ایده و خلاقیت

انواع مدل های کیف زنانه جدید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

خانم ها برای هر موقعیت و مکانی نیازمند کیف مناسب هستند. در اینجا با انواع کیف های زنانه و مدل های آن آشنا شوید.

کیف یکی از ابزار مورد نیاز هر انسان می باشد؛ اما فارغ از دنیای مد و فشن، هر مکانی نیاز به کیف خاصی دارد یعنی علاوه بر بحث زیبایی استایل، هر فردی بستگی به نیاز خود در مکانی که رفت و آمد می‌کند، کیف متناسب با آن مکان را انتخاب می‌نماید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع مدل‌های کیف زنانه جدید آشنا نماییم. پس با ما تا پایان این مطلب مفید و کاربردی همراه باشید.

کیف از زنانه را ازکجا بخریم؟

با توجه به آنکه کیف زنانه جزو اکسسوری های لازم و ضروری هر خانم محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت حضوری و آنلاین در زمینه فروش کیف فعالیت دارند.

این موضوع اگرچه باعث شده تنوع کیف زنانه بالا باشد و شما حق انتخاب بیشتری زمان خرید داشته باشید، اما از طرفی هم موجب شده تا جنس‌های فیک و بی‌کیفیت هم در بازار زیاد شود.

برای تشخیص کیف با کیفیت باید به نوع دوخت و جنس رویه و داخلی آن توجه زیادی داشته باشید.

اگر اهل خرید اینترنتی کیف هستید و نمی‌دانید برای خرید کیف چه فروشگاهی را انتخاب کنید، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی دایان شاپ هست. این فروشگاه در زمینه پوشاک و اکسسوری های لازم و ضروری همچون کیف سال‌ها فعالیت دارد.

انواع مدل کیف زنانه

در این بخش قصد داریم به برخی از مدل های کیف زنانه بپردازیم.

کیف دستی زنانه

اولین نوع از مدل کیف زنانه که به آن اشاره می‌کنیم کیف‌های دستی می‌باشند.

این گونه کیف‌ها هیچ گاه از مد نمی‌افتند. معمولا برای استایل های رسمی و محیط‌های اداری استفاده می‌گردند و معمولا حاوی دو بند هستند، یک بند کوتاه برای این که با انگشت یا ساق دست آن را حمل نمایید و یک بند بلند برای قرار گرفتن و آویختن کیف بر روی شانه‌ها.

اگر شما به دنبال کیفی هستید که بتوانید درون آن مقدار زیادی وسیله ضروری مثل جزوات و دفتر و کتاب و شارژر و گوشی موبایل و طرف غذا و ... بگذارید، این کیف دستی ها متناسب شما می باشند. همچنین لازم به ذکر است که این کیف ها متناسب برای استایل های کژوال می باشند.

کیف دوشی زنانه

دسته دوم کیف های دوشی می‌باشند. بند این کیف‌ها طوری می‌باشد که روی شانه‌ها به راحتی قرار بگیرند و اصولا بندهای محکمی دارند.

در واقع طراحی کیف‌های دوشی به ترتیبی می‌باشد که یک بند محکم به کیف متصل می‌باشد حال این اتصال گاهی به صورت حلقه می باشد گاهی به صورت یراق و گاهی هم به صورت دوختی محکم.

این دسته از کیف‌ها بسیار محبوب‌اند چرا که با داشتن اندازه ای متوسط و همچنین حمل آسان و بدون درگیری دست، راحتی شما را افزایش می‌دهند. معمولا بانوان زیادی تمایل به خرید کیف زنانه از مدل دوشی دارند چرا که کاربری راحت تری را برایشان به ارمغان می آورد.

کیف کوله پشتی زنانه

دسته دیگر کیف های کوله پشتی می‌باشد. این کیف ها مناسب و محبوب برای دانش آموزان، دانشجویان و یا کسانی که به سفرهای کوتاه یا کوه‌نوردی و کمپینگ می‌روند می‌باشد. این کیف‌ها برای حمل در پشت کمر طراحی شده‌اند و بسیار پر جا می باشند و معمولا برای زمانی استفاده می‌شوند که بار شما سنگین می‌باشد تا با انداختن وزن آن بر شانه‌ها و کمر، راحت‌تر آن را حمل نمایید. البته جنس و دوخت متفاوت آن‌ها در بازار موجود می‌باشد که هر کدام مناسب مقاصد مختلفی که در بالا اشاره کردیم می‌باشند؛ مثلا جنس‌های چرم آن مناسب برای امور دانش‌آموزی یا دانشجویی می‌باشد اما آن دسته که پارچه‌ها ضخیم و خاص دارند برای کوهنوردی و کمپینگ مناسب می باشند.

کیف پول زنانه

دسته بعدی کیف پول زنانه می باشد. کیف‌هایی با تنوع رنگ و طرح مختلف صرفا برای حمل کالا های کوچک مثل کارت های ویزیت، کارت های بانکی، پول نقد، خودکار یا روان‌نویس، عکس‌های کوچک یادگاری سه در چهار، کارت شناسایی و مواردی از این دست می باشند که غالبا به راحتی در جیب و کیف شما قرار می‌گیرند.

خرید کیف زنانه خورجینی یا کیف کیسه ای

دسته بعد کیف های خورجینی می باشند. همان طور که از اسم آن‌ها پیداست این دسته از کیف ها با زیر بیضی یا گرد می باشد و همانند خورجین هستند. سر این کیف ها باز می باشد که مانند خورجین با یک بندی کشیده و جمع می شود و بدین گونه بسته می شوند. استفاده از این کیف ها در سلیقه ها و استایل های خاصی رویت شده است و معمولا عموم مردم تمایل به استفاده از این کیف ها ندارند.

خرید کیف زنانه برای خرید کردن

کیف خرید کیفی اصولا از جنس پارچه های محکم و ضخیم می باشد که ظرفیت تحمل وزن نسبتا زیادی را دارد تا بتواند خرید های سنگین شما را هم در خود نگه دارد. استفاده از این کیف ها امروزه بسیار ترند شده اند زیرا علاوه بر بحث زیبایی و مد و فشن، کمک بسیار زیادی به محیط زیست می نمایند. این کیف ها باعث می شوند که شما هنگام خرید از کیسه های پلاستیکی استفاده نکنید و با گام کوچک خود در عدم استفاده از پلاستیک به کره زمین و محیط زیست و طبعیت کمک شایانی نمایید. امروزه فعالان محیط زیست به تبلیغ چنین کیف هایی می پردازند.

خرید کیف زنانه دستی یا کیف کتابی زنانه

این گونه کیف ها اصولا انتخاب بانوان خوش پوش و خوش سلیقه در مهمانی های شب یا قرار های شام و ناهار عاشقانه و یا حضور در عروسی ها و جشن هایی از این قبیل می باشد. این کیف ها کم جا و ساده هستند و استایل شما را مینیمال و کاربردی می نمایند و بسیار مناسب و لاکچری می باشند. این کیف ها معمولا هیچ دسته یا بندی ندارند و باعث می شوند که شما آن ها را با کف دستان خود نگه داشته و حمل نمایید. در بازار انواع متنوعی از این کیف ها وجود دارد که معمولا انتخاب ست آن ها که به صورت خرید کیف زنانه و کفش زنانه می باشد، توصیه می گردد.

کیف زنانه باکت

کیف های باگت معمولا مستطیل شکل طراحی شده اند و مانند کیف های کتابی کوچک و کم جا هستند و برای حمل وسایل ضروری مورد استفاده قرار می گیرند، تنها فرق آن ها با کیف کتابی این است که دسته دارند و همچنین سایز آن ها معمولا بزرگ تر از کیف های کتابی می باشد به این معنی که حدودا اندازه متوسطی دارند. از این نوع کیف معمولا برای پیاده‌روی، رفتن به بانک یا امور روزانه نظیر خرید های روزمره فروشگاهی و ... استفاده می شود و استایل شما را حتی در چنین موقعیت هایی درخشان و بی نقص می کند.

کیف زنانه ورزشی یا ساک ورزشی

اگر برای حمل لباس ها و کفش های خود به باشگاه ورزشی به دنبال کیف مناسب می گردید، این دسته از کیف ها متناسب شما می باشند. این کیف ها تمامی نیاز های یک ورزشکار را فراهم می نمایند. به طور مثال قسمت خاصی برای حمل قمقمه آب یا شیکر های مخصوص ورزشکاران در آن ها تعبیه شده است و همچنین به طور کامل پوشاک و شلوار ورزشی و کفش کتانی و حوله شما را در خود جای می دهند و دسته های ضخیمی دارند که به کیف متصل می باشد. اصولا انتخاب زنان ورزشکار حرفه ای و خوش پوش چنین کیف هایی برای استخر و باشگاه و کوهنوری و کار هایی از این قبیل می باشد.

کیف زنانه کمری

امروزه این کیف ها محبوب نوجوانان و جوانان شده است و به ترندی جذاب برای تیپ های اسپورت تبدیل شده است. این کیف ها به دور کمر بسته می شوند و مخزن کوچکی صرفا برای حمل وسایل ضروری شما یعنی کارت های بانکی و شناسایی و مقادیری پول نقد و کلید و سوییچ و تلفن همراه دارند.

در انواع و طرح های مختلفی طراحی شده اند و علاه بر بانوان محبوب اقایان نیز گشته اند. طرح های مختلف آن برای مصارف مختلف به کار می روند مثلا گاهی صرفا برای دوچرخه سواری طراحی شده اند و مخزن متناسبی برای حمل قمقمه آّب دارند.

آزاد بودن دست ها در هنگام راه رفتن از مزیت فوق العاده این کیف ها می باشد. همچنین عموما چون کوچک می باشند و از مواد اولیه کمی در ان ها استفاده شده است، قیمت پایین تری هم نسبت به سایر کیف ها دارند. به طور خلاصه این کیف ها با طراحی های زیبایی که دارند و همچنین کاربرد بسیار ساده ای که فراهم می نمایند، به انتخاب اول تینیجر ها تبدیل شده اند.

کیف زنانه اداری

خانم های امروزی اصولا در جامعه به مشاغل متنوعی مشغول به کار می باشند. نقطه مشترکی که امروزه خصوصا با گسترش کرونا برای همه مشاغل وجود دارد، نیاز به داشتن لب تاب یا تبلت است که در دنیای امروز تبدیل به عضو جدایی ناپذیر از مشاغل متنوع گردیده است. شما چه فروشنده و حسابدار شرکتی باشید چه مدیر یک شرکت، چه معلم باشید چه دانشجو، یا وکیل دادگستری باشید یا کارشناس، به هر حال نیاز به حمل دستگاه الکترونیک شخصی خود جهت حمل اطلاعات موجود در آن سیستم یا سرچ های آنی و لحظه ای دارید.

پس انتخاب کیفی که مناسب برای حمل و نقل آسان لپ‌تاپ و تبلت و سایر ادوات الکترونیکی مورد نیاز برای شما باشد، به خصوص در میان بانوان که برای مد و فشن و زیبایی استایل و پوشش خود اهمیت زیادی قائل می باشند، مورد توجه است.

کیف های اداری فضای مناسبی دارند

کیف های اداری که فضای مناسبی برای جاگیری وسایل الکترونیک نظیر لب تاب و تبلت و پاور بانک وسایر ادوات الکترونیکی باشند، گزینه مناسبی در این خصوص هستند. این گونه کیف ها فضای پهنی دارند که قابلیت جاگیری لب تاب و تب لت شما را فراهم می کند. همچنین با جیب های کوچک و بزرگی که در آن ها تبعیه شده است امکان قرار دادن لوازم التحریر و شارژر و تلفن همراه و سایر موارد مورد نیاز شما در مکان های اداری فراهم می باشد.

کیف زنانه حصیری

اگر به شمال یا جنوب کشور سفر کرده باشید حتما این گونه از کیف ها را در مغازه ها بسیار دیده اید و این دسته از انواع کیف زنانه، همان طور که از نامشان پیدا می باشد، بافته شده از جنس حصیر می باشند. اصولا این کیف ها انتخاب مناسبی برای استایل های شما در کنار ساحل می باشد. اگر بتوانید آن ها را با لباس های بلند نخی و کلاه حصیری به همراه صندل، در فصل تابستان ست نمایید، می توانید استایل بی نظیر و چشم نوازی را برای خود بسازید.

کیف زنانه کراس بادی

این نوع از کیف های زنانه شباهت زیادی به کیف‌ های دوشی دارند منتها توسط یک بند بلند به صورت کج بر روی بدن آویخته می شوند و اصولا انتخابی برای تیپ ها و استایل های اسپرت می باشند و شما در این مدل ها نیاز به درگیری دست هایتان برای حمل کیف ندارید و به همین علت معمولا این کیف ها منتخب بانوان ساده پوش و اسپرت پسند می باشد.

به طور کلی خرید اینترنتی کیف زنانه شیک و ارزان به شما امکان بررسی تنوع کیف ها در طرح ها و رنگ ها، مقایسه قیمت ها، مقایسه برند ها ی دهد و تحقیق در مورد این که آیا متناسب با نیاز و استایل شما می باشد را آسان تر می کند و تردید های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد همان طور که در این مقاله اشاره کردیم، کیف های زنانه حسب نیاز های متفاوتی که در ایام مختلف و امور متفاوت وجود دارد و حسب مصرف کنندگان که طیف مختلفی از اقشار جامعه را در بر می گیرند، تنوع بسیاری دارد.

شما می توانید با توجه به نیاز های شغلی، شخصیتی، نوع استایل، نوع نیاز و بودجه های متفاوت، کیف متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. در نهایت توجه داشته باشید عموما کیف هایی که قیمت نازل دارند لزوما انتخاب بهتر و هوشمندانه تری نمی باشند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله