ایده و خلاقیت

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

---

اگر در خیابان های نیویورک یا لندن قدم زده باشید، مطمئنا با این موضوع مواجه شده اید که برخی فروشگاه ها توجه شما را جلب می کنند در حالی که برخی دیگر برایتان عادی و معمولی هستند! این موضوع تصادفی یا شانسی نیست و به طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک بستگی دارد.

به طور کلی، رفتار مصرف کنندگان، الگوهای بسیار خاصی را نشان می دهد و اگر بدانید مصرف کنندگان چگونه رفتار می کنند، می توانید طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک را به گونه ای انجام دهید که باعث جذب مشتری و افزایش فروش شود.
امروزه و در عصری که تجارت الکترونیک بازار را تسخیر کرده است، ایجاد فضاهایی که به مشتریان امکان تعامل و داشتن یک تجربه عالی را می دهد بسیار مهم است و به همین دلیل است که همکاری با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک، از همیشه مهم تر بوده و بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند سعی می کنند تا از جدیدترین روش ها و متدهای طراحی دکوراسیون فروشگاه استفاده کنند تا مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند.
در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با نکات کلیدی در رابطه با طراحی دکوراسیون فروشگاه زنجیره ای پوشاک آشنا شوید و بهترین شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک را بشناسید.

نکات کلیدی و مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه به آن اشاره کردیم می توانید بهترین طراحی را برای دکوراسیون فروشگاه زنجیره ای پوشاک را داشته باشید:

ویترین

ویترین، یکی از مهمترین بخش های فروشگاه زنجیره ای پوشاک است و باعث می شود مشتری تصمیم بگیرد که آیا وارد فروشگاه شود یا به ادامه مسیر خود ادامه دهد. در واقع، ویترین فروشگاه، باید بازار هدف شما را منعکس کند، آیا شما برندی سطح بالا هستید یا یک برند قابل دسترس تر، در هر صورت لازم است مطمئن شوید که با طراحی ویترین مناسب، متمایز باشید. نکته دیگر این است که هنگام بسته بودن فروشگاه نیز مطمئن شوید که ویترین عالی به نظر می رسد. نور مناسب به افرادی که در شب از کنار فروشگاه عبور می کنند یادآوری می کند که روز بعد دوباره برگردند.

قانون دست راست

داده ‌ها نشان می ‌دهد که اکثر مشتریان وقتی برای اولین بار وارد فروشگاه می ‌شوند به سمت راست می‌ پیچند. این بدان معنی است که وقتی مشتری وارد فروشگاه می شود، باید درگیر شود. بنابراین سعی کنید در هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک، در سمت راست فروشگاه، یک دیوار با ویژگی خاص و محصولات پر تقاضا قرار دهید. استفاده از میزهای تزئینی با قفسه های دیواری محصولات که بتوانید کالاهای فصلی را در آن به نمایش بگذارید می تواند یکی از ایده های عالی برای این منظور باشد. همچنین لازم است به به نورپردازی و استفاده از بافت های مختلف نیز فکر کنید و آن را به یک قسمت ویژه و دعوت کننده در فروشگاه پوشاک خود تبدیل کنید.

حفظ جریان

هنگامی که مشتری به سمت راست چرخید، باید مطمئن شوید که او به دور و بر فروشگاه نیز سر می زند. برای این منظور، طراحی فروشگاه های زنجیره ای با یک مسیر جریان آسان، بسیار مهم است تا مشتریان همه محصولات را ببینند و شانس خرید آنها را افزایش پیدا کند. این شامل گذرگاه‌ های وسیعی است که به مشتریان امکان توقف و خرید و عبور دیگران را می ‌دهد. وجود راهروهای باریک، مشتریان جدید را می ترساند. بنابراین بهتر است مسیر حرکت بسیار عالی و مناسبی را در فروشگاه های زنجیره ای پوشاک در نظر داشته باشید. همچنین می توانید دیوار انتهایی فروشگاه را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید تا مشتریان را به انتهای فروشگاه نیز جذب کنید.

اتاق پرو لباس

اتاق پرو لباس یکی از مهم ترین فضاها در فروشگاه پوشاک است که لازم است در هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک، توجه ویژه ای به آن داشته باشید. هنگامی که مشتری در حال امتحان لباس های جدید است، نورپردازی اتاق پرو لباس باید مناسب بوده و فضایی راحت را در اختیار داشته باشند و باید کاری کنید که مشتری احساس فوق العاده ای داشته باشد و تمایل بیشتری برای امتحان کردن مدل های دیگر لباس را نیز پیدا کند!
به طور کلی، طراحی عالی و مناسب برای اتاق پرو لباس، باعث می شود تا فروش خود را انجام دهید. نورپردازی جلو به جلوگیری از سایه ها کمک می کند و مشتریان را جذاب تر می کند. وجود فرش ‌های زیبا در قسمت کف اتاق پرو لباس، راهی عالی برای این است که به مشتریان اجازه دهید کفش‌ های خود را در بیاورند و احساس کنند که در خانه هستند. چوب لباسی یا میله آویز برای قرار دادن لباس ها نیز ضروری است و یک صندلی راحت همیشه برای این مناطق لازم است تا ظاهری شیک و خاص برای اتاق پرو لباس ایجاد شود.

استفاده از محصولات جذاب و متفرقه

شما می توانید در کنار فروش پوشاک، محصولات جذاب و متفرقه ای را نیز در سبد هایی در اطراف پیشخوان صندوق یا مکان های دیگر قرار دهید تا مشتریان در آخرین لحظه، از ان خرید کنند. اما برای این موضوع نیز لازم است تمام جوانب را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که فضای کافی برای این محصولات را در اختیار دارید. زیرا اگر فروشگاه پوشاک، بیش از حد شلوغ شود، مشتریان غرق خواهند شد و ممکن است این کار، نتیجه برعکسی داشته باشد!

انتخاب تم مناسب برای فروشگاه پوشاک

تم فروشگاه باید عناصر دکوراسیون را با داستان برند شما مرتبط کند. به عنوان مثال، صاحب یک بوتیک لباس می تواند رویکرد مدرنی با دکوراسیون مینیمالیستی و موسیقی تپنده داشته باشد تا جلوه ای از روندهای پیشرفته را در طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک، ایجاد کند. شخصی ‌سازی فضای داخلی فروشگاه نیز به ساختن برند کمک می ‌کند، به ‌ویژه اگر دکوراسیون منحصر به ‌فرد یا تأسیسات هنری مستقلی دارید که نمی ‌توان آن ‌ها را در سیار فروشگاه های کوچک و  بزرگ پیدا کرد.

معرفی بهترین شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

ما به شما پیشنهاد می کنیم با یک طراح حرفه ای مشورت کنید تا به شما در ساختن یک فضای داخلی ظریف و در عین حال جذاب کمک کند. پیشنهاد ما در این زمینه، همکاری با تیم طراحی متخصص و حرفه ای شرکت خاک پی خانه است.

شرکت خاک پی خانه، یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است که می توانید برای طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنجیره ای پوشاک، با کارشناسان متخصص و با تجربه این تیم صحبت کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

شماره تماس شرکت خاک پی خانه
•    02126401255
•    02126401272
•    02126401272

آدرس شرکت خاک پی خانه :
•    تهران، بلوار میرداماد، انتهای خیابان حصاری، خیابان کوشا، کوچه شهره، پلاک ۱، واحد ۱۲

آدرس صفحه اینستاگرام شرکت خاک پی خانه :
•    khakpeykhaneh@

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید