ایده و خلاقیت

برترین قالیشویی غرب تهران کدام است ؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

امروزه در شهر تهران به دلیل افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی امکان شست و شوی فرش در حیاط و یا کوچه وجود ندارد. اگر تصمیم دارید که خودتان فرش های منزل را شستشو دهید توجه داشته باشید که با اینکار علاوه بر مصرف آب فراوان مشکلاتی از قبیل کمردرد و پادرد برای خودتان و همچنین سد معبر و ایجاد مزاحمت برای دیگران به وجود می آید، بنابراین بهتر است که شستشوی فرش را به مراکز قالیشویی بسپارید و با خیالی آسوده در زمان معین فرش های شسته و خشک شده را تحویل بگیرید.

ممکن است که برایتان این سوالات پیش بیاید که قالیشویی خوب و مناسب در تهران از کجا پیداکنیم؟ و یا برترین قالیشویی غرب تهران کدام است؟ ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟ و سوالاتی از این قبیل که پیشنهاد می دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین قالیشویی در تهران را به شما معرفی کنیم.

قالیشویی بهزاد

اگر زمان و یا فضای کافی برای شستشوی فرش و موکت و غیره در منزل ندارید و به دنیال پیدا کردن یک قالیشویی معتبر و با سابقه هستید و می خواهید فرش هایتان با کیفیت بالا شسشه شده و خشک شوند و همچنین مقرون به صرفه بودن این خدمات برایتان مهم است پیشنهاد می دهیم حتما یکبار از خدمات مفید و عالی کارخانه قالیشویی بهزاد استفاده کنید تا مشتری دائم این مجموعه شوید.

 قالیشویی بهزاد با بیش از 10 سال سابقه در زمینه شستشوی فرش و موکت و مبلمان و غیره با استفاده از جدیدیترین و بهترین دستگاه های شستشوی فرش و نیرو های متخصص خدمات بسیار کامل و مناسبی را به مشتریان ارائه می دهد.

در این مرکز شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، تابلو فرش، موکت و پتو انجام می شود و تمامی مراحل شستشو و خشک کردن توسط متخصص شستشوی فرش تحت نظارت قرار می گیرد تا تمامی این مراحل در بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. همچنین خدمات شستشو و خشک شویی مبلمان در منزل نیز انجام می شود که با استفاده از دستگاه های مخصوص شسشتشو و خشک کن تمامی مراحل با کیفیت بالایی انجام می شوند.

خدمات ویژه قالیشویی بهزاد

در این مرکز شستشوی فرش های ماشینی، موکت، پتو، ملحفه و پرده  با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیروهای متخصص با کیفیت بالا و بدون ایجاد آسیب و یا پارگی  انجام می شود. البته شستشوی موکت نسبت به فرش های ماشینی به دلیل آسیب پذیر بودن از حساسیت بیشتری برخوردار است که در این مجموعه عملیات شسشتوی موکت با دقت بسیار بیشتر و بدون ایحاد آسیب انجام می شود.

فرش های دستبافت و تابلو فرش ها به دلیل نفیس بودن با دقت بیشتری شستشو داده می شوند. گاهی اوقات فرش های دست بافت به علت نوع رنگرزی خاص ممکن است که در هنگام خیس خوردن و یا شستشو رنگ داده و قسمت هایی که رنگ تیره و قوی دارد به بخش های روشن فرش رنگ داده و نقش و طرح فرش عوض شود، یکی از خدمات ویژه و بسیار مهم قالیشویی بهزاد قلم زنی فرش های دست بافت برای اصلاح رنگ، تغییر و یا یکدست کردن رنگ ها فرش دستبافت می باشد که باعث افزایش کیفیت کار در قالیشویی بهزاد می شود.

یکی دیگر از خدمات مجموعه قالیشویی بهزاد خشکشویی مبلمان در منزل است. برای این منظور از یک دستگاه مخصوص شستشوی مبل و یک دستگاه مخصوص خشک کن و نیروی کار با تجربه و متخصص استفاده می شود و عملیات شستشو و خشک کردن مبلمان با کیفیت بسیار بالا و بدون ایجاد آسیب به چوب ها مبلمان انجام می گیرد.

تعویض ریشه فرش یکی دیگر از خدمات بسیار مهم و کارامد در این مجموعه است که در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله دستگاه های اتوماتیک انجام می گیرد، برای اینکار فرش مورد نظر از یک سانت قبل از ریشه برش خورده و دستگاه ریشه جدیدی را روی قسمت سالم فرش میزند که در این صورت حدودا 3 سانتی متر از زمینه فرش مورد نظر کم می شود. همچنین خدمات رفوگری و رفع سوختگی و بید خودرگی و غیره نیز از جمله خدمات ویژه قالیشویی بهزاد است که در بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود.


 

یکی از ویژگی های مهم یک مرکز قالیشویی تحویل به موقع است که در این مرکز تمامی سفارشات در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده  در در موعد موقرر به مشتریان تحویل داده می شود  که این امر سبب شده تا قالیشویی بهزاد به یکی از محبوبترین و مورد اعتماد ترین قالیشویی های شهر تهران تبدیل شود.

قالیشویی بهزاد دارای پروانه کسب معتبر و کد تبت و کد کیفیت از وزارت صنعت و معدن بوده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران است و تمامی خدمات انحام شده در این مجموعه بر اساس قیمت های مصوب اتحادیه صورت می گیرد و در کنار کیفیت بالای انجام کار بسیار مقرون به صرفه و مناسب است که این ویژگی ها باعث شده است که کارخانه قالیشویی بهزاد بهترین قالیشویی تهران از دیدگاه مشتریان عزیز باشد.

مهم ترین هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت است که برای این منظور از جدیدترین و بروزترین ماشین های اتوماتیک و نیروهای متخصص استفاده کرده و بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می دهد.

این مجموعه دارای شعبات مختلف در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران است که مشتریان به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن می توانند سفارشات خود را تحویل بگیرند. همچنین امکان رزرو آنلاین و تماس تلفنی برای مشتریان وجود دارد که به راحتی می توانید از هریک از این راه ها با کارخانه قالیشویی بهزاد در ارتباط باشید.

برچسب ها:
قالیشویی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید