ایده و خلاقیت

13 مدل از بهترین کرم روشن کننده پوست در 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از لک و تیرگی ناشی از مصرف داروهای هورمونی، کهولت سن، بارداری و ... کرم روشن کننده است.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از لک و تیرگی ناشی از مصرف داروهای هورمونی، کهولت سن، بارداری و ... کرم روشن کننده است. ظاهر شدن لک های روی پوست می تواند زیبایی ما را از بین ببرد و این باعث کاهش اعتماد به نفس ما می شود، بنابراین همیشه از بهترین کرم های ضد لک برای نتایج عالی استفاده کنید. بسیاری از محققان و دانشمندان در زمینه پوست به بررسی لکه های پوستی برای یافتن یک درمان موثر پرداخته اند.

 

ویژگی های یک کرم روشن کننده پوست خوب

  • آنتی اکسیدان دارد.
  • ویتامین های مورد نیاز پوست را دارد.
  • در مقابل رادیکال های آزاد و آلودگی محیطی اقدامات احتیاطی انجام دهید.
  • هیدراتاسیون و آبرسانی خوب.

 

چگونه تیرگی ها روی پوست ایجاد می شوند؟

  • دوره بارداری
  • استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت
  • مصرف داروهای هورمونی
  • افزایش سن
  • پرتوهای نور و مضر خورشید
  • نقص در سیستم ایمنی بدن

 

چند نکته مهم برای داشتن پوستی روشن و بدون لک

  1. مراقب خواب خود باشید، به اندازه کافی بخوابید.
  2. حتما از بخار استفاده کنید.
  3. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.
  4. از کرم های لایه بردار مناسب استفاده کنید
  5. مرطوب کردن پوست را فراموش نکنید.

 

 

پوستی سفید و شاداب با کرم روشن کننده پوست یونیک

همانطور که می دانید در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه محصولات جدیدی برای پوست و مو وجود دارد. محصولاتی که اغلب تاثیر موقت بر پوست داشته و دوباره پوست به همان حالت قبلی بر خواهد گشتفروشگاه آمیلی در بین محصولات و برند های موجود، یکی از بهترین های آن را برای شما به ارمغان آورده استکرم یونیک از آن دسته محصولاتی است که امتحان خود را در بین مشتریان ایرانی پس داده است.

از جمله نکات مهم در انتخاب کرم و صابون یونیک، مواد تشکیل دهنده آن است. این کرم از مواد گیاهی ساخته شده است که تاثیرگذاری آن بر پوست شما را چند برابر می کند. از دیگر نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تجربه خریداران این محصول است که میزان رضایت آنها نشان دهنده کیفیت محصول می باشد.کرم یونیک در بین بانوان از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده و جزو پرفروشترین محصولات زیبایی پوست می باشد.

 

خواص کرم روشن کننده پوست یونیک

از موارد مصرف  کرم روشن کننده پوست ونیک به ضد لک و کک و مک، ضد جوش، روشن کننده، سفید کننده قوی، لیفتینگ و رفع چروک، کلاژن سازی، حاوی ضد آفتاب، پاکسازی صورت و رفع تیرگی زیر چشم می توان اشاره کرد.یکی از نقاط قوت این کرم، قدرت پاک کنندگی پوست از جوش می باشد. بسیاری از بانوان به خاطر عواملی چون حساسیت فصلی یا حساسیت نسبت به بعضی از مواد غذایی دچار جوش در قسمت های مختلف پوست صورت خود می شوند.مزایای کرم یونیک  به این موارد محدود نمی شود و در صورت استفاده از آن متوجه معجزه تغییر در ظاهر خود خواهید شد.

 

شفافیت و لطافت تضمینی پوست صورت رز وایت گامنو

پوست صورت بدلیل مواجه روزانه با عوامل مضری همچون آلایندههای هوا و اشعه مضر نورخورشید، همیشه در معرض خرابی و از دست دادن شفافیت خود است. پوست صورت همچنین بدلیل موارد ژنتیکی و یا استرس روزانه، حساستر از نقاط دیگر است.

از سویی پوست دستهایمان نیز بدلیل لمس اشیاء سخت، زبر و ارتباط با مواد شوینده همیشه در معرض ضعیف شدن و لک افتادن است. به همین دلیل مراقبت از پوست صورت و دستهایمان باید برای ما در اولویت باشد.

از بین بردن لکهای صورت و همچنین داشتن پوستی شفاف و جوان، آرزوی تمامی افرادی است که همیشه دغدغه محافظت از پوست صورت و بدن خود را دارند. در این بین البته محصولاتی که این کار را با ترکیبات صنعتی خود انجام میدهند، بسیار زیاد هستند، شاید این محصولات بزودی پوست صورت را از وجود لکهای پوستی پاک کنند، اما بدلیل ترکیبات شیمایی، بسیار برای پوست صورت مضر هستندکرم ضدلک وایت رز گامنو، برخلاف محصولات دیگر، بدلیل ترکیبات کاملا گیاهی خود، هیچگونه عارضه پوستی نداشته و بسیار موثر است.

 

 

کرم آگوستا

کرم آگوستا با شهرت جهانی وارد بازار لوازم آرایشی بهداشتی شده است که دارنده تاییده از کشور های اروپایی آسیایی و آمریکایی می باشد.با خواص بی نظیر روشن کننده و ضد لک بودن اون سبب استقبال وسیع در بازار های آسیایی داشته باشه,همچنین یک دلیل محکم برای معروف شدن این کرم رو میتوان گفت که پوست رو روشن میکنه ولی نازک نه!

 

از بین برن لک های بعد از دوران بارداری

لک های دوران بارداری معمولا به دلایل نوسانات هورمونی و برای 60% از مادران اتفاق می افتد که این امر میتواند دلایل زیادی داشته باشد. کرم اگوستا با کاهش ملاسما سبب از بین رفتن لک هایی که معمولا روی پیشانی و گونه مادران کم کم شکل میگیرن شده و بعد از استفاده 40 روزه شاهد از بین رفتن 80% لک های پوستی مادران بودیم.

 

پک ضد لک گلدن شاین لارا golden shine cream

گرچه لکههای پوستی در هر سنی پدیدار میشوند؛ اما در سنین بالا احتمال بیشتری دارند. سن درگیری با این لکههای پوستی تماما به این بستگی دارد که چگونه از پوست خود مراقبت میکنید.

عدم استفاده از لوازم آرایشی بخصوص آنهایی که دارای مواد شیمیایی و سربی هستند؛ شستوشو و پاکسازی مداوم پوست و توجه به مشکلات سلامتی هورمونی و گوارشی باعث میشود درگیری با این لکهها به تعویق بیوفتندپک ضد لک گلدن لارا golden shine cream نیز باعث مراقبت بیشتر از پوست و پیشگیری از لکهای پوستی است.

 

بخشی از خواص پک ضد لک گلدن شاین لارا golden shine cream در یک نگاه

  • پیشگیر از لک
  • پیشگیری از جوشهای سر سفید
  • درمان انواع لکهای پوستی مانند بارداری یا آفتاب سوختگی
  • کلاژنسازی و با دوام کردن پوست
  • درمان لکهای ناشی از مشکلات هورمونی
  • درمان لکهای ناشی از مشکلات کبدی
  • درمان کک و مک پوستی
  • روشنکنندگی پوست
  • یکدست کنندگی پوست
  • آبرسانی به پوست
  • تامین مواد معدنی پوست؛ همچون ویتامین C، اومگا 3، اومگا 6
  • تامین حس لطافت و تازگی به دلیل استفاده از مواد گیاهی همچون شیرین بیان و جعفری و گیاه ریواس
  • ضد التهاب و التیام امراض مقطعی پوست

 

کرم روشن کننده و مرطوب کننده بیوآکوا با هفت ویتامین

بسیاری از ویتامین های پوست با افزایش سن کاهش می یابد. کاهش ویتامین ها به ویژه کلاژن و اسید هیالورونیک منجر به چین و چروک و پیری پوست می شود. این کرم سفید کننده حاوی هفت ویتامین و اسید هیالورونیک نه تنها پوششی عالی برای از بین بردن لکه ها و عیوب صورت ایجاد می کند، بلکه یک اثر آرایشی طبیعی ایجاد می کند و در عین حال از پوست نیز مراقبت می کند.

این کرم ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد و درخشندگی خاصی به پوست می بخشد. همچنین تعادل PH پوست را بازیابی می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند.

 

کرم روشن کننده پوست صورت Medellin مدل Hydroquinone

کرم روشن کننده Madeleine Hydroqunone پوست را به خوبی تغذیه می کند و در رفع لک و لکه های تیره و افزایش شفافیت و سفیدی پوست تاثیر فوق العاده ای دارد. ویتامین C موجود در این کرم شکل پایدار سدیم آسکوربیل فسفات است و به عنوان یک عامل ضد رادیکال آزاد، روشن کننده و ضد التهاب با قابلیت نفوذ بالا در پوست عمل می کند.

 

کرم روشن کننده پوست سینوسی مدل Sine Decolor

از ویژگی های این محصول می توان به تاثیر فوق العاده آن در روشن شدن پوست، رفع لکه های تیره و آفتاب سوختگی، وجود ویتامین C، عصاره ریشه شیرین بیان و گل میمون، رزورسینول، آمیتوز و ریشه شیرین بیان، تنظیم رنگ پوست، بو و رایحه دلپذیر و سریع اشاره کرد. جذب ثبت شد. 

 

کرم روشن کننده پوست دکتر ژیلا

دکتر. ژیلا یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولاتی اقتصادی و موثر تولید می کند. دکتر. کرم روشن کننده صورت ژیلا یکی از جدیدترین محصولات این برند می باشد.

این محصول با استفاده از ترکیبات گیاهی قوی و حاوی عصاره ریشه شیرین بیان، کره شی و برگ درخت زیتون تهیه شده است. این محصول به طور موثری لک های پوستی را کاهش می دهد و از ایجاد لک های جدید جلوگیری می کند.

روشن کننده پوست، ضد التهاب، نرم کننده پوست، خاصیت ضد چروک، بازسازی بافت پوست، تقویت ساختار پوست، رفع لک و لکه های تیره پوست، استفاده از مواد طبیعی و ضد حساسیت از ویژگی های بارز این محصول است.

 

 

کرم روشن کننده پوست صورت Face Dox مدل Pigmasome Body

با استفاده مداوم از این کرم روشن شدن پوست پس از حدود یک هفته به وضوح قابل مشاهده است. با این حال، برای از بین بردن لک ها و جوش های سرسیاه روی صورت، باید زمان بیشتری را به افزایش اثرات آنها اختصاص دهید. این کرم علاوه بر سفید کردن پوست، حاوی ترکیبات موثر ضد پیری نیز می باشد که به جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک می کند.

 

کرم روشن کننده ویتامین سی پلاس نئودرم

این کرم روشن کننده حاوی مواد عالی و ویتامین های زیادی است که به تغذیه بافت پوست و همچنین روشن شدن پوست کمک می کند. این کرم در طولانی مدت به دلیل استفاده از ترکیبات ضد پیری باعث کاهش لک های ناشی از آفتاب و جلوگیری از پیری پوست می شود و باعث شادابی پوست می شود.

کرم روشن کننده نئودرم مدل ویتامین سی پلاس سلول های پوست را تحریک کرده و فرآیند کلاژن سازی پوست را تسریع می کند. کاهش لک های ناشی از آفتاب، جلوگیری از پیری زودرس پوست، تحریک سلول های پوست، کلاژن، ضد رادیکال های آزاد، فاقد پارابن، ضد حساسیت و بدون حساسیت از ویژگی های این کرم است.

 

کرم روشن کننده با هیدروکینون

این کرم روشن کننده حاوی هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C می باشد. آلفا هیدروکسی اسید پوست تیره را لایه برداری می کند و پوست را روشن می کند. به این ترتیب هیدروکینون بهتر نفوذ کرده و لکه های تیره و قهوه ای ناشی از عوامل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف برخی داروها و افزایش سن را از بین می برد.

رفع لک های تیره و قهوه ای، لایه برداری و روشن شدن پوست، رفع لک های بارداری، پیری و آفتاب و همچنین وجود هیدروکینون و 10 درصد آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C از ویژگی های این محصول است.

 

کرم روشن کننده پوست سینره ویتامین C

کرم روشن کننده ویتامین C سینره از فرم های پایدار و محلول در چربی استفاده می کند و باعث نفوذ این ویتامین به لایه های زیرین پوست می شود. ویتامین C از تجزیه کلاژن جلوگیری می کند و به کاهش چین و چروک پوست کمک می کند.

از خواص این محصول می توان به روشن شدن و سفید شدن پوست، کاهش چین و چروک پوست، افزایش تولید کلاژن پوست و محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به آبرسانی و آبرسانی به پوست، افزایش طراوت و شادابی پوست، روشن شدن پوست، کیفیت تولید بسیار بالا، بافت نرم و سبک، جذب سریع و ارزش خرید بالا نسبت به قیمت اشاره کرد.

 

لایه بردار روشن کننده رینوزیت مدل صبحگاهی انفجاری

این محصول دارای سه ویژگی مهم است. اولین ویژگی خاصیت پاک کنندگی است که پوست را به خوبی تمیز می کند. دومین ویژگی از بین بردن لکه های تیره و پوستی و سومین ویژگی مهم روشن کنندگی آن است.

ویژگی سفید کنندگی پوست، روشن شدن پوست، رفع لکه ها و لکه های تیره پوست، کیفیت تولید خوب، اثرگذاری خوب، محصول با حجم بالا، رایحه مناسب، موثر برای پوست های معمولی از جمله ویژگی هایی است که باعث گرانی آن نسبت به سایرین می شود.

 

روشن کردن پوست به طور طبیعی

بهترین راه برای روشن کردن پوست تغییر سبک زندگی است. همانطور که قبلاً گفتیم، تیرگی های صورت معمولاً به دلیل استرس، بی خوابی، رژیم غذایی نامناسب، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و استفاده از برخی ترکیبات دارویی ایجاد می شوند. با تغییر عواملی که باعث ایجاد تیرگی می شوند، می توانید انتظار داشته باشید که تیرگی ها به سرعت بهبود یابد و به مرور زمان محو شود. اگر میخواهید تیرگی های صورت خود را از بین ببرید، به توصیههای زیر توجه کنید:

 

1. خوب بخوابید

زمان خواب خود را تنظیم کنید. هر شب در ساعت مشخصی به رختخواب بروید و هر روز صبح در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید. این فرآیند به بدن شما کمک می کند تا خود را در این زمان کاری تنظیم کند و پوست شما می تواند در طول شب به خوبی خود را ترمیم کند. خواب خوب به شما کمک می کند تا فوراً از شر تیرگی های صورت خلاص شوید.

 

2. به موقع غذا بخورید

به نوعی، نظم در برنامه زندگی می تواند تا حد زیادی اضطراب روی پوست را کاهش دهد. وعده های غذایی خود را هر روز در ساعت مشخصی بخورید.

 

3. رژیم غذایی خود را تغییر دهید

رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی، سبزیجات، ویتامین ها، آب فراوان و فیبر بهترین درمان برای لک های صورت محسوب می شود. حتما در هر وعده غذایی از سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف شکر مصنوعی و شیرینی جات را به حداقل برسانید و میوه بخورید. استفاده از غذاهای تازه، مقوی و مفید بهترین راه برای درمان لک های صورت خواهد بود.

 

4. ضد آفتاب بزنید

همانطور که می دانید مهمترین عامل ایجاد لک در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. صرف نظر از سن، جنسیت و موقعیت خود، همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتابی را انتخاب کنید که فاقد پارابن و روغن باشد و مناسب نوع پوست شما باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید