ایده و خلاقیت

بهترین شرکت برون سپاری حسابداری | با مشاوره رایگان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر قصد دارید خدمات حسابداری خود را برون سپاری کنید، در اینجا یک راهنمای سریع در مورد مزایا و مشکلاتی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

شما برای رشد شرکت خود تلاش کرده اید. با این حال، قوانین مالیاتی، حقوق و دستمزد و گزارشات به افراد درون سازمانی و برون سازمانی ممکن است باعث سردرگمی شود. در این شرایط، برون سپاری کار حسابدار، برای رهایی از این کار وقت گیر ایده آل است.

بسیاری از شرکت ها وظایف حسابداری خود را به متخصصان فعال در بهترین شرکت برون سپاری حسابداری محول می کنند تا جریان نقدی و امور مالیاتی خود را بهینه کنند، زمان چرخه کل فرآیندهای خود را کاهش دهند و بیشترین و کم سودترین خطوط تولید را برای برنامه های توسعه آتی شناسایی کنند.

در واقع، برون سپاری حسابداری ،در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب در میان مشاغل کوچک و متوسط است که می خواهند هزینه های سربار خود را بدون تأثیر بر کارایی، کاهش دهند.

اگر قصد دارید خدمات حسابداری خود را برون سپاری کنید، در اینجا یک راهنمای سریع در مورد مزایا و مشکلاتی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

 

 

آشنایی با برون سپاری حسابداری

بسیاری از کسب و کارهای کوچک، استارت آپ ها و کارآفرینان، استخدام حسابدار را چالش برانگیز می دانند. به خصوص حسابدارانی که دارای مهارت های مناسب برای تهیه صورت های مالی شرکت، مدیریت عملیات حساب بانکی، تجزیه و تحلیل داده های مالی و تهیه صورتحساب های خروجی هستند. علاوه بر این، پیدا کردن یک فرد واجد شرایط و متخصص با نرخ مقرون به صرفه، حتی چالش برانگیزتر است.

"برون سپاری" یک نقش به این معنی است که آن نقش را به جای یکی از کارکنان (یا حتی خودتان) توسط یک تامین کننده خارجی انجام دهید. بنابراین هنگامی که حسابداری کسب و کار خود را برون سپاری می کنید، یعنی اینکه به جای استخدام حسابدار، به یک حسابدار یا بهترین شرکت برون سپاری حسابداری پول می دهید تا حساب هایتان را مدیریت کنند.

به عبارت بهتر، شما به جای داشتن یک تیم حسابداری، یک سازمان شخص ثالث را برای مدیریت امور کسب و کار خود استخدام می کنید. حسابداران برون سپاری تمام وظایف مالی کسب و کار از جمله حسابداری، مالیات، حقوق و دستمزد، حساب های پرداختنی - حساب های دریافتنی، پیگیری بدهکاران، گزارش های مالی، حسابداری مدیریت و سایر خدمات مرتبط با حساب ها را انجام خواهند داد.

 

 

مزایای برون سپاری خدمات حسابداری

کسب و کار شما می تواند چیزهای زیادی را از برون سپاری حسابداری خود به دست آورد. در زیر به تعدادی از مزایای همکاری با بهترین شرکت برون سپاری حسابداری اشاره کردیم:

صرفه جویی در زمان

این معمولاً بزرگترین جذابیت برون سپاری است. اگر شما یک تیم یا کسب و کار کوچک هستید که خودتان حسابداری را انجام می دهید، واگذاری کار به شرکتی دیگر، می تواند وقت شما را آزاد کند تا زمان بیشتری برای رشد کسب و کار سرمایه گذاری داشته باشید و اگر شرکت بزرگتری هستید، می توانید در زمان لازم برای استخدام، آموزش، توسعه و مدیریت یک تیم داخلی از حسابداران صرفه جویی کنید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

برون سپاری تمام یا بخشی از عملکرد حسابداری شما اغلب ارزان تر از داشتن یک بخش داخلی کامل است. این موضوع به این دلیل است که شما در هزینه های مربوط به کارمندان، مانند بیمه و سهم بازنشستگی، مزایا و آموزش صرفه جویی می کنید. همچنین در هزینه های سربار نیز صرفه جویی خواهید داشت، زیرا نیازی نیست نگران تهیه نرم افزار حسابداری، سخت افزار و لوازم اداری و هزینه های گزاف آن باشید.

 

دسترسی به کارشناسان

بهترین شرکت برون سپاری حسابداری، طبیعتا، در زمینه حسابداری متخصص و با تجربه هستند. زیرا به ‌عنوان متخصص، عموماً می‌ توانند خدمات بسیار تخصصی و کارآمدتری نسبت به کسی که حسابداری، تخصص اصلی آنها نیست، ارائه دهند. آنها انبوهی از دانش و تجربه عملی را به ارمغان می ‌آورند که ارزش قابل توجهی را اضافه می‌ کند، خواه صرفاً در زمان تکمیل حساب ‌ها یا بینش ‌های اضافی که می‌ توانند ارائه کنند.

همچنین، برون سپاری خطر اشتباه مالی پرهزینه یا انتخاب یک استخدام بد را تا حد زیادی کاهش می دهد و می تواند به شما امکان دسترسی به استعدادهای برتر را بدهد که در غیر این صورت ممکن است دور از دسترس باشند.

 

بهبود بهره وری عملیاتی

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد، برون سپاری حسابداری می تواند کسب و کار شما را کارآمدتر و سازنده تر کند. اگر به یک تیم حسابداری بزرگتر برون سپاری کنید، مزایای تداوم کسب و کار را به دست خواهید آورد، زیرا هرگز نباید نگران تعطیلات یا مرخصی استعلاجی باشید که بر کار تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، اکثر شرکت های حسابداری نیز با آخرین استانداردها و فناوری ها به روز هستند. در واقع بهترین شرکت برون سپاری حسابداری می تواند فرآیندهای مبتنی بر فناوری جدید را برای بهبود سطح خدمات، کاهش هزینه ها و تقویت رقابت هر کسب و کاری را پیاده سازی کنند.

 

دریافت مشاوره تخصصی و اطلاعات به روز

یک حسابدار خوب همیشه در مورد چگونگی کارآمدتر کردن حسابداری مشاوره می دهد. گاهی اوقات او ممکن است با چند شرکت کار کند و یک تجربه عالی را از یک مشتری دیگر، مثلا در مورد مالیات، نرم افزار حسابداری یا حتی ارائه مشاوره مالی، پیشنهاد کند.

 

شرکت های حسابداری چه نوع وظایفی را انجام خواهند داد؟

لیست طولانی از عملکردهای حسابداری وجود دارد که می تواند توسط یک شرکت شخص ثالث ارائه شود. برخی از خدمات ارائه شده توسط بهترین شرکت بون سپاری حسابداری عبارتند از:     ((کل این متن باید اصلاح بشه))

  • پردازش حقوق و دستمزد
  • مدیریت حساب های دریافتنی و پرداختنی
  • ثبت مالیات های فصلی، ارزش افزوده و عملکرد به نسبت زمان هر کدام از آنها
  • تهیه صورتهای مالی
  • تحریر دفاتر قانونی
  • حسابداری و گزارشات مالی درون سازمانی و برون سازمانی

 

 

چه زمانی بهتر است از برون سپاری حسابداری استفاده کرد؟

به طور کلی، برون سپاری حسابداری در موارد زیر بهترین انتخاب خواهد بود:

  • یک کسب و کار کوچک به یک حسابدار تمام وقت نیاز ندارد، اما به فردی با مهارت های بیشتر از آنچه مدیر دفتر یا مسئول پذیرش می تواند ارائه دهد، نیاز دارد.
  • یک شرکت با هر اندازه ای نمی تواند یک کارمند تمام وقت با توانایی های مناسب با هزینه های مقرون به صرفه پیدا کند.
  • یک شرکت در حال رشد که به دنبال فرصت هایی است تا خدمات حسابداری خود را در هر زمان افزایش دهد.
  • کسب و کارهایی که به خدمات موقت نیاز دارند، به عنوان مثال، کمک اضافی برای گزارش های پایان سال یا زمانی که یک کارمند تمام وقت به تعطیلات می رود، مرخصی زایمان و غیره.
  • و .....

 

چیزهایی که قبل از برون سپاری باید به دنبال آنها باشید

هنگامی که تصمیم گرفتید برون سپاری کنید، گام بعدی باید انتخاب بهترین شرکت برون سپاری حسابداری باشد که با اهداف و مقاصد شما مطابقت داشته باشد، اما مهمتر از همه، بتواند با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

ما معتقدیم، هنگام برون سپاری خدمات حسابداری، کیفیت عملکرد و کارایی باید در اولویت قرار گیرد. اما با این حال، چند عامل اساسی دیگر نیز باید در نظر گرفته شود:

 

مشخص کردن خدمات حسابداری مورد نیاز خود

آیا خدمات حسابداری مورد نظر شما برای تهیه گزارش پایان ماه، ترازنامه، حقوق و دستمزد، گزارش به افراد برون سازمانی یا رسیدگی به حساب های پرداختنی و دریافتنی است؟ در این شرایط شاید به کسی نیاز دارید که تطبیق ها و تحلیل های بانکی شما را آماده کند یا فقط داده ها را در نرم افزار حسابداری وارد کند؟ هر چه که باشد، باید مشخص کنید که شخصاً چه کاری انجام می ‌دهید، کارکنان داخلی چه مسئولیتی دارند و می‌ خواهید شخص دیگری چه کاری انجام دهد.

 

محدوده هزینه رقابتی

هر شرکت حسابداری، طرح ‌های پرداخت خود را دارند، برخی از آنها ساعتی شارژ می‌ شوند، برخی دیگر هر ماه. بنابراین، می توانید مدت پرداختی را انتخاب کنید که بیشتر با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد، اما تصمیم خود را فقط بر اساس مقرون به صرفه بودن نگیرید.

 

تجربه و تخصص

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که می خواهید با آن همکاری کنید با تجربه، حرفه ای و دارای صلاحیت های مناسب باشد. به یاد داشته باشید که همیشه می توانید از مشتریان قبلی یا فعلی آنها گواهی حسن انجام کار بخواهید، به اعتبار آنها در بازار، ثبات مالی و مهمتر از همه، توانایی آنها در ارائه نتایج با کیفیت بالا و ثابت نگاه کنید.

 

امنیت داده ها

به طور کلی، امنیت داده ها نقش مهمی در برون سپاری خدمات حسابداری آنلاین ایفا می کند. بهترین شرکت برون سپاری حسابداری باید داده های مشتریان خود را با بیشترین حریم خصوصی مدیریت کند و از ایمن بودن هر تراکنش اطمینان دهد. بنابراین این موضوع ضروری است زیرا شما نه تنها اطلاعات جریان نقدی بلکه داده های محرمانه را نیز به آنها منتقل خواهید کرد.

 

 

بهترین شرکت برون سپاری حسابداری

حسابداری، بخش مهمی از تجارت است، اما با پیچیدگی های زیادی همراه بوده و نیاز به زمان و دانش خاصی دارد. بدون تجربه حسابداری، ممکن است خطاهای زیادی رخ دهد که می تواند منجر به آسیب به کسب و کار شما یا حتی ورشکستگی شود. به همین دلیل است که گفته می شود برون سپاری حسابداری یک گزینه بسیار عالی برای  هرکسب و کاری محسوب می شود. به طور کلی، برای کسب و کارهایی که تصمیم دارند وظایف حسابداری خود را برون سپاری کنند، مزایای قابل توجهی وجود دارد.

اگر شما نیز تصمیم دارید از خدمات بهترین شرکت برون سپاری حسابداری استفاده کنید، بهترین پیشتهاد این است که خدمات شرکت حساب پردازان ویرا فرتاک را مورد بررسی قرار دهید. تیم حسابداری متخصص و با تجربه فعال در این شرکت می توانند به شما کمک کنند تا حسابداری کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و با هیچ مشکلی در این زمینه، مواجه نشوید.

برچسب ها:
حسابداری
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید