کنید و لباس مناسبی را انتخاب نمایید. در ادامه قصد داریم با توجه به اهمیت انتخاب سبک لباس تولد دخترانه، اطلاعاتی را مرور کنیم.

 

1-لباس‌های پرنسسی تولد دخترانه

یک

یکی از محبوب ترین لباس هایی که برای تولد میتوانید انتخاب کنید، لباس پرنسسی است. این لباس‌ها با جزئیات مخصوص پرنسس‌ها و شاهزاده‌ها طراحی می‌شوند. معمولاً دارای دامن‌های گل‌دار و روبان‌های زیبا هستند که به کودک ظاهر شیرینی می‌بخشند. دامن های پف دار این مدل لباس ها تاحدی زیبا است که میتوانید از آن ها به عنوان یک اثر هنری یاد کنید. جذابیت عکس های این سبک لباس ها به شدت بالا است.

 

2-لباس‌های گلدار تولد دخترانه

لباس‌های گلدار تولد دخترانه

ذات و لطافت دخترانه، طراوت و زیبایی گل ها را میطلبد. به همین دلیل لازم است تا برای انتخاب لباس های گلدار اقدان کنید. این مدل لباس ها  با دارا بودن پارچه فانتزی گل دار به شدت محبوب هستند. این مدل دراای گل‌های برجسته یا الگوهای گل‌دار هستند که به آن‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد.

 

3-لباس شخصیت های انیمیشنی تولد دخترانه

لباس شخصیت های انیمیشنی تولد دخترانه

کارتون ها و لباس های اینچنینی برای کودکان الهام بخش هستند. همین موضوع موجب می شود تا لباس شخصیت های کارتونی به شدت محبوب باشند. در این خصوص لازم است شخصیت مورد علاقه فرد را کشف کنید و متناسب با همان شخصیت، المان ها و ویژگی های خاصی را مرور کنید. به این ترتیب همه چیز برای داشتن یک جشن تولد رویایی و فانتزی فراهم است.

 

4-لباس‌های متناسب با فصل ها تولد دخترانه

لباس‌های متناسب با فصل ها تولد دخترانه

یکی از ایده های جذاب در انتخاب لباس دخترانه تولد، انتخاب لباس هایی است که متناسب با هر فصل طراحی میشود. لباس با تم زمستان، بهار، پاییز و تابستان همیشه محبوب بوده و هست. لباس‌های تولد دخترانه بر اساس ویژگی فصول مختلف و المان های مطرح در هر فصل طراحی میشوند. مثلاً لباس‌های تولد تابستانه معمولاً خنک‌تر و رنگارنگ‌تر است و المان هایی مثل خورشید و تفریحات تابستانی در آن دیده میشود، در حالی که لباس‌های تولد زمستانه از پارچه‌ها و طرح‌های گرم‌تر ساخته میشوند و همگی دارای المان هایی مثل برف و سورتمه هستند.

 

5-لباس های پیش بندی فانتزی تولد دخترانه

لباس های پیش بندی فانتزی تولد دخترانه

یکی دیگر از جذاب ترین استایل هایی که برای کودک، نوجوان و بزرگسال زیبایی خاصی دارد،لباس های پیش بندی است. این سبک لباس ها به دلیل استایل اسپرت و خاصی که دارند، گزینه مطلوبی هستند که میتوانید از دیدن آن ها لذت ببرید. لباس پیش بندی دخترانه با شلوار و دامن وجود دارد که امکان ایجاد استایل ویژه ای را فراهم میکند.

 

6-لباس های فانتزی حیوانات تولد دخترانه

لباس های فانتزی حیوانات تولد دخترانه

استفاده از لباس هایی که شکل و ظاهر یک حیوان بانمک را نمایش میدهند، انتخاب خوبی برای دختر بچه ها محسوب میشود. به همین دلیل میتوانید با سفارش دوخت چنین لباس هایی تم جشن تولد را متناسب با همان برنامه ریزی کنید و از نتیجه لذت کافی ببرید.

 

 

حتما بخوانید: 60 مدل لباس مجلسی ست مادر دختری جدید و لاکچری

 

جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه 1400

معمولا رنگ لباس‌ تولد دخترانه شیک و جدید، به رنگ‌های شاد بسیار رایج است. خرید  مدل لباس تولد دخترانه قرمز برای جشن‌هایی که تم قرمز دارند بسیار مناسب است. خرید مدل لباس تولد دخترانه زرد برای جشن تولدهای پاییزی با تم نارنجی و زرد انتخاب هوشمندانه‌ای است.  مدل لباس تولد دخترانه صورتی نیز، رنگ رایج و موردعلاقه دختر خانم‌ها است. در ادامه جدیدترین و شیک‌ترین مدل لباس تولد دخترانه را باهم می‌بینیم.

 

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند 2020

زیباترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه شیک و جدید با پارچه توری به رنگ صورتی بنفش  با استایل یونیکورن عروسکی

 

جدیدترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند

جدیدترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه شیک و جدید با پارچه طرح دار گران قیمت با آستین کوتاه و دامن کلوش بلند 2022

 

جدیدترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند

شیک ترین و زیباترین مدل لباس تولد دخترانه زرد رنگ از جنس حریر با تزیینات شیک و زیبا روی سینه لباس با دامن توری طبقه ای

 

 

زیباترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند

لوکس ترین و خاص ترین ست لباس تولد دخترانه آبی رنگ از جنس تور با اکسسوری های متنوع  ست با تم تولد

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند آبی

شیک ترین و زیباترین مدل لباس تولد دخترانه خاص و جدید با پارچه ساده تور و ساتن سرمه ای رنگ مناسب کودکان

 

خاص ترین مدل لباس مجلسی کوتاه راه راه

زیباترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان  با پارچه ساده و راه راه شیک سبز رنگ کوتاه و خاص

 

جذاب ترین مدل لباس مجلسی کوتاه

لوکس ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه پولکی مشکی و بالاتنه آستین رومی بلند و شیک 2022

 

جذاب ترین مدل لباس مجلسی کوتاه 2020

گران قیمت ترین و جدیدترین مدل لباس مجلسی  تولد کوتاه ساده وشیک دخترانه سفید صورتی با پارچه حریر خنگ 2022

 

جذاب ترین مدل لباس مجلسی کوتاه گلدار

جدیدترین ترند جذاب و گران قیمت مدل لباس مجلسی کوتاه تولد مناسب یک جشن ساده و شیک دخترانه  به رنگ طوسی آبی با گل های درشت

 

 مدل لباس مجلسی کوتاه امسال

جدیدترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ مشکی با بالاتنه طرح دار و آستین نسبتا بلند

 

جدیدترین  مدل لباس مجلسی کوتاه

جدیدترین و خاص ترین مدل لباس مجلسی کوتاه ساده  و شیک دخترانه  مناسب جشن تولد به رنگ صورتی

 

زیباترین  مدل لباس مجلسی کوتاه

ساده ترین و خنک ترین مدل لباس مجلسی کوتاه تولد مناسب استایل  دخترانه با پارچه نخی زرد رنگ با گل قرمز 

 

شیک ترین  مدل لباس مجلسی کوتاه

خاص ترین و  ساده ترین مدل لباس مجلسی کوتاه جذاب دخترانه مناسب جشن تولد با  آستین کوتاه و پارچه زرد رنگ گلدار

 

 پیراهن زنانه کوتاه

خاص ترین و جدیدترین مدل لباس تولد کوتاه عروسکی ساده وشیک دخترانه با دامن ساده قرمز رنگ و طرح های مشکی خال دار

 

 پیراهن زنانه کوتاه گلدار

زیباترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه حریر کریستالی به رنگ مشکی  با استایل عروسکی زیبا و خاص 2022

 

 پیراهن بچه کوتاه گل گلی

فانتزی ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور طرح دار خاص و شیک گلبهی رنگ  با مدل عروسکی مناسب کودکان

 

 پیراهن زنانه کوتاه صورتی

شیک ترین و خاص ترین مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و گلدار  مناسب جشن تولد با زمینه پارچه صورتی رنگ و آستین شل

 

 پیراهن زنانه کوتاه جذاب

خانومانه ترین و شیک ترین مدل لباس مجلسی کوتاه ساده مناسب جشن تولد با پارچه سرمه ای رنگ  و کمربند باریک قهوه ای رنگ

 

 پیراهن زنانه کوتاه قرمز

لوکس ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه حریر قرمز رنگ و مدل دکلته با تزیین کمر سنگ دوزی شده 2022

 

 پیراهن کودکانه کوتاه زیبا

شیک ترین و فانتزی ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ مرجانی تیره و تزیین مرورارین همرنگ و دانتل حاشیه دامن توری بچه گانه

 

 پیراهن زنانه کوتاه آبی

زیباترین و جدیدترین مدل لباس تولد ساده و شیک سرمه ای رنگ طرح دار با پارچه نخی خنک و تابستانی

 

 پیراهن دخترانه کوتاه خاص

شیک ترین و تازه ترین مدل لباس تولد کودکانه با پارچه نخی  تابستانی به رنگ قرمز و بنفش 2022

 

خاص ترین  پیراهن زنانه کوتاه 2020

خاص ترین و گران قیمت ترین مدل لباس مجلسی کوتاه ساده مناسب جشن تولد با پارچه دانتل زرد رنگ ساده و شیک

 پیراهن دخترانه کوتاه شیک و جدید

شیک ترین و جدیدترین مدل لباس مجلسی بچه گانه کوتاه مناسب جشن تولد با پارچه زمینه آبی و طرح های بالرین 2022

 

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه

خلاقانه ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه نخی ساده با حاشیه بادکنک رنگارنگ مناسب جشن تولد

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه صورتی

جدیدترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه حریر و حاشیه دانتل شیک به رنگ صورتی کم رنگ با استایل لاکچری

 

 پیراهن زنانه کوتاه عروسکی

بهترین و شیک ترین مدل لباس مجلسی کوتاه ساده عروسکی صورتی رنگ  مناسب تولد فانتزی نوجوان با دامن پفی از جنس تور

 

 پیراهن دخترانه کوتاه صورتی

ساده ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ صورتی شیک با دامن توری و بالاتنه سنگ دوزی ساده

 

 پیراهن زنانه کوتاه آبی

خاص ترین و شیک ترین  مدل لباس تولد دخترانه سرمه ای رنگ کوتاه با مدل عروسکی و پارچه ساده با آستین بلند و استایل عروسکی

 

 پیراهن زنانه کوتاه گلدار سفید زرد

خاص ترین و شادترین  مدل لباس مجلسی کوتاه ساده سفید رنگ با طرح گل دار زرد شیک و جدید مناسب جشن تولد بهاری 1402

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه 1400

ساده ترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه فانتزی و لوکس 2022 مناسب جشن تولد به رنگ صورتی با استایل دنباله دار

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند صورتی

بهترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری صورتی رنگ عروسکی با بالاتنه بدون آستین و استایل فانتزی

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند یونیکورن

خاص ترین و جدیدترین مدل لباس پرنسسی دخترانه یونیکورن  با دامن توری مدل دار شیک و جذاب مناسب تولد دخترانه و کودکانه

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند سفید

زیباترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه نخی چاپ شده با استایل یونیکورن و پس زمینه سرخابی شیک 2022

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند زرد

فاخر ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه شیک و جذاب و بالاتنه خاص و لوکس گلبهی رنگ مناسب جشن تولد 

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند سرخابی

خاص ترین و جذاب ترین مدل لباس پرنسسی دخترانه صورتی رنگ مناسب جشن تولد دخترانه و فانتزی 2022

 

شیک ترین مدل لباس سنتی دخترانه بلند

جدیدترین و خاص ترین مدل لباس سنتی دخترانه سفید نارنجی آبی با دامن بلند مناسب تولد دوستانه

 

جدیدترین و بهترین مدل لباس عروسکی دخترانه بلند

زیباترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ صورتی با استایل خاص و دنباله دار لوکس

 

خاص ترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند 2020

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس پرنسسی دخترانه فانتزی بلند با پارچه ساتن یاسی رنگ مناسب جشن تولد 1402

 

مدل لباس ساده دخترانه بلند بنفش

ساده ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه طرح دار لوکس و بلند مناسب جشن تولد دخترانه 2022

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند آبی آسمانی

شیک ترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه یا استایل پری دریایی و رنگ خاص و جذاب 1402

 

خاص ترین مدل لباس شیک دخترانه بلند ایرانی

گران قیمت ترین مدل لباس جشن تولد دخترانه آبی رنگ از جنس تور و ساتن براق شیک و لاکچری

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند رنگی و شیک

زیباترین مدل لباس جشن تولد بلند بچه گانه با پارچه توری وصورتی بنفش شیک و جذاب 2022

 

مدل لباس صورتی دخترانه بلند جذاب

زیباترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه ساده عروسکی به رنگ سرخابی مناسب جشن تولد ساده و دوستانه

 

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند پروانه ای

جدیدترین مدل لباس پرنسسی دخترانه صورتی رنگ با تزیین پروانه های رنگی قرمز و جذاب مناسب جشن تولد

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند نوزادی

خاص ترین و شیک ترین مدل لباس پرنسسی نوزادی و زیر یک سال به رنگ صورتی 2022

 

مدل لباس ساده دخترانه بلند آبی و شیک

ساده ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه ساتن به رنگ آبی آسمانی   با استایل شیک و بلند مناسب جشن تولد 

 

شیک ترین و خاص ترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند 2020

گران قیمت ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ آبی آسمانی مناسب جشن تولد 2022

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند عروسکی

جدیدترین طراحی لباس پرنسسی دخترانه از جنس تور با تزیین گل های برجسته شیک و جذاب 1402

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند خاص و شیک

گران قیمت ترین مدل لباس تولد دخترانه پفی با پارچه تور حاشیه دار شیک و جذاب در رنگ های مختلف 2022

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند جذاب ترین

خاص ترین مدل لباس جشن تولد دخترانه بلند مزونی با دامن توری طبقه طبقه ای گلبهی و آبی 2022

 

خاص ترین مدل لباس لوکس دخترانه بلند 2021

بهترین و زیباترین مدل لباس پرنسسی دخترانه قرمز رنگ آمبره با پارچه حریر ساده و شیک مناسب تولد دخترانه نوجوان

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند جدید

جدیدترین و جذاب ترین مدل لباس پرنسسی دخترانه بنفش لاکچری با تور سفید و زیبا مناسب  تولد کودکان

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه 2021

بهترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه 2022 با پارچه توری گلبهی بلند و شیک 

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند آبی و شیک

زیباترین مدل لباس پرنسسی دخترانه آبی رنگ با استایل فاخر و جذاب مناسب جشن تولدهای بزرگ و شیک

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه قرمز

جدیدترین و ساده ترین مدل لباس قرمز رنگ دخترانه توری مناسب جشن تولد ساده و شیک در خانه

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند لوکس 2020

ساده ترین و جدید ترین مدل لباس بلند دخترانه لاکچری با حاشیه دانتل لوکس و گران قیمت مناسب تولدهای بزرگ در سالن و تالار

 

مدل لباس صوتی دخترانه بلند آبی

شیک ترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور ساده و ساتن گلبهی با تزیین دانتل و گل برجسته

 

حتما بخوانید: تم تولد دخترانه تاج [جدیدترین تم تاج 2020] - شیک و لاکچری

 

لاکچری ترین مدل لباس تولد دخترانه بلند

ساده ترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ سرخابی بدون آستین مناسب جشن تولد و دورهمی ساده

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند یونیکورن 2020

فانتزی ترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ آبی با استایل یونیکورن عروسکی

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند سبز 2020

شیک ترین و زیباترین مدل لباس تولد دخترانه بلند  پرنسسی با دامن سبز یشمی و آستین روی شانه 2022

 

مدل لباس پرنسسی دخترانه بلند جذاب 2020.

زیباترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه توری به رنگ صورتی بنفش  با استایل یونیکورن عروسکی

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه لوکس

زیباترین و فاخرترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان و جوان با استایل لاکچری و قران قیمت و دنباله دار با پارچه دانتل حاشیه دار شیک آبی رنگ

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه جدید

لوکس ترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه جوان با استایل شیک و زمستانی بالاتنه آستین بلند زمستانی با دامن حریر پفی

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه مشکی

شیک ترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل سارافون ساده سرمه ای رنگ و پاپیون های سفید تزیین شده 2022

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه بنفش

شیک ترین و ساده ترین مدل لباس تولد دخترانه کودک و نوجوان با دامن حریر تزیین شده با گل بنفش یاسی و بالاتنه ساده و شیک

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه گلبهی

لاکچری ترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه جوان و نوجوان با استایل شیک و دامن دنباله دار ساتن و بالاتنه دانتل لونه زنبوری

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه 1400

زیباترین و خاص ترین مدل لباس تولد دخترانه جوان با استایل جدید پیراهن آستین بلند زمستانی سرمه ای رنگ و طرح قلب های قرمز رنگ

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه سبز

گران ترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل لباس پفی رسمی و خاص و پارچه حریر و طرح دار مجلسی

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه سرخابی

شیک ترین و سنتی ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل بسیار شیک و پارچه هندی فاخر و گران قیمت 1402

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه ساده

خاص ترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه کودک و نوجوان با استایل زیبا و پارچه سرمه ای ساده با تزیینات نواری سفید و قرمز 2022

 

جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه

شیک ترین و فانتزی ترین مدل لباس تولد دخترانه کودک با استایل شیک و مدل ساده پیراهن بدون آستین با تزیین گل روی کمر و بالای کمر

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه فانتزی

زیباترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل ساده و متناسب با سن کودک و استفاده از پارچه رنگی در دامن

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه 2021

خاص ترین و شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل رسمی و لاکچری دنباله بلند با پارچه حریر و ساتن تزیین شده

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه هاوایی

شیک ترین و تابستانی ترین مدل لباس تولد دخترانه جوان با استایل جدید و شیک مناسب تولدهای تابستانی با تم جنگل و دریا

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه جذاب

شیک ترین و رویایی ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با استایل جدید با پارچه  حریر گل دار بسیار شیک

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه رنگارنگ

لوکس ترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با پارچه بلند گل دار سفید قرمز خاص و جذاب با دامن پفی بلند

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه حریر

زیباترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه نوجوان با پارچه تور رنگی با تم  تولد یونیکورن

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه زرشکی

شیک ترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه شیک و لاکچری به رنگ زرشکی  و دامن پفی دو طبقه

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه گلبهی

جذاب ترین و گران قیمت ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور ساده گلبهی و بالاتنه ساده یونیکورنی فانتزی

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه لاکچری

بهترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه ساتن مات و شیک با دنباله بلند مناسب دختران نوجوان و ست مادر دختری 1402

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه صورتی

زیباترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور جذاب گلبهی رنگ و بلند پرنسسی مناسب تولدهای لوکس 1402

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه لوکس 2021

زیباترین و جدیدترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور سبز رنگ و تزیینات دانتل سنگ دوزی شده بنفش مناسب تولد نوجوان

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه ساده

شیک ترین و ساده ترین مدل لباس تولد دخترانه  با پارچه تور ساده سفید و کرم رنگ مناسب تولد با تم خاص و لوکس 1402

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه رنگی

بهترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه با پارچه های توری و فانتزی مناسب تولد با تم های عروسکی 2022

 

شیک ترین مدل لباس تولد دخترانه بزرگسال

شیک ترین و جذاب ترین مدل لباس تولد دخترانه جوان با استایل جدید با پارچه کرپ طرح دار و خاص

 

حتما بخوانید: جذاب ترین ایده ها برای ست لباس مادر دختر

 

خلاصه مطلب

شاید انتخاب لباس دخترانه کمی دشوار باشد، اما با ایده از عکس‌هایی که در بالا قرارداده‌ایم، می‌توانید مدل لباس موردنظرتان را ذخیره کنید و به طراح لباس یا خیاط سفارش دهید. خرید آماده لباس در بورس لباس مجلسی نیز، فکر بسیار خوبی است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید