ایده و خلاقیت

بهترین کادو دخترانه؛ معرفی ۱۰ محصول خاص و جذاب با قیمت مناسب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

---

دختران و خانم‌ها در هر سنی که باشند دوست دارند از اطرافیان، مخصوصاً کسانی که به آن‌ها علاقه خاصی دارند، هدیه دریافت کنند. دختران زمانی که به سن بلوغ می‌رسند به توجه بیشتری نیاز دارند. روحیه حساسی که دختران در زمان نوجوانی دارند باعث شده زودرنج‌تر شوند. اطرافیان آن‌ها به‌خصوص پدر و مادرها می‌توانند با خرید یک هدیه که از بین گزینه‌های موردعلاقه آن‌ها باشد، دختران نوجوان خود را سر ذوق آورده و تا مدت‌ها آن‌ها را شاد نگه دارد.

روان‌شناسان معتقدند که کادو هر دو طرف هدیه دهند و هدیه گیرنده را خوشحال کرده و روابط طرفین را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. انتخاب یک هدیه مناسب، خود می‌تواند چالش بزرگی باشد. دختران نوجوان و جوان می‌توانند به گسترده عظیمی از وسایل علاقه نشان دهند. بهترین و ماندگارترین هدیه آن است که علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز باشد.

فروشگاه اینترنتی تک کادو در زمینه تهیه و فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کند. تک کادو با انتخاب بهترین محصولات از بین محبوب‌ترین گزینه‌های موجود برای آقایان و خانم‌ها، سعی دارد بهترین و خاص‌ترین پک‌های هدیه را برای شما تهیه و عرضه کند. ویژگی که تک کادو را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند، این است که هر محصول با بسته‌بندی خاص خود در سایت قرار می‌گیرد. محصولات ویژه آقایان و خانم‌ها با نهایت خلاقیت و به زیبایی تزئین می‌شوند و با بسته‌بندی‌های چشمگیر به فروش می‌رسند.

اگر قصد دارید هدیه‌ای برای دختر، خواهر، دوست و خانم جوان خود تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه تک کادو سری بزنید. تک کادو بهترین کادو ها برای دختر خانم های جوان و نوجوان را با تزئینات منحصربه‌فرد، با قیمتی مناسب معرفی می‌کند. در ادامه 10 محصول دل‌فریب و جذاب فروشگاه تک کادو که برای هدیه به دختران خوش سلیقه مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید. پیش تر نیز مقاله 50 ایده کادو تولد برای دختران جوان را منتشر کرده بودیم که می توانید آن را نیز مطالعه بفرمایید.

1-کادویی خاص نیم‌ست نقره پادینا

نیم‌ست نقره پادینا یک هدیه شکیل و دلربا است که در همان نگاه اول هر دخترخانم سخت‌پسند را شیفته خود می‌کند. نیم‌ست‌های نقره یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی است که دختران جوان همیشه در لیست خرید خود قرار می‌دهند. این محصول با رنگ درخشان خود ترکیب زیبایی با کریستال خوش‌تراش برند سواروسکی ایجاد کرده است. ظرافت و طراحی منحصربه‌فرد گوشواره و گردنبند سواروسکی چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. این اکسسوری جذاب در یک جعبه هدیه بسیار زیبا و مجلل قرار دارد. کادویی خاص نیم‌ست نقره پادینا در 4 رنگ پرطرفدار قرمز، صورتی، بنفش و سبز قابل سفارش است.

2-کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی ساناز

گردنبند طرح سواروسکی مدل ساناز به شکل دو بال فرشته طراحی شده است که کریستال آبی‌رنگ سواروسکی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر در پایین بال‌ها خودنمایی می‌کند. گردنبند طرح بال فرشته از پرفروش‌ترین گردنبندهای دخترانه است. این محصول شیک در یک جعبه هدیه شگفت‌انگیز قرار دارد که با طراحی داخلی خود شما را سورپرایز خواهد کرد. درون جعبه از گل‌های شبه طبیعی رز زیبایی پر شده است. در زیر گل ها جعبه هدیه گردنبند سواروسکی پنهان شده است. اگر می‌خواهید کادو خود را خاص‌تر کنید، حرف اول فرد هدیه گیرنده را در مرحله آخر ثبت سفارش در قسمت پیام وب‌سایت تک کادو درج نمایید.

3-ست هدیه آرایشی و بهداشتی رسپینا

خرید اکسسوری‌های آرایشی و بهداشتی دخترانه همچون اسپری خوشبوکننده بدن و لاک ناخن نیز از گزینه‌های مناسب تهیه هدیه برای دختران خوش سلیقه است. ست هدیه آرایشی و بهداشتی زنانه مدل رسپینا شامل اسپری خوشبوکننده، استیک ضد تعریق، ادکلن جانوین مدل eau de pure و 3 عدد لاک خوش‌رنگ است. این محصولات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندهای انتخاب شده‌اند و کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این هدایای کاربردی در یک پک هدیه ساده اما شیک قرار گرفته که جلوه زیبایی دارد.

4-ست ساعت و دستبند مدل مانیسا

ست ساعت و دستبند از ترندهای جدید است که دختران و خانم‌های جوان به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. ست ساعت و دستبند مانیسا با قرار دادن دو محصول زیبا و شیک در کنار هم، توانسته به‌سرعت به محبوبیت زیادی در بین ست‌های کادویی فروشگاه برسد. این ست زیبا در رنگ‌های پرطرفدار صورتی، زرشکی، آبی نفتی و آبی موجود است. کیفیت ساخت ساعت برند J.Blue بسیار بالا است و تا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد. بند فومی طرح چرم ساعت بسیار منعطف بوده و با گذر زمان دچار ترک و شکستگی نخواهد شد. دستبند سنگی ست مانیسا نیز طراحی جذابی دارد و با آویز خاص خود با هر لباس و تیپی سازگار است.

5-ست هدیه دخترانه حیفا

سه محصول اسپری، ادکلن و آویز کیف عروسکی ست هدیه دختران حیفا را تشکیل داده و به یکی از پرطرفدارترین ست‌های هدیه فروشگاه تک کادو تبدیل شده‌اند. آویز کیف عروسکی این ست هدیه به‌قدری طراحی دلربا و زیبایی دارد که می‌تواند به‌عنوان عروسک رومیزی نیز استفاده شود و همه را در همان نگاه اول فارغ از سن‌وسال، عاشق خود می‌کند. رایحه جذاب و خوشبو اسپری و ادکلن آمیتیس مطابق سلیقه دختران جوان است و بوی خوش آن‌ها تا مدت‌ها در فضا باقی خواهد ماند.

6-کیف رودوشی یوتاب مدل درخشنده

از هدیه‌های کاربردی و محبوب که خانم‌های جوان زیادی به دنبال آن هستند، می‌توان به کیف‌های رودوشی اشاره کرد. کیف‌های رودوشی از اکسسوری‌های زنانه‌ای هستند که نقش پررنگی در تیپ غیررسمی و رسمی خانم‌ها ایفا می‌کند و به همین دلیل خانم‌های جوان در انتخاب رنگ و طرح آن بسیار حساس هستند.

کیف رودوشی یوتاب مدل درخشنده با الهام از المان‌های سنتی ایرانی طراحی و تولید شده است. ترکیب رنگی فوق‌العاده کیف‌های برند یوتاب باعث شده که خانم‌ها راحت‌تر بتوانند آن‌ها را با لباس‌های متعدد ست کنند. این محصول از پارچه میکرو پلاس دوخته شده است که جنس لطیف و نرمی دارد. رویه داخلی نیز از چرم مصنوعی دوخته شده است که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر عوامل مخرب محیطی دارد. کیف رودوشی مدل درخشنده در 12 طرح مختلف موجود است و تا 7 ماه گارانتی شرکتی پس از فروش دارد.

7-کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز

انتخاب هدیه از بین گردنبندهای تولید برند سواروسکی کار سختی است چراکه هر طرح آن جذابیت خاص خود را دارد. گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز با طرح قلب آویز خود از زیباترین گردنبندهای موجود است و یکی از بهترین هدیه های است که می توانید برای دختران جوان تهیه کنید. آویزهای طرح قلب علاوه بر زیبایی، به این دلیل انتخاب می‌شوند که پیام‌رسان عشق و محبت هستند. این اکسسوری دل‌فریب در یک جعبه هدیه خوش‌رنگ آبی قرار گرفته که درون جعبه با گل‌های رز آبی نیلی و دریایی پر شده است. این گل‌های بی‌نهایت زیبا دارای عطر بی‌نظیری هستند که ماندگاری بلند مدتی دارند. کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز را می‌توان در 4 رنگ مختلف سفارش دهید.

8-دستبند چرم دخترانه با نام دلخواه

دستبند چرم با نام دلخواه می‌تواند از هدیه‌های خاص و چشمگیری باشد که دختران جوان می‌توانند دریافت کنند. دستبندهای چرم از رده اکسسوری‌های اسپرت بوده و با هر تیپ و لباسی قابل ست شدن هستند. شما می‌توانید در فروشگاه تک کادو هدیه دستبند چرم خود را با نام دلخواه مورد نظر سفارشی‌سازی کنید. این دستبند چرمی در دو لاین ساده و بافت طراحی شده است که در وسط آن پلاک استیل اسم موردنظر شما با حروف لاتین قرار خواهد گرفت. 

9-ست کادویی شال و گردنبند طرح سواروسکی پریناز

در ست کادویی پریناز یک شال نخی با طراحی زیبا و یک گردنبند جذاب تولید برند سواروسکی قرار دارد. این دو محصول ویژه در یک جعبه هدیه شیک قرار گرفته‌اند که با 4 گل شبه رز صورتی و آبی تزئین شده است. شال نخی موجود در ست هدیه پریناز جنس فوق‌العاده نرم و با کیفیتی دارد و در 8 رنگ شاد مختلف موجود است. آویز گردنبند سواروسکی نیز پروانه خوش تراشی را به تصویر می‌کشد که کریستال بال‌ها در دو رنگ آبی و صورتی قابل سفارش است.

 

 

10-ست هدیه دخترانه و زنانه مونیکا

ست هدیه سه‌تکه مونیکا بهترین هدیه دخترانه ای است می توانید تهیه کنید و درون خود محصولات موردعلاقه دختران جوان را جای داده است. اسپری بدن، شال نخی و کیف پول موجود در این ست از محصولات پرکاربردی هستند که دختران جوان هرچند ماه به آن احتیاج پیدا می‌کنند. اسپری بدن این ست از برند معروف جانوین انتخاب شده است و بوی شیرین و ملایمی دارد. کیف پول موجود در ست هدیه نیز از چرم مصنوعی دوخته شده و در برابر رطوبت و عوامل مخرب محیطی بسیار مقاوم است.

در اینجا معرفی 10 کادو منتخب دخترانه که از سایت محبوب تک کادو انتخاب شده اند به پایان رسید. امیدواریم پیشنهادات ما مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. پیشنهاد می کنیم تا پس از مطالعه این مقاله به فروشگاه تک کادو نیز سر بزنید تا علاوه بر محصولاتی که در اینجا معرفی کردیم سایر محصولات این سایت را نیز مشاهده نمایید و از بین آنها بهترین کادو تولد برای دختر خانم مورد نظر خود را با توجه به سلیقه خود و طرف مقابلتان و بودجه ای که در نظر گرفته اید تهیه نمایید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید