ایده و خلاقیت

نرده چوب پلاست برای بالکن + قیمت نرده چوب پلاست

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۱

اگر به دنبال پیدا کردن جدیدترین و زیباترین انواع نرده چوب پلاستی هستید و میخواهید قیمت نرده چوپ پلاست را بدانید همراه ما باشید.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که در طراحی بالکن، تراس و دیگر فضاهای باز ساختمان و ویلا مهم است، امنیت فضا است به همین خاطر نرده و حفاظ را برای ایجاد امنیت در بالکن و تراس ایجاد کردند که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی علاوه بر امنیت، زیبایی بصری نرده‌ها نیز مورد اهمیت واقع شد که طراحان تصمیم گرفتند نرده‌ها را با استفاده از مصالح متنوعی طراحی کنند.

چوب، یک مصالح گرم و دوست داشتنی است که برای طراحی نرده از آن استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی، امنیت بالکن و تراس را نیز فراهم می‌کند اما به دلیل اینکه چوب به مرور زمان توسط موریانه و حشرات تخریب می‌شود و در برابر برخی از شرایط جوی هوا، برف و باران مقاوم نیست؛ مصالحی نوین را تولید کردند با نام "چوب پلاست" که برای طراحی و ساخت نرده از آن استفاده شد.

شرکت دنیزوود با چندین سال سابقه در امر دکوراسیون داخلی و خارجی در زمینه فروش چوب پلاست فعالیت می‌کند. در این مقاله نیز به معرفی نرده چوب پلاست برای بالکن پرداخته است.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

نرده چوب پلاست بالکن

طراحی نمای ساختمان و ویلا در زیبایی بصری معماری بنا و محله تاثیرگذار است پس بهتر است از بهترین و مناسب ترین مصالح برای جزییات آن استفاده شود.

نرده بالکن و تراس یکی از این جزییات است که در نما ساختمان و ویلا تاثیرگذار است. چوب پلاست می‌تواند شیک‌ترین انتخاب برای نرده بالکن باشد تا علاوه بر زیبایی مقاوم و کیفیت بالایی نیز برای ساختمان و ویلا ایجاد کند.

استفاده از باکیفیت ترین نرده چوب پلاست به رنگ تیره با طراحی شیک برای بالکن و تراس

 

استفاده از باکیفیت ترین نرده چوب پلاست به رنگ تیره با طراحی شیک برای بالکن و تراس

 

مزیت نرده تراس چوب پلاست

چوب پلاست به نسبت چوب معمولی مزیت‌های دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • چوب پلاست با محیط سازگار است به همین خاطر از قبل شدن درختان جلوگیری می‌شود.
  • هزینه نگهداری نرده چوب پلاست به نسب چوب معمولی مقرون به صرفه‌تر است.
  • به رطوبت و شرایط جوب مختلف مقاوم است.
  • طول عمر مفید بالایی دارد و در برابر سرما و گرما تخریب نمی‌شود.
  • نرده چوب پلاست را میتوان با هر موارد شوینده‌ای تمیز کرد.

 

 

 

قیمت نرده چوب پلاست

هزینه و قیمت نرده چوب پلاست به عوامل مختلفی از جمله مقدار مصالح مصرفی، طرح، مدل نرده و موارد دیگر بستگی دارد که شما می‌توانید برای خرید نرده چوب پلاست با دنیزوود تماس بگیرید.

 طراحی نرده چوب پلاست برای اپارتمان ویلایی لوکس و شیک

طراحی نرده چوب پلاست برای اپارتمان ویلایی لوکس و شیک

 

ویژگی حصار چوب پلاست

نرده و حصار با استفاده از مصالح متنوعی طراحی و ساخته می‌شود که یکی از متداول‌ترین نوع آن حصار چوب پلاست است که امروزه در اکثر ویلاها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

حصار چوب پلاست به خاطر حضور چوب حس خوبی که برگرفته از دل طبیعت است را در فضا ایجاد می‌کند و همین موضوع یکی از بهترین ویژگی‌های حصار چوب پلاست باشد.

نمونه مدل شیک ترین و زیباترین مدل نرده چوب پلاست برای ویلا لوکس

 

نمونه مدل شیک ترین و زیباترین مدل نرده چوب پلاست برای ویلا لوکس

 

سخن پایانی

در این مقاله با چوب پلاست برای طراحی نرده بالکن آشنا شدید. اگر به دنبال مصالحی مقاوم، زیبا و با کیفیت برای طراحی نرده بالکن هستید، چوب پلاست می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین مصالح برای بالکن و تراس ساختمان و ویلا باشد. شما می‌توانید با اعتماد به دنیزوود با خرید چوب پلاست شیک‌ترین و زیباترین نرده را برای بالکن طراحی کنید.

شرکت دنیزوود با چندین سال سابقه در امر دکوراسیون داخلی و خارجی، عرضه‌کننده مستقیم چوب نما، پروفیل‌های ترمووود فنلاند و چوب پلاست، طراح و مجری تخصصی نمای ساختمان، روف گاردن، المان‌ها، سازه‌های چوبی (آلاچیق و پرگولا)، فضاسازی و زیباسازی محیط اطرافتان است.

www.denizwood.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید