ایده و خلاقیت

صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

یکی از دغدغه‌های مهم برای عروس‌ و دامادها، داشتن یک ماشین زیبا برای مراسم عروسی است.

یکی از دغدغه‌های مهم برای عروس‌ و دامادها، داشتن یک ماشین زیبا برای مراسم عروسی است. شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که بخواهید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم خود، یک خودرو اجاره کنید و سؤالات زیادی در ذهن‌تان نقش بسته باشد. در این مطلب به عنوان یک راهنما برای اجاره ماشین عروس به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید برای مراسم خود یک خودرو متناسب با بودجه‌تان اجاره کنید.

معیارهای مناسب برای اجاره ماشین عروس

معیارهای زیادی برای انتخاب یک ماشین عروس مناسب و ارزان وجود دارد که می‌توانید با در نظر گرفتن آن‌ها، خودروی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این معیارها، شامل موارد زیر است.

  • نوع خدمات ارائه شده

به طور معمول، شرکت‌های اجاره‌ دهنده ماشین‌های عروس، ماشین‌های خود را به دو صورت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که عبارتند از :

  • اجاره ماشین عروس بدون راننده

اغلب شرکت‌های کرایه ماشین عروس، خودروهای لوکس و گران قیمت خود را بدون راننده اجاره نمی‌دهند. اما برخی شرکت‌ها مانند کاسپین رنت این ویژگی مهم را دارا می‌باشند و تحویل خودرو بدون راننده یه شب استثنائی را برای عروس و داماد رقم می‌زنند. اگر قصد دارید برای مراسم خود یک خودروی لوکس همچون پورشه یا مازراتی را انتخاب کرده و در قبال آن هزینه زیادی پرداخت نکنید، رنت ماشین عروس بدون راننده را انتخاب کنید.

  • اجاره ماشین عروس با راننده

در این روش از اجاره ماشین عروس، به دلیل همراه بودن راننده شرکت با خودرو، هزینه کرایه ماشین عروس کمی گران تر از اجاره ماشین عروس بدون راننده خواهد بود. در نتیجه همواره توصیه می‌شود که اگر به دنبال اجاره ماشین عروس با قیمت مناسب هستید، گزینه بدون راننده را برای مراسم خود انتخاب کنید. اما به این موضوع هم توجه کنید که هنگامی که شرکت، راننده در اختیار شما قرار می‌دهد هیچ مسئولیتی متوجه شما نیست. شرکت‌های کرایه ماشین عروس، خودروهای متنوعی را برای اجاره ماشین عروس با راننده در اختیار دارند که می‌توانید متناسب با بودجه خود، یکی از آن‎ها را انتخاب کنید.

  • نوع خودروی انتخابی

پس از انتخاب نوع خدمات ارائه شده برای کرایه ماشین عروس، نوبت به انتخاب نوع خودرو است که این مورد نیز در قیمت اجاره ماشین عروس، تأثیر بسیار زیادی دارد. اگر در پی یافتن یک خودروی ارزان و با قیمت مناسب هستید از خودروهای کلاسیک و فوق لاکچری استفاده نکنید، زیرا نسبت به خودروهای دیگر از قیمت‌های بالاتری برخوردارند.

  • اجاره ماشین عروس کلاسیک

یکی از انتخاب‌های ویژه شما برای داشتن یک شب به یاد ماندنی و نوستالژی، اجاره ماشین عروس کلاسیک است. بدون شک هزینه اجاره این نوع خودروها، بیشتر از اجاره خودروهای لوکس است، چرا که دارای محدودیت در تعداد هستند و همیشه برای اجاره موجود نخواهند بود. و برای مسیرهای طولانی توصیه نمی شوند.

  • اجاره ماشین عروس لوکس

انواع خودروهای لوکس برای اجاره ماشین عروس شامل خودروهای مازراتی ، پورشه ، بنزو بی‌ام‌وی می باشد که هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند.

  • زمان اجاره خودرو

از دیگر عواملی که در اجاره ماشین عروس تأثیر بسزایی دارد، مدت زمان اجاره خودرو است. بطور معمول زمان اجاره از ۹ صبح تا ۱۲ شب می باشدو در روزهای خاصی همچون اعیاد، مناسبت‌های ویژه هزینه اجاره خودروکمی بیشتر بوده و در روزهای عادی، هزینه اجاره آن کمتر خواهد بود.

  • انتخاب رنگ خودرو

اجاره ماشین عروس با رنگ‌های روشن، از قیمت بالاتری نسبت به رنگ‌های تیره برخوردار است. پس اگر می‌خواهید برای مراسم خود هزینه کمتری بپردازید، خودرویی با رنگ تیره را انتخاب کنید.

  • شرکت اجاره‌ دهنده خودرو

مراکز زیادی در ایران وجود دارند که به اجاره ماشین عروس می‌پردازند. هر یک از این موسسه ها، قیمت‌های متنوعی را برای اجاره خودروهای خود در نظر گرفته‌اند که می‌توانید با مقایسه آن‌ها با یکدیگر، متناسب با بودجه خود به اجاره ماشین عروس بپردازید. البته توجه کنید همه آنها معتبر نیستند و بهتر است قبل از عقد قرارداد یا واریز بیعانه حتما از اعتبار شرکت و آدرس دقیق آن مطلع شوید.

شرایط لازم برای اجاره ماشین عروس

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، برای اجاره ماشین عروس شرایط مخصوص به خود را دارند و به طور معمول به مدت 15 الی 24 ساعت خودرو را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که خدمات در نظر گرفته شده توسط این شرکت‌ها، برای اجاره ماشین عروس در محدوده شهر می باشد و در صورتی که بخواهید از منطقه تعیین شده خارج شوید، باید هزینه خروج ماشین از شهر را نیز پرداخت کنید. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه اجاره ماشین عروس برایتان افزایش پیدا نکند، بهتر است تالاری را انتخاب کنید که در داخل شهر مربوطه قرار داشته باشد تا هزینه کرایه ماشین عروس نیز کاهش پیدا کند.

گل آرایی ماشین عروس

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های عروسی پس از اجاره ماشین عروس، گل آرایی آن و انتخاب دسته گل عروس است. شما می‌توانید بعد از انتخاب خودروی مورد نظر، نحوه گل آرایی آن را نیز انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای انتخاب بهترین هارمونی رنگ و مدل گل آرایی مناسب با فصل، یا حتی انتخاب نوع و رنگ خودرو نیز مشاوره رایگان دریافت کنید و در نهایت با توجه به بودجه و علاقه‌تان، بهترین خاطره را در این شب برای خود رقم بزنید. البته به یاد داشته باشید که گل آرایی ماشین عروس توسط افراد حرفه‌ای انجام شده و هزینه جداگانه‌ای نیز بابت آن دریافت می‌شود. برای سفارش دسته گل عروس نیز می‌توانید به همین شیوه اقدام کنید.

اسکورت ماشین عروس

یکی از آپشن‌هایی که به تازگی در مراسم‌های عروسی وارد شده و هنوز افراد بسیاری با آن آشنا نیستند، اسکورت ماشین عروس است. اگرچه اسکورت معمولاً برای افراد مهم و سیاسی انجام می‌شود، اما اسکورت ماشین عروس و داماد نیز تا رسیدن به مقصد، حس ویژه بودن را به آن‌ها القا می‌کند. اسکورت، هم با موتورهای سنگین و هم با خودروهای ویژه انجام می‌شود که استفاده از موتور در مقابل خودروهای تشریفاتی، بالطبع هزینه کمتری خواهد داشت. از آنجایی که هزینه اسکورت ماشین عروس کمی گران است، افرادی که به دنبال کاهش هزینه‌های مراسم خود هستند و یا بودجه کافی در اختیار ندارند، معمولاً این گزینه را انتخاب نمی‌کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال اجاره خودرو متناسب با بودجه خود هستید، معیارهای مناسب برای رنت خودرو را در نظر بگیرید. در این میان شرکت‌های بسیار زیادی نظیر کاسپین رنت وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها، گزینه مناسب خود را پیدا کنید. برخی از این شرکت‌ها مانند هماگشت واقع در هتل هما تهران دارای تخفیفات ویژه بوده و خدمات گل‌آرایی ماشین عروس را نیز انجام می‌دهند. این شرکت‌ها با توجه به این که خدمات مختلفی در قالب یک پکیج ارائه می‌دهند، از تخفیفات خوبی نیز برخوردارند. دقت داشته باشید که برای اجاره خودرو از هر شرکتی، نسبت به رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل پیدا کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای بهترین شب زندگی خود داشته باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید