ایده و خلاقیت

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران کدام است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران آشنا کنیم و در رابطه با میکروبلیدینگ اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم.

امروزه افراد زیادی در راستای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر تلاش میکنند و با پیشرفت علم میتوانند به نتیجه خوب و دلخواه برسند، از این رو به کمک میکروبلیدینگ شما میتوانید تمام نقص های ابروی خود را برطرف کنید و در صورت وجود هر گونه خللی، به وسیله میکروبلیدینگ آن را پر کنید و به شکل دلخواه در آورید و از این طریق صاحب ابرویی طبیعی تر و مطابق با میل خویش دست یابید.

 

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران کجاست؟

برخی از خانم ها ابروهای  بد فرم و کم پشتی دارند و میخواهند با استفاده از روش های مختلف این مشکل را حل کنند و ابروهای زیبایی داشته باشند، میکروبلیدینگ روش بسیار مناسبی است که باید برای انجام دادن ان به بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران مراجعه کنید و از خدمات ارائه شده در مرکز بهره ببرید، بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران باید دارای بهترین دستگاه ها و ابزارها برای میکروبلیدینگ باشد و در ضمن باید در بهترین شرایط از این ابزار ها استفاده کند.

 

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران باید تمام توصیه های بهداشتی و تمام نکات را رعایت کند تا سلامت بیماران  به خطر نیفتد، کلینیک باید تجهیزات پیشرفته و مدرن داشته باشد و از روش های درمانی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند استفاه کند.

 

میکروبلیدینگ در تهران:

میکروبلیدینگ یکی از روش های تاتو ابرو است که اخیرا بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است؛ در این روش هدف ایجاد هاشورهایی بسیار ظریف بر روی پوست ابرو است.
با این روش به ابرو فرم و حالت بسیار زیبایی داده می شود و روی پوست قوس بسیار طبیعی به وجود می آید.

 

با انجام میکروبلیدینگ در بهترین سالن زیبایی در تهران میتوان ابروهایی خوش فرم و قرینه داشت.

برای انجام زمان میکروبلیدینگ ابرو باید از بلید یا تیغ استفاده کرد تا پوست شما برش زده شود و رنگ آن به لایه های زیر زخم شده پوست انتقال یابد؛ در صورت پاره شدن اپیدرم، رنگ مورد نظر با عمق بسیار زیاد به لایه های زیرین نفوذ میکند و در ضمن رنگ به مقدار بسیار زیاد به ناحیه مورد نظر منتقل می شود.

چون رنگ به طور سطحی وارد پوست می شود، امکان دارد کمرنگ شود و پس از آن نیاز به ترمیم باشد، بهبود یافتن زخم میکروبلیدینگ ابرو در مرحله اول تقریبا 2 هفته الی 1 ماه طول میکشد و ترمیم آن بین یک ماه الی دو ماه پس از اولین میکروبلیدینگ ابرو انجام می گیرد.

 

 

 

اقدامات پیش از انجام میکروبلیدینگ ابرو:

میکروبلیدینگ نیز مانند هر روش زیبایی، اقدامات قبل و بعد خاص خودش را دارد و لازم است که پیش از هر عملی، از این مراقبت ها آگاه باشید و به خوبی آنها را رعایت کنید تا با موفقیت به نتجیه خوب و مطلوب دست پیدا کنید.
 از این رو چند مورد از مراقبت های پیش از میکروبلیدینگ ابرو را برایتان بیان کردیم:

 

- بسیار لازم و ضروری است که دو هفته پیش از میکروبلیدینگ، از انجام دادن لیزر موهای زائد اجتناب کنید.

- این امکان وجود دارد که بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران به شما توصیه نماید تا به مدت چند روز به حمام نروید، از این رو نیاز است که قبل از انجام میکروبلیدینگ ابرو حتما به حمام بروید و دوش بگیرید.

 

 

- بسیار ضروری و مهم است که به مدت سه روز پیش از اقدام به انجام این روش، در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

 

- دوهفته قبل از انجام دادن میکروبلیدینگ، لایه برداری شیمیایی پوست را انجام ندهید و آن را به زمان دیگری موکول کنید.

 

- چند روز قبل از میکروبلیدینگ ابرو از انجام وکس صورت خودداری کنید.

 

- بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران به شما توصیه میکند تا یک هفته قبل از میکروبلیدینگ، روغن ماهی نخورید.

 

- به مدت 24 ساعت قبل از میکروبلیدینگ، قرص هایی چون ایبوپروفن،  نیاسین را مصرف نکنید.

 

- افرادی که سابقه آلرژیِ و حساسیت دارند، بسیار ضروری است که 48 ساعت پیش از میکروبلیدینگ و تا 72 ساعت پس از این روش، قرص سیتریزین استفاده کنید.

 

- مصرف قرص های ضد بارداری، قرص های رقیق کننده خون، راکوتان و قرص های اعصاب قوی باعث می شود تا پوست فرد رنگ نگیرد و یا پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو منجر به کم رنگ شدن آن شوند، این بسیار مهم است و اهمیت دارد که پیش از انجام میکروبلیدینگ این قرص ها را قطع کنید.

 

هزینه میکروبلیدینگ در تهران:

برای انجام میکروبلیدینگ و داشتن ابروهایی خوش فرم و پر پشت باید هزینه هایی به مرکز مورد نظر پرداخت شود تا پرسنل و افراد متخصصی که در مرکز فعالیت میکنند، بتوانند اقدام به انجام این روش کنند؛ البته هزینه ای که برای انجام دادن این روش اخذ می شود به موارد مختلف بسیار زیادی بستگی دارد.
 به عنوان مثال میزان خالی بودن ابرو و مقدار مورد استفاده در این روش بر روی مبلغ تاثیر بسزایی دارد.

در ضمن مرکزی که مراجعین برای انجام این روش انتخاب میکنند، میتواند بر روی هزینه های پرداختی، تاثیر بسزایی بگذارد، زیرا اگر مرکز در بهترین مکان از شهر تهران واقع شده باشد و دارای شرایط و تجهیزات بهتری باشد، هزینه استفاده از خدمات ارائه شده بیشتر می شود.

به طور کلی موارد مختلف بسیاری بر روی هزینه انجام این روش اثر میگذارد که اگر میخواهید در این باره اطلاعات کافی به دست آورید میتوانید به اسپرت سنتر مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

 

کلام آخر:

ما در این مقاله سعی کردیم درمورد میکروبلیدینگ ابرو در تهران اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که امروزه افراد زیادی در راستای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر تلاش میکنند و با پیشرفت علم میتوانند به نتیجه خوب و دلخواه برسند.

همچنین دانستید که بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران باید تمام توصیه های بهداشتی و تمام نکات را رعایت کند تا سلامت بیماران  به خطر نیفتد

شما برای انجام خدمات زیبایی میتوانید به اسپرت سنتر مرکز تخصصی زیبایی مهدی حیدری بدنساز مراجعه کنید و از تمامی خدمات آن استفاده کنید.

برچسب ها:
اسکالپ
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید