ایده و خلاقیت

جدیدترین مدل پارتیشن اداری 1401

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که می‌تواند در دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری تأثیراتی مثبتی را بر جای بگذارد. با استفاده از پارتیشن می‌توان محیط‌های اداری را به‌راحتی از هم مجزا کرد

پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که می‌تواند در دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری تأثیراتی مثبتی را بر جای بگذارد. با استفاده از پارتیشن می‌توان محیط‌های اداری را به‌راحتی از هم مجزا کرد و با صرف هزینه مناسبی، زیبایی محیط را نیز افزایش داد. در اینجا قصد داریم با پارتیشن اداری و انواع آن بیشتر آشنا شویم.  اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید به صفحه پارتیشن اداری مراجعه کنید. با ما همراه باشید.


آشنایی جدید ترین طرح‎‌های پاراوان اداری 1401

محیط‌های اداری جزء مکان‌هایی هستند که همواره با کمبود فضا مواجه هستند. از طرف دیگر یک محیط اداری برای انجام امور مربوطه باید به بخش‌های مختلفی تقسیم شوند. در این شرایط راه حل مناسب برای بخش‌بندی محیط اداری، استفاده از پارتیشن اداری است. پارتیشن‌های اداری می‌توانند محیط یک اتاق را به چندین بخش تقسیم کنند و بهره‌وری کارمندان را افزایش دهند.
انواع پارتیشن‌های اداری
پارتیشن‌های اداری از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که هر نوع از پارتیشن به دو صورت ثابت و متحرک تولید می‌شود. پارتیشن‌های ثابت با استفاده از چندین پیچ و مهره بر روی زمین محکم می‌شوند. اما پارتیشن‌های متحرک نقطه اتصالی ندارند و می‌توانند در هر مکانی قرار داده شوند. برخی از انواع پارتیشن اداری که بیشترین کاربرد را در ادارات دارند شامل موارد زیر است:
• پارتیشن MDF
ام دی اف یکی از پر کاربرترین متریال برای ساخت انواع پارتیشن است. پارتیشن‌های از جنس ام دی اف قیمت مناسبی دارند و برای استفاده در محیط‌های اداری انتخاب مناسبی هستند. علاوه‌براین در طرح‌ها و نقوش مختلف ساخته می‌شوند و می‌توانند سلیقه اکثر افراد را پوشش دهند. مونتاژ کردن پارتیشن‌های از جنس ام دی اف به آسانی انجام می‌شود.
• پارتیشن چوبی
یکی‌دیگر از انواع پارتیشن‌های اداری پر کاربرد، پارتیشن چوبی است. این پارتیشن اغلب از چوب مرغوب مانند راش یا گردو ساخته می‌شود. اما قیمت آن به مراتب گران‌تر از مدل‌های ام دی اف است. محیط‌های اداری لوکس اغلب از این نوع پارتیشن استفاده می‌کنند. گاهی‌اوقات بر روی چوب این نوع پارتیشن‌ها، نقوش زیبایی حکاکی می‌شود تا جذابیت آن را افزایش دهد.
• پارتیشن فلزی یا آلومینیومی
پارتیشن آلومینیو‌می یا فلزی نیز به‌صورت ساده و در برخی موارد در طرح‌های فرفوژه‌ای برای محیط‌های اداری استفاده می‌شوند. این نوع پارتیشن برای محیط‌های با سبک ساده و مینیمال انتخاب مناسب‌تری است. پارتیشن‌های فلزی یا آلومینیو‌می‌کم وزن هستند و به‌راحتی قابل نصب هستند.
• پارتیشن‌های شیشه‌ای
یکی‌دیگر از انواع پارتیشن اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند. این نوع پارتیشن‌ها در مدل‌هایی با شیشه‌های ساده، مات یا نیمه‌مات ساخته می‌شوند. برخی از ادارات تمایل به اتاق‌ها و بخش‌های شیشه‌ای دارند. در این شرایط پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند مکان‌های مختلف را از هم مجزا کند و در عین حال هر محیط را کاملاً قابل رویت نماید. این نوع محصول می‌تواند به‌عنوان یک پارتیشن ساده و مدرن برای محیط‌های اداری استفاده شود.
 


استحکام پارتیشن‌های اداری 

پارتیشن‌های اداری از نظر میزان مقاومت و استحکام به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می‌شوند. در مدل‌های تک جداره اغلب از پارتیشن چوبی، ام دی اف یا شیشه‌ای استفاده می‌شود. در مدل‌های تک جداره شیشه‌ای پارتیشن‌ها به دو صورت با فریم و بدون فریم یا فریم لس در بازار موجود هستند. به‌دلیل تک جداره بودن این نوع از پارتیشن، میزان جذب نور در آن بیشتر است اما مقاومت پارتیشن، کمتر است. در مدل‌های دو جداره میزان استحکام و مقاومت بالاتر است.

استحکام پارتیشن‌های اداری 

این مدل به‌دلیل دو جداره بودن می‌تواند کاملاً عایق صدا باشد. بنابراین در محیط‌های پر سر و صدا و شلوغ بیشترین کاربرد را دارد. نحوه نصب این مدل نیز آسان است و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد.

 

بهترین پارتیشن مدرن برای دکوراسیون اداری 1401

بهترین پارتیشن مدرن برای دکوراسیون اداری 1401

یکی از سؤالاتی که در هنگام انتخاب انواع پارتیشن اداری به وجود می‌آید این است که بهترین پارتیشن مدرن برای دکوراسیون اداری چیست؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت: برای انتخاب پارتیشن ابتدا باید به سایر وسایل و دکوراسیون به کار رفته در محیط اداری توجه کرد. برای محیط‌هایی که از المان‌های مدرن در آن استفاده شده است، پارتیشن ساده و مدرن از جنس ام دی اف، چوب و حتی شیشه‌ای بدون فریم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اما برای محیط‌هایی با وسایل لوکس، پارتیشن چوبی انتخاب بهتری است که می‌تواند زیبایی محیط اداری را نیز دو چندان کند. در محیط‌های اداری کلاسیک، پارتیشن‌های فلزی و ام دی اف نیز می‌توانند مناسب‌تر باشند.
برای یک انتخاب صحیح بهتر است حتما به هارمونی عناصر دکوراسیون داخلی توجه کنید. اما در صورتی که در این زمینه دانش کافی ندارید می‌توانید از مراکز و فروشگاه‌هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، کمک بگیرید.
 


انواع پارتیشن در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو

فروشگاه ویکی دکو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه کفپوش، پارتیشن اداری، کاغذ دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی است. این فروشگاه از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون مشتریان زیادی از اقصی نقاط کشور داشته است. این مجموعه با وجود ضمانت کالا و ارسال به سراسر ایران توانسته است رضایت خاطر مشتریان را فراهم نماید. افراد می‌توانند در صورت خرید پارتیشن اداری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی، سفارش خود را از طریق تیپاکس یا باربری‌های موجود در هر شهرستان دریافت نمایند. بنابراین اگر به‌دنبال خرید انواع پارتیشن‌های اداری هستند، می‌توانند با اطمینان خاطر سفارش خود را در این فروشگاه ثبت نمایید.
پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که می‌تواند با قیمت مناسبی، بخش‌بندی اتاق‌های ادارات را انجام دهد. این محصول علاوه‌بر هزینه مناسب در مدت زمان کمی در محل نصب می‌شود. بنابراین اگر به‌دنبال مجزا کردن محیط اداری با کمترین هزینه و در سریع زمان ممکن هستید، محصول پاراوان، بهترین انتخاب است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید