ایده و خلاقیت

چگونه با هدیه دادن اشک در بیاریم؟ + سوپرایز ساپتک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳
دسته ها:

روزی به دعوت یکی از دوستان به کافه ای رفتیم. پس از رسیدن به کافه و نشستن روی یکی از میزها، تلویزیون کافه در حال پخش یک پیام بازرگانی روشن شد.

بعد از تبلیغات بازرگانی اخبار پخش شد. از آنجایی که حوزه ی کاری من ارزهای دیجیتال می باشد، در زمان پخش اخبار نظرم را به خودش جلب کرد، در حالی که گوینده قیمت بیت کوین را اعلام می کرد. در ادامه گوینده خبر از من به عنوان یک شخص موفق نام برد و تولدم را تبریک گفت و تصاویرم در تلویزیون پخش شد. درست در همان لحظه موسیقی زنده پخش شد و دوستانم با گل و کیک وارد کافه شدند. من از همه جا بی خبرم کاملا شوکه و چند دقیقه ای هنگ بودم. پس از تبریکات دوستان، میز ما عوض شد و میزی آماده با گل تزئین و گل آرایی پیش روی ما قرار گرفت. و بدین شکل خاطره انگیز ترین روز زندگی من رقم خورد. 
علاوه بر این مدل سوپرایز که من در آن قرار گرفتم، مدل های دیگری از قبیل سورپرایز گالری خاطرات، سورپرایز پرده سینما، سورپرایز مرکز خرید و ... وجود دارد که هر کدام می تواند شامل آیتم های مختلفی باشد. در ادامه به طور مختصر راجع به آنها صحبت خواهیم کرد. 

سورپرایز گالری خاطرات

تماشای عکس های یادگاری همواره حس خوبی را به آدم منتقل می کند. تصور کنید روی میز تزئین شده ای با گل و شمع و کیک نشسته اید و در حین پخش موسیقی تصاویر خاطره انگیز جدید یا خیلی قدیمی که حتی شاید شما تا بحال آنها را ندیده باشید، در مقابل دیدگانتان قرار می گیرد. قطعا حس خیلی خوبی به شما منتقل می شود و آن روز را هرگز فراموش نخواهید کرد. 

سورپرایز مرکز خرید

یک روز خیلی عادی به همراه دوست خود به مرکز خرید می روید. درست در همان لحظه که مشغول تماشای ویترین مغازه های مختلف هستید، بادکنک ها از آسمان فرو می ریزند، گروه موسیقی ای ظاهر می شود و قطعه ای برای شما می نوازد و در ادامه دوستانتان با گل و کیک به شما تبریک می گویند. در آن لحظه همه توجهات پاساژ به سمت شما است و آن لحظات برای همیشه در ذهن شما حک خواهند شد. 

سورپرایز پرده سینما

همراه دوست خود برای تماشای فیلم مورد علاقه ی خود به سینما می روید. ناگهان در حین پخش فیلم، درست در لحظه ای که اصلا انتظارش را ندارید، فیلم کات می خورد و عزیزترین شخص زندگی شما روی پرده به شما تبریک می گوید. احتمالا دقایقی طول می کشد  تا این صحنه را باور کنید. اما به زودی تمام شوکی که در وجود خود احساس می کنید، تبدیل به شادی و هیجانی وصف ناپذیر می شود، به گونه ای که نتوانید اشک خود را کنترل کنید. 
همه ی این برنامه ها و برنامه هایی دیگر توسط گروه حرفه ای ساپتک انجام می پذیرد. علاوه بر این برای برگزاری  مراسم ساپتک خود از قبیل جشن تولد، عروسی و ... می توانید روی سوپرایز ساپتک حساب کنید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
مهران مدرسی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

این گروه یعنی گروه ساپتک برای خانمم برنامه اجرا کردن و به معنی واقعی کلمه بی کیفیت بود. لطفا قبل از انتخاب دقت کنید.

پاسخ
مهران مدرسی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

برای خانمم سورپرایز تولد گرفتم و بسیار بی کیفیت و مبتدی بودن

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید