ایده و خلاقیت

مجهزترین قالیشویی ارزان در غرب تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در سال های اخیر به دلیل افزایش آپارتمان در سطح شهر ها دیگر فضای کافی برای شسشتوی فرش در منزل در اختیار نیست، علاوه بر این به دلیل مشکل کم آبی در اکثر شهر ها بهتر است که شستشوی فرش در منزل انجام نشود تا از هدر رفتن و مصرف بی رویه آب جلوگیری شود.

برای این منظور بهتر است که شسشتوی فرش و یا مبلمان را به مراکز قالیشویی بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن فرش های شستشه شده و تمیز را بدون هیچ دردسری تحویل در محل تحویل بگیرید. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که فرش های ماشینی و یا دست بافت در قالیشویی ها به چه صورتی شسته می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ داده و مجهزترین قالیشویی ارزان در غرب تهران را به شما معرفی کنیم:

 

قالیشویی ارزان در غرب تهران

در شهر تهران به دلیل جمعیت بالا و وسعت زیادی که دارد مسلما در مناطق مختلف مراکز قالیشویی زیادی فعالیت می کنند که می توانید نزدیکترین انها را پیدا کرده و در صورت اطمینان از کیفیت کار آنها شستشوی فرش های خود را به این مراکز بسپارید. اگر به دنبال بهترین قالیشویی ارزان در غرب تهران هستید، پیشنهاد ما به شما قالیشویی بهزاد است. قالیشویی بهزاد با سالها تجربه در زمینه شستشو و رفوگری انواع فرش دستبافت و ماشینی، موکت، پتو، پرده، خشکشویی مبلمان و غیره فعالیت کرده و به کمک متخصصان و نیروی های آموزش دیده در این زمینه تمامی خدمات را در بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. خدمات انجام شده در قالیشویی بهزاد با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالایی انجام می شود. مطمئنا با یکبار استفاده از خدمات این قالیشویی مشتری دائم این مجموعه شده و با خیالی آسوده می توانید فرش های خود را تحویل داده و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تمیز، خشک شده و کاور شده در محل تحویل بگیرید.

قالیشویی بهزاد دارای پروانه کسب معتبر، کد ثبت و کد کیفیت از وزارت صنعت و معدن بوده و به دلیل عضویت در اتحادیه قالیشویان تهران تمایم خدمات این مجموعه طبق نرخ اتحادیه و با کمترین قیمت انجام می شود. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان با استفاده از جدیترین تجیزات و دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش به ارائه خدمات می پردازد. شعبه اصلی این مجموعه در غرب تهران واقع است و دارای شعبات دیگر در سطح شهر تهران نیز می باشد. علاوه بر تماس تلفنی امکان رزرو آنلاین نیز وجود دارد که می توانید از هریک از این راه ها با این مجموعه در ارتباط باشید.

وب سایت قالیشویی بهزاد: https://behzadwash.com/

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۶۸۴۱۳۸     ۰۲۱۵۵۷۳۱۶۵۰

۰۲۱۶۶۶۷۸۱۴۵         ۰۲۱۶۶۶۷۸۱۳۸

۰۲۱۴۴۴۵۴۱۰۹       ۰۲۱۴۴۸۳۹۱۷۰

۰۲۱۵۵۷۱۰۲۱۲          ۰۲۱۵۵۷۱۹۵۱۵

نحوه شستن فرش ماشینی در قالیشویی

برای شستشوی فرش های ماشینی در مراکز قالیشویی ابتدا فرش ها غبار گیری می شوند و در صورت نیاز رفو شده و وارد دیگر مراحل شستشو از جمله خیساندن، کف زدن، آبگیری و خشک شدن می شوند.

شستشوی فرش های ماشینی در قالیشویی ها به سه روش سنتی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام می شود. در روش سنتی  مراحل شستشو و آبگیری فرش ها توسط نیروی انسانی و به همان سبک سنتی توسط پارو و غیره انجام می شود و فقط خشک کردن فرش ها در گرمخانه و یا توسط دستگاه خشک کن فرش انجام می گیرد تا مرحله خشک کردن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و فرش ها کاملا خشک شده و هیچگونه رطوبتی در آنها باقی نماند.

در روش نیمه اتوماتیک عملیات شستشوی فرش ها به وسیله دستگاه های نیمه اتوماتیک و توسط نیروی انسانی انجام می شود. به این ترتیب که عمل فرچه زدن و کف زدن به فرش ها توسط دستگاه انجام شده و اپراتور فعالیت دستگاه را کنترل کرده و آن را در بخش های مختلف فرش حرکت می دهد. برای خشک کردن فرش ها نیز از دستگاه خشک کن استفاده می شود تا فرش ها در مدت زمان کوتاهی به طور کامل خشک شوند.

شستشوی فرش به روش تمام اتوماتیک توسط ماشین های صنعتی و اتوماتیک و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می شود و فرش ها وارد دستگاه شده و شستشو داده می شوند و پس از ابگیری توسط دستگاه خشک کن به صورت کامل خشک می شوند.

نحوه شستن فرش دستبافت در قالیشویی

فرش های دستافت به دلیل استفاده از رنگ های طبیعی در نخ ها و تار و پود فرش و همچنین نفیس بودن انها بهتر است که در منزل شستشو داده نشوند زیرا به دلیل استفاده از ترکیبات هیدروسولفید در مواد شوینده خانگی باعث رنگ دهی فرش های دستبافت و آسب به انها می شود بنابراین تاکید می کنیم که حتما اینکار را به متخصصان قالیشویی بسپارید تا در نهایت دقت و ظرافت و تخصص کامل فرش ها شستشو داده شده و تغیر رنگ و یا پخش رنگ نداشته باشند.

 

در مراکز قالیشویی شستشوی فرش دستبافت از اهمیت زیادی برخوردار است و مراحل حمل و نقل و شستشو و خشک کردن فرش های دستبافت توسط نیرو های اموزش دیده و تحت شرایط خاصی انجام می گیرد. برای شستشوی فرش دستبافت بعد از غبارگیری فرش ها و رفوگری و رفع آسیب های فرش، میزان رنگ دهی فرش ها آزمایش می شود تا بتوان از مواد شوینده مناسب استفاده کرد. آبکشی فرش های دست بافت به صورت یکسان و به شکل دوشی انجام می شود و فرش ها بر روی زمین شیب دار پهن می شوند تا تمام مواد شوینده از بافت فرش خارج شده و کاملا آب آنها گرفته شود تا در مراحل خشک شدن آب در قسمت های پایینی فرش جمع نشده و از زرد شدن ریشه های فرش و پوسیدگی انها جلوگیری شود. خشک کردن فرش ها نیز به هیچ عنوان در زیر نور خورشید و دمای بالاتر از 40 درجه انجام نمی شود زیرا امکان آسیب دیدگی و کاهش طول عمر فرش ها وجود دارد. در نهایت برای یکسان شدن سطح فرش از دستگاه پرداخت با تراش کم استفاده شده و در صورت نیاز اتوکشی می شوند. علاوه بر شستشوی فرش دستبافت در مراکز قالیشویی خدمات رفوگری، ریشه زنی، رنگ زنی و ترمیم و غیره نیز برای افزایش کیفیت و زیبایی بیشتر فرش ها انجام می شود.

برچسب ها:
قالیشویی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید