ایده و خلاقیت

جشن تولد با لباس تولد شخصیت های کارتونی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۳.۸
دسته ها:

اگر عاشق جشن تولد متفاوت هستید و میخواهید سورپرایز هیجان انگیزی در جشن تولد ایجاد کنید این مقاله را با دقت بخوانید.

جشن تولد یکی از مراسمات هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان است. والدین به دلیل اهمیت بالایی که به فرزندانشان می دهند، خواستار برگزاری جشنی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای کودکشان هستند. لباس تولد ، کیک و تزیینات مراسم تولد باید به گونه ای باشد که آنها را به هدفشان برساند. اما آیا برگزاری بسیاری از جشن های تولد آنها را به این هدف نزدیک می کند؟

گرفتن جشن تولد برای کودکان بسته به جنسیتی که دارند، نیاز به مدیریت و کمی شناخت از سن و سال و روحیات آنها دارد. بسیاری از خردسالان در این سن و سال رویاهای خاص خود را دارند که آرزوی شان محقق شدن دنیای خیالی و خواسته های کودکانه شان است. برگزاری مراسمات با تزیینات مخصوص بزرگسالان و سلیقه و هوش آنها، نمی تواند آنگونه که باید در خاطره کودکان بماند و کودک متوجه میزان خرج شما برای برگزاری تولد نمیشود. تنها چیزی که برای کودک حائز اهمیت است، نزدیک شدن و زندگی کردن در فانتزی های کودکانه شان است. بدین منظور باید در خرید و انتخاب لباس تولد ، به سلیقه و علاقه فرزندتان توجه کرده و هم چنین فضایی را برای آنها ایجاد کنید، که در ساعاتی از روز، آنها را به دنیای کودکانه و فانتزی شان نزدیک کند.

 

جشن تولد با گروه دوستان یا خانواده

با مدیریت و اجرای برخی از مسائل می توان اقدام به برگزاری جشن تولد خاطره ساز نمود. تا قبل از چهار سالگی کودک قادر به یاد آوردن هیچ خاطره و تصویری نیست. بعد از این دوران اما قضیه متفاوت بوده و هر چه به علاقه او در مراسم بیشتر دقت کنید، نقش بسزایی در شکل گیری هویت و احساس و اعتماد به نفس او ایفا خواهید کرد. در کنار کادو، تزیینات و افرادی که در مراسمات گرد هم جمع میشوند، لباس تولد در شکل گیری احساس مثبت در کودکان تاثیر به سزایی دارد. امروزه لباس تولد با تم شخصیت های کارتونی همراه وسایل تولد با همان تم در بازار موجود است که با کمی دقت در روحیات و صحبت های کودک می توان، آنها را کشف کرد و با به کار بردن تم مورد علاقه کودک در تولدش، میتوان با کمترین هزینه در تحقق یافتن دنیای کودکانه او سهیم بود.
در تولد، هدفتان تخلیه هیجانی کودک و در عین حال آموزش استقبال و میزبانی از میهمانان نیز باشد. گوشزد کردن آداب معاشرت متناسب با سن شان، همچنین تشکر از میهمانان بابت هدیه هایشان، از دیگر آموزش هایی است که باید به کودکتان بدهید.

 

راه های برگزاری جشن تولد با تم تولد

لباس تولد

کودکان با کوچکترین اقدامات و دریافت کوچکترین چیزها، احساس خوشحالی وصف ناپذیری پیدا می کنند. در ارتباط با آنها باید دنیای ساده و کوچک شان را بشناسید. بدون نیاز به صرف پول یا انرژی زیاد، تنها با کمی دقت در کشف حال و هوای درونی شان ، میتوانید اوقات شادی برایشان بسازید. لباس تم تولد باید با توجه به روحیه آنها و جنسیت شان تهیه شده و آنقدر راحت باشد که در طول تولد، با پوشیدن آن انرژی گرفته و لذت ببرند. 
از جمله تم های تولد که میتوانید آن را با توجه به روحیه فرزندتان در جشن تولدشان پیاده کنید و لباس مناسب تولد او را متناسب با آن انتخاب کنید موارد زیر می باشد:
1-   تم با شخصیت ها و عناصر کارتون مورد علاقه فرزندتان ( سیندرلا، دختر کفشدوزکی ، راپونزل، السا و لباس های پرنسسی )
2-   تم با شخصیت های خیالی و قهرمان های فیلم ( سوپرمن، مرد عنکبوتی، رابین هود و ...)
3-   لباس های محلی
4-   تم جنگل یا نجوم و کادوهای متناسب با آن 
5-   رویاهای بچه گانه فرزندتان که در قالب صحبت با هیجان برای شما تعریف می کند.
6-   تم دخترانه 
7-   تم پسرانه و پلیسی 

 

لباس تولد دختر کفشدوزکی

 
وسایل مناسب برای تم تولد 

بعد از مشخص کردن تم تولد و لباس تم ، باید رنگ مورد علاقه فرزندتان را مد نظر قرار داده و آن را در پس زمینه تولد به کار ببرید. سفارش کیک در همخوانی با لباس تولد از دیگر اقداماتی است که می توانید انجام دهید. تهیه لوازم زیبای فانتزی برای تولد از اقدامات تکمیل کننده ای است که با توجه به استطاعت مالی شما میتواند انجام شود. 
پیش دستی، بشقاب، چاقو و لیوان، بنر و بادکنک ها با اشکال کارتونی از جمله این لوازم است.
در انجام کارها برای کودکان اصلا نیاز به خرج کردن پول زیاد و برگزاری مراسمات بزرگ و کمال گرایانه نیست. هرگز با بهانه نداشتن پول برای برگزاری مراسم و خرید هدیه های گران، آنها را از چیزهای کوچک و کاربردی که ممکن است خوشحال شان کند محروم نکنید. دنیای بچه ها کوچک تر و ساده تر از آن است که با یک اقدام کوچک شاد نشده و برای خوشحال شدن نیاز به اقدامات خاصی داشته باشند. برگزاری مراسم خودمانی و هر چند کوچک با لباس تولد خاص و اتفاقاتی که تا بحال تجربه اش نکرده اند می تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

 

 لباس تولد با شخصیت های کارتونی

به دلیل رشد مهارت در ساخت انواع انیمیشن، کودکان با جنسیت دختر و پسر، ارتباط تنگاتنگی با شخصیت های کارتونی برقرار می کنند. خرید عروسک یا اسباب بازی با شخصیت های مورد علاقه، خرید کیف و دفتر و لوازم مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی گواه این امر است که کودکان با کاراکترهای کارتونی یا قهرمان داستان ها ارتباط برقرار کرده و دوست دارند، در دنیای خیالی با آنها زندگی کرده و با آنها ارتباط داشته باشند.
برای خرید لباس تولد با شخصیت کارتونی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که، بدون قضاوت افکار کودک و تجاوز به حریم تخیلات او، متوجه شوید، با کدام شخصیت بیشتر از بقیه ارتباط برقرار کرده و دوست دارد در دنیای کدام یک از آنها زندگی کند در این باره نیز در وبسایت کیدیا مقالات گوناگونی قرار گرفته است که میتوانید مطالعه نمایید .
با فهم این مسئله با کمترین امکانات می توانید، این دنیا را با تصاویر کارتونی پیاده سازی کرده و ساعات هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید.
لباس تم تولد با شخصیت کارتونی موجب همزیستی با آن کاراکتر شده و کودک در ساعاتی که آن لباس را بر تن دارد می تواند در قدرت، جذابیت یا صبر و شکیبایی با او همزاد پنداری کند و این امر در اعتماد به نفس او بسیار تاثیر گذار میباشد.
علاوه بر آن می تواند با پوشیدن آن لباس به انجام تئاتر و نمایش های مختلف بپردازد و تخیل و تفکر خود را پرورش دهد.

 

لباس تولد تک شاخ
 

 قیمت لباس تولد با تم شخصیت کارتونی

با توجه به جنس، مدل و سایز لباس قیمت آن مشخص می شود. لباس تم تولد می تواند با توجه به سطح مالی خانواده ها سفارش داده شود. هر چه لباس شما خاص تر باشد، به تبع، هزینه آن بیشتر میشود. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین لباس های تم تولد با مناسب ترین و نازل ترین قیمت می توانید به مراکز و مراجع معتبر ارائه دهنده لباس های خاص و تشریفات تولد مراجعه کنید. یکی از این مراکز معتبر که از سراسر ایران می توانید با آن به صورت مجازی ارتباط برقرار کنید و برای تولد فرزندتان لباس تولد با شخصیت کارتونی مورد علاقه اش را سفارش دهید، سایت kidya.ir می باشد. درسایت کیدیا به راحتی می توانید انواع لباس تولد را مشاهده کرده و هر آنچه به سلیقه فرزندتان نزدیک تر هست را با قیمت های مختلف و کم خریداری کنید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید