ایده و خلاقیت

مزایای استفاده ازصابون ریز اتوماتیک به نقل از شرکت تمیزگستر اندیشان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در سرویس های بهداشتی عمومی به دلیل استفاده تعداد زیادی از افراد، آلودگی بسیار زیادی در این مکان وجود دارد که برای رعایت بهداشت شخصی و عمومی و جلوگیری از افزایش آلودگی و انتقال بیماری های متعدد باید از یک سری لوازم و تجهیزات مناسب برای این مکان ها استفاده کرد.

لوازمی مانند مایع و صابون دستشویی، دست خشک کن و دستمال های کاغذی چند نمونه از لوازم بهداشتی هستند که وجود آنها در سرویس های بهداشتی بسیار ضروری و مهم است. البته که در سرویس های بهداشتی عمومی بهتر است از تجهیزات پیشرفته تری در این زمینه استفاده کرد تا از انتقال آلودگی جلوگیری شده و بهداشت رعایت شود. برای این منظور دستگاه مایع ریز اتوماتیک یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد در سرویس های بهداشتی عمومی است که تاثیر بسیار زیادی بر حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی ها دارد. در ادامه با مجموعه تمیز گستر اندیشان همراه باشید تا با ویژگی های دستگاه صابون ریز اتوماتیک و مزایای ان آشنا شوید:

دستگاه صابون ریز اتوماتیک چیست؟

این دستگاه یک وسیله بسیار کاربردی در سرویس های بهداشتی است که به صورت کاملا اتوماتیک کارمی کند، به صورتی که هر بار با قرار گرفتن دست در زیر بخش مایع ریز دستگاه و با فعال شدن چشمی و سنسور مخصوص مقدار مشخصی از مایع دستشویی ریخته شده و بدون نیاز به دخالت دست کار می کند. دستگاه مایع ریز دستشویی چشمی یکی از مهم ترین لوازم و تجهیزات مورد استفاده در سرویس های بهداشتی منازل، شرکت ها و ادارات، هتل، مراکز رفاهی و به ویژه سرویس های بهداشتی عمومی است که به دلیل اتوماتیک بودن تاثیر بسیار زیادی بر حفظ رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری ها دارد. این دستگاه در نمونه های بسیار متنوعی و با رنگ و جنس های مختلف ساخته می شود و به دلیل نوع عملکرد و ویژگی ظاهری که دارند جزو یکی از تجهیزات مدرن و لوکس در سرویس بهداشتی به حساب میایند.

در قسمت چشمی و سنسور مخصوص دستگاه صابون ریز اتوماتیک از سنسورهای نوری و یا مادون قرمز استفاده می شود به این صورت که امواج ماکروویو و یا نور متمرکز شده ای از بخش چشمی دستگاه تابده می شود که با قرار گرفتن دست در زیر بخش چشمی این امواج و نور بازتاب شده و باعث فعال شدن پمپ مایع ریز شده و سپس مقدار مشخصی از مایع بیرون ریخته و می توانید استفاده کنید.

قابلیت فوم سازی و کف سازی نیز از ویژگی های برخی از دستگاه های صابون ریز هستند که با استفاده از یک موتور مخصوص و ترکیب مایع و هوا با فشار مناسبی یک فوم و کف با باافت یکسان تولید کرده و خارج می شود.

مزایای دستگاه مایع ریز چشمی

همانطور که گفته شد اولین مزیت این دستگاه حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری است. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم دستگاه مایع ریز خودکار جلوگیری از هدر رفتن صابون و مایع دستشویی است، به این صورت که با هر بار استفاده از دستگاه مقدار مشخصی از مایع خارج شده و از استفاده بیش از حد ان و هدر رفتن مایع دستشویی جلوگیری می شود.

این دستگاه با کارکرد اتوماتیک بدون اینکه خود کثیف و آلوده شود و بدون نیاز به لمس مایع را پمپاژ می کند.

مایع ریز چشمی در طرح ها و رنگ های مختلف و جنس های متفاوتی ساخته می شود که نمونه های ضد آب آن بهترین نوع این دستگاه بوده و می توان برای مدت طولانی بدون آسیب از آن استفاده کرد.

قیمت دستگاه صابون ریز اتوماتیک

با توجه توضیحات داده شده راجع ویژگی ها و مزایای دستگاه صابون ریز، موارد مختلفی بر تعیین قیمت این دستگاه تاثیر میگذارد. از جمله این موارد می توان به جنس بدنه و کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه، حجم مخزن دستگاه، ابعاد و اندازه کلی، کیفیت چشمی و سنسور مورد استفاده، شرکت سازنده و غیره اشاره کرد. مسلما هرچقدر دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و جنس بدنه آن مرغوب و ضد زنگ باشد آن دستگاه از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

خرید صابون ریز اتوماتیک


در هنگام خرید دستگاه صابون ریز اتوماتیک در قدم اول به حجم دستگاه و میزان استفاده آن توجه کرده و دستگاهی با اندازه و حجم مخزن مناسب را انتخاب کنید. نکته قابل توجه دیگر دقت به جنس و کیفیت بدنه و قطعات مورد استفاده در دستگاه است، بهتر است که دستگاهی با کیفیت بالا انتخاب کنید تا بتوانید برای مدت طولانی و بدون هیپگونه آسیب از آن استفاده کرده و هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض در طولانی مدت کاهش یابد. توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت و تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه انجام دهید و دستگاه مورد نظر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه خدمات و فروش محصولات و تجهیزات بهداشتی فعالیت می کنند که در این میان شرکت تولیدی، بهداشتی، خدماتی تمیز گستر اندیشان انواع لوازم تجهیزات بهداشتی مانند صابون ریز اتوماتیک، توشه نگهدار، شیر آب اتوماتیک، دست خشک کن، خوشبو کننده هوا و بسیاری از لوازم دیگر را به مشتریان ارائه می دهد. تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه از جنس های مرغوب و دارای رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک و ضد زنگ هستند که باعث افزایش طول عمر این لوزام می شود. یکی از مزیت های بسیار مهم این مجموعه امکان خرید انلاین برای مشتریان است که با مراجعه به وب سایت مجموعه می توانید انواع نمونه های مختلف تجهیزات و لوزام بهداشتی به همراه اطلاعات کامل از جنس، ابعاد، قیمت و غیره را مشاهده کرده و خریداری کنید. این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پراونه کسب کشوری، گواهینامه امنیت خرید اینترنتی است و با خیالی آسوده می توانید از این مجموعه خرید کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را در محل تحویل بگیرید.

 

برچسب ها:
بهداشت جهانی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید